کد خبر 611759
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۵

روزنامه آفتاب یزد از دولت و رئیس‌جمهور خواست علاوه بر فیش‌های حقوقی نجومی، به انتصابات خویشاوندی و تسهیلات ویژه برای افراد خاص در دولت نیز رسیدگی کند.

به گزارش مشرق، این روزنامه با انتقاد از توجیه‌گری برخی مقامات دولتی درباره فیش‌های نجومی نوشت: دیگر اما و اگر ندارد، حداقل از درون دولت و از زبان و قلم یاران دولت معنی ندارد. شایسته بود و هست که به جای این حاشیه‌سازی‌ها و حاشیه‌نویسی‌ها در اجرای دستور ریاست‌جمهور تسریع شود...
 
آیا به راستی نگاهی به کارنامه عملکرد همین دسته از مدیران به اصطلاح ویژه  و دارای حقوق‌های بالا کرده‌ایم؟ چرا فکر می‌کنیم بعضی از حضرات از مادر مدیر ‌زاده شده‌اند؟ آخر برای کدام کارنامه موفق و مشعشعی حقوق و پاداش چندین میلیونی لازم است؟  این دسته از مدیران نورچشمی و ویژه کدام گل را بر سر ملت زده‌اند؟
 
به راستی کدام کارنامه مستحق دریافت حقوق، مزایا و پاداش بالا آن هم بعضا تا سه میلیون تومان در روز است؟ چرا عده‌ای بر استمرار این بی‌عدالتی اصرار می‌ورزند؟  آیا همین حقوق‌های نجومی و به تبع آن ارتقای سطح زندگی مسئولان و گسترش اشرافی‌گری منجر به جدایی هر چه بیشتر از بدنه جامعه و رویگردانی و قطع امید مردم از آنها نخواهد شد؟
 
نویسنده می‌افزاید:  این روزها که زمزمه افشاگری انتصابات خویشاوندی  و واگذاری تسهیلات ویژه به افراد خاص به گوش می‌رسد چه زیباست که دولت محترم قبل از دیگران راسا به این موضوعات ورود نموده و در سالم‌سازی و ارتقای سلامت مجموعه خود پیشقدم شود که البته مورد رضایتمندی هرچه بیشتر مردم شده و ان‌شاءالله رضای خداوند سبحان را نیز در پی خواهد داشت. ضمن اینکه دیگر نیازی به عذرخواهی نیز نخواهد بود.
 
یادآور می‌شود بنابر گزارش مستند و رسمی سازمان بازرسی، انتصاب مدیر عامل متخلف و برکنار شده بانک رفاه با فشار و اعمال نفوذ حسین فریدون برادر دستیار ارشد رئیس‌جمهور صورت گرفته بود.
منبع: کیهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس