تلخ و شیرین حوادث 13 اسفند

به گزارش مشرق، مهمترین حوادث امروز به شرح زیر است:



صید فلامینگو در خیابان فرشته

حوادثیک فلامینگوی مهاجر که به هنگام پرواز از آسمان شهر تهران از فرط خستگی در کنار یک گودال آب فرود آمده بود توسط آتش نشانان برای دوری از هرگونه آسیبی بدام افتاد و تحویل پارک پردیسان شد.


برای دیدن متن کامل خبر اینجا کلیک کنید




دستگیری قاتل مسلح فراری در سراوان

حوادثقاتل فراری که زن جوانی را در شهرستان سراوان سیستان و بلوچستان با شلیک گلوله به قتل رسانده بود، شناسایی و دستگیر شد.

در تحقیقات تخصصی پلیس آگاهی متهم ردیف اول اعتراف کرد: با توجه به اختلافی که با متهمه داشته به همراه همدستش با یک دستگاه موتورسیکلت به منزل وی مراجعه و او را با استفاده از سلاح کمری و شلیک به قفسه سینه‌اش به قتل رسانده و از محل متواری شدند.

گفتنی است در ادامه رسیدگی به این پرونده، یک قبضه کلت کمتری که در قتل از آن استفاده شده بود و مهمات مربوطه از مخفی‌گاه متهم کشف شد.

برای دیدن متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


دستگیری هکر گیلانی

حوادثرئیس پلیس فتای گیلان از شناسایی و دستگیری عامل هک پروفایل شخصی یک شهروند گیلانی در فضای مجازی خبر داد.

محمدخانی با بیان اینکه مرد 33 ساله اهل و ساکن رشت عامل هک پروفایل شخصی شهروند گیلانی بود، تصریح کرد: فرد مذکور با هماهنگی مقام قضایی دستگیر شد.

برای دیدن متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


پسر 9ماهه جان دختر 10ساله را نجات داد

حوادثکودک آسمانی، با پروازی بی‌انتها بر بال اشک‌های مادر، جان دختربچه‌ای را از مرگ نجات داد.


«امیرحسام سرکی» کودک ۹ ماهه‌ای بود که پس از یک بیماری کوتاه دچار مرگ مغزی شد و اعضای خانواده‌اش با اهدای کلیه‌های او به دختر ۱۰ ساله‌ای که از ۳ سال قبل دیالیز می‌شد، زندگی دوباره‌ای به وی بخشیدند.

برای خواندن متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


فرود اضطراری هواپیمای ترکیه در تهران

حوادثمعاون عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه های کشور با تائید فرود اضطراری هواپیمایی ترکیش ایرلاینز در تهران، گفت: خلبان این پرواز به دلیل وخامت حال یک بیمار قلبی درخواست فرود اضطراری داشت که با آن موافقت شد.

ابراهیم شوشتری معاون عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه های کشور گفت: این هواپیما یکشنبه شب از استانبول به سمت بمبئی در حال پرواز بود که به دلیل وخامت حال یک بیمار قلبی ساعت یک بامداد فرود اضطراری داشت.

برای خواندن متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


انفجار شديد لوله گاز در خيابان امام خمينی

حوادثبرخورد بيل مکانيکي در حين حفاري با خط لوله گاز حادثه آفريد.

وي درباره چگونگي وقوع اين حادثه افزود: در حين انجام عمليات حفاري از سوي يک شرکت خدماتي، برخورد بيل مکانيکي با شبکه اصلي انتقال گاز به شکستن لوله و انتشار شديد گاز در محيط منجر شد. در اين حين روشن کردن خودرو توسط يکي از ساکنان محل که قصد داشت وسيله نقليه خود را از محل حادثه دور کند، باعث بروز انفجار و ايجاد حريق شد.

برای خواندن متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


کشتار وحشیانه بز آبستن

رئیس اداره محیط زیست شهرستان نایین گفت: محیط بانان با احتمال بروز هر نوع تخلف از جمله قاچاق، سرقت و غیره، ضمن تعقیب نامحسوس تریلی، موضوع را به نیروی انتظامی گزارش دادند.

بعد از متوق کردن این تریلی و جستجو، یک قبضه اسلحه شکاری و یک لاشه بز وحشی پیدا شد و سرنشینان این تریلی دستگیر شدند.

حوادث

بعد از کالبد شکافی از این بز یک ساله مشاهده شد که این بز آبستن بوده است.

حوادث

برای خواندن متن کامل خبر همچنین مشاهده تمامی عکس‌ها اینجا کلیک کنید


آزادی ضارب در حالی که خلیلی همچنان بستری است

دوسال از مجروحیت شدید طلبه غیرتمند، که در پی عمل به وظیفه امر به معروف و نهی‌از‌منکر، به دست اراذل و اوباش از ناحیه شاهرگ گردن به‌شدت زخمی شد می گذرد، و در این مدت آنچه نصیبش شده اجر الهی و بی مهری مسئولین ذی‌ربط است.

حوادث

ضارب این طلبه ناهی از منکر، تنها به دو سال حبس محکوم شد که این حکم نیز به طور کامل اجرا نشد و خبرهایی می رسد که او بار دیگر دست به اقدامات مشابهی زده است.

برای خواندن متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


دستگیری نماینده‌مجلس قلابی در تبریز

حوادثرئیس پلیس آگاهی آذربایجان‌شرقی از دستگیری کلاهبرداری که با جعل عنوان سمت افراد، اقدام به کلاهبرداری میلیونی می‌کرد، خبر داد.

صابر عباس‌زاده رئیس پلیس آگاهی آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: پیرو گزارشات اخیر مبنی بر تماس تلفنی فردی که خود را به صورت قلابی نماینده تبریز در مجلس شورای اسلامی معرفی و در خواست کمک مالی به فردی نیازمند را می‌کرد، پلیس آگاهی در این خصوص تحقیقات لازم را به منظور شناسایی وی به عمل آورد.

برای خواندن متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


قتل عام خانوادگی از سوی قاتل نامرئی

حوادثسخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از مرگ اعضای یک خانواده سه نفره در پی استنشاق گاز سمی مونوکسید کربن خبر داد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه آتش‌نشانان پس از باز کردن در و ورود به خانه، با پیکرهای نیمه جان سه تن از اعضای یک خانواده افغان روبرو شدند، گفت: پس از خارج کردن و تحویل این افراد به عوامل اورژانس، آنان پس از بررسی علائم حیاتی، مرگ آنها را تائید و اعلام کردند.

برای خواندن متن کامل خبر اینجا کلیک کنید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۴
    0 0
    کلا تو مملکت ما همه چی برعکسه هر غلطی دلشون بخوان می کنن ازادم می چرخن چون مسئولین ما کلا بیخیال فریضه امر به معروف و نهی از منکرن .....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس