کشتار خرس در روز طبیعت، دستگیری سارقان حرفه‌ای در گیلان، تصادف 8 خودرو در آزادراه کرج – قزوین، مرگ مرد تنها در آتش خانه‌اش و... بخشی از مهمترین حوادث امروز است.

به گزارش مشرق، مهمترین حوادث امروز به شرح زیر است:


جزئیات قتل آتشین مجری تلویزیون


حوادثاختلافات خانوادگی، مهم‌ترین انگیزه جوان ۳۳ساله برای انتقام‌جویی از خانواده همسرش بود. بامداد هفتم فروردین امسال، زمانی که ساکنان ویلایی در روستای دزدک در 15کیلومتری شهرستان نوشهر در خواب بودند، داماد این خانواده از تهران راهی نوشهر بود تا نقشه شومی را که در سر داشت عملی کند.

حدود ساعت 5صبح بود که ساکنان روستا با شنیدن صدای انفجاری، از خانه‌های خود بیرون آمدند و با دیدن شعله‌های آتش که یک ویلا را در برگرفته بود، به کمک ساکنان آن شتافتند.

در این حادثه که در یکی از روستاهای نوشهر رخ داد، 4نفر ازجمله مجری معروف صدا و سیما در انفجار ویلا و شعله‌های آتش جان باختند.

برای خواندن متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


کشتار خرس در روز طبیعت

عصر روز ۱۳ فروردین ۱۳۹۳ همزمان با روز انس با طبیعت، حوالی ساعت ۲۰ نیروهای یگان محیط زیست شهرستان کلاردشت به دنبال دریافت گزارشی مبنی بر حضور شکارچیان غیرمجاز و انتشار صدای شلیک گلوله در منطقه کوهستانی رودبارک، عازم محل مربوطه شدند.

کشتار خرس در در روز طبیعت+تصاویر

متاسفانه محیط بانان حین جستجو در تاریکی شب متوجه لاشه یک خرس قهوه ای بزرگ جثه شدند که با شلیک اسلحه گلوله زنی ۲۷۰ کشته شده بود.

برای مشاهده تمامی تصاویر و همچنین مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


دستگیری سارقان حرفه‌ای در گیلان

حوادثکارآگاه پلیس پیگیری سرقت واحدهای مسکونی را به صورت ویژه پیگیری کردند.

فلاح‌کریمی رئیس پلیس آگاهی گیلان با بیان اینکه خودروی سارقان با تحقیق میدان پلیس مشخص شد، تصریح کرد: سارقان توسط دوربین‌های مداربسته در جایگاه‌های سوخت شناسایی و دستگیر شدند.

دو نفر متهمان برای بازسازی صحنه‌های سرقت به گیلان انتقال داده شدند. متهمان به 16 فقره سرقت منزل در شهرستان رشت اعتراف کردند.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


تصادف 8 خودرو در آزادراه کرج – قزوین

حوادثحوالی ساعت 20:30 شامگاه جمعه در لاین شمالی آزادراه کرج - قزوین محدوده هشتگرد یک دستگاه وانت نیسان تغییر مسیر ناگهانی داد که در پی آن با دو دستگاه پراید برخورد کرد و پس از آن در مجموع 8 دستگاه خودرو با هم تصادف کردند.

در پی این تصادف زنجیره‌ای یک تن کشته و چهار نفر مجروح شدند.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


مرگ مرد تنها در آتش خانه‌اش

حوادثبه دنبال اعلام یک مورد حادثه حریق در ساعت 21:53 جمعه شب به سامانه 125، ستاد فرماندهی آتش‌نشانان را به محل حادثه واقع در خیابان جیحون، خیابان گلستان اعزام کرد.

پس از حضور آتش‌نشانان در محل، آنان با جسم بی‌جان و سوخته شده مردی 35 ساله روبرو شده و وی را به عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه تحویل دادند.

پس از بررسی علائم حیاتی، مرگ این مرد را به دلیل سوختگی تائید و اعلام شد.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


ضارب شهید خلیلی متواری شد

ضارب شهید علی خلیلی، پس از به جریان افتادن مجدد پرونده متواری شده است.

حوادث

احسان اسکندری وکیل شهید علی خلیلی و خانواده وی، اظهار داشت: در حال حاضر پیگیر شکایت مجدد از بیمارستان‌هایی هستیم که از پذیرش علی خلیلی در شب حادثه خودداری کرده بودند.

حوادث

وی ادامه داد: رضایتی که شهید خلیلی و پدرش درباره این پرونده اعلام کرده بودند مربوط به ضربه وارده بوده است و ربطی به فوت نداشت. به همین دلیل با شهادت علی خلیلی این شکایت را دوباره پیگیری می‌کنیم.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


دستگیری زورگیر نوجوانان

حوادثساعت 1430 روز نوزدهم اسفندماه سال92، عوامل گشت کلانتری انتظامی این یگان در حین گشت‌زنی در خیابان افتخاریان، شخصی را در حال زورگیری با قمه از یک نوجوان در داخل ایستگاه اتوبوس مشاهده کردند که این زورگیر به محض مشاهده واحد گشت اقدام به فرار کرد.

مامور گشت بلافاصله از خودرو پیاده و به صورت پیاده اقدام به تعقیب و گریز سارق زورگیر کردند. ماموران پس از دستگیری از او،‌ یک قبضه قمه نامتعارف و یک دستگاه گوشی کشف کرده و پرونده در این خصوص تشکیل و به دادسرای مربوطه ارسال شد.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


آتش‌سوزی در کارگاه شیرینی‌پزی

در پی بروز آتش سوزی در یک باب کارگاه شیرینی پزی و اطلاع رسانی شهروندان به سامانه 125، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت 7.43 صبح امروز آتش نشانان ایستگاه های 5 و 52 را به محل حادثه در خیابان کمیل، خیابان خرمشهر اعزام کرد.

حوادث

در این عملیات آتش نشانان به سرعت به دو گروه تقسیم شدند و گروه اول با قطع برق و گاز ساختمان ایمن سازی های اولیه را انجام داده و گروه دیگر نیز با بکارگیری تجهیزات و دو رشته لوله آبدهی ازدوجهت به سمت کانون آتش سوزی هجوم برده و شعله های سرکش آتش را در مدت کوتاهی مهار و خاموش کردند.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


برخورد شدید خودروی سواری با پل عابر پیاده

در پی برخورد شدید یك دستگاه خودروی سواری با پل عابر پیاده و مصدومیت دو سرنشین آن، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت 08:08 دقیقه صبح امروز آتش نشانان ایستگاه 86 را به محل حادثه در جاده ورامین، ابتدای فیروزآباد اعزام كرد.
{$sepehr_album_11222}
برای مشاهده تصاویر در اندازه بزرگتر بروی آنها کلیک کنید

دو سرنشین مرد این خودرو از ناحیه سر، گردن و دستها دچار مصدومیت شده بودند كه آتش نشانان پس از قطع جریان برق خودرو با استفاده از خاك موجود در محل اقدام به پاكسازی سطح راه از بنزین کردند و با رعایت اصول ایمنی مصدومین را از داخل خودرو به بیرون منتقل کردند.

برای مشاهده تمامی تصاویر و همچنین مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


حمله شکارچیان به یک مسئول

روز یازدهم فروردین زمانی که نادر مقدم رئیس اداره محیط زیست شهرستان خرمدره مشغول گشت زنی و کنترل بنرهای نصب شده در سطح شهر خرمدره مربوط به روز طبیعت بوده است.

حمله شکارچیان غیرمجاز به یک مسئول

نادر مقدم که سریعتر از محیط بانان به محل می رسد با ۳ نفر شکارچی که اقدام به شکار غیرمجاز ۲ عدد اردک وحشی نموده بودند مواجه شده و جهت برخورد قانونی با متخلفین وارد عمل می شود.

حمله شکارچیان غیرمجاز به یک مسئول

زمانیکه رئیس اداره محیط زیست شهرستان خرمدره مشغول بازرسی از متخلفین بوده است یکی از شکارچیان از پشت با قنداق اسلحه ضربه ای را به سر وی وارد کرده و نفر دوم با ضربات مشت به صورت او می کوبد.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


قتل برای ازدواج با همسر مقتول

میثم پسر جنایتکار که برای ازدواج با زن مورد علاقه اش همسر او را به قتل رسانده بود، هنگام انتقال جسد شناسایی و دستگیر شد.

قتل برای ازدواج با همسر مقتول +تصاویر

با مشخص شدن ارتباط میان میثم و همسر 29 ساله مقتول ، میثم که در برابر دلایل ارائه شده از سوی کارآگاهان چاره ای جز اعتراف و بیان حقیق نداشت ، به ارتکاب جنایت اعتراف و عنوان داشت که جنایت را به درخواست همسر مقتول و برای ازدواج با وی انجام داده است.


اگر از سفرهای نوروزی امسال گزارش مکتوب، گزارش تصویری یا فیلم تهیه کرده‌اید به آدرس همیشگی ما یعنی "culture@mashreghnews.ir" ارسال کنید تا به نام خودتان و در سریع‌‌ترین زمان ممکن منتشر شود. به خاطر داشته باشید به بهترین آثار ارسالی که تا پایان فروردین ماه به دست ما برسند، علاوه بر درج اثر آنها در بخش "اخبار ویژه" پنج جایزه نقدی 2 میلیون ریالی از طرف تحریریه مشرق نیوز اهدا خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۹:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۶
    0 0
    فرار نکرده فراریش دادن درست خبر یزن مشرق
  • ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    0 0
    امان از بی قانونی (چتر امنیتی برای انواع خلافکاران)
  • حمید ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    0 0
    اگه دستگیر میشد دولت با بازی دو سر باخت مواجه میشد. اگه میگذاشت باهاش برخورد کنند که توسط کدخدا بازخواست میشد و بهانه جدیدی برای تحریمهای همیشگی به او میداد. اگر هم از ضارب حمایت میکرد که جایگاه خود را افکار عمومی تنزل میداد.
  • ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    0 0
    حرف بیخود نزنید قضاوت در این موارد با قوه قضائیه است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس