محکومیت 1.5 میلیاردی یک سودجو، خودکشی دسته‌جمعی با منوکسیدکربن، محکومیت سنگدل ترین مادر دنیا و... بخشی از مهمترین حوادث روز است.

به گزارش مشرق، مهمترین حوادث امروز به شرح زیر است:


شهادت پليس هنگام نجات جان قاتلش

در ساعات اوليه روز پنجشنبه گذشته مامور کلانتري 11 شهرستان گنبد هنگام گشت زني متوجه يک خودرو شد که با درخت برخورد کرده بود. وي براي کمک به راننده به سوي او رفت و از راننده خواست کاپوت ماشين را باز کرده تا وي برق را قطع کند.

ستوان ابراهيم شيباني سپس براي کمک به راننده از او خواست از خودرو پياده شود که راننده خودرو به محض پياده شدن با يک اسلحه شکاري به سوي مامور پليس تيراندازي کرد و از محل گريخت. در ادامه ماموران با قوانين بکارگيري سلاح متهم فراري را از ناحيه پا هدف قرار داده و زمينگير کردند.

از نقشه هکر هوسران برای تجاوز به 300 دختر تا دستگیری 52 کیف قاپ و زورگیر پایتخت

مامور پليس و مرد تيرانداز بلافاصله به بيمارستان انتقال يافتند که ستوان ابراهيمي بر اثر شدت جراحات به شهادت رسيد.


محکومیت 1.5 میلیاردی یک سودجو


ماموران شرکت نفت از یک واحد عرضه‌کننده سوخت بازدید کردند که متوجه عرضه خارج از شبکه 19 هزار و 400 لیتر سوخت شدند. این شرکت یا حواله‌های دولتی سوخت را تهیه کرده و آن را در بازار آزاد به نرخ روز به فروش می‌رساند.

با تشکیل پرونده و ارسال آن به شعبه اول بدوی شهرستان ابهر پرونده در مرحله رسیدگی قرار گرفت که در نهایت با توجه به شکایت شرکت پخش فرآورده‌های نفتی متهم پرونده به اتهام عرضه خارج از شبکه به پرداخت جریمه یک میلیارد و 500 میلیون ریالی در حق صندوق دولت محکوم کرد.


خودکشی دسته‌جمعی با منوکسیدکربن

از نقشه هکر هوسران برای تجاوز به 300 دختر تا شهادت پليس هنگام نجات جان قاتلش +عکسیکی از اعضای این خانواده پس از بازگشت از محل کار با اجساد سه عضو خانواده‌اش روبرو شد. ماموران پلیس محلی در استان «آیچی»، استنشاق گاز منوکسیدکربن علت مرگ این سه تن بوده است.

پلیس پس از بررسی بیشتر محل حادثه نامه‌ای پیدا کرد که حاکی از تصمیم این سه نفر برای خودکشی گروهی بوده است.


محکومیت سنگدل ترین مادر دنیا

درپی حمله وحشیانه و ضرب و شتم مادر جوان و مجروح کردن فرزند 11 ماهه‌اش که به مرگ وی منجر شد، این مادر سنگدل در دادگاه لندن به حبس ابد محکوم شد. این مادر بی‌رحم پس از این شکنجه وحشیانه در بازجویی‌های اولیه همه چیز را انکار کرد. اما با دیدن عکس های دلخراش فرزند جان باخته‌اش درحالی که می‌گریست از جنایت خود پرده برداشت.

اماویلینسون 25 ساله به اتهام ضرب وشتم منجر به مرگ پسر 11  ماهه‌اش به حبس ابد محکوم شد.


نقشه هکر هوسران برای تجاوز به300دختر

از نقشه هکر هوسران برای تجاوز به 300 دختر تا شهادت پليس هنگام نجات جان قاتلش +عکسدختری 18 ساله با مراجعه به پلیس فتا عنوان کرد که صفحه شخصی‌اش در فیسبوک توسط فردی هک شده است و از آنجایی که این فرد در صفحه فیسبوکش عکس‌های شخصی خود را بارگذاری کرده بود، این مسئله مورد سوء استفاده یک هکر قرار گرفته بود. هکر با برقراری تماس با این دختر گفت در صورت عدم تمکین به خواسته‌های غیراخلاقی وی، عکس و مطالب شخصی وی را منتشر می‌کند.

پلیس فتا رد‌پای این متهم را در یکی از شهرستان‌های استان قزوین پیدا و با اخذ دستور قضایی و نیابت توانستند این متهم 25 ساله به نام «میثم» را شناسایی و دستگیر کنند.

این فرد در فیسبوک خود لینکی تحت عنوان «آسان به فیسبوک بروید» را منتشر کرده و پس از مراجعه افراد به این صفحه جعلی فیسبوک، User و رمز عبور این افراد را ذخیره و به تغییر رمز و هک کردن آن اقدام می‌کرد و با تهدید دختران جوان نسبت به انتشار عکس‌های شخصی‌شان، از آنها می‌خواست که با وی از طریق چت و پیامک رابطه غیراخلاقی برقرار کنند.


دستگیری 52 کیف قاپ و زورگیر پایتخت

از نقشه هکر هوسران برای تجاوز به 300 دختر تا شهادت پليس هنگام نجات جان قاتلش +عکسشب گذشته ماموران پلیس آگاهی با اجرای طرح ویژه ای اقدام به برخورد با سارقان، کیف قاپ و زورگیران و دستگیری 52 نفر از این افراد کردند.


رئیس پلیس تهران با اعلام اینکه این افراد اقدام به سرقت خودرو و زورگیری در قالب مسافربر می کردند گفت: محدوده فعالیت این مجرمان از جنوب غرب و مرکز تهران بود. این در حالی است که 40 درصد دستگیری های طرح اخیر از طریق فیلم و عکس انجام شده و مستندات لازم در اختیار پلیس است.



نابینایی دختر 6 ساله بر اثر اشتباه پزشکی


پدر شوخان در توضيح ماجرا گفت: سال 90 شوخان سرماخورد و ما به درمانگاه مراجعه كرديم. دكتر پس از معاينه براي وي آمپول پني‌سيلين تجويز كرد. من دارو را از همان داروخانه درمانگاه خريداري كردم و تزريق در همان درمانگاه انجام شد. بعد از چند روز پوست تمام بدن شوخان تاول زد و تمام ناخن‌ها و موي شوخان ريخت. بعد از مدتي وي را برای مداوا به بيمارستان سنندج اعزام كردند و حدود 20 روز بستري شد و مورد معاينات چشم پزشكي قرار گرفت و چشم پزشك به ما گفت كه اين بچه مبتلا به «سندرم استيون جانسون» شده است و پس ازسه ماه از تزريق آمپول شوخان بينايي خود را از دست داد.

پدر شوخان در رابطه با اقدامات پزشكي انجام شده براي نجات دخترش گفت: در بيمارستان فارابي شوخان تحت عمل جراحي پيوند قرنيه قرار گرفت. در حال حاضر دو بار عمل پيوند قرنيه انجام گرفته و هنوز اين كودك فقط به صورت‌هاله‌اي كمرنگ اجسام را مي‌بيند و قدرت تشخيص اجسام را ندارد.



9 کشته در تصادف محور نیکشهر - ایرانشهر


شب گذشته براثر برخورد دو خودروی پراید در کیلومتر 25 جاده نیکشهر - ایرانشهر 9 نفر جان باختند که شش نفر از آنان اعضای یک خانواده بودند.

در میان کشته شدگان به جا مانده از این حادثه رانندگی، اجساد سه کودک یک ماهه، یک و سه ساله که از اعضای دو خانواده بودند به پزشکی قانونی ارجاع شده‌ است.



به این میگن برف


از نقشه هکر هوسران برای تجاوز به 300 دختر تا دستگیری 52 کیف قاپ و زورگیر پایتخت


دستگیری اعضای 3 باند تهیه و توزیع سلاح

سردار سیروس سجادیان صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این باند از ارومیه قصد فروش سلاح‌های خود را داشتند که با هوشیاری مأموران نیروی انتظامی، 117 نوع سلاح غیرمجاز در شیراز، مرودشت و کازرون کشف و ضبط شد.


شکار مار و سوسمار برای تهیه پیتزا

به تازگی یک پیتزافروشی در ایالت فلوریدای آمریکا پیتزا با نام «پیتزای اورگلیدز» با گوشت پیتون برمه‌ای به مشتریان ارائه می‌دهد. در این پیتزا همچنین از سوسیس تمساح و پای قورباغه نیز استفاده می‌شود. این پیتزا با وجود قیمت بالای 45 دلاری، مشتریان خاص خود را دارد.


چینی‌ها لاک‌پشتهای در حال انقراض ایرانی را خوردند

مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان از شکار غیرمجاز و استفاده خوراکی چینی ها از گونه های جانوری در معرض انقراض در تالاب هورالعظیم خبر داد.

احمدرضا لاهیجان زاده گزارش نهادهای مردمی را مبنی بر استفاده خوراکی چینی ها از گونه های در معرض انقراض تالاب تائید کرد.

وی گفت: گزارش هایی دریافت کردیم که پیمانکاران چینی وزارت نفت «لاک پشت فراتی» را که یکی از گونه های در معرض انقراض و باارزش تالاب هورالعظیم است شکار می کنند و می خورند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    0 0
    البته علاوه بر فاسد بودن اون هکر فاسد باید به فاسد بودن اون دخترها هم اشاره کنیم
  • محمد رضا زومکزهی اصل ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    0 0
    خبر های وحشتناکی بودند
  • زادهوش ۰۴:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
    0 0
    اون خانم اساسا منظورش از بارگذاری عکس های شخصی نامناسب در یک پایگاه اجتماعی و در واقع سپردنش به امریکایی ها چی بوده؟! و در حالی که حتما با فیلتر شکن می رفته به فیسبوک اصلا چطور روش شده بره شکایت کنه؟!
  • بنده خدا ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
    0 0
    اینهمه جمعیت چین به یمن خوردن هر آشغالی است . اگر آشغال خور نباشند که قحط سالی می شود
  • سالار ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
    0 0
    بیماری که باعث نابینایی آن دختر شده هیچ گونه ارتباطی به قصور پزشکی نداره و یه جور حالت حساسیت شدید هست که بسیار نادره و قابل پیش بینی نیست.
  • یک پزشک ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
    0 0
    دوستان عزیز مشرق. لطفاً تیتر اشتباه نزنید. سندرم استیونس جانسون بر اثر اشتباه پزشکی نبوده، بلکه یک واکنش غیرقابل پیش بینی بدن افراد نسبت به برخی دارو ها و حتی برخی عفونت هاست. در مورد بیماری هم که در خبر آوردید، عفونت اولیه ی بیمار همی تونه این سندرم رو ایجاد کنه و پنی سیلین هم به صورت غیر قابل پیش بینی می تونه عامل اون باشه! این که مستقیم رفتید سروقت اشتباه پزشکی، کم لطفی هست! چرا که هیچ پزشکی در هیچ جای دنیا نمی تونه ایجاد یا عدم ایجاد سندرم استیونس جانسون رو در مورد داروی تجویزی خودش پیش بینی کنه و این مسئله کاملاً بسته به ژنتیک بیمار و واکنش های بدنش به داروها و عفونت هاست.
  • ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
    0 0
    فيس بوك ووامثال فيس بوك سايت جاسوسي آمريكاست و بيشتر جاسوسي هاي سروسي هاي اطلاعاتي غرب از همين روش است وبايد بگم واقعا براي خانم متاسفم كه عكس هاي شخصي خودش رو گذاشته تو اين سايت جاسوسي
  • ۰۱:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
    0 0
    چه برخوردی با این چینی ها شده؟ایران باید حریم سخت قانون برای هر بیگانه ای باشد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس