آوار مرگ بر سر کارگر ساختمانی، نام 18کشته سقوط اتوبوس در جاده هراز، تشریح نحوه سقوط مرگبار اتوبوس به دره هراز، سقوط مرگبار کارگر ساختمان، انهدام باند جعل گواهي آموزش رانندگی و... بخشی از مهمترین حوادث روز است.

به گزارش مشرق، مهمترین حوادث امروز به شرح زیر است:



رهایی مددجوی رجایی‌شهر از اعدام

حوادثبا پرداخت ششصد میلیون ریال از سوی فردی خیر، یکی از مددجویان این زندان از مجازات قصاص رهایی یافت و به زودی آزاد خواهد شد.



«محمد.ص» که مربی ورزش بود از سال 85 به جرم قتل عمد دستگیر و زندانی شد.

برای دیدن متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


یک مفسد فی‌الارض در شیراز مجازات شد

حوادثصبح امروز یک مجرم و مفسد فی‌الارض در ملأعام به دار مجازات آویخته شد.

این مجرم در پرونده خود سابقه دو قتل با مشارکت سه نفر دیگر و سرقت مسلحانه را داشت.


سرقت مسلحانه از طلافروشی‌ها و بانک‌ها در شهرهای شیراز و اصفهان، سرقت مسلحانه از یک طلافروشی در بیضا نیز از جمله جرم‌های این مفسد در سال 90 بود که در آذر ماه همان سال دستگیر شد.
برای دیدن متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


توقیف BMW با کلکسیونی از ادوات جنگی

در پی وصول اخباری مبنی بر فعالیت مجرمانه فردی 20 ساله به نام «قدرت»، رسیدگی به این موضوع در دستور کار قرار گرفت.

حوادث

تحقیقات نامحسوس پلیس از این فرد ادامه داشت تا اینکه در ساعت 17 روز نوزدهم بهمن ماه، ماموران اطلاعات این یگان با متهم در خیابان توانیر قرار یک معامله صوری را گذاشتند. متهم با حضور بر سر قرار دستگیر شد.

برای دیدن متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


بازداشت کلاهبردار از هنرپیشه‌ها

عامل کلاهبرداری‌های تلفنی از بازیگران در نقش مدیر دفتر رئیس صدا و سیما از سوی پلیس آگاهی تهران دستگیر شد.

حوادث

روز 23 بهمن‌ماه سال جاری ماجرای این کلاهبرداری‌های سریالی را منتشر شده بود. این مرد جوان در نقش مدیر دفتر رئیس صدا و سیما، حراست و نایب رئیس فدراسیون فوتبال به شکار بازیگران و بازیکنان فوتبال می‌پرداخت و به کلاهبرداری تلفنی دست می‌زد.

برای دیدن متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


حمله شیطان‌پرستی به بنرهای مذهبی

حوادثاخیرا در برخی نقاط شهر تهران و برخی کلان شهر‌ها کشور، جریانی سازمان یافته اقدام به مخدوش کردن و از بین بردن اعلامیه‌های مذهبی می‌کند.


برهمین اساس دیده شده که، تعدادی از افراد این جریان بنر‌ها و اعلامیه‌های مربوط به مراسمات مذهبی، احادیث نبوی و ائمه(ع) در سطح شهر را پاره و بعضا بر روی آن‌ها آرم‌های شیطان پرستی و تصاویر ناشایست و زننده‌ای حک کرده‌اند.

برای دیدن متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


آوار مرگ بر سر کارگر ساختمانی

تخریب غیر اصولی ساختمان در خیابان تهرانپارس، مرگ کارگر ساختمانی را در پی داشت.

به دنبال تماس شهروندان با سامانه 125 آتش نشانی مبنی بر ریزش آوار در خیابان تهرانپارس، خیابان 206 شرقی ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بی درنگ زنگ ایستگاه 57 را ساعت 10:20 دقیقه صبح امروز به صدا درآورد و آتش نشانان به سرعت به سوی محل حادثه اعزام شدند.

حوادث

آتش نشانان پس از خارج کردن فرد مصدوم، وی را به محل ایمن انتقال دادند که متاسفانه مرگ وی به علت شدت جراحات توسط عوامل اورژانس تایید شد.

برای دیدن متن کامل خبر و همچنین دیدن تمامی عکس‌ها اینجا کلیک کنید


نام 18کشته سقوط اتوبوس در جاده هراز

مدیرکل پزشکی قانونی استان مازندارن اسامی 18 کشته حادثه رانندگی یک دستگاه اتوبوس مسافربری را که صبح روز گذشته (سه‌شنبه) در محور هراز اتفاق افتاد، اعلام کرد.

برای دیدن متن کامل خبر همچنین اسامی کشته شدگان اینجا کلیک کنید


تشریح نحوه سقوط مرگبار اتوبوس به دره هراز

این اتوبوس شامگاه دوشنبه به سمت تهران حرکت خود را آغاز می‌کند. این اتوبوس بعد از طی مسیر نهایتا در جاده هراز و در ساعت ۴:۳۰ صبح و در منطقه‌ای قبل از پلور که بسیار خطرناک است به دلیل حواس پرتی از جاده منحرف می‌شود.

راننده پس از انحراف اتوبوس از مسیر و رفتن به سمت شانه خاکی متوجه می‌شود کمی جلوتر روی پل تیغه‌های بتنی (نیوجرسی ) قرار دارد.

این راننده برای آنکه به تیغه‌ها برخورد نکند خودرو را به سمت مخالف هدایت می‌کند اما سرانجام چرخ‌های عقب با نیوجرسی برخورد کرده و به این ترتیب پاره می‌شود و اتوبوس از مسیر به طور کلی منحرف می‌شود.

برای دیدن متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


سقوط مرگبار کارگر ساختمان

سقوط ناگهانی کارگر ساختمانی از طبقه هفتم به طبقه منفی دو، مرگ وی را در یک ساختمان در حال ساخت در خیابان شریعتی در پی داشت.

حوادث

برای دیدن متن کامل خبر همچنین دیدن تمامی عکس‌ها اینجا کلیک کنید


شکستگی تمام بدن کارگر ساختمانی

یک نفر کارگ در حین کار در ساختمان نیمه ساخته از ارتفاع 3 متری به داخل چاله ای سقوط کرد.

عوامل آتش نشانی و اورژانس به محل اعزام شدند. مامورین آتش نشانی با رعایت اصول ایمنی فرد مصدوم را از چاله خارج و به اورژانس تحویل دادند.

حوادث

تکنیسین‌های اورژانس پس از معاینه، شکستگی مچ و ساق هر دو دست و هر دو پا و لگن و کمر این کارگر را تائید کردند.

برای دندن متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


انهدام باند جعل گواهي آموزش رانندگی

حوادثبا دریافت چند فقره پرونده جعل قرارداد آموزشگاه رانندگي موتورسيكلت موضوع به صورت ويژه در دستور كار تيمي از ماموران پليس آگاهي قرار گرفت.


تيمي ويژه از اداره مبارزه با جعل و كلاهبرداري با هدايت سرهنگ شفيع زاده پس از بررسي اسناد جعلي تحقيقات خود را در اين خصوص شروع و با انجام كار اطلاعاتي گسترده دو جاعل به نام هاي امير و عليرضا را شناسايي و با هماهنگي مقام قضائي آنها را دستگير و به پليس آگاهي منتقل كردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس