شوخی «جناب‌خان» با خواننده سرشناس پاپ، شباهت‌های کرسنت با مدل جدید قراردادهای نفتی، پاسخ مثبت برانکو به یک معلول و... از دیگر عناوین خبری مهم روز است.

به گزارش مشرق، مهمترین عناوین خبری چهارشنبه 31 شهريورماه به شرح زیر است:
 
 
سیاست
 


عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از تصمیم جمعی از نمایندگان برای تحقیق و تفحص از استعلامات در مورد مدیران دوتابعیتی خبر داد.
 

رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گفت: از حزب اعتدال و توسعه برای حضور در شورای سیاستگذاری قبلی دعوت شد اما آنها حضور پیدا نکردند. 
 

رییس‌جمهوری اسلامی ایران در دیدار نخست‌وزیر انگلیس برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) را تحولی بزرگ، نمادی برای حل اختلافات و پایه‌ای برای همکاری‌ها دانست و تأکید کرد که همه طرفها باید به اجرای دقیق و بهنگام تعهدات خود در برجام پایبند باشند. 
 

رئیس دبیرخانه کمیته انتخابات احزاب اصلاح‌طلب با اشاره به جلسه اخیر شورای هماهنگی جبهه اصلاحات از هم طیفانش خواست تا درباره مصوبات این جلسه امانت‌دار باشند.
 
 
فرهنگ و هنر
 

سروش جمشیدی گفت: به زودی به برنامه دورهمی باز میگردد و مشکل خاصی ندارد.
 
نگاهی به ویترین روزانه مشرق؛ 
 

رضا صادقی، مهمان ویژه «خندوانه» در روز عید سعید امامت و ولایت شد. 
 

شاید بیش از هر رویداد سینمایی در کشور این جشنواره فیلم مقاومت است که با توجه به سیاست‌گذاری‌هایش توانسته جایگاهی را در میان فیلم‌سازان مستقل دنیا به دست آورد با این نگاه که تعریف ما از دنیا، آمریکا و از سینما، هالیوود نیست. 
 

تردد زوار اربعین حسینی از مرز سومار استان کرمانشاه قطعی شد. 
 
 
اقتصاد
 

هفته جاری قیمت چهار مدل خودروی داخلی در بازار افزایش یافته است.
 

نگاهی به ویترین روزانه مشرق؛امتیازهای بزرگ در نظر گرفته شده برای شرکت‌های خارجی و همچنین دور زدن نهادهای نظارتی در هنگام انعقاد قراردادهای جدید، موجب نگرانی کارشناسان درباره تکرار کرسنت‌ها با استفاده از مدل جدید قراردادهای نفتی شده اند. 
 
 

طبق وعده اخیر بانک مرکزی صدور کارت‌های جدید اعتباری از فردا همزمان با اول مهرماه در دستور کار شبکه بانکی قرار گرفته و مشتریان بانک‌ها می‌توانند براساس شرایط تعیین شده از این ابزار بانکی برای خرید کالا استفاده کنند. 
 

کارشناس اقتصادی عنوان کرد: هنگامی که مبادلات کشور به صورت دو یا چند جانبه با کشورهای دیگر صورت گیرد، دیگر حضور دلار در مبادلات و معاملات اقتصادی کشور نقشی نخواهد داشت. 
 
 
بین الملل
 

آمریکا برای رسیدن به توافقی که به بحران سوریه پایان دهد، عجله‌ای ندارد و به دنبال آن است که اوضاع را همانطور که هست حفظ کند و قدرت روسیه و همپیمانان آن را فرسایش دهد، همانطور که در زمان حضور شوروی سابق در افغانستان کرد.
 

روزنامه کویتی «القبس» به نقل از «فرح الفائز» همسر وزیر امور خارجه آل سعود مدعی شد: وی به دلیل همجنسباز بودن همسرش، خواستار طلاق از وی شده و روند طلاق خود را در دادگاهی در بریتانیا آغاز کرده است.
 

در روزهای اخیر تصاویری از یک زن بی حجاب در مراسم حج امسال در فضای مجازی منتشر شد. اکنون یکی از خبرگزاری های عربی هویت این حاجیه بی حجاب را بر ملاء کرده و او را دختر سعدالدین الحریری، نخست وزیر سابق لبنان و همپیمان عربستان سعودی معرفی کرده است. 
 
نگاهی به ویترین روزانه مشرق؛ 
 

28 کشور دنیا در پیام‌های رسمی به مسعود بارزانی اعلام کرده‌اند که مخالف جدایی منطقه کردستان از عراق هستند.
 
 
ورزش
 

سرمربی استقلال هم موافق نیست که بازیکنانش در میکسد زون پاسخگوی خبرنگاران نباشند. 
 

در حساس ترین دیدار هفته هفتم لیگ برتر، سپاهان در فولادشهر پذیرای پرسپولیس خواهد بود. 
 

تعدادی از هواداران پرسپولیس مقابل هتل این تیم در اصفهان تجمع کردند تا با بازیکنان این تیم عکس یادگاری بگیرند، یکی از هواداران پرسپولیس که معلول هم بود، از برانکو درخواست عکس یادگاری کرد و سرمربی پرسپولیس نیز به درخواست او جواب مثبت داد. 
 
نگاهی به ویترین روزانه مشرق؛ 
 

در شرایطی که برنامه‌ریزی مسابقات فوتبال در قاره آسیا سختی‌های خاص خود را دارد، اعتراض‌ها به برنامه تیم ملی و سازمان لیگ چه معنا دارد؟ آیا این اعتراض‌ها منطقی و منطبق با واقعیت هستند یا از سوی احساسات بیان می‌شوند؟ 
 
 
جامعه
 

سازمان غذا و دارو، اسامی برخی واحدهای تولید مواد غذایی که به دلیل عدم دارا بودن یا جعل اسناد بهداشتی غیر مجاز شناخته شدند را اعلام کرد. 
 

بعد از انتشار اخباری در مورد تولید تعدادی گوشی توسط گوگل به نام های پیکسل و پیکسل ایکس ال حالا عکس‌های کاملا واضحی از گوشی‌های مذکور نیز لو رفته است. 
 
نگاهی به ویترین روزانه مشرق؛ 
 

یک مرد جوان به روی صورت زنی اسید پاشیده و از محل متواری شد. 
 

فردا اول مهر اولین روز اجرای طرح LEZ خواهد بود و بنابر این خودروهای فاقد ماینه فنی در صورت ورود به محدوده زوج و فرد جریمه می شوند.
 
 
 دفاع و امنیت
 

سامانه موشکی برد بلند S-300 ایران در جوار حرم بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به نمایش درآمد. 
 
نگاهی به ویترین روزانه مشرق؛ 
 

فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: مسال برای اولین بار سامانه موشکی زمین به زمین دوربرد نقطه زن و هدایت‌پذیر تا پایان مسیر عماد، سامانه موشکی سوخت جامد نقطه‌زن ذوالفقار با برد هفتصد و پنجاه کیلومتر به نمایش درآمدند. 
 

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه تهدید آمریکا علیه ایران از ناحیه دریاست، رژه امروز نیروهای مسلح در خلیج فارس را قدرت نمایی ایران عنوان کرد.
 
 
 جهاد و مقاومت
 

به رغم اصابت تیر دوشکا به سر، قناصه به صورت و جداشدن حدود20دندان، اصابت گلوله پدافند به بدن، انفجار نارنجک چدنی چهل تکه، باز هم شهادت قسمتش نشد. 
 

رئیس ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس سپاه تهران گفت: نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس از سوم تا نهم مهرماه با حضور ناشران دولتی و خصوصی در مصلای تهران برگزار خواهد شد.
 
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
    0 0
    حاجیه بی حجاب در مراسم حج امسال کیست؟ انسان به یاد حج شیطانی می افتد که شیطان مسیر حچ ابراهیمی را تغییر داد.
  • ۲۲:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
    0 0
    نشانه های نیاز بشریت به ظهور قائم آل محمد صل الله علیه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس