موشه یعلون وزیر جنگ رژیم‌صهیونیستی اخیرا به تمجید از حمله اتمی آمریکا به ژاپن پرداخته و گفتi که گاهی لازم است تا کشورها برای دفاع از خود دست به چنین اقداماتی (استفاده از بمب اتم) بزنند.

گروه بین‌الملل مشرق- گزارش پیش رو خلاصه مهم‌ترین اخبار بین‌الملل طی 24 ساعت است که از عصر روز گذشته تا عصر روزی که تاریخ آن در زیر می‌آید، انتخاب و خلاصه آن آماده شده است. همچنین برای استفاده راحت‌تر مخاطبین محترم، اخبار بر اساس کشور تفکیک گردیده است.

خلاصه اخبار بین‌الملل روز شنبه 94/2/26 به شرح زیر است:

وزیر جنگ اسرائیل ایران را تهدید هسته‌ای کرد/ توافق، تحریم‌های بانکی را برنمی‌دارد/ فرود اولین هواپیمای کمک‌های سازمان ملل در صنعا/ایران:

تحریم بانک‌های ایرانی برداشته نمی‌شود

رویترز- نمایندگان ایران و 1+5 در ژنو توافق کردند که در صورت رسیدن به توافق نهایی، تحریم‌های مربوط به برنامه هسته‌ای ایران برداشته شود. تحریم بانک‌ها جزء تحریم‌های هسته‌ای نبوده و بنابراین، بانک‌ها همچنان در زیر سایه تحریم باقی خواهند ماند. توافق ژنو فقط به برداشته شدن موقت تحریم‌های مربوط به پرونده هسته‌ای پرداخته بود و جمع قابل ملاحظه دیگر تحریم‌های ایران که اکثرا هم آمریکایی هستند و به دلائل حقوق بشری و حمایت ایران از شبه‌نظامیان خاورمیانه اعمال شده بودند، بر سر جای خود باقی ماند. وزارت خزانه‌داری آمریکا، کل نظام مالی ایران را به عنوان نگرانی اولویت‌دار شناخته و مدعی است که ایران از تروریست‌ها حمایت مالی می‌کند و با همین سیستم مالی، به دنبال سلاح کشتار جمعی است.

بیانیه شرکت سنگاپوری درباره حادثه پنج‌شنبه در تنگه هرمز

خبرگزاری فارس- پنج‌شنبه، یک فروند کشتی باری سنگاپوری در تنگه هرمز توسط شناورهای نظامی ایران محاصره شد و پس از امتناع ناخدا از همراهی با نیروهای ایران، چند تیر اخطار شلیک شد. همان شب یک مقام آمریکایی گفت که این کشتی با یک سکوی نفتی ایران برخورد کرده بوده و به خاطر این برخورد و خسارات وارده، به ایرانی‌ها بدهکار بوده است. شرکت سنگاپوری آلپاین جمعه پس از گذشت حدوداً یک روز از حادثه بیانیه منتشر کرده و گفته که دلیل اقدام ایرانی ها برایش قابل درک نیست. در بیانیه آلپاین آمده است: مالکان و مدیران (شناور و شرکت) دلیلی برای تلاش مقامات ایران در جهت توقیف این شناور نمی‌بینند، حال آنکه ما پیش از این با همتایان ایرانی خود مذاکره داشتیم و داریم.

کشتی ایرانی از مقابل سواحل عمان عبور کرده و فردا به یمن می‌رسد

پایگاه خبری شبکه المیادین- حکومت عمان اعلام کرد، کشتی کمک‌رسانی ایرانی از مقابل سواحل عمان عبور کرده و فردا به مقابل سواحل یمن خواهد رسید. کشتی ایران شاهد روز دوشنبه (۲۱ اردیبهشت) بندر شهید رجایی بندرعباس را به مقصد یمن ترک کرده است. روز جمعه، شبکه المیادین اعلام کرد کشتی کمک‌رسانی ایرانی حامل کمک‌های مردمی برای یمن بیستم ماه جاری مه (30 اردیبهشت) وارد بندر الحدیده خواهد شد.

عراقچی: امکان توافق هسته‌ای پیش از ضرب‌الاجل ۳۰ ژوئن وجود دارد

خبرگزاری ایتارتاس- عباس عراقچی معاون وزیر خارجه ایران گفت که در صورت وجود اراده سیاسی در گروه 1+5،‌ امکان توافق نهایی پیش از ضرب‌الاجل 9 تیر (30 ژوئن) وجود دارد. وی گفت: در صورتی که طرفهای مذاکرات اراده سیاسی وجود داشته باشد، یافتن راه‌حلهایی درباره موضوعات فنی، سخت نخواهد بود. اگر اینطور باشد، توافق نهایی قبل از ضرب‌الاجل هم امکان دارد. ما همه گزینه ها را بررسی کرده و برای همه سناریوها آماده هستیم.

پایان چهار روز رایزنی هسته‌ای در وین برای نگارش پیش‌نویس برجام

خبرگزاری فارس- دور جدید رایزنی های هسته ای که از روز سه شنبه در راستای نگارش پیش نویس برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) در وین آغاز شد، روز جمعه با برگزاری نشست عمومی ایران و ٦ کشور در سطح معاونان و مدیران کل سیاسی در وین پایان یافت. در آخرین روز این رایزنی ها در وین، نشست های دوجانبه بین هیات مذاکره کننده ایرانی با هیات روسیه و همچنین چین و نشست چهارجانبه ایران و سه کشور اروپایی آلمان، انگلیس و فرانسه برگزار شد. قرار است دور بعدی مذاکرات چهارشنبه هفته آینده در وین برگزار شود.

اوباما: ایران مجبور است اعتماد ما را جلب کند

شبکه خبری العربیه- باراک اوباما، رئیس‌جمهوری آمریکا روز جمعه بار دیگر با بیان اینکه واشنگتن به ایران اعتماد ندارد گفت ایران مجبور است اعتماد آمریکا و جامعه بین‌المللی را جلب کند. ما به سادگی نمی‌توانیم به تعهد ایران برای توافق هسته‌ای اعتماد کنیم.

یعلون: گاهی لازم است مانند هیروشیما از بمب اتم استفاده شود

پایگاه لوب لاگ- موشه یعلون وزیر جنگ رژیم‌صهیونیستی اخیرا به تمجید از حمله اتمی آمریکا به ژاپن پرداخته و گفته است که گاهی لازم است تا کشورها برای دفاع از خود دست به چنین اقداماتی بزنند. وی در پاسخ به سوالی در این رابطه که گفته می‌شود دموکراسی‌ها قادر به برخورد با تهدیدی چون ایران نیستند، می‌گوید: وقتی از رئیس‌جمهور (هری) ترومن سوال شد که احساسش از تصمیم به استفاده از بمب اتم در ناگاساکی و هیروشیما، که به مرگ 200 هزار نفر منجر شد چه بود، او گفت زمانی که از افسرانم شنیدم که گزینه جایگزین جنگی طولانی است که می‌تواند چند میلیون کشته بر جای بگذارد، دیدم که این تصمیمی اخلاقی است. ما هنوز به آنجا نرسیده‌ایم. اما گاهی اوقات که می‌بینیم نمی‌توان با عملیات‌های دقیق یا چیزی شبیه آن به نتیجه رسید، (باید) گام‌های مشخصی برداشته شود.

وزیر جنگ اسرائیل ایران را تهدید هسته‌ای کرد/ توافق، تحریم‌های بانکی را برنمی‌دارد/ فرود اولین هواپیمای کمک‌های سازمان ملل در صنعا/یمن:

وصول کمک‌های سازمان ملل به فرودگاه صنعا

شبکه اسکای‌نیوز- کمیساریای عالی امور پناهندگان سازمان ملل، از فرود اولین هواپیمای کمک‌های بشردوستانه سازمان ملل به فرودگاه صنعا خبر داد. این هواپیما حاوی 150 تن کمک‌های پزشکی و غذایی است و به جز این هواپیما، 5 هواپیمای باری دیگر نیز قرار است وارد صنعا شوند. چهار روز است که به منظور ارسال کمک‌های اولیه، طرفین درگیر اعلام آتش بس کرده‌اند، اما کماکان مردم یمن از کمبود مواد غذایی، دارویی و سوختی در رنج و سختی به سر می‌برند.

نقض آتش بس دوباره از سوی عربستان؛ حمله هوایی به عدن

شبکه المیادین- یک منبع نظامی در یمن از نقض آتش بس از سوی عربستان سعودی و حمله هوایی به عدن و شلیک چندین موشک به مناطق مرزی خبر داد. بعد از ظهر جمعه عربستان سعودی با شلیک 8 موشک به منطقه مرزی المرزق در استان حجه و 6 موشک به استان صعده آتش بس را نقض کرده بود.

انصارالله: به هیچ وجه در کنفرانس ریاض شرکت نمی‌کنیم

شبکه المیادین- نصرالدین عامر عضو شورای رسانه‌ای انصارالله یمن گفت: تحت هیچ شرایطی در کنفرانس ریاض شرکت نخواهیم کرد. منصور هادی، رئیس‌جمهور فراری یمن از گروه‌های همسو با عربستان در یمن خواسته تا در کنفرانسی در ریاض به منظور گفت‌‌و‌گو و رایزنی سیاسی جمع شوند که البته با توجه به اختلافات شدید بین این گروه‌ها، کماکان تاریخ برگزاری این کنفرانس مشخص نشده است. وی تأکید کرد: ما به آتش بس پایبند هستیم و امیدواریم این آتش بس تمدید شود و عربستان تجاوز خود به یمن را متوقف کند.

تجمع اعتراضی در برابر مقر پارلمان اروپا در محکومیت تجاوز عربستان به یمن

خبرگزاری آناتولی ترکیه- شمار زیادی از فعالان بلژیکی و اقلیت‌های اسلامی و عربی مقیم بلژیک شامگاه جمعه در اعتراض به تجاوز عربستان علیه یمن در برابر مقر پارلمان اروپا تجمع اعتراضی برگزار کردند. افراد معترض از اتحادیه اروپا خواستند که موضع قاطع‌تری را در دفاع از ملت یمن اتخاذ کند.

وزیر جنگ اسرائیل ایران را تهدید هسته‌ای کرد/ توافق، تحریم‌های بانکی را برنمی‌دارد/ فرود اولین هواپیمای کمک‌های سازمان ملل در صنعا/آمریکا:

سازمان ملل وضعیت حقوق بشر در آمریکا را محکوم کرد

اسپوتنیک- جمیل داور مدیراتحادیه حقوق شهروندی آمریکا اعلام کرد که گزارش جدید شورای حقوق بشر سازمان ملل درباره آمریکا حاکی از صدها مورد نقض حقوق بشر در ایالات متحده است. سازمان ملل از واشنگتن خواسته تا مانع از ادامه نقض حقوق بشر علیه خانواده و کودکان مهاجران و همچنین بررسی گزارش‌سنا درباره شکنجه در زندان‌ها شده است. گزارش شورای حقوق بشر 384 پیشنهاد مکتوب برای بهبود وضعیت حقوق بشر در آمریکا برای اجرای به دولت این کشور ارائه داده است

وزیر جنگ اسرائیل ایران را تهدید هسته‌ای کرد/ توافق، تحریم‌های بانکی را برنمی‌دارد/ فرود اولین هواپیمای کمک‌های سازمان ملل در صنعا/فلسطین:

هاآرتص: حکومت جدید نتانیاهو دوامی ندارد

روزنامه صهیونیستی هاآرتص-اسرائیلی‌ها پیش‌بینی می‌کنند که ائتلاف حکومتی جدید این رژیم زیاد دوام نخواهد آورد. پایان اشغالگری باید در رأس اولویت‌های حکومت جدید باشد زیرا اسرائیل دیگر نمی‌تواند بیشتر از این وقت را هدر دهد. حکومت جدید دارای اهداف مبهم و اصول غیرحرفه‌ای است و افزایش تعداد وزرا در این حکومت یک مشکل است. مشکلات مربوط به انتصابات با محافظه‌کاری‌های قانونی حل نخواهد شد زیرا نتانیاهو اصرار دارد اشخاص اشتباهی را به کار بگمارد . حکومت جدید نتانیاهو نه دیدگاه و نه پیام مثبتی دارد و کاری از دست ما برنمی‌آید مگر اینکه امیدوار باشیم این حکومت دوامی نداشته باشد.

وزیر جنگ اسرائیل ایران را تهدید هسته‌ای کرد/ توافق، تحریم‌های بانکی را برنمی‌دارد/ فرود اولین هواپیمای کمک‌های سازمان ملل در صنعا/لبنان:

الجمهوریة: ‌نصرالله امروز پیروزی در جبهه قلمون را اعلام می‌کند

روزنامه لبنانی الجمهوریة- عملیات آزاد سازی منطقه کوهستانی قلمون واقع در مناطق مرزی بین سوریه و لبنان که از تقریبا یک هفته گذشته با همکاری بین حزب الله و ارتش سوریه آغاز شده است، به آخرین ایستگاه خود رسید. سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان شنبه پیروزی در نبرد قلمون را اعلام و روند عملیات نظامی از آغاز تا کنون،‌ اهداف و مراحل مختلف آن را تشریح می‌کند. وی در سخنرانی پیشین خود گفته بود، عملیات القلمون هنوز شروع نشده و در صورت آغاز این عملیات، اثرات آن خود را بر معادلات منطقه تحمیل خواهد کرد.

وزیر جنگ اسرائیل ایران را تهدید هسته‌ای کرد/ توافق، تحریم‌های بانکی را برنمی‌دارد/ فرود اولین هواپیمای کمک‌های سازمان ملل در صنعا/عراق:

خبرگزاری فرانسه: فرمانداری الرمادی به دست داعش افتاد

خبرگزاری فرانسه- در درگیری‌های شدید بین ارتش عراق و داعش در شهر الرمادی، تروریست‌ها توانستند پرچم خود را بالای فرمانداری این شهر برافرازند. شبکه خبری اسکای نیوز نیز گزارش داد که عناصر داعش در شهر الرمادی واقع در استان الانبار 70 نفر از جمله 50 نظامی را کشتند. سازمان بین‌المللی مهاجرت اعلام کرد که دستکم 133 هزار نفر از ماه گذشته از الرمادی کوچ کرده‌اند. گروهک تروریستی داعش در ژانویه 2014 پس از حمله غافلگیر کننده کنترل بیشتر مناطق الرمادی را به دست گرفتند.

وزیر جنگ اسرائیل ایران را تهدید هسته‌ای کرد/ توافق، تحریم‌های بانکی را برنمی‌دارد/ فرود اولین هواپیمای کمک‌های سازمان ملل در صنعا/مصر:

محمد مرسی به اعدام محکوم شد

المیادین- دادگاه مصر محمد مرسی و چند تن دیگر از رهبران اخوان المسلمین مصر را به دلیل جاسوسی برای حماس به اعدام محکوم کرد و این حکم برای تائید نهایی به مفتی مصر ارجاع داده شد. حکم مفتی مصر درباره احکام اعدام دوم ژوئن اعلام خواهد شد. جلسه محاکمه مرسی و 150 نفر از اعضای اخوان المسلمین به دلیل دست داشتن در حمله به زندان وادی نطرون و جاسوسی برای حماس برگزار شد. در اولین واکنش به حکم اعدام اولیه محمد مرسی، اسامه پسر او در صفحه فیس‌بوک خود حامیان اخوان‌المسلمین را به اعتراض فرا خواند و نوشت: اخوانی‌ها (علیه این حکم) به پاخیزید. سامی ابوزهری سخنگوی حماس نیز حکم صادر شده اولیه در این خصوص را تاسف بار خواند.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 67
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 16
  • بمب خور ۰۰:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
    1 0
    جناب اسرائیلی بداند که ما از مرگ نمیترسیم چه با داعش چه چیز دیگه شما هم میگی بمب اتم مگه چیه؟ یه بمب اتمیه دور هم میخوریم دیگه والا :) ولی آیا میدونی که قبل از اینکه تصمیم به استفاده از بمبت بگیری محو شدی؟
  • ۰۰:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
    0 0
    بمب هسته ای به نظرم از اوجب واجباته اونا که بمب واسه سفره عقد درست نکردن روز مبادا اگه اونا خواستن اقدامی کنند ماباید چیکار کنیم؟
  • مسعود ۰۰:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
    1 0
    اسراییل باید از بین برود.
  • زهرا ۰۱:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
    0 0
    جرا مسولين ما به حرفهاي موشه يعلون واكنش نشون نميدن اونا علناً دارن ميكن ما اكه نياز باشه بمب اتم ميزنيم به ايران حالا ما جند سال بيش كفتيم اسراييل بايد محو بشه اونا ول كن ماجرا نيستن
  • الیاس ۰۱:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
    1 0
    اسمش چیه؟ موش ملعون؟
  • ناشناس ۰۱:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
    0 0
    کم کم داره داشتن سلاح اتمی برای ایران واجب میشود و برای قدرت بازدارنده گی لازم است .
  • ۰۱:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
    0 0
    انرژی هسته ای حق مسلم ماست ..... اقا کمپ راه بندازیم
  • ۰۱:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
    0 0
    بشین ببینیم بابا
  • مهدی یار ۰۱:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
    0 0
    بعد از زدن بمب چکار میخای بکنی کجا میخای بری ؟ سعودیها و قطریها و اماراتیها و کویتیها چکار کنند؟ مطمئن باش مردم ایران طی یک راهپیمایی تا تل اویو می ایند و تو و دیگر صهیونها را در دریا می ریزند تا خوراک کوسه ها شوید. در روایات شیعی امده است که مسلمانان (با اکثریت ایرانیان) وارد شام و فلسطین می شوند و حکومت یهود را در اخر الزمان نابود می کنند. و سپس ...
  • سپیده دانافر ۰۲:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
    0 0
    وزیر جنگ اسرائیل ....... مردیکه پدرسگ زر زیادی زده
  • هوشنگ ۰۲:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
    0 0
    فقط خدا اگه آمریکا واسرائیل با تمامی سلاح های هسته ای به ایران حمله کنن .........................تا خدا نخواهد هیچ کدام از اونها منفجر نمیشود
  • سروش ۰۳:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
    0 0
    همین سخنان موشه ملعون مجوزی برای برنامه هسته ای است چون وقتی مورد حمله قرار میگیریم باید برای دفاع هرسلاحی را استفاده کنیم
  • سالار ۰۵:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
    1 0
    بر عکس شما اتفاقا جواب ندادنشون کار هوشمندانه ای.عملا دارن مگن از بس حرف مفت میزنید و بی ارزشید و اینکه جدی نمیگیریمتون جوابتون نمیدیم من شخصا ی دانشجوی ام با اطمینان قلبی اینو عرض مکنم در اینده ای نزدیک اسراییلی وجود نخواهد داشت ب حق 5 تن.انشالله شما فقط گوشتون ب حرفای رهبری باشه.اگه ایشون ضعف نشون دادن یا هزچیز دیگه ای.اونوقت نگران باشید.مسئولین دگ خودمونم خیلی جدی نگیرید!
  • سالار ۰۵:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
    0 0
    الیاس جان ما شیعه علی هستیم وایشون ب شدت اطرافیانشون رو از ناسزا ب کفار منع مکردن.ادب علی وار داشته باشیم و ب فزمایش امیرالمومنین سعادت و اضلاح همه حتی این یهودی های افراطی طلب کنید.تا وقتی بر صراط حق و قرانیم پیروز ماییم مباد روزی ک ازین مسیر خارج شیم.ببخشید ک خیلی شد
  • ۰۷:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
    0 0
    احتمالا اولین بمب که پرتاب کرد دومین بمب در خود اسرائیل منفجر میشود...
  • ۰۷:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
    0 0
    استفاده از بمب اتمی در هر حالی حرامه
  • سید ۰۷:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
    0 0
    بابا این خو از اسمش معلومه موشه ، موشه ، موشه ،موشه تازه اونم از نوع ملعونش
  • فرزند ایران ۰۷:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
    0 0
    عزیزان این بوووووووووووووووق یه بووووووووووووووقی خورده الان صبحی خبر رسیده داره دهنشو آب میکشه گفته دیگه از این بوووووووووووووقا نمیخوره . ولش کنید
  • اصلاح طلب امت جدش ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
    0 0
    جالب بود موش ملعون ... آخه یکی نیست بگه باشه گیرم بمب اتم رو بزنی به کجای ایران میزنی ؟ به تهران به اراک به همدان آخه بدبخت ایران که مثل فلسطین یه باریکه نیست که با بمب اتم آسیب جدی ببینه بمب اول رو بزنی موشک بارون می شی . تازه حرفی بزن که جیگرش رو داشته باشی
  • بهمن تهرانی ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
    0 0
    غربی ها با یه بار شعار ما اسراییل را از نقشه حذف می کنیم توسط برخی مسوولان چنان کمپینی راه انداختند در دنیا بر ضد ایران که ایران جنگ طلب و برای دنیا خطرناکه و حالا که این آقا رسما داره تهدید به کشتار جمعی و استفاده از بمب اتمی می کنه چرا مسوولان ما کفایت نشون نمی دن و با فرستادن نماینده به تمام کشورهای دنیا روی این موضع اینها مانور بده و برای ایران امتیاز بگیرند؟؟ باید دولت نماینده بفرسته به تمام کشورهای نسبتا مهم و مهم و روی این تهدیدات اونها مانور بدن.... این باید به چشم یک فرصت تاریخی دیده بشه...البته اگر هوش سیاسی داشته باشیم... رسانه های داخلی منعکس کنند این مطلب رو کافی نیست باید در رسانه های خارجی تکرار کرد این حرف آقا رو و نماینده های سیاسی به همه کشورها فرستاد برای محکوم کردن و ثبت جنگ طلب بودن و خطرناک بودن این کشور برای دنیا
  • ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
    0 0
    عزیزان استفاده از بمب اتم بیش از انکه برای دیگری مضر باشد خود کشور استفاده کننده را زمینگیر می کند الان مناسبات جهان تغییر کرده و الا این صهیونیست دیوانه کودک کش صدها بار لبنان را بمب باران هسته ای می کرد این یک حقیقت است
  • جلیل باقرزاده اصلانی ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
    4 0
    وقتی آمریکا و اروپا از رژیم غاصب صهیونیستی حمایت میکنند و امنیت آن را امنیت خود میدانند و رژیم منحوس هم این چنین از کشتار اتمی با ایران عزتمند سخن میگوید ، مذاکره با چنین شیاطینی جز ذلت ارمغانی برایمان نخواهد داشت .
  • ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
    2 0
    تو دست بذار روی ماشه تا اونوقت محو شدن خودت و رژیم نجست که هیچی یک آتیش هم دنبالش براه بیافته که هیچ کس قادر به جمع کردنش نباشه. بوزینه اصلا یک پتانسیلی برای تسویه حساب نهایی با شما نجاستها جمع شده که فقط تشنه اینه که تو استارت بزنی.
  • از راستگو به دروغ گوی لاف زن ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
    0 0
    من هنوز باور ندارم که اسرائیل بمب اتم داشته باشه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ و همچنین باور ندارم که اگه ایران اراده کنه زیر دو ماه نتونه به آنچه که لازم داره نرسه!(البته ببخشید که علامت تعجب گذاشتم، چون این دومیه اصلا جای تعجب نداره)
  • آرش آذر ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
    5 0
    چه غلطها . دوباره سران صهیونیست دهن خودشون رو در زمان مستی و نشئگی باز کرده و اراجیف فرموده اند به قول رهبرمون : (( اولا که غلط میکنید )) و از قول خودم شما اول برید ببینید حریف حزب الله و فلسطینی که یک ورژن بسیار بسیار کوچیکی از ایرانه میشید یا نه بعد برای ایران شاخ و شونه بکشید اگه تونستید از باتلاق لبنان در بیایید عیبی نداره ما با آغوش باز از بمباران اتمی شما استقبال میکنیم و اتفاقا خوب شد این حرفها رو زدی چون الان دنیا مطمئن میشه که چه کسی برای منطقه و دنیا تهدید و خطره ما یا شما
  • AMIIIIIIIIIIIIIIR ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
    0 0
    اوف :/ مگه فیلم هندیه
  • سردار پاسدار سرهنگ دوم سعید نادری فر ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
    0 0
    خدمت وزیر جنگ صهیونیستی عارضم که اگر این تهدیدتان فرض محال بخواهد عملی شود این را بدان ای کله پوک کودن و آشغال که توی دهانت را باید مستراح کرد .به محض استفاده از این سلاح در هر نقطه ای که باشد بوسیله رادار قوی شناسایی شده ومنهدم خواهد شد پیش از آنکه شما به اهدافتان برسید خودتان نابود ومحو خواهید شد شک نکنید شک نکنید و شک نکنید 0
  • سید جواد منظومه ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
    3 0
    وزیر جنگ اسرائیل مدعی است که باید بمب اتم را علیه کشورها بکار گرفت ، جواب ملت ایران ، رهبر ی ومسئولین کشور به آژانس این است که اگر راست می گویید ومی خواهید که ساخت بمب اتمی متوقف وبکارگیری آن ممنوع باشد شما باید اول تمام زراتخانه های این سلاح خطرناک را در کشور اسرائیل وامریکا خنثی واز بین ببرید . اگر چنین کردید آنوقت در مقابل ایران اسلامی جبهه گیری نمایید . چرا که ملت ایران زیر بار هیچ زوری نخواهد رفت وسیلی محکمی خواهد زد 0
  • مهدی خطرناک ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
    3 0
    ما اسرائیل را نابود خواهیم کرد ویک نفرشان را زنده نخواهیم گذاشت
  • آرش آذر ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
    0 0
    آقا آقا آقا نگو نقی نگید نگو نقی نگید نگو خودتو کنترل کن داغ بوده یه چیزی گفته خونسرد باش حرف مفت زیاد میزنه تو دلش هیچی نیست حیووووووووووووونکی
  • مهدی خطرناک ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
    0 0
    من خود به تنهایی دهان وزیر جنگ اسرائیل را پاره پاره خواهم کرد
  • مهدی خطرناک ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
    0 0
    من شبهای زیادی را خواب می بینم که به اسرائیل حمله کرده ایم و تمام نظامیانشان را کشته ایم و با چکمه نظامی خود روی خون نجسشان دارم رژه می روم وامید به خدا انشا ءالله که این خوابم محقق وتعبیر شود 0
  • فواد ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
    0 0
    بمب اتمی فرقش با موشک شهاب چیه؟ مثلا اگه ما 100ت شهاب بزنیم تو فرق سر اسرائیل فرقش با یک موشک هسته ای چیه؟ برای حفظ تنها حکومت شیعی دنیا باید قوی شد اونم از نوع بازدارندش ما گوش بفرمان رهبر هستیم و امیدوارم تقیه کرده باشیم
  • بنده خدا ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
    0 0
    البته اینم بگم 200 تا بمب هسته ای دارن و ما 30-40 تا شهر بزرگ بیشتر نداریم و اگه واقعا بزنن خب دیگه هیچی و دیگه اینکه بمب های هسته ای الان دنیا هزاران بار قویتر بمب که تو هیروشیما زدن... منتها حرف مفت و دنیا کشش استفاده از بمب هسته ای نداره و استفاده از بمب هسته ای مساوی با جنگ جهانی سوم و نابودی کل حیات...پس اینقدر خر نیستن که از سلاح انمی استفاده کنن
  • ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
    0 0
    این موشه داره ادای شیر در میاره ایران باید در نطفه خفه اش کند
  • کمیل ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
    0 0
    زمانی امام خمینی(ره) با جمعیت آن روز ایران می فرمود اگر هر ایرانی مقداری آب در اسراییل بریزد آن را آب خواهد برد ولی الان با جمعیت فعلی هر ایرانی وعده ای بر اسراییل تف بیاندازد آن جا را همراه با خودشان نجاست خواهد برد.
  • ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
    0 0
    شاید دوتا از شهرای مارا هم بزنند که خیلی فجیعه اما وقتی با هجوم انبوه نیروهای حزب الله و انبوه موشک های 10تنی و ...... خاک اسرائیل را شخم زدیم تمام اسرائیل با خاک یکسان شده و از همه بدتر کشوری که زیرش بمب اتمه و روی بمب اتم نشسته هرگز چنین حماقتی نمیکنه
  • ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
    0 0
    اخه سالار چند تا از کارامون علی واره که این یکی باشه دور از جون هرغلطی میکنیم اینم روش موش ملعون واس یه ثانیه شه من بدتر از اینارو بهش میگم
  • ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
    0 0
    از اتم قوی تر داریم
  • ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
    0 0
    خدا گفته از تو حرکت واز من برکت این که بی خیال شی بگی خدا بخواد خدا نخواد میشه قوم یهود که به پیامبرشون میگفتن تو و خدات برید بجنگید ما اینجا منتظریم
  • ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
    0 0
    نه اونجوری هم که میگی نیست قرار نیست جنایت جنگی بشه اینارو تفکیک کرده و به کشورهای مختلف فرستاده و دستور میدیم کسی براشون برای مصافرت روادید صادر نکنه
  • مجتبی ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
    0 0
    چپ کن بخندیم...
  • عباس بابایی ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
    0 0
    موشه ملعون بره تو سوراخ بزرگترش شیطان بزرگ از اون یاد بگیره که بزرگترش هیچ غلطی نمی تواند بکندموشه که عددی حساب نمی شه اونهافقط زورشان به کودکان و ضعفا میرسد.
  • ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
    0 0
    این چه استدلالیه؟؟؟؟؟ یعنی این همه مردم بی گناه که در طول تاریخ زجر کشیده و کشته شده اند با موافقت خدا بوده؟!!
  • یک ترک ایرانی ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
    0 0
    آخه جوجه تو رو چه به این حرفها؟شما که اندازه کوچیکترین استانمون هم که نیستین غلط اضافه نکنین. ما شیعه ی علی هستیم شما چی؟ دیگه نبینم حرفای گنده تر از دهنت میزنی والا خودم میام خفت میکنم. * حرومزاده ی عوضی *
  • پسر ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
    0 0
    منتظر روز جنگ با صهیونیستها و اعراب وهابی هستیم
  • امین ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
    0 0
    مرگ بر اسرائیل
  • امید ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
    0 0
    سگ پدر بی همه چیز مارو از چی می ترسونه؟ فکر کردید ایران ژاپنه عقبه فکری نداشته باشه کی رو می ترسونید بی شرفا!!!؟؟؟؟؟
  • وحید ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
    0 0
    واقعأ توحش و گرگ منشی حد و اندازه ای ندارد و البته دوست ندارم اگر روزی جنگی روی داد این وزیر احمق در بین تلفات باشد بیشتر دوست دارم ایشان را در موزه نگه داریم. فعلأ حماس برای شما کافیه.
  • ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
    0 0
    عزیزان استفاده از بمب اتم بیش از انکه برای دیگری مضر باشد خود کشور استفاده کننده را زمینگیر می کند الان مناسبات جهان تغییر کرده و الا این صهیونیست دیوانه کودک کش صدها بار لبنان را بمب باران هسته ای می کرد این یک حقیقت است
  • مهدی ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
    0 0
    valah be yek eshare az ma be jan kharidan.labbayk ya khameneiiii.enshaalah be yari emame zaman amrika va englis ro nabood mikonim
  • ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
    0 0
    شعار می دیم
  • سرباز گمنام ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
    0 0
    باشه ما هم میشینیم که تو بمب اتم بزنی به کشورمون.
  • mohamad mehdi salarvand ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
    0 0
    mr. mooshe yaLoon ! in ra Bedan ke Gomhori IsLamI IRAN mitawanad dar kotahtain zaman keshvat ra nabood koonad pas zeyad kardan kooLofti nakoon . danki
  • سعید خان ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
    0 0
    آقای وزیر جنگ اسرائیل خوب بدان که را پاره پاره خواهیم کرد . هنوز ملت ایران را نشناختی . کاری خواهیم کرد که روزی هزار مرتبه بگویی مرگ بر مادرم مرگ بر مادرم که مرا زایید . ای کاش به دنیا نمی آمدم 0 وهمینطور اربابت امریکای دیوس
  • فدایی ولایت ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
    0 0
    با توجه به این اظهارات ایران باید بمب اتمی تولید کند به قول خودشان ایران مجبور است برای دفاع از خودش دست به تولید بمب اتمی بزند والسلام
  • دانشجو ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
    0 0
    این اسرائیل خسته نمیشه انقدر زرررررر میزنه فکر کرده ایران مثل کشورهای عربی است که بهش حمله بشه و فقط بشینه نگاه کنه اینا کی میخوان بفهمن ما با کشورهای عربی فرق داریم اصصصصلا ما ایرانی ها بدی را نه فراموش میکنیم نه بی پاسخ می گذاریم مثل ژاپنی ها نیستیم که بعد کشته شدن مردم کشورش به اون طرز فجیع باز هم به آمریکا دست دوستی داد! اگه بخوان یک همچین آزمایشی در ایران انجام دهند بدونن که بعد از اون هر ایرانی خودش یک بمب اتم خواهد شد و اون وقته که تازه میفهمن چییییییییییکار کردن! این کار مثل پا رو دم شیر گذاشتنه
  • ۲۲:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
    0 0
    ب ت اگه شما خواب این حرف های که زدی را هم ببنی، در آن واحد هزار عدد موشک بالستیک به فلسطین اشغالی خواهیم زد.
  • abbas ۲۳:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
    0 0
    توف به ذات هرچی صهونیسته
  • ناشناس ۲۳:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
    0 0
    شما مال این حرفا نیستین صهیونست های کودک کش.به گفته شهید والا مقام شهید دکتر بهشتی: ای آمریکا (اسرائیل) از ما عصبانی باش و در این عصبانیت بمیر. ما شیعه علی هستیم ما کسانی هستیم که 8 سال تنها با توکل به خدای بزرگ و توانا با دشمنانمان جنگیدیم.
  • یادش به خیر ۰۰:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
    0 0
    یادش به خیر چه دورانی بود ؟ رییس جمهور ما در مرز لبنان با این رژیم نکبت می ایستاد و سخنرانی میکرد و هولوکست را زیر سوال میبرد . به نظر من جلوی اینا هرچه کوتاه بیای باید لغز خونی هاشون را بشنوی و جلو میان تجربه قبلی اینو ثابت کرده
  • رستم ۰۱:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
    0 0
    ما ارزوی شهادت داریم ما را از مرگ نترسانید. اگر شما بمب اتم دارید ما هم خدا را داریم. دنیا تان را روی سرتان خراب می کنیم ای صهیونیست های کفتار و ای وهابی های سوسمار
  • ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
    0 0
    خدا سنت هم داره و خودش هم تو قرآنش گفته باید در برابر دشمن همیشه آماده باشید انقد مهم بوده که درباره نماز وقت جنگ هم که همه با هم نروند نماز بخوانند عده ای مراقبت کنند هم آیه داریم
  • ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
    0 0
    چرا نظر من رو پخش نمیکنید واقعا که تاسف بار
  • ۲۲:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
    0 0
    برو بچه جون... بُر او بَرو بِزا باد بیاد
  • فواد ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
    0 0
    دوست عزیز کمی فکر کنید! اسرائیل تنها دلیلش برای عدم استفاده زا بمب اتم اینه که دشمنش بهش چسبیده! و اگه بزنه اثرات مخربش دامن خودشم میگیره در ضمن اسرائیل متاسفانه با کشور لبنان در جنگ نیست با بخشی از لبنان که مقاومت میکنه در حال جنگه
  • araz ۲۱:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
    0 0
    موشه اسم واقعی و عبری حضرت موسی هست.moshe

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس