مرگ کارگر پس از سقوط از 7 طبقه، پاسخ منفی به خواستگار، بهانه هتک حیثیت، آتش‌سوزی در انبار پوشاک تجریش و... بخشی از مهمترین حوادث روز است.

به گزارش مشرق، مهمترین حوادث امروز به شرح زیر است:



قتل عام حیات وحش موته

۳ شکارچی شرور و سابقه دار که بوسیله موتورسیکلت های قاچاق و اسلحه غیرمجاز طی یک سال گذشته دست به کشتار صدها آهو، کل وبز، قوچ و میش، گرگ، کفتار و گراز در پناهگاه حیات وحش موته زده و با مشقت فراوان توسط محیط بانان دستگیر شده بودند، در کمال ناباوری در دادگاه تجدید نظر از بسیاری از اتهامات خود تبرئه شدند.

حوادث

برای دیدن متن کامل خبر همچنین تمامی تصاویر اینجا کلیک کنید


حمله شکارچیان غیرمجاز به دو محیط بان

حوادثهمزمان با روز جهانی حیات وحش باز هم دو تن از حافظان حیات وحش بر اثر حمله شکارچیان روانه بیمارستان شدند.


شب گذشته دو نفر از محیط بانان منطقه حفاظت شده قرخود در استان خراسان شمالی مورد ضرب و شتم از سوی شکارچیان غیرمجاز قرار گرفته و به شدت مجروح شده شده اند.

برای دیدن متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


تکذیب خودکشی سکینه محمدی‌آشتیانی

حوادثمالک‌اشتر شریفی رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی درباره خبر منتشره در فضای مجازی مبنی بر خودکشی سکینه آشتیانی در زندان، اظهار کرد: این موضوع صحت ندارد.


سکینه آشتیانی در حال حاضر در زندان تبریز بسر می‌برد.


برای دیدن متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


مرگ کارگر پس از سقوط از 7 طبقه

حوادثدر ساعت 9:49 صبح روز دوشنبه حادثه سقوط از ارتفاع به آدرس بزرگراه اشرفی اصفهانی بالاتر از بلوار مرزداران به سامانه 125 اطلاع داده شد.

پس از حضور آتش‌نشانان در محل مشخص شد که یک کارگر جوان افغان مشغول حمل نخاله به وسیله بالابر بوده که از طبقه پنجم این ساختمان ناگهان سقوط کرده و به طبقه منفی دو افتاده است.

برای دیدن متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


مرگ روزانه 2 تن با سلاح سرد

حوادثاز ابتدای سال جاری تا پایان آذر ماه 606 تن به علت اصابت سلاح سرد جان خود را از دست داده‌اند.

بر اساس اعلام سازمان پزشکی قانونی از ابتدای سال جاری تا پایان آذر ماه امسال 606 تن به علت اصابت سلاح سرد جان خود را از دست داده‌اند که از این میان 497 تن مربوط به مردان و 109 تن از کشته‌شدگان مربوط به زنان بوده است.

برای دیدن متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


پاسخ منفی به خواستگار، بهانه هتک حیثیت

حوادثدر پی ارجاع یک فقره دادخواست قضایی از خانمی به هویت معلوم مبنی بر نشر مطالب کذب و توهین آمیز در مورد وی در فضای مجازی، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستورکار پلیس فتا استان قرار گرفت.


با اقدامات فنی انجام شده متهم به نام "ع" در این ارتباط شناسایی و پس از هماهنگی قضایی به پلیس فتا احضار و در بازجویی‌های فنی و مواجهه با شواهد ضمن اعتراف به بزه انتسابی اظهار داشت که مدتی پیش از شاکی خواستگاری کرده اما به دلیل پاسخ منفی از سوی خانواده‌اش با نیت انتقام‌جویی اقدام به انتشار مطالب کذب و توهین آمیز در مورد وی در فضای مجازی کرده است.

برای دیدن متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


دستگیری جاعل مدارک دولتی

حوادثدستگیری این فرد بر اساس گزارش‌های مردمی صورت گرفت.

بر این اساس فعالیت فردی در زمینه جعل مدارک دولتی و غیر دولتی در دستور کار پلیس امنیت عمومی شهرستان رودبار قرار گرفت.

ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان با کار چند روزه نامحسوس پلیسی از صحت موضوع اطمینان یافتند و عامل اصلی جعل اسناد که متصدی یک واحد صنفی عکاسی بود را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی متهم را دستگیر کردند.

برای دیدن متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


شلیک مرگ به پسر عمو در اختلاف دو پدر

حوادثاواخر ماه مهر سال جاری در زمین‌های کشاورزی روستای بهمنیاری از توابع گناوه بین دو برادر بر سر قطعه زمینی اختلاف و درگیری بالاگرفت و فرزندانشان نیز وارد معرکه شدند و دعوای مسلحانه بین پسرعموها جنایت آفرید.


بر اثر تیراندازی، دو برادر به نام‌های فریدون و فریبرز مورد اصابت گلوله قرارگرفتند که فریدون جان باخت و فریبرز زخمی شد.

برای دیدن متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


آتش‌سوزی در انبار پوشاک تجریش

حوادثدر ساعت 9 و 48 دقیقه امروز آتش‌سوزی گسترده‌ای در انبار پوشاک واقع در بازارچه تجریش کوچه حدادی به سامانه 125 سازمان آتش‌نشانی شهر تهران اعلام شد.

یک منزل قدیمی که به انبار مقدار زیاد پوشاک و البسه تبدیل شده بود، به دلایل در حال بررسی حدود یکصدمتر از آن کاملا شعله‌ور شد و آتش در حال سرایت به منازل اطراف بود، که بلافاصله آتش‌نشانان نسبت به اطفای حریق اقدام کردند.

برای دیدن متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


محاکمه پزشک قلابی به اتهام آزار زنان

حوادثپزشک قلابی که به بهانه پیدا کردن کار قربانیان خود را بیهوش و پس از سرقت آنها را مورد آزار و اذیت قرار می داد، در جلسه دادگاه منکر اتهامات خود شد.

در این پرونده علی 54 ساله متاهل، دارای چند فقره سابقه کیفری بازداشت از تاریخ 4 آبان امسال متهم به مباشرت در سرقت مقرون به آزار با داروی بیهوشی به قصد تجاوز و قصد عنوان پزشک داروساز است که با توجه به تحقیقات صورت گرفته برای وی تقاضای مجازات قانونی را دارد همچنین بر اساس کیفرخواست محمد، میثم و جواد متهم به مشارکت در خرید و فروش اموال سرقتی هستند.

برای دیدن متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


پدرِ سهل‌انگار کودک 2ساله را متخلف کرد

حوادثتنها گذاشتن کودک دو ساله آمریکایی در اتومبیلی که خلاص بود، سانحه‌ رانندگی را رقم زد.


بنا بر اعلام پلیس محلی ایالت کنتیکت، پدر کودک در حالی که اتومبیلش روشن بود، فرزند خردسالش را پشت فرمان تنها گذاشت و این سهل‌انگاری موجب راه افتادن خودرو و وقوع سانحه رانندگی شد.

برای دیدن متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


چاه زنی را بلعید

حوادثاین حادثه در یکی از محله های قدیمی شهر ساوه به وقوع پیوست و فرسودگی دهانه چاه فاضلاب علت وقوع این حادثه بود.


نصرت الله احمدی  مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساوه گفت: بر اثر ریزش دهانه چاه فاضلاب منزل مسکونی، یک زن افغانی در داخل آن سقوط کرد.

برای دیدن متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


دستگیری بچه‌محل‌های کیف قاپ

2 جوانی بچه‌محلی که در شهر اقدام به کیف قاپی از زنان و دختران می‌کردند، در آخرین سرقت خود زمین‌گیر شده و به دام افتادند.

حوادث

سرهنگ کارآگاه جانپرور، رئیس پایگاه دوم  پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: با توجه به اعترافات صریح متهمان به دهها فقره کیف قاپی در مناطق مختلف غرب و مرکز شهر تهران، از همه مالباختگان بویژه خواهرانی که بدین شیوه و شگرد توسط سرنشینان یک دستگاه موتورسیکلت قرمز رنگ مورد کیف قاپی و سرقت قرار گرفته‌اند دعوت می‌شود تا جهت شناسایی متهمان و پیگیری شکایات خود به پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در خیابان آزادی – خیابان زنجان مراجعه کنند.

برای دیدن متن کامل خبر اینجا کلیک کنید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس