سرقت موتور از طریق آگهی روزنامه‌ها، رستوران آدمخوارها در نیجریه تعطیل شد، كلاهبردار امامزاده دستگير شد، آتش‌سوزی منزل در خیابان پیروزی، دستگیری "محسن ژاپنی" حین زورگیری و... بخشی از مهمترین حوادث روز است.

به گزارش مشرق، مهمترین حوادث امروز به شرح زیر است:

هتک حیثیت بازیکن تیم ملی در فیسبوک

در پي شكايت ورزشكار يكي از تيمهاي ملي كشورمان مبني بر ايجاد صفحه اي در يکي از شبکه هاي اجتماعي به نام وي توسط فرد يا افرادي ناشناس و درج تصوير ورزشي نامبرده به همراه تصاوير مستهجن كه اين امر سبب خدشه دار شدن چهره ورزشي او شده است موضوع شناسايي مجرم در دستور كار كارآگاهان پليس فتاي استان قرار گرفت.

با بررسي هاي انجام شده در فضاي سايبر توسط كارشناسان اداره مبارزه با جرائم رايانه اي پليس فتا متهم مورد نظر شناسايي و دستگير شد.

2 متجاوز به عنف به دار آویخته شدند

این دو نفر به نام‌های «ا - ر» 23 ساله و «ن -ج» 37 ساله به جرم چند فقره آدم‌ربایی، سرقت مسلحانه و تجاوز به عنف در خردادماه امسال با تلاش پلیس کرج دستگیر شدند.

حوادث

براساس این گزارش، حکم صادر شده توسط مراجع قضایی صبح امروز و با حضور شاکیان این پرونده و جمعی از مردم در منطقه گلشهر کرج اجرا شد.

برای دیدن متن کامل خبر و همچنین تمامی عکس‌ها اینجا کلیک کنید

قتل دختر جوان برای اصرار به ازدواج

حوادثحسن متهم است 21خرداد امسال دختر 30ساله‌ای به نام اعظم را در پارک سرخ‌حصار تهران به قتل رسانده و سپس جسدش را به آتش کشیده بود.



متهم پس از دستگیری در بازجویی‌ها گفت: مقتول اصرار داشت که از همسرم جدا شده و با وی ازدواج کنم که من برای فرار از اصرارهای او تصمیم به قتلش گرفتم.

اجیر کردن قاتل برای قتل مادر و خواهر

حوادثدر این پرونده آرش متهم است شهریور ماه سال 90 برای کشتن مادر و خواهرش یک آدم کش افغانی اجیر کرده بود.




در حالیکه متهم مدعی است انگیزه واقعی‌اش از قتل مسائل اخلاقی بوده اما تحقیقات نشان می‌دهد وی با انگیزه تصاحب اموال مادرش دست به این جنایت زده است.

پسر شیطان‌صفت در دربند دستگیر شد

حوادثپسر شیطان صفتی که دختران و پسران کوهنورد را در ارتفاعات دربند مورد تجاوز و زورگیری قرار می‌داد، پس از یک درگیری با پلیس و مجروح ساختن مامور انتظامی دستگیر شد.


ماموران پس از مطلع شدن از یکی از حملات این فرد شرور به مردم در حال گردش در کوهستان دربند به محل رفتند که متحم با دیدن مامورین با چاقو به سمت ماموران حمله کرد اما در نهایت دستگیر شد.

گرمای کرسی خانه را به آتش کشید

بامداد امروز یک منزل مسکونی در شهریار بلوار شهید مداحی به دلیل سهل انگاری ساکنان آن دچار آتش سوزی شد.

حوادث

یکباب منزل مسکونی به متراژ 60 متر در داخل باغ به علت روشن بودن کرسی برقی در زیر چهار پایه طعمه حریق شده بود باتلاش اتش نشانان  اطفاء گردید.

فوت 26 زائر ایرانی در مکه و مدینه

26حوادث زائر ایرانی از آغاز موسم عمره مفرده تا 25 بهمن در مدینه منوره و مکه مکرمه به دلایلی نظیر ایست قلبی، سکته مغزی، خونریزی داخلی و تصادف، فوت شدند.



 ˈمنعم شمشادی ˈنماینده هیئت پزشکی حج وزیارت در مدینه منوره با اعلام این مطلب افزود: 16 نفر از زائران فوتی عمره سال جاری در مکه و 10 نفر از آنها در مدینه منوره دعوت حق را لبیک گفتند.

دستگیری "محسن ژاپنی" حین زورگیری

ماموران کلانتری 119 مهرآباد اقدام به گشت‌زنی هدفمند در سطح حوزه استحفاظی‌شان کردند. در حین گشت زنی ماموران متوجه زورگیری از یکی از شهروندان شدند که سریعاً وارد عمل شدند.

حوادث

دو زورگیر بلافاصله پس از رویت ماموران پلیس با پای پیاده اقدام به فرار کردند. سرانجام ماموران این دو زورگیر به نام‌های «مراد» 32 ساله و «سیامک» 42 ساله را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

آتش‌سوزی منزل در خیابان پیروزی

{$sepehr_album_9645}

برای دیدن تمامی عکس‌های مربوط به این خبر اینجا کلیک کنید

قرآن جان 16 اعدامی را نجات داد

16حوادث نفر از زندانیان زندان مرکزی اصفهان که محکوم به اعدام بودند، به دلیل حفظ قرآن بخشیده شدند. مراسم آزاد سازی این زندانیان به مناسبت ایام الله دهه فجر در زندان مرکزی با حضور رئیس زندان و دو هزار زندانی برگزار شد كه در حاشیه این مراسم حکم اعدام 16 نفر از زندانیان لغو و به حکم حبس ابد، تغییر یافت.

5 نفر از این افراد را بانوان و مابقی آقایانی بودند که توانسته بودند با حضور در طرح ملی حافظان قرآن کریم، مبادرت به حفظ پنج جزء از قرآن کریم و بیشتر نمایند.

كلاهبردار امامزاده دستگير شد

حوادثزن کلاهبردار با سوء استفاده از احساسات و عواطف زائرین بقاع متبرکه، سوژه های خود را با شناسایی قبلی مورد اخاذی و شیادی قرار می داد با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان لاهیجان و نیروی انتظامی این شهرستان در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و تحویل مقامات قضایی گردید.

این زن از ارادت و عشق زائرین به امامزادگان سوء استفاده کرده و با استفاده از این حربه که (امامزاده او را خواب نما کرده و او را واسطه دریافت پول و جواهرات خواسته شده، قرار داده و اگر فردی نذور خواسته شده را ندهد، بزودی برای یکی از اعضای خانواده اش اتفاق ناگواری رخ می دهد) از طعمه های خود اخاذی می کرد.

رستوران آدمخوارها در نیجریه تعطیل شد

پلیس نیجریه پس از اینکه به طور اتفاقی متوجه استفاده از گوشت انسان در غذاهای یک رستوران در آنامبرا شد، مالک و ده کارگر رستوران را بازداشت کرد. در زمان بازداشت، دو کله که برای کباب کردن در ورق آلومینیومی پیچیده شده بودند، کشف و ضمیمه پرونده شد.

وقتی ماموران سرگرم بازرسی این رستوران بودند، از نام برخی غذاهای ویژه و گرانقیمت موجود در منو سر در نیاوردند، اما هنگامی که در آشپزخانه با دو کله پیچیده شده در ورقه آلومینیومی مواجه شدند، فهمیدند یکی از آن نام ها "کله کبابی" است که برای آن روز دو پرس سفارش داده شده و آشپزها در حال آماده کردن آنها بودند.

سرقت موتور از طریق آگهی روزنامه‌ها

فرد جوانی به دلیل چند فقره سرقت موتورسیکلت دستگیر شد. این فرد با مراجعه به کسانی که قصد فروش موتور سیکلت خود را داشتند، از آنها درخواست می‌کرد که موتور خود را در اختیار وی قرار دهند. فرد مذکور با بهانه امتحان سالم بودن موتور سوار بر موتورسیکلت شده و از محل متواری می‌گشت.

حوادث

سرهنگ کارآگاه محمد اشراقی، رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: با توجه به اعترافات صریح متهم و احتمال وقوع سرقت‌های مشابه، از کلیه مالباختگان و بویژه صاحبان موتورسیکلت که بدین شیوه و شگرد مورد سرقت قرار گرفتند دعوت می‌شود تا جهت شناسایی متهم و پیگیری شکایات خود به پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در میدان نبرد انتهای خیابان شهید بیدی مراجعه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس