اتحادیه اروپا: ویرانی غزه از ویرانی آلمان در جنگ جهانی دوم بیشتر است

نیروهای یمن اعلام کردند که جلو حرکت دو کشتی دیگر به مقصد سرزمین های اشغالی را گرفتند. دولت یمن هشدار داده است که مانع رد شدن کشتی‌هایی خواهد شد که در حال حرکت به سمت اسرائیل هستند.

سرویس جهان مشرق - مارتین ایندیک، سفیر سابق آمریکا در فلسطین اشغالی روز دوشنبه «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را «خطری آشکار و واقعی» برای اسرائیل توصیف کرد و از او خواست قبل از وارد کردن آسیب‌های بیشتر به اسرائیل از سمتش کناره‌گیری کند.

مارتین ایندیک در یک پیام در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «عزم نتانیاهو برای باقی ماندن در قدرت علی‌رغم هزینه‌هایی که به بار می‌آورد خطری آشکار و بلافاصله برای اسرائیل است. او باید استعفا بدهد». بسیاری از تحلیلگران در نقاط مختلف دنیا از جمله در داخل فلسطین اشغالی بعد از روی کار آمدن کابینه راست افراطی نتانیاهو هشدار داده بودند که سیاست‌های او می‌تواند به فروپاشی این رژیم منجر شود.

شبکه خبری المیادین از بغداد گزارش داد که پایگاه عین الاسد برای دومین بار ظرف چند ساعت گذشته هدف حمله قرار گرفته است. این منابع از وقوع چند انفجار شدید در داخل این پایگاه خبر دادند. این حمله درحالی انجام شده است که ساعاتی قبل منابع مطلع از حمله راکتی به پایگاه عین الاسد خبر داده بودند.

هنوز از تلفات و خسارت‌های احتمالی این حملات و انفجارها گزارشی مخابره نشده است. در روزهای گذشته پایگاه‌های نظامی آمریکا در عراق و سوریه در چندین نوبت هدف حملات پهپادی، راکتی و موشکی مقاومت اسلامی عراق قرار گرفته‌اند.

مقاومت اسلامی عراق به دنبال جنایات و حملات وحشیانه رژیم اسرائیل علیه مردم مظلوم فلسطین به ویژه غزه و حمایت واشنگتن از این حملات به آمریکا هشدار داده بود که پایگاه‌های آن کشور در منطقه را مورد هدف قرار خواهد داد.

«آشر بن لولو» افسر صهیونیست در رابطه با جنگ با نیروهای حماس گفت: نیروهای مقاومت در محله الشجاعیه از تونل ها خارج می شوند و به سوی نظامیان ما تیراندازی تیراندازی می کنند. وی با اشاره به دشواری های جنگ غزه افزود: این یک نبرد بسیار پیچیده و دشوار است و با اینکه رزمندگان فلسطینی را نمی بینی ولی می دانی که آن ها زیر زمین هستند.

تیپ «کفیر» یا تیپ ۹۰۰ رژیم صهیونیستی، متخصص در جنگ های شهری است. این تیپ پیاده در ابتدای دهه ۹۰ قرن گذشته با ۶ گردان برای پشتیبانی از یگان زرهی رژیم صهیونیستی در کرانه باختری تشکیل شد و در آستانه انتفاضه دوم فلسطین به عنوان تیپ تخصصی جنگ های شهری در کرانه باختری تعیین شد.

چند روز پیش نیز «دن حالوتس» رئیس اسبق ستاد ارتش رژیم صهیونیستی درباره حمله زمینی ارتش این رژیم به باریکه غزه گفته بود که «(مقاومت) غزه ثابت کرده که در افتادن با آن، بازی، سرگرمی و تفریح نیست و برای اینکه هزینه سنگینی نپردازیم، باید عاقلانه رفتار کنیم».


تحولات سرزمین های اشغالی - روز شصت و ششم

خبرگزاری رویترز به نقل منابع دیپلماتیک اعلام کرد که سازمان ملل فردا سه شنبه در مورد درخواست آتش‌بس فوری انسانی در غزه رای‌گیری خواهد کرد. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که از آغاز جنگ در این باریکه از هفتم اکتبر ۲۹۶ نفر از کادر درمان و پزشکی در حملات اشغالگران اسرائیلی شهید و صدها نفر دیگر هم زخمی شدند. این وزارتخانه افزود که هنوز هم ۳۶ نفر از کادر پزشکی از جمله دکتر محمد ابو سلمیه مدیر کل بیمارستان شفا در شرایطی غیرانسانی در اسارت صهیونیست‌ها هستند. وزارت بهداشت غزه از تیم‌های پزشکی در سرتاسر جهان خواست برای امدادرسانی به مجروحان و نجات جان آن‌ها خود را به غزه برسانند.

بر اساس نظرسنجی به عمل آمده توسط شبکه "سی بی اس" ۶۱ درصد آمریکایی‌ها اعلام کردند مخالف سیاست‌های بایدن در قبال جنگ بین حماس و رژیم صهیونیستی هستند. نتایج این نظرسنجی نشان می‌دهد که مواضع بایدن در قبال اسرائیل منجر به بروز اختلافاتی روزافزون در داخل حزب او شده است.

ضربه سنگین یمن به تجارت دریایی رژیم صهیونیستی/ معاریو:  در شبکه‌های اسرائیلی حقیقت را به جامعه "اسرائیل" نمی‌گویند/ مشاور امنیت ملی آمریکا آخر هفته راهی تل‌آویو می‌شود/ وزیر خارجه آمریکا: عملیات نظامی تا قبل از سال جدید میلادی باید پایان یابد/ گالانت: موفقیت ما در غزه بر وضعیت کرانه باختری نیز تاثیرگذار خواهد بود+ عکس و فیلم
صهیونیست ها همچنان به استفاده از بمب ها فسفری ادامه می‌دهند

سی بی اس تاکید کرد ۳۸ درصد آمریکایی‌ها بر این باورند حمایت‌های بایدن از اسرائیل بیشتر از حد لزوم بوده است. بر اساس این نظرسنجی، باور به اینکه بایدن بیش از حد لازم از رژیم صهیونیستی حمایت کرده، در میان دمکرات‌ها نیز به ۳۸ درصد افزایش یافته است.

رسانه‌های انگلیسی به نقل از برخی منابع اعلام کردند که آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا در جریان سفری به فلسطین اشغالی به شکل غیر رسمی به رژیم صهیونیستی اعلام کرده که عملیات نظامی علیه غزه تا قبل از سال جدید میلادی باید پایان یابد.

درگیری‌های میان نظامیان صهیونیست و رزمندگان مقاومت

نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی همچنان با مقاومت سرسختانه و شدید رزمندگان مقاومت فلسطین روبه رو هستند. منابع فلسطینی از درگیری شدید مبارزان مقاومت فلسطین با نیروهای اشغالگر اسرائیلی در منطقه المغراقه در شمال النصیرات در مرکز نوار غزه خبر دادند. همچنین، ‌ خبرنگار الجزیره از درگیری شدید مبارزان مقاومت فلسطین با اشغالگران اسرائیلی در جبالیا و محله شجاعیه در شمال نوار غزه خبر داد. منابع عبری زبان از حمله موشکی از جنوب لبنان به شهرک معالوت ترشیحا در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

هدف قرار دادن مراکز صهیونیست‌ها

توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی اطراف شهرک الهباریه در جنوب لبنان را هدف قرار داد. گردان‌های قسام شاخه نظامی حماس اعلام کرد دو تانک مرکاوای اشغالگران اسرائیلی را در شمال خان یونس با راکت‌های ضدزره یاسین ۱۰۵ هدف قرار داده است. حزب الله لبنان اعلام کرد نیروهای اشغالگر اسرائیلی را در منطقه شتولا در شمال فلسطین اشغالی با سلاح‌های مناسب هدف قرار داده است.

ارتش رژیم صهیونیستی رسما به کشته شدن ۴ نظامی دیگر خود در نبردهای نوار غزه اعتراف کرد. ارتش صهیونیستی همچنین از مجروحیت شدید یک نظامی دیگر از گردان ۸۱۱۱ تیپ پنجم در نبردی در جنوب نوار غزه خبر داده است. از آغاز حمله زمینی ارتش رژیم صهیونیستی به غزه این رژیم به کشته شدن ۱۰۸ نظامی خود در نبرد با مقاومت اعتراف کرده است.

شبکه عبری زبان کان اعلام کرد واقعیت این است که دولت رژیم صهیونیستی جز با مذاکراه و توافق مبادله اسرا با حماس، نتوانست اسرای اسرائیلی را از غزه بازگرداند. این شبکه افزود که اقدام نظامی نتیجه‌ای نداشت و حتی به کشته شدن یکی از نظامیان اسیر اسرائیلی منجر شد.

راکت باران تل آویو

نیروهای مسلح یمن اعلام کرد یک کشتی را از حرکت به سمت بنادر فلسطین اشغالی بازداشته و آن را مجبور کرده، برگردد. همچنین ساعاتی پس از این اقدام، الجزیره اعلام کرد که انصار الله یمن از عبور یک کشتی دیگر از دریای سرخ به سمت اراضی اشغالی ممانعت کرده است.

معاریو: شعار "ارتش ما قدرتمند است" دروغی بیش نیست

روزنامه عبری زبان معاریو تاکید کرد که تحلیلگران نظامی در شبکه‌های اسرائیلی حقیقت را به جامعه "اسرائیل" نمی‌گویند و شعار "ارتش ما قدرتمند و قادر به پیروزی بر هر تهدیدی است" دروغی است که آن را باور کرده‌ایم. این روزنامه افزود بیش از دو ماه از جنگ گذشت و ارتش رژیم صهیونیستی با وجود اینکه برای حملات خود هیچ محدودیت و مخالفت بین‌المللی یا داخلی نمی‌بیند، نتوانسته غزه را شکست دهد. معاریو بیان کرد: سال‌هاست که می‌خواهند به ارتش برای کسب پیروزی فرصت بدهند و اکنون ما این فرصت را دادیم اما نتیجه چیست؟ خیلی ساده باید گفت که ارتش قادر به پیروزی نیست.

ضربه سنگین یمن به تجارت دریایی رژیم صهیونیستی/ معاریو:  در شبکه‌های اسرائیلی حقیقت را به جامعه "اسرائیل" نمی‌گویند/ مشاور امنیت ملی آمریکا آخر هفته راهی تل‌آویو می‌شود/ وزیر خارجه آمریکا: عملیات نظامی تا قبل از سال جدید میلادی باید پایان یابد/ گالانت: موفقیت ما در غزه بر وضعیت کرانه باختری نیز تاثیرگذار خواهد بود+ عکس و فیلم
آوارگی مردم غزه

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که مشاور امنیت ملی آمریکا آخر هفته راهی تل آویو خواهد شد و در جلساتی با حضور مقامات ارشد اسرائیلی شرکت خواهد کرد. این شبکه افزود به رغم اینکه اعلام شده سقفی زمانی برای پایان جنگ در غزه تعیین نشده، اما آمریکایی‌ها اشاره کردند که "اسرائیل" نمی‌تواند جنگ کنونی را زیاد ادامه دهد.

روزنامه واشنگتن پست تاکید کرد که "اسرائیل" در بمباران شهرک الظهیره در جنوب لبنان، از بمب‌های فسفری که آمریکا در اختیار این رژیم قرار داده بود، استفاده کرده است.

حمله موشکی قسام به تل آویو

حملات راکتی مقاومت فلسطین و حزب الله لبنان از جنوب و شمال به سرزمین های اشغالی نیز طی امروز ادامه داشت. گردان‌های قسام اعلام کرد در پاسخ به کشتار غیرنظامیان فلسطینی در غزه شهر اشغالی تل آویو را هدف حمله موشکی قرار داده است. در پی حمله موشکی قسام به تل آویو آژیر خطر در بخش‌های وسیعی از جنوب و مرکز فلسطین اشغالی به صدا درآمده است. پس از این حمله، گردان‌های قسام برای دومین بار طی ساعات اخیر شهر شغالی تل آویو را در پاسخ به کشتار مردم غزه هدف حمله موشکی قرار داد. نیروهای مقاومت همچنین سدیروت را نیز مورد حمله قرار دادند.

منابع عبری زبان از شلیک موشک هدایت شونده کورنت به سمت شهرک شتولا در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند. مبارزان گردان‌های قسام از فاصله صفر وارد درگیری‌های بسیار شدیدی با نیروهای کماندویی و زرهی ارتش رژیم صهیونیستی در غرب اردوگاه بیت لاهیا شدند.

ضربه سنگین یمن به تجارت دریایی رژیم صهیونیستی/ معاریو:  در شبکه‌های اسرائیلی حقیقت را به جامعه "اسرائیل" نمی‌گویند/ مشاور امنیت ملی آمریکا آخر هفته راهی تل‌آویو می‌شود/ وزیر خارجه آمریکا: عملیات نظامی تا قبل از سال جدید میلادی باید پایان یابد/ گالانت: موفقیت ما در غزه بر وضعیت کرانه باختری نیز تاثیرگذار خواهد بود+ عکس و فیلم
ادامه تبادل آتش میان ارتش رژیم صهیونیستی و حزب الله لبنان

گردان‌های الاقصی اعلام کرد یک خودروی زرهی اشغالگران اسرائیلی را در غرب جبالیا با راکت ضدزره هدف قرار داده و آن را منهدم کرده است و نیروهای داخل آن نیز به قتل رسیده یا زخمی شدند. احمد مهنا مدیر بیمارستان العوده در نوار غزه تاکید کرد که تانک‌های اسرائیلی این بیمارستان را محاصره کردند و وضعیت بسیار ناامنی بر مناطق اطراف بیمارستان حاکم است.

منابع عبری زبان از حمله موشکی از جنوب لبنان به شهرک کریات شمونا در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند. این منابع تاکید کردند که سامانه گنبد آهنین برای رهگیری این موشک‌ها فعال شده است. حزب الله لبنان اعلام کرد پایگاه برانیت و الراهب در شمال فلسطین اشغالی را با موشک برکان هدف قرار داده و تلفاتی قطعی به دشمن صهیونیستی وارد کرده است. به گفته صهیونیست‌ها جنگ در خان یونس موجب وارد آمدن تلفاتی سنگین به ارتش "اسرائیل" شده است

حملات راکتی مقاومت به سرزمین های اشغالی

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد شمار شهدای غزه از هفتم اکتبر تا این لحظه به ۱۸۲۰۵ نفر رسیده و شمار مجروحان هم به ۴۹۶۴۵ نفر افزایش یافته است.

گالانت: موفقیت جنگ ما در غزه بر وضعیت کرانه باختری نیز تاثیرگذار خواهد بود

یواو گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در اظهاراتی ضمن تشکر از آمریکا به خاطر حمایت‌های همه جانبه از این رژیم در جنگ علیه غزه، تاکید کرد که جنگ بسیار سخت و دشواری در پیش داریم و این جنگ طولانی خواهد بود اما ما پیروز خواهیم شد.

گالانت خواستار ملاقات صلیب سرخ با اسرای اسرائیلی در غزه شد و گفت جنگ زمانی پایان می‌یابد که اهداف مدنظر محقق شده باشد. او گفت اگر فشار بیشتری وارد کنیم، پیشنهادهای بیشتری برای آتش‌بس‌های موقت ارائه خواهد شد و ما آن را بررسی خواهیم کرد. وی گفت حماس در اداره نوار غزه در آینده هیچ نقشی نخواهد داشت. وی اعلام کرد موفقیت جنگ ما در غزه بر وضعیت کرانه باختری نیز تاثیرگذار خواهد بود.

ضربه سنگین یمن به تجارت دریایی رژیم صهیونیستی/ معاریو:  در شبکه‌های اسرائیلی حقیقت را به جامعه "اسرائیل" نمی‌گویند/ مشاور امنیت ملی آمریکا آخر هفته راهی تل‌آویو می‌شود/ وزیر خارجه آمریکا: عملیات نظامی تا قبل از سال جدید میلادی باید پایان یابد/ گالانت: موفقیت ما در غزه بر وضعیت کرانه باختری نیز تاثیرگذار خواهد بود+ عکس و فیلم
نیروهای مقاومت همچنان به راکت باران سرزمین های اشغالی ادامه می‌دهند

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از برخی منابع از تحرکاتی جدید برای دست‌یابی به آتش‌بس موقتی دیگر در غزه و مبادله اسرا خبر داده است. در همین راستا، سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز مدعی شد برآوردهای اسرائیلی حاکی از آن است که هفته آینده احتمال پیشرفت مذاکرات برای رسیدن به توافقی دیگر برای مبادله اسرا وجود دارد. شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیسی به نقل از نقل از یک منبع اسرائیلی بیان کرد که شرایط برای بازگشت به مذاکرات برای توافق بر سر مبادله مجدد اسرا فراهم شده است.

انهدام ادوات زرهی دشمن همچنان ادامه دارد

بر اساس گزارش های منتشر شده از صحنه درگیری، ‌ طی امروز نیز رزمندگان مقاومت توانستند در درگیری های زمینی در نقاط مختلف غزه، تعدادی از ادوات زرهی ارتش رژیم صهیونیستی را منهدم کنند که طی این حملات، تعدادی از نظامیان رژیم صهیونیستی نیز به هلاکت رسیدند. همچنین درگیری های زمینی میان نیروهای صهیونیست و نیروهای مقاومت فلسطین در محلات مختلف غزه ادامه دارد.

روزنامه عبری زبان هاآرتص تاکید کرد که بیمارستان‌های اسرائیلی درخواست ارتش برای عدم انتشار آمار نظامیان مجروح را نمی‌پذیرند.

بلایی که صهیونیست‌ها بر سر خیابان های غزه آورده اند


می توانید پوشش لحظه به لحظه مشرق از عملیات طوفان الاقصی در روزهای گذشته را اینجا مرور کنید:

روز اول: شکست تاریخی رژیم صهیونیستی/ اسارت تعدادی بالایی از نظامیان به دست رزمندگان مقاومت/ نتانیاهو: روزهای سختی در پیش داریم

روز دوم: رژیم صهیونیستی زیر آتش خشم فلسطینیان می‌سوزد

روز سوم: تلفات صهیونیست‌ها در اثر حملات موشکی حزب الله / سخنگوی القسام: نبردهای ما در بسیاری از نقاط ادامه دارد

روز چهارم: فرمان تخلیه صهیونیست‌ها از شهرک هم مرز با لبنان/ شلیک خمپاره از خاک سوریه به سرزمین های اشغالی/ هشدار رهبر انصارالله یمن در رابطه با هرگونه دخالت آمریکا به سود رژیم صهیونیستی

روز پنجم: شروع درگیری در کرانه باختری/ کشته های رژیم صهیونیستی به ۱۳۰۰ نفر رسید/ تلفات ارتش رژیم صهیونیستی به ۱۸۹ نفر افزایش یافت/ورود نیروهای تازه نفس قسام به خط مقدم جنگ

روز ششم و هفتم: انتشار خبر سرنگونی یک بالگرد ارتش رژیم صهیونیستی/اختلاف میان نتانیاهو و وزیرجنگ رژیم صهیونیستی/حزب الله چندین هدف در سرزمین های اشغالی را مورد حمله قرار داد

روز هشتم: تبادل آتش میان حزب‌الله و اشغالگران صهیونیست/ موشک باران تل‌آویو، ‌عسقلان و اشدود/ شمار کشته‌های ارتش اسرائیل به ۲۶۵ نفر رسید

روز نهم: تعدادی شهدای حملات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به ۲۷۵۰ نفر رسید/ نتانیاهو: هیچ آتش بس بشر دوستانه ای وجود ندارد/ خبرنگار صهیونیست: حزب الله عملا تبدیل به یک طرف جنگ شده است

روز دهم: تل‌آویو آماج حملات موشکی مقاومت غزه/ وزیر امورخارجه ایران: اگر فوری جنایات صهیونیست‌ها متوقف نشود، جبهه‌های جدید به رویشان گشوده خواهد شد

روز یازدهم: جنایت هولناک رژیم صهیونیستی در غزه/ چند صد فلسطینی در حمله صهیونیست‌ها به یک بیمارستان به شهادت رسیدند/ حمله به مراکز رژیم صهیونیستی در چندین کشور پس از جنایت بیمارستان معمدانی

روز دوازدهم: شبکه عبری کان: امروز شدیدترین روز جنگ در مرز شمالی فلسطین اشغالی و لبنان بود / تل‌آویو امروز بیش از چند مرتبه مورد حملات راکتی مقاومت قرار گرفت

روز سیزدهم: حمله به مواضع آمریکا در عراق و سوریه/ تبادل آتش میان رژیم صهیونیستی و حزب الله لبنان/ حمله به پایگاه آمریکایی عین الاسد/ شلیک موشک از یمن به سمت سرزمین های اشغالی

روز چهاردهم: حمله به نیروهای آمریکایی در کردستان عراق/هلاکت چند نظامی صهیونیست در حمله حزب الله لبنان/ اسرائیل تخلیه شهرک کریات شمونا در شمال فلسطین اشغالی را آغاز کرد

روز پانزدهم: حملات حزب الله به مواضع رژیم صهیونیستی ادامه دارد/ تظاهرات صهیونیست‌ها علیه بنیامین نتانیاهو/ حمله مجدد به پایگاه عین الاسد

روز شانزدهم: نتانیاهو حمله زمینی را به تعویق انداخت/ شلیک کورنت از سوی نیروهای حزب الله ادامه دارد/ اولین تلاش صهیونیست‌ها برای ورود به غزه ناکام ماند/ تلفات نظامیان رژیم صهیونیستی به ۳۰۷ نفر رسید

روز هفدهم: حمله به ۳ پایگاه‌ آمریکا در عراق/ آمریکایی‌ها ترجیح میدهند که حمله زمینی به غزه انجام نگیرد/ وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: مرحله بعدی عملیات علیه غزه، جنگ ترکیبی دریایی، هوایی و خاکی خواهد بود

روز هجدهم: حمله تند رئیس سازمان ملل به اقدامات رژیم صهیونیستی/حمله سنگین موشکی مقاومت فلسطین به تل‌آویو/ سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی: سوخت تحت هیچ شرایطی وارد غزه نخواهد شد

روز نوزدهم: نایب رئیس دفتر سیاسی حماس خطاب به صهیونیست‌ها: منتظر باشید، جنگ هنوز شروع نشده است/هلاکت نیروهای ویژه آمریکا در درگیری با نیروهای مقاومت

روز بیستم: شهدای حملات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی از ۷۰۰۰ نفر گذشت/ تعطیلی فرودگاه بن گورین/حمله مجدد نیروهای مقاومت به پایگاه آمریکا/ انهدام بالگرد ارتش رژیم صهیونیستی توسط نیروهای قسام

روز بیست‌ ویکم: غزه از زمین، هوا و دریا زیر حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی قرار دارد/ حملات موشکی سنگین نیروهای مقاومت به مناطق اشغالی/ اخبار غیررسمی حاکی از درگیری در مرز غزه است

روز بیست‌ و دوم: فشار داخلی صهیونیست‌ها بر نتانیاهو ادامه دارد/ حمله راکتی نیروهای مقاومت به دیمونا/ شکست مجدد صهیونیست‌ها در ورود زمینی به غزه

روز بیست‌ وسوم:حملات و ضربات پی در پی نیروهای مقاومت به رژیم صهیونیستی/ زمین‌گیر شدن ارتش صهیونیستی در ورودی‌های نوار غزه/ احتمال ریزش بیمارستان‌های اصلی غزه

روز بیست و چهارم: افزایش آمار تلفات رژیم صهیونیستی به بالای ۱۵۰۰ نفر/ تعداد تلفات نیروهای نظامی رژیم صهیونیستی به ۳۱۵ نفر رسید/ مناطق اشغالی زیر آتش نیروهای مقاومت/ چند حمله زمینی صهیونیست‌ها دفع شد

روز بیست و پنجم: هلاکت و زخمی شدن ۱۲۰ نظامی صهیونیستی در درگیری با حزب الله/ جنایتی دیگر از صهیونیست‌ها، این بار در اردوگاه جبالیا/ درگیری شدید مقاومت و اشغالگران در شمال غرب غزه

روز بیست‌ و ششم: ضربات پی در پی مقاومت به ارتش رژیم صهیونیستی در غزه/ حمله مجدد یمن به رژیم صهیونیستی/درگیری شدید نظامیان با نیروهای مقاومت/ اذعان گالانت به تلفات سنگین رژیم در مرز غزه

روز بیست و هفتم: درگیری‌های نفس‌گیر میان ارتش رژیم صهیونیستی و نیروهای مقاومت/ حملات پی در پی مقاومت به شمال سرزمین های اشغالی/ نتانیاهو: متأسفانه در میان نیروهایمان تلفات داریم

روز بیست و هشتم: افزایش تلفات صهیونیست‌ها در درگیری با رزمندگان مقاومت/ ناتوانی صهیونیست‌ها از پیشروی زمینی در غزه/ حملات وحشیانه به غیرنظامیان غزه ادامه دارد
روز ب
یست و نهم: حمله شدید هوایی جنگنده‌های اسرائیلی به مناطقی در جنوب لبنان/ مقاومت فلسطین اشدود و عسقلان را مورد حملات راکتی قرار داد/ حمله صهیونیست‌ها به خانه اسماعیل هنیه

روز سی ام: شکار نظامیان و ادوات ارتش رژیم صهیونیستی در غزه/ حملات مستمر به مناطق اشغالی از سوی مقاومت فلسطین/ حمله موشکی حزب الله به داخل مرزهای رژیم صهیونیستی

روز سی و یکم: ارتش‌صهیونیست‌ها کماکان بدون دستاورد/ لیبرمن: منتظر استعفای نتانیاهو از نخست وزیری هستیم/ رئیس سابق شعبه عملیات و برنامه‌ریزی ارتش رژیم صهیونیستی: هیچ نشانه‌ای دال بر شکست حماس وجود ندارد

روز سی و دوم: حملات مستمر مقاومت به تل آویو/ انهدام تانک‌های رژیم صهیونیستی، یکی پس از دیگری/ صهیونیست‌ها کماکان نگران افزایش تلفات و خسارات در نبرد غزه/ حملات به پایگاه‌های آمریکایی ادامه دارد

روز سی و سوم: ضربات پی در پی به ارتش رژیم صهیونیستی توسط رزمندگان مقاومت فلسطین/ انهدام بیش از ۱۰ تانک و خودروی زرهی توسط نیروهای مقاومت در یک روز/ صهیونیست‌ها مجبور به استفاده از تانک‌های قدیمی شدند

روز سی و چهارم: ایهود باراک: بنیامین نتانیاهو از لحاظ روحی کاملا درهم شکسته است/ حمله موفق نیروهای یمن به سرزمین های اشغالی/نیروهای مسلح یمن: اهداف حساس و مختلف دشمن صهیونیستی را با موشک‌های بالستیک مورد حمله قرار دادیم/ انهدام دو تانک رژیم صهیونیستی توسط حزب الله

روز سی و پنجم: نبرد شدید میان نیروهای مقاومت و نظامیان رژیم صهیونیستی/ حملات راکتی نیروهای مقاومت به سرزمین‌های اشغالی ادامه دارد/ حمله رژیم صهیونیستی به یک مرکز درمانی در جنوب لبنان/ فرمانده یگان زرهی ارتش رژیم صهیونیستی به هلاکت رسید

روز سی و ششم: حمله حزب الله به دو پایگاه ارتش رژیم صهیونیستی/ وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: حزب الله در حال ارتکاب اشتباهی بزرگ است/ شمار شهدای غزه تا این لحظه از ۱۱۱۰۰ نفر فراتر رفته است

روز سی و هفتم: بورس تل‌آویو پس از پرتاب موشک از لبنان سقوط کرد/ حزب الله لبنان: نظامیان لجستیک ارتش اشغالگر را هدف قرار دادیم/ ارتش رژیم صهیونیستی: هیچ استثنایی برای بمباران ‌غزه قائل نیستیم

روز سی و هشتم: ابوعبیده: مجاهدان ما مخفیگاه‌های دشمن را با راکت‌های ضدنفر مورد حمله قرار دادند/ حملات راکتی مقاومت به تل آویو و دیگر مناطق اشغالی

روز سی و نهم: افزایش تلفات نظامیان رژیم صهیونیستی/ حمله موشکی از یمن و سوریه به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی/ انهدام ده‌ها دستگاه ادوات نظامی و زرهی ارتش اشغالگر در غزه/ افزایش شهدا به ۱۱۳۲۰ نفر

روز چهلم: حمله حزب الله لبنان و تلفات قطعی صهیونیست‌ها/ نتانیاهو باید برکنار شود/ پیشرفت مذاکرات برای مبادله اسرا و آتش بس موقت

روز چهل و یکم: تلفات رژیم صهیونیستی در نبرد طوفان الاقصی به ۳۷۰ نفر افزایش یافت/ نتانیاهو در امضای قراداد مبادله اسرا تعلل می‌کند/ ادامه حملات مقاومت لبنان به سرزمین‌های اشغالی

روز چهل و دوم: سخنگوی قسام: تلفات اسرائیل بسیار بیشتر از آن چیزی است که تصور می‌کنید/ حمله حزب الله به ۱۳ پایگاه رژیم صهیونیستی طی یک روز/ رئیس سنتکام وارد فلسطین اشغالی شد

روز چهل و سوم: ادامه جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه کودکان و زنان/ نزدیک به ۴۰۰ نظامی صهیونیست از ابتدای جنگ به هلاکت رسیده‌اند/ شهدای غزه از ۱۲ هزار نفر گذشت

روز چهل و چهارم: کشتی تاجر صهیونیست در دست نیروهای یمن/ عقب راندن تانک‌های ارتش رژیم صهیونیستی توسط رزمندگان قسام/ شلیک بیش از ۱۰۰۰ موشک توسط حزب الله از آغاز عملیات طوفان الاقصی

روز چهل و پنجم: گسترده‌ترین حمله راکتی به تل آویو از آغاز عملیات طوفان الاقصی/ هک پایگاه اینترنتی سرویس‌های امنیت داخلی رژیم صهیونیستی/ شبکه کان: اسرائیل به انعقاد قرارداد مبادله اسرا چراغ سبز نشان داد

روز چهل و ششم: انهدام ۹ تانک، ۳ نفربر و یک خودروی نظامی دیگر اشغالگران توسط نیروهای مقاومت/ درگیری مسلحانه شدید مبارزان مقاومت با اشغالگران اسرائیلی در شهرک قباطیه در جنوب جنین

روز چهل و هفتم: کابینه دولت رژیم صهیونیستی توافق مبادله اسرا را تصویب کرد/ قطر: توافق مبادله اسرا طی ۲۴ ساعت دیگر اجرا خواهد شد/ مشاور نتانیاهو: اسرائیل آماده تمدید مدت آتش بس است

روز چهل و هشتم: بزرگترین حمله به مناطق شمالی فلسطین اشغالی از ابتدای جنگ/ درگیری های شدید میان نیروهای مقاومت و نظامیان رژیم صهیونیستی ساعاتی قبل از شروع آتش بس

روز چهل و نهم تا پنجاه و یکم/ آتش بس غزه :آخرین تحولات سرزمین‌های اشغالی پس از شروع آتش بس در غزه/ ورود کامیون‌های سوخت و کمک‌های بشردوستانه از گذرگاه رفح/ فلسطینیان در حال بازگشت به منازل خود در شمال غزه

روز پنجاه و دوم/ آتش بس غزه: آتش بس غزه دو روز دیگر تمدید شد/ حماس توانست ثابت کند در شمال نوار غزه شکست نخورده است

روز پنجاه و سوم/ آتش بس غزه: مقاومت فلسطین: هرگونه نقض آتش‌بس در غزه توسط رژیم صهیونیستی را زیر نظر داریم

روز پنجاه چهارم/ آتش بس غزه: آتش بس غزه دو روز دیگر تمدید شد/ حماس توانست ثابت کند در شمال نوار غزه شکست نخورده است/ یورش صهیونیست‌ها به جنین ادامه دارد

روز پنچاه و پنجم: احتمال از سرگیری جنگ در غزه/ آتش‌بس فقط یک روز تمدید شد/ انصار الله یمن به از سرگیری حملات علیه رژیم صهیونیستی تهدید کرد

روز پنجاه و ششم: پایان آتش بس موقت در غزه و آغاز حملات رژیم صهیونیستی/ درگیری‌های شدید نیروهای مقاومت و رژیم صهیونیستی/کمک تسلیحاتی آمریکا به رژیم صهیونیستی

روز پنجاه و هفتم: جنایت هولناک صهیونیست‌ها در جبالیا و شهادت بیش از ۱۰۰ فلسطینی/ راکت باران تل‌آویو توسط مقاومت فلسطین

روز پنجاه و هشتم: تلفات سنگین صهیونیست‌ها در نبرد با رزمندگان مقاومت/ حملات بی‌وقفه مقاومت فلسطین به مناطق اشغالی/ حمله به رزم‌ناو آمریکا در دریای سرخ

روز پنجاه و نهم: دو حمله به جولان اشغالی در کمتر از ۲۴ ساعت/ هنوز ۱۳۷ اسرائیلی دیگر در غزه اسیر هستند

روز شصتم: هلاکت نظامیان صهیونیست در کمین‌های پی در پی رزمندگان مقاومت / ضربات بی‌وقفه حزب الله به رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی

روز شصت و یکم: بیمارستان کمال عدوان از خدمت خارج شد/ کشتار بی‌رحمانه غیرنظامیان فلسطینی در غزه ادامه دارد/ ۲۳ خودروی نظامی رژیم صهیونیستی منهدم شد

روز شصت دوم: عصبانیت رژیم صهیونیستی از نامه گوترش به شورای امنیت/ انهدام ۱۳۵ خودروی زرهی اشغالگران طی ۷۲ ساعت/ رژیم صهیونیستی غیرنظامیان با پرچم سفید را هم هدف قرار داد

روز شصت و چهارم: تلفات‌گیری رزمندگان مقاومت از ارتش رژیم صهیونیستی همچنان ادامه دارد/ محکومیت اقدام آمریکا در وتوی آتش بس در غزه/ حملات بی‌وقفه حزب‌الله به پایگاه‌های اسرائیل/ کمک جدید تسلیحاتی آمریکا به رژیم صهیونیستی

روز شصت و پنجم: تحلیلگر نظامی هاآرتص: شرایط نبرد در غزه پیچیده‌تر شده است/ هلاکت بیش از ۳۰ صهیونیست طی درگیری‌های روز گذشته غزه/ روزنامه‌نگار صهیونیست: تعداد حقیقی کشته‌ها سه برابر بیشتر از آن چیزی است که اعلام شده

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 9
  • ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
    2 6
    حماس اگر می خواهد پیروز شود. باید به هر نحوی خود را به پشت نیروهای اسراییل برساند و انها را در محاصره از عقب و جلو قرار دهد/ این حلقه های محاصره می تواند بزرگ و کوچک باشد/ مهم رفتن به پشت خط حمله دشمن است
    • ۰۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۲
      3 1
      فقط تورا کم دارند که جای ابو عبیده قراربگیری
    • ناصر ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۲
      2 1
      جنرال زیاد بازی می کردیا
    • ارش ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۲
      2 1
      معرفی میکنم مشاور ارشد هنیه
  • هاشم ۰۷:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۲
    3 0
    تو که انقدر خوب بلدی چرا نمیری اونجا؟ لبنان فوق العاده نیرو کم داره. فقط جلوی کسایی که سنگ دستشون شاخین؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس