کد خبر 317128
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۶

13 اوباش که با سرکردگی یک مرد تفنگدار درگیری خونینی را در شهرک های شهریار رقم زده بودند در عملیات اطلاعاتی پلیس دستگیر شدند. مأموران وقتی به باغی که مخفیگاه این اراذل بود، رفتند با یک سلاح وینچستر آماده شلیک مواجه شدند.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، سرهنگ «تراب نورالهی» رئیس پلیس اطلاعات پلیس غرب استان تهران تشریح کرد: با وقوع دو نزاع دسته‌جمعی از سوی گروهی از اراذل و اوباش سرشناس در شهرک های وحیدیه و فردوسیه شهریار بر سر اختلاف‌‌های مالی که وحشت‌آفرینی شده بود، پلیس اطلاعات با همکاری اداره اطلاعات اقدام‌های گسترده‌ای را برای دستگیری متهمان آغاز کردند.

سرهنگ نورالهی ادامه داد: با فعال کردن منابع اطلاعاتی و انجام چهار روز تجسس‌های پنهانی و میدانی، مأموران ابتدا موفق به دستگیری یکی از اصلی‌ترین عاملان درگیری شدند که وی پس از بازجویی با قرار 800 میلیون ریالی روانه زندان شد.

این مقام پلیسی افزود:‌ اقدام‌های پلیس برای دستگیری دو شرور دیگر ادامه داشت که با بررسی همه پاتوق‌های احتمالی مشخص شد آنان به شهر کنگاور، صحنه و سرانجام نورآباد فرار کرده‌اند که با شگردهای پلیسی و رصد اطلاعاتی موفق به هدایت آنان به سطح حوزه و دستگیری‌شان شده و پس از بازجویی‌های پلیسی با دستور قضایی و با قرار 600 و 800 میلیون ریالی راهی زندان شدند.

با همکاری کلانتری وحیدیه و فردوسیه، 9 شرور فردوسیه دستگیر شدند و مأموران توانستند پنج اوباش دیگر را ردیابی کنند و آنان دیگر عاملان درگیری را یکی پس از دیگری لو دادند.

نورالهی تصریح کرد: مأموران با همراهی اداره اطلاعات به یکی از پاتوق‌های آنان در فردوسیه مراجعه کرده که چهار شرور با اطلاع از حضور مأموران با پراید اقدام به فرار کردند که با اقدام مناسب و بموقع همگی دستگیر شدند.

وی ادامه داد: با اعتراف‌های این اوباش‌، سرکرده همه اراذل شناسایی شد و مأموران به پاتوق وی مراجعه کردند و دیدند در باغ باز است و سه تن در حال فرار هستند که به دلیل تاریکی هوا و داشتن فاصله دستگیر نشدند، سپس در بررسی بیشتر باغ یک سلاح وینچستر سالم به صورت آماده تیراندازی با دو گلوله داخل آن و همچنین دو شمشیر و سه بطری مشروب پیدا شد.

رئیس پلیس اطلاعات غرب استان تهران افزود: با توجه به احتمال فرار سرکرده درگیری‌ها، مأموران با فعال‌تر کردن منابع در سطح وسیع محل اختفای این شرور را شناسایی کرده و با عملیات مشترک پلیس و اداره اطلاعات و با مقاومت وی، متهم به همراه زنی دستگیر شد که این زن نیز در صحنه درگیری خونین حضور داشت.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.irارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس