جریمه میلیاردی قاچاقچی تبلت، سرقت میلیونی طلاجات با وعده بستنی، دستگیری شرور محله ستارخان در کمد، اعتراف زن جوان به قتل دو کودکش، برخورد مرگبار پژو با شتر، حکم زن اسیدپاش صادر شد و... بخشی از مهمترین حوادث روز است.

به گزارش مشرق، مهمترین حوادث امروز به شرح زیر است:


جریمه میلیاردی قاچاقچی تبلت

اخبارمبشری گفت مدیر کل سازمان تعزیرات حکومتی استان فارس: ماموران نیروی انتظامی با مشکوک شدن به یک دستگاه خودروی پژو اقدام به توقیف و بازدید از آن کردند که در پی بازرسی از این خودرو مقادیر زیادی تبلت های خارجی کشف کردند و با اعلام جرم اداره گمرک پرونده ای در این خصوص تشکیل و جهت رسیدگی پرونده به شعبه اول بدوی شهرستان جهرم ارجاع داده شد و در همین خصوص راننده قاچاقچی بازداشت شد.


این مقام مسئول قضایی در خاتمه اظهار داشت: شعبه یاد شده با توجه به ادله کافی در متهم پرونده را علاوه بر ضبط کالای مکشوفه به پرداخت جریمه یک میلیارد و 100 میلیون ریال در حق دولت محکوم کرد.


مرگ دلخراش سرنشینان پژو 206

ساعت 18:36 دقیقه شب گذشته ستاد فرماندهی آتش نشانی شهریار از برخورد شدید یک دستگاه پژو 206 با تیر چراغ برق در تقاطع غیر همسطح خروجی کرج به تهران مطلع و بلافاصله ایستگاه‌های 101 مرکزی و 301 اندیشه عازم محل حادثه شد.

اخبار

در این حادثه یک دستگاه پژو 206 به علت نامعلومی از مسیر اصلی جاده منحرف شده بود و پس از برخورد شدید با تیر چراغ برق متوقف و دو تن از سرنشینان نیز داخل خودرو گرفتار شده بودند.

اخبار

آتش نشانان پس از رسیدن به محل حادثه ایمن سازی لازم را انجام دادند و با تجهیزات بدنه خودرو را برش دادند و سرنشینان را خارج و تحویل عوامل اورژانس دادند که متاسفانه به علت شدت جراحات مرگ هر دو سرنشین تایید شد.


سرقت میلیونی طلاجات با وعده بستنی

اخبارزن جوانی به کلانتری مراجعه کرد و به ماموران تجسس کلانتری گفت: امروز صبح متوجه شدم که حدود 100 میلیون ریال از طلا و جواهراتم که در کمد دیواری جاسازی شده بود، ربوده شده است.
 
ماموران پس از شنیدن صحبت‌های زن جوان جهت بررسی دقیق موضوع به منزل شاکی رفتند و در مشاهدات خود دریافتند که این سرقت توسط فردی آشنا صورت گرفته چراکه هیچگونه آسیبی به درب‌ها و حتی به جاساز طلا و جواهرات وارد نشده بود.
 
این خانوده 3 نفره به همراه یک پرستار بچه زندگی ‌می‌کنند. ماموران در یک قرار سوری این پرستار را دستگیر کردند.
 
متهم لب به اعتراف گشود و بیان داشت: با وعده بستنی فرزند خانواده را که 5 سال بیشتر ندارد، فریب دادم و مکان طلا و جواهرات را به دست آوردم و سپس اقدام به سرقت کردم.


دستگیری شرور محله ستارخان در کمد

اخباربا شکايت‌هاي ارايه شده از سوي شهروندان درباره اقدامات مجرمانه يکي از اراذل و اوباش محدوده خيابان ستارخان تيم هاي عملياتي اين يگان براي شناسايي و بازداشت اين متهم وارد عمل شدند. در بررسيهاي انجام شده مشخص شد که اين فرد با اقدامات خود باعث سلب آسايش شهروندان اين محدوده شده. تيمي از ماموران براي دستگيري این شرور وارد عمل شدند.


متهم که "پرويز" نام داشت، از ترس دستگيري داخل کمد لباس هايش پنهان شده بود اما در همان محل بازداشت شده و به پايگاه دوم پليس امنيت منتقل شد که در بازجويي هاي انجام شده به جرايم چون شرارت، حمل سلاح سرد، تهديد شهروندان و زورگيري اعتراف کرد.


اعتراف زن جوان به قتل دو کودکش

زن 23 ساله  لب به اعتراف گشود و به کارآگاهان گفت : قبل از تولد بچه به تهران آمدیم و در منزل پدرم سکونت پیدا کردیم. روز حادثه به خاطر مشکلات مالی ناشی از بیکاری همسرم عصبانی بودم. تصمیم گرفتم تا بچه را به حمام ببرم. در حین شست و شوی داخل حمام ، در یک لحظه عصبانی شدم و بچه را محکم به کف حمام کوبیدم . حال بچه خراب شد و در همین موقع همسرم وارد خانه شد . همسرم تصور می کرد که بچه بیش از اندازه شیر خورده و به همین علت به او تنفس داد اما بچه حالش بدتر و بدتر شد تا اینکه به بیمارستان رفتیم . من که ترسیده بودم واقعیت را از همسرم پنهان کردم تا سرانجام چند روز بعد و بچه فوت کرد.

از رازهای دخترانه‌ای که موجب قتل شد تا اخاذی میلیونی از چند بازیگر و فوتبالیست +عکس ////// آماده انتشار

کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که متهم و همسرش ، پیش از این نیز پسربچه ای داشته اند که در زمان سکونت آنها در شهرستان فوت کرده است. کارآگاهان اداره دهم با اخذ نیابت قضایی به محل سکونت سابق متهم و همسرش مراجعه متوجه شدند که در آن مورد نیز متهم در اظهاراتش خود عنوان داشته بود که فرزندش به علت خفگی ناشی از خوردن بیش از اندازه شیر فوت کرده است. سرانجام 10 بهمن و در اظهاراتش اعتراف کرد که فرزند یک ساله اش را نیز به شیوه خفه کردن به قتل رسانده است .

متهم در خصوص جنایت اول خود به کارآگاهان گفت: شب حادثه 26 اسفند سال 91 همسرم تازه از کار سابق خود برگشته بود و به علت خستگی بیش از اندازه خوابید. در آن موقع پسرم گریه می کرد و من نیز برای آنکه همسرم از خواب بیدار نشود، یک بالش بر روی سر بچه گذاشته و فشار دادم تا صدای گریه اش باعث بیدار شدن همسرم نشود. سپس متوجه شدم که بچه فوت کرده است.


برخورد مرگبار پژو با شتر

شتر رها شده در حاشیه جاده جاسک به میناب حادثه رانندگی آفرید که بر اثر آن یک نفرکشته و یک نفر زخمی شد. این حادثه بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس با یک شتر در کیلومتر پنج محور جاسک – میناب رخ داد که جان راننده خودرو را گرفت.

در اثر این سانحه یک نفر دیگر نیز مصدوم و به بیمارستان منتقل شد و تحت درمان قرار گرفت که در حال حاضر حال عمومی آن مطلوب است.


نجات شش کوهنورد از یخ‌زدگی در جنگل ابر

روز گذشته برابر اعلام مرکز فوریت‌های پزشکی (اورژانس) امدادگران پایگاه کوهستانی شیروان در جریان گرفتار شدن اعضای گروه کوهنوردی شامل جانبازان شیمیایی قرار گرفتند. بررسی‌های اولیه نشان داد که دو نفر از این کوهنوردان برای اطلاع به امدادگران به کوهپایه مراجعه کرده و سرانجام امدادگران توانستند پس از 10 ساعت جست‌وجو این جانبازان شیمیایی را نجات دهند.

به گفته مرادی‌پور حال عمومی این کوهنوردان مساعد گزارش شده است.


حکم زن اسیدپاش صادر شد

کتایون که زن افیونی است در بازجویی‌ها گفت: تنها هدفم بازگرداندن آرامش به آپارتمان بود و من اسیدپاشی نکرده‌ام، از روی عصبانیت ظرف اسید را برداشته و به صورت وی پاشیدم و نمی‌دانستم ممکن است صورتش خیلی بسوزد.

کتایون ادامه داد: مریم با دخترانش خیلی سر و صدا می‌کردند، چندباری به آنان تذکر دادم، اما بی‌فایده بود. عصر روز حادثه عصبی شدم و به در خانه‌شان رفتم و وایتکس را به صورتش پاشیدم.

دادرس نیز پس از مطالعه پرونده و شنیدن اعترافات کتایون به اسیدپاشی، وی را به خاطر ایراد صدمه بدنی ناشی از پاشیدن ماده شیمیایی به مریم به دو سال زندان با محاسبه ایام بازداشت و به خاطر مجموع سوختگی‌ها به پرداخت 5/7 درصد دیه کامل به قربانی اسیدپاشی محکوم کرد.


اخاذی میلیونی از چند بازیگر و فوتبالیست

سعید یکی از شهروندان به همراه پرونده قضایی با مراجعه به پلیس فتا ادعا کرد مبلغ 600 هزار تومان از حسابش برداشته شده و با اقدامات فنی پلیس فتا مشخص شد که بابت خرید شارژ تلفن مبالغ قابل توجهی از حساب مشتریان مختلف و از جاهای متعدد کم شده بدون اینکه خودشان دخالتی در این مساله داشته باشند.

متهم با راه اندازی 3 وب سایت با عنوان فروش عکس‌های خاص و خصوصی خانم‌های هنرپیشه، مجریان خانم تلویزیون و آقایان ورزشکار بخصوص فوتبالیست های معروف در فضای مجازی با تحریک حس کنجکاوی و انگیزه مردم به ویژه جوانان اقدام به کلاهبرداری از آنها می‌کرد.


دستگیری سارقان جواهرات ۸۰۰ میلیونی

ماموران پلیس آگاهی در تحقیقات مقدماتی پرونده به فردی در شهرستان دامغان که اقدام به ساخت کلیدهای منزل کرده بود، مظنون شدند که در این رابطه مشخص شد جوانی 25 ساله با مراجعه به کلیدسازی اقدام به ساخت چند عدد کلید منزل کرده است؛ در این رابطه متهم شناسایی و دستگیر شد.

سارق در بازجویی‌های صورت گرفته به سرقت با همکاری 2 نفر دیگر اعتراف کرد. سارقان از اعتماد و دوستی مالباخته سوء استفاده و اقدام به ساخت کلید و سرقت از منزل وی کرده بودند که همگی دستگیر شدند و در بازرسی از منزل سارقان، همه جواهرات و لوازم مسروقه به ارزش 800 میلیون ریال کشف شد.


قتل به دلیل داشتن رازهای دخترانه

راشل در اعترافات خود گفت: این توطئه‌ای توسط من و دوست مشترک من و اسکایلار، شیلیا بود و افزود: شیلیا مغز متفکر این سناریوی وحشتناک است.

اخبار

این 2نوجوان از دوستشان درخواست می‌کنند بعد از کار به نزد آنان یعنی 30کیلومتر بعد از کوهستان برود. وقتی اسکایلار می‌رسد آنها با کارد آشپزخانه به وی حمله می‌کنند و او را می‌کشند. بعد از کشتن اسکایلار موفق به دفن کردن وی نمی‌شوند و او را در خندقی زیر شاخه‌ها مخفی می‌کنند.

اخبار

جسد وی تا ماه‌ها در دخمه بود تا زمانی که راشل به جرم خود اذعان می‌کند. در جواب به قاضی پرونده که چرا بهترین دوست خود را کشتند، جواب قانع کننده‌ای نداشتند.

اخبار

تنها حرفی که زدند این بود که هیچ کدام نمی‌خواستند با اسکایلار دوست باشند. راشل و شیلیا می‌ترسیدند اسرارشان توسط اسکایلار فاش شود.

اخبار


قاتل فراری را شناسایی کنید

روز بیست و پنجم تیرماه سال 91 یک فقره درگیری منجر به قتل در خیابان زمزم، به کلانتری 161 ابوذر اعلام شد. با حضور مأموران مشخص شد فردی حدودا 30 ساله به نام محمد در داخل یک دستگاه خودرو پراید مورد اصابت ضربات جسم تیز قرار گرفته که بلافاصله هماهنگی‌های لازم انجام و فرد مصدوم به بیمارستان منتقل می‌شود. کارآگاهان به محل جنایت مراجعه و از طریق تصاویر بدست آمده از دوربین‌های مداربسته تعدادی از واحدهای تجاری موفق به شناسایی تصاویر صحنه درگیری منجر به جنایت می‌شوند.

از رازهای دخترانه‌ای که موجب قتل شد تا اخاذی میلیونی از چند بازیگر و فوتبالیست +عکس

بررسی تصاویر بدست آمده از دوربین‌های مداربسته نشان داد که خودرو پراید سفید رنگی که مقتول راننده آن بوده، در ساعت 23:40 بیست و پنجم تیرماه 91 در پشت چراغ قرمز توقف کرده و در همین زمان یک دستگاه خودرو هیوندا مدل آزرا در پشت خودرو پراید متوقف، راننده آن پیاده و به سمت خودرو پراید می‌آید. راننده خودرو هیوندا آزرا، پس از رسیدن به خودرو پراید از زیر لباس خود سلاح سردی را خارج و چندین ضربه به راننده پراید وارد و متواری می‌شود.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حسین ۲۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
    0 0
    این عکس یکی مونده به آخریه آخرشه
  • سوسو ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    0 0
    وحشتناک بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس