بودجه ساخت برنامه «هفت» دروغ از آب درآمد، کاهش قیمت مرغ در بازار، جزئیات جدید از دلایل توقف خط تولید «ایرانیت» و... از دیگر عناوین خبری مهم روز است.

به گزارش مشرق، مهمترین عناوین خبری چهارشنبه 13 مرداد ماه به شرح زیر است:
 
سیاست
 
درحالی سازمان اطلاعات سپاه از کشف یک فساد بزرگی بانکی و دستگیری برخی عوامل آن خبر داده که هنوز دولتمردان که اتفاقاً باید در جریان ریز این موارد باشند واکنشی به فساد بزرگ نشان نداده اند. 
 
نگاهی به ویترین روزانه مشرق؛رئیس سازمات بازرسی کل کشور گفت: گزارشم درباره انتصاب دوست حسینی به عنوان رئیس جدید صندوق توسعه ملی محرمانه است و موضوع را به روسای قوا اعلام کرده‌ام. 
 
 
صبح امروز 13 مرداد حسن عباسی رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال با شکایت ارتش جمهوری اسلامی ایران بازداشت شد. 
 
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: بدون شک با توجه به تبعاتی که این حادثه برای هموطنان ما در عربستان داشته است کمیسیون امینت ملی مجلس در این دوره نیز نسبت به تحقق مطالبات و پیگیری حقوقی حادثه دیدگان منا وارد عمل خواهد شد. 
 
فرهنگ و هنر
 
 
سعید پروینی مجری طرح برنامه «هفت» با توضیحاتی پیرامون این برنامه و هزینه ساخت آن و حقوق افخمی به تمام شایعات پایان داد.
 
 
ایوبی معاون وزیر ارشاد در چهارباغ اصفهان در طرح سه شنبه های بدون خودرو، دوچرخه سواری کرد.
 
 
توقع داشتیم سعودی ها به اتفاقات سال گذشته که زائران بسیاری در منا و مکه کشته شدند اشاره ای داشته باشند اما آنها این حوادث را قضا و قدر می دانستند و معتقد بودند نباید در تقدیر الهی دخالت کرد. 
 
نویسنده انیمیشن «روباه و خروس» بیان کرد که این اثر برای گروه سنی خردسالان ساخته شده و قرار نیست به صورت مستقیم پند و نصیحت داشته باشد. 
 
اقتصاد
 
رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی از کاهش حدود ۵۰۰ تومانی قیمت مرغ طی روزهای اخیر خبر داد و گفت: درحال حاضر نرخ این کالا در میدان بهمن ۶۳۰۰ و میادین میوه و تره‌بار ۷۳۰۰ تومان است. ‌ 
 
در حالی قرار بود زمستان سال گذشته خرید هواپیماهای ایرباس ۲۰ روزه نهایی شود که با گذشت حدود ۷ ماه هنوز اتفاقی در این زمینه روی نداده است، وزیر راه و شهرسازی به تازگی وعده‌ داده آخر پاییز اولین سری ایرباس‌ها وارد کشور می‌شود. 
 
آنچه در زیر می‌آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان‌هایی در مناطق مختلف شهری تهران طی مرداد ماه 95 است که می توان با 150 میلیون تومان خرید.لازم به ذکراست که این ارقام مربوط به اعلام سامانه اطلاعات بازار املاک ایران می باشد: 
 
 
نگاهی به ویترین روزانه مشرق؛

 
مدیرعامل کارخانه ایرانیت در تشریح دلایل توقف خط تولید ایرانیت و بازنشسته شدن تمامی کارگران، ضمن بیان اینکه اعلام ورشکستگی نکرده اند، گفت: مسئولان وزارت صنعت علیرغم اینکه وعده همکاری و مساعدت داده اند، ولی قول پرداخت پول ندادند. 
 
بین الملل
 
بنابر آمارهای اولیه طی 48 ساعت نخست حملات تروریستها به جنوب و شمال شهر حلب بیش از 900 تن از آنها شامل دستکم 30 فرمانده ارشد یا میدانی به هلاکت رسیده اند. 
 
 
نگاهی به ویترین روزانه مشرق؛

 
به رغم آغاز حملات هوایی ائتلاف ضد داعش علیه گروه تروریستی داعش در سال ۲۰۱۴، این گروه سه برابر گسترش پیدا کرده است.
 
یک خبرگزاری فلسطینی به نقل از سفیر فلسطین در لندن اعلام کرد ایران از طریق کاردارش در انگلیس یک پیام برای رئیس تشکیلات خودگردان فرستاده است. 
 
مقامات رسمی از تعلیق همه پروازها از فرودگاه بین المللی دبی در پی وقوع سانحه هنگام فرود یکی از هواپیماهای شرکت امارات خبر دادند.
 
نگاهی به ویترین روزانه مشرق؛
 
ورزش
 
هفته دوم رقابتهای لیگ برتر به اتمام رسید و کمیته انضباطی پس از بررسی تخلفات برخی از تیم ها، رای خود را صادر کرد.
 
امتیاز تیم لیگ برتری فوتسال درحالی به قزوین منتقل شده است که به گفته رئیس هیات فوتبال تهران هیچ مجوزی برای این انتقال گرفته نشده و نکته عجیب، سکوت فدراسیون فوتبال در قبال این موضوع است.
 
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال حکم انضباطی خود را درباره مطالبات مالی مهاجم پیشین باشگاه استقلال صادر کرد.
 
 
نگاهی به ویترین روزانه مشرق؛

 
مبلغ قرارداد کادر فنی استقلال در فصل جاری به 2 میلیارد و 90 میلیون تومان رسیده است، همچنین قیمت اعضای کادر فنی پرسپولیس نسبت به فصل گذشه رشد 42 درصدی داشته است.
 
جامعه
 
 
با فيلتر شدن صفحه اينترنتي بازي پوكومون گو در كشورمان اين احتمال به وجود آمده است كه نهاد‌هاي امنيتي، انتشار اين بازي در كشورمان را مردود دانسته‌اند.
 
 
مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) با اشاره به آمار متوفیان شهر تهران در 4 ماهه اول سال95 گفت: در میان مناطق 22 گانه شهر تهران بیشترین و کمترین فوتی های پایتخت مربوط به مناطق 4 و 22 است.
 
نگاهی به ویترین روزانه مشرق؛فرمانده نیروی انتظامی درخصوص عملیات دشمن علیه افکار عمومی، تعامل ناجا با رسانه‌ها، عملیات‌های روانی علیه مأموریت‌های ناجا و همچنین انتشار تصاویری در فضای مجازی علیه نیروی انتظامی سخن گفت.
مسمومیت با تریاک آلوده به سرب همچنان ادامه دارد و خبرساز است؛ موضوعی که به گفته برخی کارشناسان از سال‌های قبل وجود داشته اما موج جدید آن از دی ماه سال ۹۴ فراگیرتر شده است. 
 
جهاد و مقاومت
 
مهندس محمد تقی حقی از جمله شهیدان جهاددانشگاهی است که در دوران دفاع مقدس به شهادت رسید.
 
 
در تصاویری که می بینید، حاج محسن خندانی فرماتده گردان ادوات بُریر و فیروز احمدی، معاون گردان بُریر دیده می شوند.
 
نگاهی به ویترین روزانه مشرق؛

 
دفاعی
 
جانشین سازمان وظیفه عمومی با اعلام خبر ثبت نام ۵۵ هزار سرباز غایب برای پرداخت جریمه غیبت سربازی، از مهلت ۲ روزه برای ثبت درخواست متقاضیان در مرحله اول این طرح خبر داد.
 
نخست‌وزیر ژاپن امروز (چهارشنبه) در جریان تغییر محدود در کابینه خود متحد محافظه‌کارش را وزیر دفاع کرد.
 
نگاهی به ویترین روزانه مشرق؛

 
 
تیم ایران در این مسابقه، پس از تیم های قزاقستان، بلاروس و صربستان، رتبه چهارم را کسب کرد.
 
نگاهی به ویترین روزانه مشرق؛

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۰:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
    0 0
    پرونده بزرگ بانكي ميگيد آدم ياد خاوري ميوفته
  • بوسجین ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
    0 0
    نه تنها گفتن اسامی دردی را دوا نمی کند بلکه حتی برخورد با یک و چند نفر هم به تنهایی کارساز نیست ما نیاز به یک سیستم حقوقی داریم همانور که ان نهادی انان خدمت می کنند سیستم هست با سیستم به اهداف سازمانی خود می پردازد پس برای جلوگیری از اشفتگی در پرداخت هم نیاز به سیستم داریم که پرداخت ها عادلانه و تعریف شده و سیستمی باشد و ان حاشیه حق ویزه ها و سود ویزه و....... همه از بین رود مگر نه اینکه یک مدیر براساس تعریف حقوقی حقوق بالاتر از یک مثلا" یک کارمند ساده می گیرد خوب وظیفه اوست که در جلسات و مسئلیت های مربوط به پست اقدام کند دیگر مزایایی مانند سود وظیفه و حق جلسه و........ بیهوده و امتیاز داده بی خود به ان پست می شود پس هم باید تعریف شده و شفاف حقوق بگیرند و تازه عالوه بر تعریف و عادلانه سازی ان الان ان سقف 19 میلیون هم با توجه به کف جامعه زیاد است و ده میلیون مناسب است و اینها نشان دادند که اش دهن سوزی هم نبودند اگر کسانی خواست کار کنند چه بهنر و اگر کسی با این شرایط نتوانست خوب کنار برود مگر این مملکت جوان توانا بیکار کم داریم اتفاقا" بهتر می شود و فرصت شغلی برای جوانان هم فراهم می شود مجلس نترسد باور کنید اگر وجود انها انقدر مهم بود در مدیریت کشور الان وضع کشور این نبود پس نترسند و انقلابی عمل کنند بگذار در تاریخ ثبت شود مجلس چنین مصوبه ای را داشته است که شجاعانه در سطح و تراز انقلاب بود
  • ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
    0 0
    امان از سیاسی کاری
  • ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
    0 0
    پوکمون اونقدرها هم که میگن بازیه قوی ای نیست
  • ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
    0 0
    راز سکوت دولت در پرونده فساد بزرگ بانکی چیست؟ پاسخگو باشید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس