کد خبر 291076
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۵

آتش سوزی کارگاه کفاشی در خیابان زمزم با حضور به موقع آتش نشانان مهار و خاموش شد.

به گزارش مشرق، ساعت 17:30 عصر روز گذشته طی تماس تلفنی شهروندان با سامانه 125 مبنی بر وقوع آتش سوزی در یك كارگاه کفاشی واقع در خیابان زمزم، خیابان میرزایی ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران اقدام به اعزام هم زمان نیروهای 2 ایستگاه 81، 28 و خاور تنفسی ایستگاه 38 را به محل آتش سوزی کرد.

غلامرضا قاسمپور(رییس ایستگاه 28) در مورد محل و نحوه عملیات مهار آتش اظهار داشت: در محل حادثه یک ساختمان مسکونی 4 طبقه دیده می شد که در قسمت زیر زمین آن كارگاهی به مساحت تقریبی 45 متر تعبیه شده و محل انباشت چسب و لوازم اولیه کفاشی بود که به علت نامعلوم طعمه آتش شده و با دود فراوانی در طبقات همراه بود.

وی در ادامه افزود: آتش نشانان ابتدا با قطع جریان برق و گاز ساختمان ایمن سازی های اولیه را انجام داده و با استفاده از تجهیزات آبرسانی و دستگاه تنفسی، عملیات مهار و خاموش کردن آتش را آغاز كردند و گروهی دیگر به جستجوی افراد محبوس شده در طبقات پرداختند.

قاسمپور خاطرنشان کرد: آتش نشانان با تلاش خود توانستند از سرایت شعله های آتش به طبقات مسکونی بالا جلوگیری كرده و آتش را در مدت کوتاهی مهار و خاموش کردند.

گفتنی است؛ آتش نشانان در پایان با ایمن سازی محل حادثه و ارائه تذكرات ایمنی لازم به ماموریت خود پایان دادند.
{$sepehr_album_10297}


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.


منبع: پایگاه 125

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • جلال ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۴
    0 0
    به کفاشیان تسلیت میگم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس