واژگونی تریلر حامل بنزین، دستگیری عامل هتک حیثیت چند مدیر، مرگ روزانه 8نفر به دلیل آلودگی هوا، آتش سوزی در نمایشگاه بهاره، تعقیب یک قاتل استرالیایی پس از 30 سال و... بخشی از مهمترین حوادث روز است.

به گزارش مشرق، مهمترین حوادث امروز به شرح زیر است:



واژگونی تریلر حامل بنزین

یک دستگاه تریلر حامل حدود 30 هزار لیتر بنزین حوالی ساعت 16 عصر دوشنبه در باند شرقی آزاد راه ساوه - تهران و در 50 کیلومتری تهران (حوالی شهر پرندک) واژگون شد.

{$sepehr_album_9984}

برای دیدن تمامی عکس‌ها اینجا کلیک کنید


دستگیری عامل هتک حیثیت چند مدیر

حوادثسرهنگ هادی ثمره در این خصوص بیان کرد: طی هفته گذشته تعدادی از مدیران یک شرکت با مراجعه به پلیس، خواستار پیگیری فرد یا افرادی شدند که با ارسال ایمیل و تجاوز به سایت‌های خصوصی آنها به قصد نشر اکاذیب و هتک حیثیت اقدام می‌کنند.

وی افزود: کارشناسان پلیس فتا با انجام یک سری کارهای کارشناسانه سایت مذکور را شناسایی و دستگیری عوامل این وبلاگ، در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

برای دیدن متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


مرگ روزانه 8نفر به دلیل آلودگی هوا

حوادثچهل و هشتمین جلسه شورای شهر تهران با حضور بیژن زنگنه وزیر نفت و جمعی از معاونان و مدیران شهرداری در صحن شورا برگزار شد.

محمدمهدی تندگویان، عضو شورای شهر تهران با اشاره به آلودگی شدید هوای تهران گفت: در کلانشهر تهران روزانه 7 تا 8 نفر از شهروندان ما به دلیل آلودگی هوا جان خود را از دست می‌دهند که البته این جدا از بیماری‌های پنهان در شهر است.

برای دیدن متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


آتش سوزی در نمایشگاه بهاره

 نمایشگاه بهاره طبس یک روز پس از افتتاح رسمی، شامگاه دوشنبه دچار حریق شد.

{$sepehr_album_9985}

برای دیدن تمامی عکس‌ها اینجا کلیک کنید


تعقیب یک قاتل استرالیایی پس از 30 سال

حوادث«تونی جونز» حدود 30 سال پیش برای قدم زدن به حاشیه بزرگراه «فیندرز» کویینزلند رفت اما این آخرین باری بود که خانواده اش او را دیدند و پس از آن هرگز حتی کوچکترین ردی از او برجای نماند.

مکان ناپدید شدن این جوان دقیقا همان جایی بود که پیش از این 11 قتل مرموز دیگر رخ داده بود و عجیب اینکه با وجود پیدا شدن اجساد قربانیان اما همچنان نشانی از قاتل در دست نبود.

برای دیدن متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


اعتراف زن آمریکایی به کشتن22نفر

میراندا متهم به قتل در ایالت پنسیلوانیا گفت: از سن 13 سالگی یعنی در شش سال گذشته در ایالات متحده 22 قتل انجام داده است.

حوادث

وی در یک سازمان شیطانی عضو شده و از همان موقع آنها باعث  22 قتلی که در چندین ایالت آلاسکا تا کارولینای شمالی انجام داده شدند.

برای دیدن متن کامل خبر و همچنین دیدن تمامی عکس‌ها اینجا کلیک کنید


جریمه ۲ میلیاردی برای نانوای گازوئیل‌فروش

حوادثدر پی گزارش بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت استان سیستان و بلوچستان مبنی بر عرضه خارج از شبکه 2 هزار 500 کیسه آرد و 16 هزار و 250 لیتر گازوئیل از سوی یک واحد نانوایی متخلف، این واحد به پرداخت بیش از یک میلیارد و 863 میلیون ریال جزای نقدی درحق صندوق دولت محکوم شد.


برای دیدن متن کامل خبر اینجا کلیک کنید



شلاق و 128 سال زندان برای آدم‌ ربایان خشن

حوادثاعضاي يک باند آدم ربايي و سرقت هاي به عنف که طعمه هاي خود را با کشاندن به لانه هاي مخوف، به طرز وحشتناکي مورد آزار و ضرب و جرح قرار مي دادند به تحمل ۱۲۸ سال زندان، تبعيد و شلاق محکوم شدند.

یکی از مالباختگان فردی با نام  «م» بود که بعد از اعلام شکایت و پیگیری‌های پلیس این باند مخوف دستگیر شدند.

برای دیدن متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


۴۲ ماه زندان برای شکارچی غیر مجاز

طی حکمی قاطع و کم سابقه، یک نفر شکارچی سابقه دار به جرم شکار غیرمجاز دو راس کل وحشی در منطقه حفاظت شده خائیز، به تحمل ۳ سال حبس تعزیری و پرداخت هجده میلیون ریال جزای نقدی و به جرم حمل سلاح غیرمجاز به تحمل شش ماه حبس تعزیری محکوم گردید.

حوادث

همچنین متهم می بایست مبلغ ۳۶ میلیون ریال جریمه نقدی بابت ضرر و زیان وارده به محیط زیست ناشی از شکار غیرمجاز دو راس کل وحشی (گونه حمایت شده) را پرداخت نماید.

برای دیدن متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


نجات 100 گرفتار در دود و آتش

حوادثشامگاه یکشنبه آتش سوزی در یک ساختمان 5 طبقه در بلوار جمهوری شمالی کرج اتفاق افتاد که موجب خسارت های جدی مالی به واحدهای این ساختمان شد.

این در حالی است که حدود 100 تن در ساختمان و مجتمعی که دچار حریق شد، گرفتار آتش شده بودند و خوشبختانه با تلاش آتش نشانان کرج، این آتش سوزی گسترده در کمترین زمان ممکن مهار شد و هیچ خسارت جانی به همراه نداشت. این افراد نجات پیدا کردند

برای دیدن متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


تصادف و واژگونی وانت بار

برخورد خودرو سواری با وانت بار در بزرگراه آیت اله سعیدی باعث مصدومیت و گرفتار شدن راننده وانت بار در اتاقک آن شد.

{$sepehr_album_9990}

برای دیدن تمامی عکس‌ها اینجا کلیک کنید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس