کد خبر 291031
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۵

یک زن امریکایی که قاتل سریالی مردان نیویورک است مدعی شده در صورت آزادی، افراد بیشتری را خواهد کشت.

به گزارش مشرق، این زن 19 ساله به نام «میراندا باربر» که با اعتراف های خود به اتهام قتل 22 مرد دستگیر شده، می گوید: همچنان کینه دیرینه ای از مردان دارم و اگر آزاد شوم بار دیگر افراد دیگری را می کشم.

میراندا که در چهار سالگی مورد آزار و اذیت مرد متجاوزی قرار گرفته بود از همان کودکی دشمنی سختی با مردان پیدا کرده است و وقتی در 16 سالگی ازدواج کرد با همکاری شوهرش با مردان قرار می گذاشت و در یک حمله غافلگیرانه آنها را از پا درمی آورد.

میراندا در آخرین جنایت مشترک خود با شوهرش جوان 22 ساله ای را سوار خودرویش کرده و او را به قتلگاه برده بود.

طبق اعتراف های این زن، در تمامی قتل ها همسر او در صندوق عقب پنهان می شد و زمانی که میراندا جمله «امشب ستاره ها را می بینی؟» را به زبان می آورد، مرد جوان بلافاصله حمله می کرد و مرد شکار شده را می کشتند.

میراندا مدعی است قصد داشته با این کار ریشه کودک آزاران را بکند و اگر مرد شکار شده ای با شنیدن سن کم میراندا از آزار و اذیتش خودداری می کرد، او را آزاد می گذاشت که برود.

این زن در آخرین اظهارات خود گفته است: به وکیلم گفته ام می خواهم در زندان بمانم و تلاشی برای آزادی ام نکند چون اگر آزاد شوم باز هم مردان را خواهم کشد.

پدر میراندا می گوید: دخترش اعتیاد زیادی به موادمخدر دارد و در تعداد قربانیانش اغراق می کند. وقتی میراندا مواد مصرف می کرد ما بدون محافظ او را بیرون از خانه نمی فرستادیم چون تا اثر دارو در بدنش از بین برود به خاطر توهمش حرف های عجیبی می زد.

با توجه به مرموز بودن اعتراف های این دختر و ادعاهای تازه او هنوز هیچ حکمی درباره اش صادر نشده و حتی بازرسان ویژه پرونده نسبت به صحت گفته های این زن تردید دارند.

با تمام این شرایط همسر این زن که به اتهام مشارکت در قتل آخر در زندان به سر می برد عنوان کرده هنوز عاشق همسرش است و با این که میراندا به صراحت به قتل 22 مرد اعتراف کرده اما همچنان او را دوست دارد و حاضر است در هر شرایطی همراهش باشد.

منبع: شبکه ایران


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس