کد خبر 317809
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۳

دو سارقي که اقدام به سرقت لوازم داخلي انواع پژوهاي ۲۰۶ مي کردند شناسايي و دستگير شدند.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، سارق حرفه اي پس از سرقت لوازم خودروي ۲۰۶ با کارت عابربانک مالباخته که رمز آن در دسترس سارق بود اقدام به برداشت وجه به صورتي که گمان نمي کرد چهره اش شناسايي شود کرد و مالباخته بلافاصله پس از اين که متوجه برداشت از حسابش شد شکايتي در مجتمع قضايي شهيد قدوسي مطرح کرد و خواستار شناسايي و دستگيري سارق يا سارقان شد.

پرونده سرقت لوازم داخلي خودرو پس از ارجاع به شعبه ۸۱۱ توسط بازپرس حسيني رسيدگي شد.بازپرس پرونده پس از بررسي مستندات پرونده، ماموران اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهي را مامور دستگيري سارق يا سارقان کرد.

 ماموران پس از بررسي تصاوير دوربين هاي بانک، توانستند يکي از سارقان را شناسايي و او را که تازه از زندان آزاد شده بود دستگير کنند. اين سارق که در مقابل مستندات و تصاوير، چاره اي جز اعتراف نداشت به ده فقره سرقت در کمتر از ۲ ماه آزادي اعتراف کرد و ديگر همدست خود را نيز لو داد.

 ماموران بلافاصله مخفيگاه ديگر سارق را شناسايي کردند و او را که غافلگير شده بود دستگير کردند. در بازرسي ماموران از محل اختفاي دو متهم يک خودروي سرقتي به همراه ۲۲ عدد باند و هشت عدد ساب و هفت آمپلي فاير و ده عدد پخش سرقتي کشف و ضبط شد.

 در ادامه ماموران مالخر لوازم سرقتي که لوازم سرقتي را به قيمت بسيار پايين خريداري کرده بود شناسايي و دستگير کردند.متهمان پس از رسيدگي به پرونده سرقت از خودروهاي ۲۰۶ به دستور بازپرس پرونده براي تکميل فرآيند قضايي روانه زندان شدند.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.irارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

منبع: خراسان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس