آیا امروز هم جیب مردم معیار تورم است؟، اولین تخلف شرکت ملی نفت در اجرای قراردادهای جدید نفتی و... از دیگر عناوین خبری مهم روز است.

به گزارش مشرق، مهمترین عناوین خبری یکشنبه 28 شهريورماه به شرح زیر است:
 
 
 سیاست
 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از پیگیری سفر عضو دموکرات مجلس سنای امریکا به ایران در قالب طرح سؤال از وزیر اطلاعات خبر داد. 
 

قائم‌مقام جبهه پایداری با اشاره به انتخابات 96 گفت: در حال حاضر فرد اصلحی هست که از جهت ارزش‌های اصولگرایی و انقلابی نمره بالایی می‌آورد و امکان رای‌آوری و اجماع روی او نیز وجود دارد؛‌ سراغ او خواهیم رفت و نتیجه هم خواهیم گرفت. 
 

نگاهی به ویترین روزانه مشرق؛حکیمی‌پور با بیان اینکه عملکرد دولت بطور نسبی مثبت بود، گفت: مشکل رکود از بین نرفته و دولت در بخش اشتغال، تولید و صنعت همت به‌خرج دهد. 
 
 

هاشمی امروز دچار تحولات مثبتی شده‎ به همین دلیل است اگر رفتار ایشان را امروز خوب تحلیل و آنالیز کنیم و سپس اسم هاشمی را حذف کرده و این اقدامات را به کسی ارائه دهیم و بگوییم آقای ایکس 20 سال پیش این‎طور رفتار یا صحبت می‎کرد و امسال این‎گونه سخن می‎گوید خیلی راحت متوجه تحولی می‎شود که در گفتمان چنین فردی ایجاد شده است. 
 
 
فرهنگ و هنر
 

مرتضی میرباقری معاون سیمای رسانه ملی اعلام کرد که سریال «سرزمین کهن» بعد از پایان «معمای شاه» به پخش خواهد رسید.
 

نگاهی به ویترین روزانه مشرق؛آیا جامعه‌ی جهانی قادر است حسن روحانیِ متعادلی را که به وزیرش می‌گوید باید جلوی تندروی‌ها در عرصه‌ی فرهنگ و هنر را بگیرد، از حسن روحانیِ رئیس‌جمهور جمهوری اسلامی ایران که در نظر جامعه‌ی جهانی، با فیلم‌های خودش کشوری پر از خشونت نمایش داده شده، جدا کند؟ 
 
 

دوچرخه‌سواری بانوان در مجامع عمومی و نیز در جایی که در معرض دید نامحرم باشد، حرام است. 
 

زمانی که داستان می‌نوشتم و الان که فیلم می‌سازم خودم رادر زمینه پرداختن به سینمای جنگ مدیون می‌دانم. 
 
 
اقتصاد
 

مدیرعامل شهر جدید پردیس با بیان اینکه شب‌ها خواب ندارد و برای تکمیل واحدهای مسکن مهر سینه‌خیز حرکت می‌کند، گفت: دولت و شخص نوبخت رئیس برنامه و بودجه به وعده خود برای اختصاص 130 میلیارد تومان به تکمیل واحدهای مسکن مهر عمل نکرده‌‌اند.
 

هنوز یک روز از اعلام تایید مصوبه الگوی جدید قراردادهای نفتی نگذشته است که شرکت ملی نفت در مقدمات اجرای این قانون تخلف سرنوشت‌سازی را مرتکب شده است. 
 
نگاهی به ویترین روزانه مشرق؛ 
 

حسن روحانی ۱۵ مرداد ۹۲ اعلام کرده بود، معیار تورم، جیب مردم است نه بانک مرکزی و مرکز آمار».حال که مرکز آمار و بانک مرکزی نرخ تورم را تک رقمی اعلام می کنند، آیا آقای رئیس جمهور همچنان معتقدند معیار تورم جیب مردم است؟ 
 

در حال حاضرعربستان سعودی با استفاده از فناوری‌های خارجی، روزانه از برخی چاه‌های میادین فرزاد «حصبه» تا ٣٠٠ میلیون فوت مکعب گاز برداشت می‌کند. 
 
 
بین الملل
 

روسیه با اشاره به بیش از 50 حمله گروه های تروریستی و مخالف دولت در ۲۴ ساعت گذشته، نسبت به وخیم تر شدن اوضاع در سوریه هشدار داده است.
 

اصرار اوباما برای صدور قطعنامه شورای امنیت در مورد معاهده CTBT، در جهت تامین منافع انتخاباتی حزب دموکرات و تثبیت حق انحصاری اعضای شورا به برخورداری از تسلیحات هسته ای قابل توجیه است. 
 

با گذشت دو روز از انتشار تصاویری از تجاوز نیروهای ویژه نظامی ارتش آمریکا به خاک شمال سوریه، منابع رسانه ای عراقی اینبار تصاویر جدیدی از استقرار کماندوهای آمریکایی در پایگاه هوایی القیاره در شمال عراق منتشر کرده اند. 
 
نگاهی به ویترین روزانه مشرق؛ 
 

پایگاه خبری اعماق وابسته به داعش مدعی شد که این گروه تروریستی یک جنگنده سوری را در دیرالزور سرنگون کرده است. 
 
ورزش


الکساندر نوری، بازیکن سابق تیم جوانان ایران به عنوان سرمربی موقت وردربرمن انتخاب شد. 
 

داوران در لیگ برتر شانزدهم همچنان با دستمزد دو فصل پیش قضاوت می‌کنند و دستمزدشان ریالی افزایش پیدا نکرده است. 
 

نخستین آیین تجلیل از مدال‌آوران و افتخارآفرینان ایران در المپیک 2016 ریو در شهر رامسر با استقبال پرشور مردم برگزار شد. 
 
نگاهی به ویترین روزانه مشرق؛ 
 

مسئولان باشگاه پدیده در نظر دارند که میلاد میداوودی را جذب کنند. 
 
 
جامعه
 

مدیرکل درمان تأمین اجتماعی استان تهران گفت: پس از اجرای طرح کارت هوشمند درمان در درمانگاه آزادی بزودی این طرح در دی‌کلینیک ابوریحان اجرایی می‌شود.
 

نرگس معدنی پور اولین زنی است که از سوی محمد باقر قالیباف حکم شهرداری منطقه را دریافت کرد. 
 
نگاهی به ویترین روزانه مشرق؛ 
 

دفتر سخنگوی نيروی انتظامی اعلام کرد خروج زائران اربعين حسينی(ع) بدون گذرنامه امكان پذير نيست و در صورت خروج غير قانونی زائران از کشور علاوه بر امكان دستگيری در كشور مقابل، در هنگام برگشت نيز با مشكلات جدی در مرز روبرو خواهند شد. 

وزیر آموزش و پرورش گفت: این پیشنهاد در ستاد بحران آلودگی هوا مطرح شده است و درخواست کارگروه مشترک با محیط زیست در این خصوص را دادیم تا در آن کمیته مشترک، ابعاد و امکان کار را بررسی کنیم زیرا نمی‌دانیم چه تاریخی از پاییز را می‌خواهند تعطیل کنند و ما نیز نمی‌توانیم مدارس را شناور تعطیل کنیم. 
 
دفاع و امنیت
 

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح تضعیف و فروپاشی دیواره دفاعی کشور را خواست دشمن دانست و گفت: هرگز دچار خطای محاسباتی نمی‌شویم و بر قدرت دفاعی و تهاجمی خود برای مقابله باد دشمن خواهیم افزود.
 

سردار فروتن به سمت رئیس دفتر رئیس ستاد کل نیروهای مسلح منصوب شد. 
 
 
جهاد و مقاومت
 

رضا روی انتخاب اسم دخترش حساس بود؛ چون معنی و مفهوم اسم برایش مهم بود. بین اسامی سه تا اسم گلچین شد و قرار شد بنویسیم بگذاریم بین صفحات قران و یکی و انتخاب کنیم. روز اول ماه رمضان، رضا یکدفعه گفت...
 
نگاهی به ویترین روزانه مشرق؛ 
 
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • محمود ۲۰:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۸
    0 0
    مشرق بابا این چه وضعیه. مطلب منتشر می کنی کلی اسکرول میخوره. بعدش میای پایین می بینی که انگاری 2 و یا یه بار دیدم 3 بار اصل مطلب دوباره زیر پست اصلی تکرار شده. اینو برطرفش کنید.
  • ۰۲:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۹
    0 0
    آل سعود را با چاقو میزنیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس