تلخ و شیرین حوادث 14 اسفند

به گزارش مشرق، مهمترین حوادث امروز به شرح زیر است:



تصادفات ساختگی شگرد سارقان بود

حوادثفرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر غرب استان تهران از دستگیری دو سارق که با ایجاد تصادفات ساختگی و حمله به قربانیان، خودرو و محموله آن را به سرقت می بردند، خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر گفت: سارقان پس از دستگیری در بازجویی های پلیس با اعتراف به سه فقره سرقت اذعان داشتند با ایجاد تصادفات ساختگی و متوقف کردن خودروهای عبوری حامل بار، خودرو و محموله آن را به سرقت می بردند.

برای خواندن متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


خودکشی دانشجوی خوابگاهی در ارومیه

حوادثرئیس پلیس آگاهی آذربایجان‌غربی خودکشی دانشجوی دختر دانشگاه ارومیه را تایید کرد.

رییس پلیس آگاهی آذربایجان‌غربی همچنین در رابطه با انگیزه خودکشی، گفت: متاسفانه مرحومه هیچ دلیلی از خود بر جای نگذاشته، در اکثر مواقع معمولا افرادی که اقدام به خودکشی می‌کنند، نامه یا نوشته‌ای در رابطه با انگیزه خود بر جای می‌گذارند اما «ش.ح» هیچ مدرکی از خود بر جا نگذاشته است.

برای خواندن متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


بریدن سر پلنگ شیروانی

یکی از همیاران محیط زیست شهرستان شیروان در استان خراسان شمالی تصاویر و گزارش موثقی از کشتار یک پلنگ ایرانی و بریدن سر و دم یک پلنگ ایرانی توسط افراد ناشناس در اختیار دیده بان محیط زیست قرار داد.

حوادث

این همیار محیط زیست گفت: روز جمعه ۹۲/۱۲/۹ به منظور سرکشی به باغ شخصی خودم در روستای امیرانلو در منطقه شاه جهان رفته بودم، با لاشه یک پلنگ درون استخر پشت باغ  مواجه شدم.

حوادث

پس از گذشت پنج روز از این حادثه ظاهرا مسئولان محلی محیط زیست خراسان شمالی تمایلی به اعلام این خبر نداشته و از سرنوشت لاشه پلنگ و عاملین این کشتار اطلاعی در دست نیست.

برای خواندن متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


زن قاتل از جنایاتش پشیمان نیست

یک زن امریکایی که قاتل سریالی مردان نیویورک است مدعی شده در صورت آزادی، افراد بیشتری را خواهد کشت.

حوادث

این زن 19 ساله به نام «میراندا باربر» که با اعتراف های خود به اتهام قتل 22 مرد دستگیر شده، می گوید: همچنان کینه دیرینه ای از مردان دارم و اگر آزاد شوم بار دیگر افراد دیگری را می کشم.

برای خواندن متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


صدور حکم قصاص برای قاتل قرق‌بان

حوادثعامل قتل قرق بان تنگه راز به قصاص نفس محکوم شد.

سرهنگ ولی نقویان فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان شمالی در این باره گفت: متهم به قتل این قرق بان به نام ارغوان به حکم اعدام محکوم شد.

وی با اشاره به اینکه این قرق بان بر اثر ضربات چاقو به قتل رسید، ادامه داد: متهم دوم این درگیری که در دادن چاقو به متهم ردیف اول دست داشت به 15 سال حبس محکوم شد.

برای خواندن متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


سقوط موتورسوار به عمق چاه

حوادثسخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از سقوط یک موتورسیکلت‌سوار به داخل چاه فاضلابی در خیابان شوش خبر داد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به عملیات آتش‌نشانان برای خارج کردن این جوان 25 ساله از عمق چاه، خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه در انتهای این گودال، مقادیری میلگرد و ... وجود داشت، این جوان به شدت مصدوم شده و به بیمارستان انتقال داده شد.

برای خواندن متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


خودکشی به خاطر نمره بد

حوادثیک دانش آموز هندی که در امارات عربی متحده تحصیل می کرد، پس از گرفتن نمره پایین در یکی از امتحانات درسی اش خودکشی کرد.


این دانش آموز پسر در کلاس یازدهم یک مدرسه هندی در دوبی تحصیل و در شارجه زندگی می کرد.

برای خواندن متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


آتش سوزی کارگاه کفاشی

آتش سوزی کارگاه کفاشی در خیابان زمزم با حضور به موقع آتش نشانان مهار و خاموش شد.
{$sepehr_album_10307}

قاسمپور خاطرنشان کرد: آتش نشانان با تلاش خود توانستند از سرایت شعله های آتش به طبقات مسکونی بالا جلوگیری كرده و آتش را در مدت کوتاهی مهار و خاموش کردند.

برای خواندن متن کامل خبر همچنین دیدن تمامی عکس‌ها اینجا کلیک کنید


مرگ 5تن در برخورد کمپرسی با 405

حوادثبر اثر تصادف خودرو سواری و کمپرسی در محور "خاش - سراوان" سیستان و بلوچستان پنج نفر کشته و چهار نفر نیز زخمی شدند.

در این تصادف که بین خودرو پژو 405 و یه دستگاه کامیون کمپرسی به وقوع پیوست، 5 نفر از سرنشینان پژو که همگی از اتباع خارجی بودند کشته شدند. راننده پژو از محل گریخته است.

برای خواندن متن کامل خبر اینجا کلیک کنید

مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس