نمایش فیلم‎خانوادگی یک بازیگر زن در برنامه «پایش»، چهارمین آزمون دولت در لایحه بودجه سال 96 و... از دیگر عناوین خبری مهم روز است.

 به گزارش مشرق، مهمترین عناوین خبری یکشنبه 23 آبان ماه به شرح زیر است:
 
 
سیاست
 

نماینده مجلس نهم شورای اسلامی‌گفت:با توجه به مطرح شدن بحث وزرات اطلاعات در مجلس نهم، شکایت این وزراتخانه جای تعجب دارد.
 

عضو هیئت رئیسه مجلس سؤالات نمایندگان از علی طیب‌نیا و عباس آخوندی را اعلام وصول کرد. 
 

رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تفاوتی میان کلینتون و ترامپ در انتخابات آمریکا نبود،گفت:مطرح کردن کنار گذاشتن برجام توسط رئیس جمهور بعدی آمریکا،یک حرف تبلیغاتی و شوخی است. 
 

ارجاع طرح شفافیت دریافتی مدیران به کمیسیون اصل 90 به جای ارجاع آن به یکی از کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی موجب عدم رأی‌آوری کلیات این طرح در صحن علنی پارلمان شد. 
 
 
فرهنگ و هنر
 

فیلم خانوادگی ریما رامین‎فر بازیگر سریال پایتخت به همراه پدرش در برنامه امشب پایش به نمایش در خواهد آمد.
 

«ابوالقاسم طالبی» فیلمساز ایرانی، معمولاً پایش را در منطقه ممنوعه می‌گذارد؛ این‌بار نیز سراغ یک منطقه ممنوعه دیگر رفته و یک قتل عام تمام‌عیار را به تصویر کشیده است. «یتیم خانه ایران» روایت طالبی از حدود ۶ سال تاریخ حذف شده ایران است. 
 

حسین نوش آبادی با کناره گیری از سمت خود در ارشاد به فعالیت‌ها در حوزه حقوقی، امور مجلس و استان‌ها خواهد پرداخت. 
 

بازیگران اپیزود «آفتابخیران» مجموعه تلویزیونی روزهای بهتر مشخص شدند. 
 
بازگشت توتال به پارس‌جنوبی؛موفقیت یا خودزنی وزارت نفت؟/ آمریکا مانع یکسره شدن عملیات موصل/ ایران مراسم برترین‌های آسیا را تحریم کرد 
 
 
اقتصاد
 
 
پیش‌بینی می‌شود دولت به دلیل کسری درآمد‌ها برخلاف سیاست کلی برنامه ششم و اقتصاد مقاومتی سهم 30 درصدی صندوق توسعه ملی را در لایحه بودجه ۹۶ بازهم کاهش دهد.
 

به دنبال اظهاراتی که در روزهای قبل از سوی برخی مسئولان درباره حذف سه صفر از پول ملی مطرح شده است، طیب‌نیا توضیح داده است که حذف سه صفر از پول ملی را ضروری می‌داند، ولی معتقد است باید در شرایط بهتری این اقدام صورت گیرد. 
 

کارنامه منفی و غیرقابل دفاع توتال در پارس جنوبی به خوبی نشان می دهد که این گزاره که «توتال حافظ منافع قطری‌هاست و حاضر نیست منافع بلندمدت و جذاب‌تر خود در بخش قطری این میدان مشترک گازی را به نفع ایران نادیده بگیرد»، صرفا یک گزاره تحلیلی نیست. 
 

شافعی با اشاره به اینکه رکود و فساد دو مشکل عمده اقتصاد ایران است، گفت: باید با منشا فساد در کشور برخورد شود. 
 
 
جهان
 

انتخابات ریاست جمهوری اخیر آمریکا که با پیروزی دونالد ترامپ بر رقیب دموکراتش پایان یافت با واکنش‌های جالب شهروندان سوری روبرو شده است. 
 

مسئولین بسیج مردمی عراق با بیان اینکه آمریکا در راستای تحقق اهداف خاص خود در نینوا مانع یکسره شدن این عملیات می‌شود، گفت: دولت عراق باید ائتلاف بین المللی را از محور غربی مختص بسیج مردمی بیرون کند. 
 

برخی منابع آگاه اعلام کردند که تیم رئیس‌جمهور منتخب آمریکا، «کلی آیوت» سناتور جمهوری‌خواه را که خواستار تحمیل تحریم‌های شدید علیه ایران است، بعنوان گزینه احتمالی ریاست پنتاگون در لیست کابینه جدید وارد کرده‌اند. 

تروریست‌های داعش از زنان به عنوان عامل انتحاری در خطوط مقدم جبهه استفاده می‌کنند. 
 
 
ورزش
 

گمانه‌زنی‌ها در مورد شرایط مدیریتی باشگاه پرسپولیس با جلسه‌ای که روز گذشته سرپرست این باشگاه با وزیرورزش داشت تقریبا به سنگ خورد.
 

رئیس فدراسیون فوتبال ایران در نامه‌ای به شیخ سلمان ضمن اشاره به دستاوردهای فدراسیون فوتبال ایران در سال 2016 نسبت به لیست منتشرشده نامزدهای جوایز سالیانه کنفدراسیون فوتبال آسیا اعتراض خود را اعلام کرد. 
 

وزارت ورزش و جوانان در نامه‌ای به فدراسیون جهانی تیراندازی خواهان اعلام نظر مسئولان بین‌المللی درباره دو شغله بودن مهدی هاشمی شد. 
 

بهداد سلیمی، قاسم رضایی، کمیل قاسمی و محمدرضا براری قهرمانان المپیکی مازندران برای شرکت در مراسم اربعین راهی کربلا شدند. 
 
بازگشت توتال به پارس‌جنوبی؛موفقیت یا خودزنی وزارت نفت؟/ آمریکا مانع یکسره شدن عملیات موصل/ ایران مراسم برترین‌های آسیا را تحریم کرد 
 
جامعه
 

بر اساس بررسی پایگاه های سنجش شاخص آلودگی هوا در نقاط مختلف شهر تهران، منطقه 4 آلوده ترین نقطه پایتخت است.
 

حکایت غوغا زیستی عضو اصلاح‌طلب شورای شهر چهارم تهران، داستانی تلخ و گزنده است. تنها علم‌دار به جای مانده از شورای منقرض شده‌ی اول شهر تهران، آن‌چنان کاری کرد که بدون این‌که بداند، چاه ویلی ناخواسته برای اصلاح‌طلبان هم‌مسلک خود کنده که پر از بی‌اخلاقی و بی وفایی است. 
 

تخلفات برخی آرایشگاه‌های زنانه از لوازم آرایش قاچاق یا گرانفروشی گذشته و اعمالی مثل تاتو، بوتاکس و پیلینگ توسط افراد غیر متخصص را انجام می‌دهند، اما باز هم مساله به همین جا خلاصه نمی‌شود و رئیس سازمان تعزیرات از تشکیل باندهایی برای اغفال دختران در برخی آرایشگاه‌های زنانه خبر می‌دهد. 
 

رئیس اداره تربیت بدنی آموزش و پرورش شهر تهران در مورد تعطیل نشدن مدارس به علت آلودگی هوا توضیح داد. 
 
 
دفاع و امنیت
 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: نظامی که در پشت پرده، آمریکا را اداره می‌کند، معتقد است آمریکا سال 2035 سقوط می‌کند، به نظر من این تحلیلی خوش‌بینانه است و این اتفاق خیلی زودتر می‌افتد.
 

نمایشگاه دستاوردهای 5 سال اخیر سازمان بسیج مستضعفین با حضور جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح آغاز به کار کرد. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۵
    0 0
    خودزنی نفت نگو بگو زدن ملت
  • ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۵
    0 0
    از وزارت نفت تحقیق و تفحص کنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس