دستگیری قاتل مسلح، کانون پرورش فکری در آتش سوخت، سرقت از خودرو کمتر از 30ثانیه، نجات کارگری از عمق 20 متری و... بخشی از مهمترین حوادث امروز است.

به گزارش مشرق، مهمترین حوادث امروز به شرح زیر است:



کانون پرورش فکری در آتش سوخت


حوادثسخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حریق گسترده در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در خیابان حجاب خبر داد.

سید جلال ملکی در این باره گفت: در پی اعلام یک مورد حادثه حریق گسترده در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در خیابان حجاب، ستاد فرماندهی با توجه به گزارش حادثه، آتش‌نشانان شش ایستگاه را به همراه تجهیزات تنفسی به محل حادثه اعزام کرد.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


6 زمین لرزه اندیمشک را تکان داد

حوادثاز صبح امروز تا کنون 6 زمین لرزه اندیمشک را تکان داد که بزرگ‌ترین آن 3.8 در مقیاس امواج درونی زمین ریشتر در ساعت هفت و 11 دقیقه و 52 ثانیه روی داد.

تاکنون گزارشی در خصوص خسارت احتمالی این 6 زلزله دریافت نشده و در حال بررسی هستیم.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


دستگیری قاتل مسلح

حوادثمدتی پیش یک شرور در لرستان اقدام به تراندازی به یک مینی بوس کرد. وی دستگیر و بعد از مدتی به قرار وثیقه آزاد شد.

این شرور بعد از مدتی مجدداً اقدام به تیراندازی کرد که در پی آن یک نفر کشته شد. فرد مذکور اقدام به فرار به تهران کرد و در در تعقیب و گریزی که انجام شد دستگیر گردید.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


6 قتل با سلاح گرم طي 8 روز

شانزدهم اسفند سال ۸۲، دزدان مسلح به سلاح کلاشينکف که ۳ نفر بودند دست و پاي ۲ چوپان را در جاده قديم مشهد به قصد سرقت احشام بسته بودند و قصد داشتند دست و پاي افراد ديگر را ببندند که يکي از اعضاي خانواده به سمت دزدان حمله ور شد تا سلاح وي را بگيرد اما دزدان خشن با شليک رگبار گلوله جوان ۱۸ ساله را نقش بر زمين کردند و از محل گريختند.

6 قتل و سرقت با سلاح گرم طي 8 روز+عکس

این متهمان بعد از انجام 6 قتل توسط پلیس دستگیر و به جرائم خود اعتراف کردند.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


سرقت از خودرو کمتر از 30ثانیه

در پي وقوع چند فقره سرقت داخل خودرو در شهرستان نهبندان، خراسان جنوبي رسيدگي به موضوع در دستور کار ماموران پليس آگاهي قرار گرفت.

سرقت از خودرو کمتر از 30ثانیه +عکس

مأموران پليس آگاهي با انجام يکسري اقدامات اطلاعاتي موفق شدند سارقی را که کمتر از30 ثانيه درب خودروهاي پرايد را باز و محتويات داخل خودرو را سرقت مي کرد شناسايي و دستگير کنند.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


نجات کارگری از عمق 20 متری

یک کارگر افغانی که به عمق 20 متری کانال در حال احداث فاضلاب شهری سقوط کرده بود با کمک نجاتگران آتش نشانی تهران نجات پیدا کرد.
{$sepehr_album_10606}

در محل حادثه تعدادی از کارگران آب و فاضلاب شهری در حال حفر کانال و احداث خطوط ویژه انتقال فاضلاب بودند که یکی از کارگران افغانی بنام جمال-ق 38 ساله با استفاده از طناب غیر ایمن در حال ورود به کانال 20 متری بود که ناگهان بر اثر پاره شدن این طناب، به داخل کانال سقوط کرد.

برای مشاهده تصاویر و متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


زغال روشن سفره‌خانه را به آتش کشید

حوادثسفره‌خانه ایران‌زمین رشت سه شنبه شب دچار حریق شد. دود غلیظ ناشی از این آتش‌سوزی نیروهای آتش‌نشانی رشت را به بلوار شهید قلی‌پور کشاند تا برای مهار آتش سفره‌خانه اقدام‌ کنند.

آتش پس از دقایقی با تلاش نیروهای آتش‌نشان خاموش و دلیل این حریق روشن بودن ذغال در سفره‌خانه اعلام شد.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس