غزه

رژیم صهیونیستی در اقدامی شنیع، حیوانی و غیر قابل‌بیان، بیمارستان معمدانی را که محل پناه و معالجه زخمی‌ها بود، بمباران کرد که طی آن ۸۰۰ نفر به شهادت رسیدند.

سرویس جهان مشرق - در یازدهمین روز از عملیات طوفان الاقصی، حملات به شهرک‌های اشغالی ادامه پیدا کرد. همچنین تبادل آتش میان حزب الله لبنان و رژیم صهیونیستی در مرزهای شمالی فلسطین اشغالی ادامه دارد.

رهبران کشورهای غربی در تلاش برای کمک به رژیم صهیونیستی برای فرار از بحران فعلی هستند. رهبران سه کشور آلمان، فرانسه و آمریکا اعلام کرده اند که به زود به سرزمین‌های اشغالی سفرخواهند کرد. آژانس آنروا وابسته به سازمان ملل اعلام کرده است که آب در غزه مساله‌ای اساسی است و مردم بدون آن جان خود را از دست خواهند داد. سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد ۲۸۰۰ فلسطینی کشته شده و ۱۱ هزار نفر هم زخمی شده‌اند. نیمی از کشته‌ها و مجروحان کودک و زن هستند. همچنین ۱۱۵ مرکز درمانی و بهداشتی در غزه بمباران شده‌اند.

امیر عبداللهیان شب گذشته در سخنانی صریح نسبت به تبعات ادامه جنایت رژیم صهیونیستی در غزه هشدار داد و اعلام کرد: اگر فوری جنایات صهیونیست‌ها متوقف نشود، جبهه‌های جدید به رویشان گشوده خواهد شد. به گفته وزیر امور خارجه کشورمان، امروز اگر از غزه دفاع نکنیم فردا باید با بمب های فسفری در بیمارستانهای خودمان مقابله کنیم. گسترش جنگ‌ در حوزه مقاومت به تغییر نقشه رژیم صهیونیستی منجر خواهد شد.

می توانید پوشش لحظه به لحظه مشرق از عملیات طوفان الاقصی در روزهای گذشته را اینجا مرور کنید:

روز اول: شکست تاریخی رژیم صهیونیستی/ اسارت تعدادی بالایی از نظامیان به دست رزمندگان مقاومت/ نتانیاهو: روزهای سختی در پیش داریم

روز دوم: رژیم صهیونیستی زیر آتش خشم فلسطینیان می‌سوزد

روز سوم: تلفات صهیونیست‌ها در اثر حملات موشکی حزب الله / سخنگوی القسام: نبردهای ما در بسیاری از نقاط ادامه دارد

روز چهارم: فرمان تخلیه صهیونیست‌ها از شهرک هم مرز با لبنان/ شلیک خمپاره از خاک سوریه به سرزمین های اشغالی/ هشدار رهبر انصارالله یمن در رابطه با هرگونه دخالت آمریکا به سود رژیم صهیونیستی

روز پنجم: شروع درگیری در کرانه باختری/ کشته های رژیم صهیونیستی به ۱۳۰۰ نفر رسید/ تلفات ارتش رژیم صهیونیستی به ۱۸۹ نفر افزایش یافت/ورود نیروهای تازه نفس قسام به خط مقدم جنگ

روز ششم و هفتم: انتشار خبر سرنگونی یک بالگرد ارتش رژیم صهیونیستی/اختلاف میان نتانیاهو و وزیرجنگ رژیم صهیونیستی/حزب الله چندین هدف در سرزمین های اشغالی را مورد حمله قرار داد

روز هشتم: تبادل آتش میان حزب‌الله و اشغالگران صهیونیست/ موشک باران تل‌آویو، ‌عسقلان و اشدود/ شمار کشته‌های ارتش اسرائیل به ۲۶۵ نفر رسید

روز نهم: تعدادی شهدای حملات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به ۲۷۵۰ نفر رسید/ نتانیاهو: هیچ آتش بس بشر دوستانه ای وجود ندارد/ خبرنگار صهیونیست: حزب الله عملا تبدیل به یک طرف جنگ شده است

روز دهم: تل‌آویو آماج حملات موشکی مقاومت غزه/ وزیر امورخارجه ایران: اگر فوری جنایات صهیونیست‌ها متوقف نشود، جبهه‌های جدید به رویشان گشوده خواهد شد


تحولات روز یازدهم عملیات طوفان الاقصی

جنایت غیر قابل توصیف رژیم صهیونیستی در غزه/ بمباران بیمارستان معمدانی با بیش از ۵۰۰ شهید

۰۰:۰۹ - نیروهای حافظ صلح سازمان ملل "یونیفل" به طور کامل از جنوب لبنان عقب‎نشینی کردند.

۲۳:۵۵ - مردم مراکش تظاهراتی گسترده را مقابل ساختمان پارلمان این کشور در محکومیت بمباران بیمارستان معمدانی در غزه توسط ارتش جنایتکار "اسرائیل" برگزار کردند.

۲۳:۵۰ - کشورهای قطر، ایران، عربستان، اردن، ترکیه، مصر، الجزایر، عراق، لبنان، بحرین و عمان طی بیانیه‌هایی بمباران بیمارستان معمدانی در غزه و قتل عام صدها فلسطینی در این بیمارستان را شدیدا محکوم کردند.

۲۳:۰۸ - پارلمان ترکیه طی بیانیه‌ای بمباران بیمارستان معمدانی در غزه را قویا محکوم کرد و آن را جنایت علیه بشریت خواند.

۲۲:۵۳ - گردان‌های قسام در واکنش به کشتار غیرنظامیان در غزه و بمباران بیمارستان معمدانی، شهر اشغالی تل آویو را هدف حمله گسترده موشکی قرار داد. شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی از وقوع انفجاری مهیب در شهر تل آویو خبر داد.

۲۲:۴۰ - حمله مردم خشمگین در اردن به سفارت رژیم صهیونیستی

۲۲:۳۶ - خالد مشعل رهبر حماس در خارج سراسر امت را به تحرک فوری، ابراز خشم و انزجار و تظاهرات گسترده مقابل سفارتخانه‌های رژیم صهیونیستی در سراسر جهان در واکنش به کشتار فلسطینیان در بیمارستان معمدانی فراخواند.

۲۲:۲۶ - بیانیه اردن در بمباران بیمارستان معمدانی در غزه: اردن بمباران بیمارستان معمدانی در غزه را شدیدا محکوم می‎کند، مسئولیت این جنایت خطرناک را متوجه رژیم اشغالگر "اسرائیل" می‌دانیم. اردن این اقدام مغایر با ارزش‌های انسانی و اخلاقی و قوانین انسانی بین‌المللی به ویژه کنوانسیون چهارم ژنو در خصوص قواعد جنگی را به شدت محکوم می‌کند.

لحظه حمله به بیمارستان معمدانی

۲۲:۲۲ - شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی از اسرائیلی‌های حاضر در ترکیه خواست سریعا این کشور را ترک کنند.

۲۲:۰۲ - وزارت خارجه فلسطین: بمباران بیمارستان المعمدانی به وسیله رژیم صهیونیستی جنایت جنگی است.

۲۱:۵۷ - واکنش نخست وزیر کانادا به بمباران بیمارستان معمدانی: اخباری که از غزه می‌رسد، فاجعه‌بار است، این فجیع و غیرقابل قبول است.

۲۱:۳۵ - مقاومت فلسطین لحظاتی قبل در پاسخ به نسل‌کشی فلسطینیان در بیمارستان معمدانی در غزه، اراضی اشغالی را آماج حملات گسترده راکتی قرار داد.

جنایت هولناک رژیم صهیونیستی در غزه/ ۸۰۰ فلسطینی در حمله صهیونیست‌ها به یک بیمارستان به شهادت رسیدند/ حمله به مراکز رژیم صهیونیستی در چندین کشور پس از جنایت بیمارستان معمدانی/ اعلام سه روز عزای عمومی در فلسطین + عکس و فیلم
بیمارستان معمدانی پس از جنایات رژیم صهیونیستی

۲۱:۲۸ - برخی اخبار غیر رسمی از نوار غزه حاکی است که تعداد شهدای بمباران بیمارستان المعمدانی در نوار غزه بیشتر از ۵۰۰ نفر بوده و به حدود هزار نفر می‌رسد.

۲۱:۲۱ - شبکه العربی: ارتش صهیونیستی تهدید کرده است که بیمارستان شهدای الاقصی در مرکز نوار غزه را بمباران خواهد کرد.

۲۱:۱۴ - سازمان امداد و نجات غزه: وارد بیمارستان المعمدانی شدیم، هیچ مجروحی نیافتیم، صدها شهید تکه تکه شده یافتیم.

جنایت هولناک رژیم صهیونیستی در غزه/ ۸۰۰ فلسطینی در حمله صهیونیست‌ها به یک بیمارستان به شهادت رسیدند/ حمله به مراکز رژیم صهیونیستی در چندین کشور پس از جنایت بیمارستان معمدانی/ اعلام سه روز عزای عمومی در فلسطین + عکس و فیلم
بیمارستان معمدانی پس از جنایات رژیم صهیونیستی

۲۰:۱۷ - آژانس آنروا وابسته به سازمان ملل اعلام کرد که ۶ فلسطینی به دنبال بمباران مدرسه این سازمان در اردوگاه آوارگان المغازی در غزه به شهادت رسیدند.

۱۹:۵۷ - جنگنده‌های اسرائیلی بیمارستان المعمدانی در شهر غزه را که شمار زیادی از آوارگان و افراد بی‌سرپناه در آنجا نگهداری می‌شدند، هدف قرار دادند که طی آن شماری شهید و مجروح شدند.

۱۹:۵۲ - شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که نخست وزیر انگلیس روز پنجشنبه برای اعلام همبستگی با "اسرائیل" به تل آویو سفر خواهد کرد.

۱۹:۱۰ - منابع عبری زبان اعلام کردند که در پی حمله موشکی قسام، صدای دو انفجار مهیب در جنوب تل آویو شنیده شده است.

۱۸:۵۰ - گردان‌های قسام در پاسخ به کشتار غیرنظامیان در غزه و بمباران مناطق مسکونی، شهر تل آویو را هدف حمله موشکی گسترده‌ای قرار داد.

۱۸:۳۲ - سانه‌های اسرائیلی اعلام کردند که یک فروند پهباد امروز از جنوب لبنان قصد نفوذ به داخلی اراضی اشغالی را داشته که سامانه‌های پدافندی اقدام به مقابله با آن کردند.

۱۸:۱۱ - وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه در تازه‌ترین بیانیه خود اعلام کرد که شمار شهدای غزه در نبرد طوفان الاقصی به مرز ۳۰۰۰ نفر رسیده است.

۱۷:۴۱ - حزب الله رسما شهادت ۴ نفر از مجاهدان خود در حملات ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق مجاور مرزهای شمالی فلسطین اشغالی را تایید کرده است.

۱۷:۰۹ - حملات توپخانه‌ای اسرائیل به سمت شهرهای مرزی «رمیش» و «عیتارون» در جنوب #لبنان آغاز شد.

۱۷:۰۸ - رئیس شورای امنیت ملی اسرائیل: اگر به حزب‌الله حمله کنیم #لبنان را به عصر حجر برمی گردانیم!

اطلاعات ارتش اسرائیل: مسئولیت شکست را میپذیریم

۱۶:۵۶ - مقاومت اسلامی لبنان از شهادت یکی از نیروهایش در عملیات های ضد رژیم صهیونیستی خبر داد

۱۶:۴۸ - رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که سازمان اطلاعات نظامی ارتش "آمان" اذعان کرده در پی بردن به اهداف و برنامه‌های حماس، در پیش بینی عملیات طوفان الاقصی ـ شکست خورده و مسئولیت کامل این شکست را برعهده می‌گیرد.

۱۶:۳۹ - گردان‌های قسام در پاسخ به جنایات وحشیانه دشمن صهیونیستی در غزه، نیروهای اشغالگر اسرائیلی را در نزدیکی "یاد مردخای" هدف حمله خمپاره‌ای و راکتی قرار داد. قسام پایگاه نظامی رعیم و شهرک نتیفوت را هم هدف حمله راکتی قرار داد.

فرار نمایندگان کنست پس از به صدا در آمدن آژیر خطر

۱۶:۲۳ - حزب الله لبنان اعلام کرد: مجاهدان مقاومت اسلامی صبح امروز یک جنگ‌افزار ارتش رژیم صهیونیستی را در پایگاه المطله ـ در شمال فلسطین اشغالی ـ هدف قرار داده و تلفاتی قطعی به دشمن وارد کردند.

۱۶:۲۱ - شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی مجددا از شلیک موشک ضدزره از جنوب لبنان به سمت منطقه شتولا در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

۱۶:۰۵ - ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز نبرد طوفا الاقصی در غزه در ۷ اکتبر ۶۸۰ فلسطینی را در کرانه باختری بازداشت کرده است.

ادامه درگیری و تبادل آتش میان حزب الله و رژیم صهیونیستی

۱۶:۰۱ - حزب الله لبنان لحظاتی قبل بار دیگر دوربین‌های امنیتی ارتش رژیم صهیونیستی را در امتداد دیوار العدیسه ـ کفر کلا در مرزهای شمالی به گلوله بست.

۱۵:۴۹ - حملات موشکی مستمر مقاومت فلسطین به شهرها و شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف نوار غزه به ویژه شهر سدروت، رژیم صهیونیستی را مجبور کرد که این شهر را منطقه بسته نظامی اعلام کند.

۱۵:۲۹ - مقاومت فلسطین پایگاه نظامی کیزوویم در مجاورت باریکه غزه را هدف حمله راکتی قرار داد. گردان‌های قسام اعلام کرد که در پاسخ به کشتار کودکان و غیرنظامیان در غزه، شهر اشغالی عسقلان و عین الثالثه را هدف حمله راکتی قرار داده است.

۱۵:۰۷ - خبرنگار الجزیره اعلام کرد که توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی اطراف شهرک عیترون در جنوب لبنان را هدف قرار داده است.

فیلم جنایات ارتش رژیم صهیونیستی

۱۴:۴۸ - گردان‌های قسام در پاسخ به ادامه کودک‌کشی صهیونیست‌ها در غزه، شهر اشغالی عسقلان را هدف حمله راکتی قرار داد.

۱۴:۱۰ - گردان‌های شهید عزالدین قسام لحظاتی قبل بار دیگر حملات موشکی گسترده‌ای به تل آویو و حومه آن و همچنین پایگاه هوایی بلماخیم در پاسخ به کشتار غیر نظامیان در نوار غزه انجام داد.

۱۳:۴۵ - رسانه‌های عبری زبان اعلام کردند که امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه طی روزهای آینده برای اعلام همبستگی با رژیم صهیونیستی در جنگ علیه غزه به اراضی اشغالی سفر خواهد کرد.

۱۳:۰۰ - وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که جنگنده‌های اسرائیلی ورودی بیمارستان اروپایی غزه را بمباران کردند که طی آن خساراتی به این بیمارستان وارد شده است.

در حال حاضر خبری از آتش بس نیست

۱۲:۵۰ - برنامه جهانی غذای سازمان ملل: ذخیره غذایی نوار غزه در حال اتمام است.

۱۲:۲۰ - رویترز به نقل از سخنگوی نظامی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در مرحله کنونی خبری از آتش‌بس انسانی در غزه نیست.

۱۱:۳۷ - یونیسف: آب شرب در غزه پایان یافته و مردم این منطقه مجبور به آشامیدن آب‌های ناسالم و غیرقابل شرب هستند.

سفر روسای چند کشور غربی به فلسطین اشغالی برای نجات صهیونیست‌ها/ تبادل آتش میان حزب الله لبنان و رژیم صهیونیستی در مرزهای شمالی ادامه دارد/  شهادت یکی از نیروهای حزب الله لبنان/ سدیروت منطقه بسته نظامی اعلام شد+ عکس و فیلم
حملات موشکی به سرزمین‌های اشغالی

۱۱:۳۱ - شبکه ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی از شلیک موشک ضدزره از لبنان به سمت شهرک صهیونیست‌نشین المطله در اراضی اشغالی خبر داد.

۱۰:۴۹ - ارتش صهیونیستی از حمله موشکی از لبنان به شهرک المطله در شمال فلسطین اشغالی خبر داد و اعلام کرد که به این حمله واکنش نشان خواهد داد.

۱۰:۲۵ - براساس گزارش‌ها نظامیان اسرائیلی در حملات بامداد امروز به کرانه باختری دست کم ۵۳ نفر را بازداشت کردند.

آمریکا فرماندهی نبرد بر علیه حماس را بر عهده گرفت

۱۰:۲۱ - روزنامه عبری زبان یدیعوت احرونوت اعلام کرد که آمریکا فرماندهی جنگ را برعهده گرفته است و ما اکنون در مرحله دیپلماسی قرار داریم، برای همین حمله نظامی به غزه به تعویق افتاده است.

۹:۳۵ - مقاومت نیروهای اشغالگر اسرائیلی را در شرق پایگاه نظامی ناحل عوز در اطراف غزه هدف حمله راکتی قرار داد. گردان‌های قسام پایگاه نظامی تسیلم را هدف حمله راکتی قرار داد.

سفر روسای چند کشور غربی به فلسطین اشغالی برای نجات صهیونیست‌ها/ تبادل آتش میان حزب الله لبنان و رژیم صهیونیستی در مرزهای شمالی ادامه دارد/  شهادت یکی از نیروهای حزب الله لبنان/ سدیروت منطقه بسته نظامی اعلام شد+ عکس و فیلم
تصویر دردناک از غزه

۷:۵۹ - فرمانده فرماندهی مرکزی ایالات متحده آمریکا (سنتکام) برای دیدار با مقامات بلندپایه اسرائیلی از جمله رییس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی وارد فلسطین اشغالی شد.

۷:۵۱ - شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که اولاف شولتز صدراعظم آلمان امروز سه شنبه وارد فلسطین اشغالی خواهد شد و با خانواده‌های اسرائیلی‌های اسیر نزد حماس در غزه دیدار خواهد کرد.

۶:۳۴ - جان کربی هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی در شورای امنیت ملی کاخ سفید اعلام کرد که جو بایدن چهارشنبه وارد فلسطین اشغالی خواهد شد.

۲:۴۲ - منابع عبری زبان اعلام کردند که ارتش رژیم صهیونیستی هم اکنون در حال بمباران مواضع حزب الله در خاک لبنان است.

۲:۲۴ - شمار شهدای غزه به ۲۸۳۷ نفر افزایش یافت

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 202
  • در انتظار بررسی: 6
  • غیر قابل انتشار: 50
  • IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    1 2
    فلسطین مظلوم است، و در واقع کل خاورمیانه - طعمه قدرتها- مظلوم است. واقعا روشن نیست که جنگ را روسها را راه انداختند تا منازعه را به بحرانی ترین مسئله و منطقه جهان بکشانند تا از باتلاق اکراین بیرون بیایند؟! چقدر از مردم بی گناه غزه و لبنان و سوریه باید کشته شوند، چقدر از ثروت ملتهای خاورمیانه باید هزینه بشود، تا آخر حضرت پوتین با معامله با غربیها ( با خالی کردن پشت حماس و دیگر گروه ها) از باتلاق اکراین بیرون بیاید؟!
  • IR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    مشرق تیتری نزن که بهت بخندن خداییش این چیه زدی؟!
    • تبریز IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
      25 89
      راست میگویی، باید تیتر میزد که خودفروختگان همه چیز فروش ،در مقابل تجاوز و جنایت همیشه دولا می شوند...
    • IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
      23 22
      خدایا عجب صبری داری چرا کاری نمی کنی؟
    • IR ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
      3 1
      یزیدیان همیشه روی خون و جنازه بی گناهان خندیده اند، کسانی که به واقعه عاشورا شک دارند می‌توانند امثال تو و ارباب های عبری_غربی تو را ببینند و باور کنند
    • IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
      12 18
      ربات هستی یا طوطی قرقره ای؟ جوجه اردک زشک برازنده تره برات
    • بختیاری IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
      لعنت خدا بر این درندگان بزدل خوک صفت /// مقاومت منتظر چی هست؟باید تک تک این بزدلها رو فرستاد جهنم،انشاالله اولین خبر فردا صبح حمله همه گروه های مقاومت به گوساله پرستان بزدل باشه،
    • IE ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
      17 27
      خاک بر سرت که هنوز حق و باطل را تشخیص ندادی!
    • علی IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
      15 14
      ببند دهنتو ملعون
    • بختیاری IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
      18 18
      شما بهائی ها بهتره بجای این نظر دادن ها کمی فکر و تحقیق کنید بهاء که خودشو مسلمون میدونسته چرا یکباره فتوا داده دایی شما با ازدواج محارم همزمان بابای شماهم باشه!؟ چرا ؟؟؟ وقتی دلیلش رو فهمیدی بیا نظر بده،
    • IR ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
      18 12
      با بمب آمریکایی مردم غزه شهید شدند. این یعنی جنگ مستقیم آمریکا با مسلمانان جهان
    • IR ۰۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
      4 2
      کل دنیا باید بسیج بشن برا حمایت واقعی نه الکی
    • IR ۰۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
      3 0
      خوکهای کثیف بی شرف بی بته چرا خفه نمیشید تا هر آشغالی رو از دهنتون بیرون نریزید دنیا تکون خورد توی عوضی داری چرت و پرت میگی؟!
    • IR ۰۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
      0 0
      سایت..... الف ببین چطوری تحریف می کند نوشتم مقاومت به صورت مستقیم ورود نکند برای نابودی این اپارتاید ضد بشریت خیانتکار هست حالا چی منتشر کرد؟ مقاومت بعد این جنایت باید ورود نکند شرم آور هست از این سایت
    • IR ۰۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
      1 0
      دیوث گه میگن همینه مثل توی آشغال که توی هر صفحه میایی از دهنت مدفوع بیرون میاد
    • IR ۰۶:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
      0 2
      ۱۹:۰۰ نادان اول که تجاوز کرد
    • IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
      0 0
      به نظرم این تیترهای منفی که باعث تحریک مخاطبین میشه
    • IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
      0 0
      از جنایت و تجاوز حرف نزنید
  • IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    1 0
    مرحله دو طوفان الاقصی کی شروع میشه . جقدر تانک و غیره میشه بحسابشون رسید .
    • IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
      0 0
      همون مرخله اول
  • IR ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    0 1
    در مصاحبه با شولتز آلمانی ، ناتان ورم کرده ، مثل مرغ کرُک شده . تخم گنده ای گذاشته
  • IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    1 0
    مثل ترس از تورم زمستان سخت یکی از نگرانی های دوستان اسرائیل است
  • IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    26 1
    برای نجات اسرائیل بسیج شدند ، در حقیقت بگو برای نجات خود .
  • IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    4 1
    کاری اگر برای اسرائیل میخواهند بکنند چند هزار روانشناس و پزشک اعصاب و روان همراه با داروهای قوی بفرستن .
    • IR ۰۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
      1 2
      از امشب به بعد دیگه این مقاومت خواهد بود آتش بس رو نخواهد پذیرفت
    • IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
      1 0
      مشرق تیتری نزن که بهت بخندن خداییش این چیه زدی؟!// کثافت بیشرف حروم اسرائیلی. بی همه چیز رذل پست فطرت.
    • IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
      1 0
      تو رو خدا رحم کنید به اسرائیل خخخخخخخ
    • IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
      0 0
      ۱۰:۲۸ چیه فشاری شدی؟ ازعصبانت بمیر.ههههههه
  • IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    0 0
    دیدار هر کدام نشان دهنده ضعف اسرائیل هست ، نگرانی عمیق از عدم توانائی و دوام ارتش اسرائیل میباشد . جز با بمباران وحشیانه دیگر کاری ازشان ساخته نیست
  • IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    1 1
    حزب فقط حزب الله رهبر فقط نصرالله
    • IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
      0 1
      پس زیاد نخاله چی؟
  • IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    0 0
    غزه رو اسرایبل میگیره و حماس نایود میشه بجز این اگر اتفاق دیگه ای بیوفته یهودی ها حکم نابودی خودشان رو امضا کردند
  • محمد IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    0 0
    خدا لعنت کند هرکسی را که باعث ریختن خون انسان های بیگاه میشه
  • IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    0 0
    نجات غزه
  • IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    1 0
    در سال 1917 و بعد از شکست و تجزیه عثمانی ، فلسطین هم باید مثل سایر مناطق امپراطوری عثمانی مثل عربستان ، سوریه ، عراق و ... تبدیل به یک کشور مستقل می شد ولی به اجبار تحت قیمومیت انگلیس رفت و بالفور وزیر خارجه وقت انگلیس طی بیانیه ای اعلام کرد که یهودیان باید در فلسطین دارای خانه ( کشور ) باشند . چه طور ممکنه وزیر خارجه یک کشور بیگانه اعلام کنه که یک اقلیت باید داخل یک کشور ، کشور جدیدی ( اسرائیل ) رو درست کنند ؟ مثلا در ایران خودمون افرادی از ادیان و اقوام مختلف وجود دارن ، حالا اگه وزیر خارجه یک کشور بیگانه بیاد و بگه باید اون قوم داخل ایران یه کشور یا دولت تشکیل بدن ، آیا این واقعا پذیرفتنی هست ؟
  • IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    1 0
    از جنبه پدافند گنبد اهنی موفق عمل کرده و تابحال موشک کلفت و دراز به مناطق حساس برخورد نکرده. در این خصوص بهتره از طریق کشور ثالث دانش فنی ان را یا بدزدند یا نمونه اش را پیدا کنند و بخرند و تحلیل کنند. تروفی هم عالی عمل کرده و تانک تروفی دار تابحال نترکیده متاسفانه
  • IR ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    2 0
    کشور غاصب در دهها سال قبل همه ملل عربی اطراف را شکست داده در جنگ و نیروگاههای اتمی را زده . ملل عربی شکست خورده الان فرصت دارند انتقام بگیرند و نباید صلح از زروی ترس کنند. مصر و انور سادات اگر صلح نمیکرد و صحرا را پس نمیگرفت الان کشور غاصب مساحتش اندازه ایران میبود
  • IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    0 0
    حمله زمینی یا دریائی بقصد غزه خط قرمز مقاومت است . آمریکا رسما در جنایات اسرائیل شریک و همراست . گور خود را میکنند ، ادامه بمباران غزه باید پایان یابد ، ادامه کشتار و نابودی غزه مصادف با آزاد شدن خشم فرو خورده مسلمانان از دهه ها سکوت و نظاره گری و بی عملی هاست .
  • IR ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    0 0
    لعنت خداوند بر تمام حاکمان ظالم ملل روی کره زمین که جهت حفظ پایه های حکومت باعث خون ریزی و کشتار مردم میشوند
  • FR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    1 0
    امپراطوری ابران دوباره زنده شده است چشم امید مظلومان دوباره به ایران است.
  • محمدرضا IR ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    19 27
    انشاالله با موشکهای بالستیک ایران و موشکهای حزب الله لبنان و انصار الله یمن تلاویو و حیفا و کل رژیم صهیونیستی نابود خواهد شد
    • رشید IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
      9 12
      عنصر غافلگیری خنثی شده اگه بزن بودن زده بودن دست برنده تبدیل به دست مرد مرده شده
    • IR ۰۷:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
      0 1
      فعلا تو توافق گیر کردن
  • IR ۲۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    0 1
    برای من واقعا عجیبه که حماس داره به تنهایی با کمترین توان میجنگه بعد محور مقاوپت کنار نشستن و هی منتظرن ببین چه شرایطی پیش میاد تا ورود کنن.
  • IR ۲۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    11 22
    وقتی ارتش آمریکا به بهانه کمک به اسرائیل ،تسلیحات نظامی و ناوهای هواپیمابر همراه با هزاران نیرو به نزدیکی فلسطین اشغالی ارسال می کند.جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک کشور اسلامی و یکی از قدرت های برتر نظامی جهان این حق را دارد که به بهانه کمک به فلسطین و نجات قبله اول مسلمین و جلوگیری از کشتار مردم، نیروی نظامی و ناوهای نظامی خود را به آب های مدیترانه اعزام کند. دیگر نباید در این مورد خاص تعلل کرد . اسرائیل دست به کشتار مردم در بیمارستان ها کرده .ایران و جبهه مقاومت خویشتنداری را کنار گذاشته و وارد نبرد آزادسازی قدس شریف شوند.
    • IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
      0 1
      یکی ازقدرت های برترنظامی جهان اونم ایران؟! فک نمیکنی کمی بلوف میزنی؟ البته کمی که چه عرض کنم.....
  • IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    7 4
    ارتش آمریکا هم اکنون فرماندهی عملیات نظامی علیه غزه را برعهده گرفته و به صورت نامحسوس بخشی از نیروهای سنتکام وارد فلسطین اشغالی شدند. دیگر نباید تعلل کرد و جبهه مقاومت در منطقه تحت عنوان نیروهای مدافعین قدس به فرماندهی سپاه قدس تشکیل شود و پس از تجهیز به تسلیحات روز برای نبرد آزادسازی قدس شریف راهی فلسطین اشغالی شوند و عملیات را از شمال سرزمین های اشغالی آغاز کنند. به پیش سپاهیان محمد رسول الله (ص) .الله اکبر.
  • Najad664@hotmail.com DE ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    1 2
    پنهان کردن اسرائیل از سواحل غرب آسیا وزیر امور خارجه واقع بین و.حمله پیشگیرانه برای محافظت از غرب آسیا از طریق حمله پیشگیرانه
  • انقلابی منطقی IR ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    24 4
    زده بیمارستان داغون کرده پس قدرت مقاومت کوووو!!؟؟ نکنه همه ی حرفها لااافه!
  • Khatmi DE ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    0 0
    میلیون ها نفر در پاکستان و بنگلادش هستند . آماده حمله به اسرائیل راه را برای مقاومت جهانی باز کرد برای دفن اسرائیل
  • IR ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    0 0
    حالم از بزدلی کشورهای مسلمان و خویشتن داری محور مقاومت به هم میخوره. یک کشور فکسنی 5 میلیونی باید در دل کشورهای مسلمان قتل و عام راه بیندازه و همه تماشاچی باشند. خاک بر سر ما، کی غیرتمان را از دست دادیم
  • IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    0 0
    چرا حماس این مار را بیدار کرد
  • IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    9 9
    بر پدر و مادر مدافع اسرائیل و غرب لعنت، وحوش مدعی انسانیت
    • IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
      0 1
      خودت از کامنت ها می بینی که بیشرف پست فطرت طرفدار اسرائیل قاتل هم هست. این بیشرفا بودن که پارسال اغتشاش می کردن و حالا طرفدار قتل عام مردم تو بیمارستان ها هستن. تاکی باید در برابر این حیوانات سرباز اسرائیل صبر کنیم؟ وجود این حیوانات برای ایران چه خاصیتی جز ضرر داره؟
  • IR ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    0 0
    سنگرسازی ازشهروشهرزدن باراکت کافیه
  • IR ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    0 0
    بزدل ها نامرد خدا لعنتون کنه
  • سید IR ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    0 0
    سلاح های حماس که تماما سبک هستند با قدرت تخریب اندک نمی تونه جلوی سبوعیت اسراییلی ها را بگیره. استفاده از سلاح سنگین با تخریب بالا و کشتار عمومی در اسراییل و حمله زمینی به سرزمین اشغالی و شروع جنگ شهری در اسراییل بهترین نوع حمله برای پیشبرد اهداف مقاومت است.
  • IR ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    0 0
    مشرق چقدر تو کثیفی که کامنتهای مردم رو بلوکه کردی و متتشر نمیکنی و فقز دوتا کامنت بی ارزش و پی زوری رو نشر دادی. چقدر مسئولین ما نادان هستن که به امریکا گفتن اگر وارد جنگ بشی ماهم وارد میشیم امریکا هم به ریششون خندید و گفت باشه من وارد نمیشم. اخه امریکا چه نیازی داره وارد جنگ بشه دقتی حماس زورش به اسرائیل نمیرسه امریکا با عدم ورود ظاهری ایران و مخور مقاومت رو کنترل کرد و با دادن بمبهای وحشتناک به اسرائیل به زودی پیروزی را به نفع اسرائیل وزق خواهد زد و اونوقت قطعا حماس باید جمع کنه و بره. حتما بعدش بازم میخواهید تو بوق کنید که محور مقاومت پیروز شد. نمیدونم ایران چرا داده بازی در میاره طرف امده بیمارستان رو زده فهمیده هیچ کس ندره اقدامی بکنه همه دنیا فقط قرقره میکنن.۵۰۰ نفر را با یه بمب به خاک و خون کشیده بعد اسرائلیها کثیف در پناه گاه ها با هم میگن میخندن و فیلمهای طنز درست میکنن تو خیابونها. اگر قصد حمله نداشتید چرا با روان مردم اینجوری بازی کردید چرا این چیزارو منتشر میکنید
  • IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    0 0
    بلاخره روزی فرا میرسد که ظلم صهیون تمام شود و مریدان آن نیز به شقاوت خود بنگرند و بیچارگی خود را فریاد زنند.
  • IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    13 15
    حالا که محور مقاومت در مقابل جنایات اسرائیل سگ هار امریکا منفعل عمل می کند پس چرا زن و بچه های غزه را به دهان این سگ هار فرستادید
    • IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
      19 15
      چقدر جای حاج قاسم خالی است
  • هادی IR ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    11 15
    بایستی جواب دندان شکن بدن
    • IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
      0 0
      ولی 15تا سرباز اسرائیل (بدتر از حیوون) معتقدن که باید از اسرائیل تقدیر بشه!
  • IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    13 11
    عاملین این جنايت بايد محاکمه‌ ومجازات بشوند
    • IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
      6 9
      چشم
    • IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
      1 0
      حالا‌کیو‌میخواین‌محاکمه‌کنید 😂😂😂😂
  • IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    0 0
    ما خواهان نبرد با اسرائیل هستیم.سپاه قدس ایران ،حزب الله لبنان ،انصارالله یمن،جبهه مقاومت در عراق و سوریه ،خویشتنداری و سکوت را کنار بگذارید و علیه اسرائیل و ارتش یهود به پا خیزید.جنگ ما در اورشلیم و‌شامات است و پایان صهیونیسم به دست قوای متحد اسلام خواهد بود.منتظر ارتش های عربی نباشید ،چون آنها متحد آمریکا هستند.
  • IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    1 0
    عصبانی و ناراحتم اما می گویم فرماندهان سپاه بدلیل بالا رفتن سنشان محتاط شده اند و شجاعت جوانی را ندارند . خوشا به سعادت باکری و همت و باقری و .... که عزتمند بودند و پیری را ندیدند
  • IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    8 14
    ۷۵ سال این وحشیها رو امتحان کردید، ولی نشناختید.
  • IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    0 0
    بعضی افراد دلخوش به حقوق بینالملل اشاره میکنند خاک برسر کسی که تصور میکنه حقوق بین الملل کاری از پیش میبرد
  • FI ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    16 2
    و جشن اصلاح طلبان ستون پنجمی در داخل کشور
  • IR ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    14 12
    چرا هیچکسی کاری نمیکنه؟
  • IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    9 8
    خشونت عریان جنایتکاران صهیونیسم ماهیت واقعی این گرگهای خون آشام را عیان کرده بدتر از اونها کسانی هستند که تایید شون می کنند
  • IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    25 3
    انفجار بیمارستان بیشتر درارتباط با فرداست وبهره برداری سیاسی درآن وجود دارد . من احساسم اینه که کاری ازدست هیچکس ازتصمیم گیرندگان محور مقاومت بر نمیاید ونهایتا سکوت خواهید کرد و یک موضع زبانی وتمام
  • IR ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    0 0
    از کجا معلوم کار خود حماس نباشه؟!
  • حامد IR ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    8 11
    مرگ بر رژیم جنایتکار
  • IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    16 6
    بایداتش بس با تعهدحماس یا خلع سلاحشون بشه
    • مهدی IR ۰۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
      0 0
      بنده ی خدا مگه اونا یک نفر مرد داخلشون هست که سرحرفش باشه؟مثلا جنایت و نسل کشی روستاهای صبرا و شتیلا رو تحقیق کن چی بوده. به مردهای روستا امان نامه دادن سلاح کنار بذارن تا کسی کشته نشه و بعد همه مردها و زنها و بچه ها همه و همه رو به رگبار بستن و حتی یکنفرم زنده نذاشتن. همین بیمارستان رو ببین. گفتن برید بیمارستان تا ازبمباران درامان باشید ولی خواستن تلفات بیشتری بگیرن گفتن مناطق مسکونی بمباران میشه فرارکنید به سمت جنوب غره تا درامان باشید ولی کاروان آوارگان رو زدن روایت داریم که درآخرالزمان حق و حقیقت مثل خورشید وسط آسمان واضح و عیان هست ولی عده ای ازمردم از ناحق پیروی میکنن درصورتیکه حق کاملا آشکاره باحرفهای نسنجیده آب به آسیاب دشمن نریزیم و خودمون رو درخون به ناحق ریخته بیگناهان فلسطینی دخیل نکنیم. دیر یا زود خون مظلوم دامن همه رو میگیره این وعده ی خداست
    • محمد IR ۰۶:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
      0 0
      خیلی ساده ای الان حماس خلع سلاح بشه فردا نوبت حزب الله، و بعدش سوریه و آخرشم ایرانه. فکر کردی غربیای جنایت کار فقط با خلع سلاح حماس کوتاه میان و دیگه آدم نمیکشن؟
  • IR ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    0 0
    یهودیان پفیوز .ملت بی رگ اسلام اگرمامسلمین غیرت داشتیم وضع این نبود
  • IE ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    9 8
    بی بی خونریز، فرش قرمز را پبش پای بایدن پهن کرد!! عجب صبری خدا دارد. بیشرفها به فلسطینیها گفته بودند که مجروحانشان را فقط به این بیمارستان ببرند!
  • پری مجرد 44ساله IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    20 6
    خاک بر سر مسلمانان خاک بر سر ایرانیان چرا کسی به جنگ اسرائیل نمی رود
    • IR ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
      1 0
      خاک بر سر خودت خوب گمشو برو بجنگ جای وراجی
    • IR ۰۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
      0 0
      عمو قربون عیرتت ولی خدا شاهده در حق ایران داری بی انصافی میکنی، بیش از چهل ساله که پادشاهان منطقه با اراذل غربی و یانکی و صهیون رقص شمشیر کردند و ما رقص درد از گرانی و تورم ناشی از تحریم! خیال میکنی اگر ایران با اسراییل روابطی از نوع ترکیه و عربستان داشت باز هم تحت این فشارها قرار میگرفت. کمک به مردم غزه تکلیف هر مسلمانیست، اما بدون همراهی خود عربها از مصر و اردن و امارات و عربستان و حتی خود تشکیلات مثلا خودگردان و نیز ترکیه ایران نباید بیگدار به آب بزند.
  • IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    1 0
    متاسفانه اونورم مهدکودک وفرودگاه میزنن باید اتش بس وصلح برقراربشه
  • IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    21 10
    قرار بود بعد از 15 مهر رژیم صهیونسیتی نابود بشه.پس چی شد ؟
    • پری مجرد 44ساله IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
      9 15
      خفه شو منافق کثیف
    • عشقم وطن IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
      1 0
      شرافت داری ؟؟؟؟؟؟؟از چه حیواناتی دفاع میکنی ؟؟ مرگ بر صهیونیست های کثیف ...مواظب باش بار سنگین جنایت رو به دوشت نکشی
  • علی IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    0 0
    منوتو و امثالش موقع این جنایات علیه غیر نظامی ها لال میشن و بعدش شروع میکنن به نفرت پراکنی علیه فلسطین (جالبیش اینجاست که ادعای بی طرفی دارن)
  • IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    16 14
    این بمب ها و پهپادها و موشکهای نقطه زن ما برای چه موقعی به درد میخوره
    • IR ۰۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
      1 1
      فعلا برای زدن اسراییل نیست.حداقل تا زمانی که مستقیم به ایران حمله نشه.به هرصورت طعم 8 سال جنگ رو چشیده ایم و حمله به اسراییل چه حزب الله بزنه چه ایران واکنش مستقیم امریکا رو در پی داره که توی جنایت و کودک و زن کشی اسراییل ناخن کوچکش هم نیست.در اصل اسراییل نیروی نیابتی یانکی ها برای استعمار و ایجاد وحشت بین مسلمانان و ترساندن حکومتهای اونهاست.و محو ویا شکست اسراییل فرقی با نابودی امریکا نداره برای همین این وحشی ها در صورت نزدیک شدن به شکست هم بی شک از سلاح های اتمی استفاده خواهند کرد همچنان که قبلا هم استفاده کرده اند.ای کاش ما هم توان بازدارندگی اتمی داشتیم تا در چنین روزی برای استفاده از توان موشکی و زمینی متعارفمون دستمون روی ماشه نلرزه.
  • IR ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    17 10
    یا صاحب الزمان(عج) الا مسافر صحرا خدا کند که بیایی، امید حضرت زهرا(س) خدا کند که بیایی
    • IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
      7 8
      یاصاحب الزمان
  • IR ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    8 12
    منطقه در حال وارد شدن به پیچ تاریخی است من این روزها را پیش بینی میکردم
    • مخلص IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
      1 9
      تو منیت خودت رو درمان کن
  • IE ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    0 0
    از امشب تمام سفارتخانه های اسرائیل در کشورهای مسلمان و غیر مسلمان هدف مشروع مبارزان است. مرگ بر امریکا
  • IE ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    0 0
    از امشب تمام سفارتخانه های اسرائیل در کشورهای مسلمان و غیر مسلمان هدف مشروع مبارزان است. مرگ بر امریکا
  • IE ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    0 0
    از امشب تمام سفارتخانه های اسرائیل در کشورهای مسلمان و غیر مسلمان هدف مشروع مبارزان است. مرگ بر امریکا
  • FR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    10 7
    خاک بر سر سران عرب بی عرضه و لعنت بر غرب وحشی دزد و بی ریشه
    • IR ۰۶:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
      1 1
      فقط عرب؟ ما چه کردیم؟
  • IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    0 0
    نکته ای که هست اینه که حماس عزیز نباید به خاطر وحشیت سران یهود صهیون، مقابله به مثل کند و کودک کشی و زن کشی و ... کند، فقط مسلحین و همکارانشان: عوامل و شرکای جنایت در مراکز نظامی و... در خدمت کشتن مردم، حتی اگه ۱۰۰ هزار نفر باشند. با اون ۱۲ تا ۱۵ میلیون یهودی کاری نداشته باشند و اونا رو با کشتی بفرستن خونه هاشون. غذای راه هم به اینا بدن.
  • علی IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    1 0
    خاک تو سر کشورهای بلانسبت مسلمانی که این سگ زاده ها سفارت دارن تووو کشورشون
    • IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
      0 1
      خاک تو سر کشورایی که شما توش سفارت دارید
  • IR ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    12 4
    من به این جمله ایمان آوردم که کار، کار خودشونه
  • US ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    0 0
    حق و باطلی وجود ندارد کی حق و باطل را تعیین میکنه این حق و باطل درست مثل کل کل قرمز و ابیه اگر تونستی یکیشان را قانع کنی حق با کیه آنوقت درست میگی چون هردو اسنادی در دست دارن که حق با خودشه
  • IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    8 10
    یا لثارات الحسین (ع)
  • IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    1 0
    حمله به بیمارستان با این همه کشته . هیتلر هم این کار رو نمیکرد پس ایران تا کی می خواهد نظاره گر باشد ؟؟؟؟؟
  • IR ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    7 7
    بارش موشک‌های لبنان و سوریه و عراق و یمن فردا در تل آویو
    • IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
      0 0
      ضرر‌داره 😂😂😂😂
  • ح ر IR ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    0 0
    متاسفانه انفعال عملی کشورهای عضو مقاومت در این موقعیت حساس که میوه نابودی اسرائیل رسیده و وقت چیدن آن است حاکی از این است که وجود فیزیکی معقوله ای به نام مقاومت در حد حرف و دقیقا کشک است و وجود خارجی ندارد . با برو بیا و حرف و سخنرانی هیچ کمکی به فلسطین و حماس نمی شود الان فقط و فقط وقت عمل و ریختن از چهار گوشه در اسرائیل و جمع کردن بساط اسرائیل است .
  • IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    0 0
    اون سه میلیون نفری که توی شبکه های مختلف صدا وسیما، داوطلب مبارزه با اسرائیل هستن کی می خواهند در عمل ادای دینشان را ثابت کند و به محل توزیع شربت شهادت رهسپار شوند؟؟
  • IR ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    8 2
    تیتر خیلی هم مبالغه آمیز است هم معنادار.
  • IR ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    8 8
    سفارت انگلیس و فرانسه رو به آتش بکشید
  • IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    6 11
    مسلمانان کشورهایی که سفارت خبیث اسرائیل در آنجاست ، سفارت را به آتش بکشند
  • IR ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    0 0
    این کشورهای عرب چی شدن؟ یک مشت سگ کثیف ترسو. یک مشت سنی بی عرضه. فقط برای شیعه و ایرانی واق واق می کنند. خون کثیف عربی توی رگهاشون خشکیده. مگر کودکان غزه عرب نیستند پس چرا این عربهای زیرشکم پرست کاری نمی کنند؟!؟
  • IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    7 9
    خدایا بلای قوم بنی اسرائیل رو نازل کن بر سر اسرائیل! خدایا قهر و غضب کن به سرائیل! خدایا مشت نامرئیت رو بکوب تو سر اسرائیل! خدایا کسایی رو که از کشته شدن فلسطینی ها خوشحال هستن داغ عزیزانشون رو به دلشون بزار!
  • US ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    0 0
    حق و باطل را کی تعین میکنه مثلا در جنگ اوکراین حق با کیه .در جنگ سوریه حق با کیه در مورد ایغورهای چین حق با کیه در جهان آزاد غرب حق با کیه در مورد پوشش سر حق با کیه در جنگ غزه و اسرائیل حق با کیه
  • Ahmad IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    0 0
    باید همین امشب محور مقاومت جواب این جنایت را بده، وگرنه با اومدن بایدن و نخست وزیر انگلیس و فرانسه و خط و نشون کشیدن اونها برای محور مقاومت مبنی بر اینکه در جنگ دخالت نکنند، دیگه جواب دادن و حمله کردن، هزینه ی بالاتری داره، چون بالاخره اونا باید جواب پاسخ محور مقاومت را بدهند. اگه امشب حمله کنیم، اونا حساب و کتاب میکنند و توی عمل انجام شده قرار میگیرند. نکته دوم اینکه با پاسخ محور مقاومت، پیش بینی اونا رو به هم میریزه و گیج میکنه، چون آمریکایی ها اومدن که جلو دخالت و حمله محور مقاومت را بگیرند.
  • IR ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    6 9
    کدام انسان پاک طینت و با وجدان باشه و همدرد مردم غزه نباشد و همچنین خشمگین از اعمال سفاکانه و بدور از هر گونه صفات پاک انسانی رژیم خون آشام و جنایت پیشه و دشمن انسان ها . لعنت خدا و بندگان او بر جنایتکاران بیشرم غیر انسان و دشمنان خدا . امیدواریم بزودی تقاص تمام جنایات خود را بدست مسلمانان بپردازید . دیر نخواهد بود . زودتر از آنکه فکر کنید بسراغتان میایند . انشاءالله
  • باربد IR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    10 12
    باید دیمونا رو بزنن
    • IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
      0 0
      خون خون میاره همین کشتاروشهروفستیوال زدن بهانه دست تندروهشون داد جنگ پارتیزانی هم درشهرباید متوقف بشه
  • IR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    7 7
    این نتیجه حمایت بی دریغ آمریکای جنایتکار که الان دولتمردان و نظامیان برای حمایت و هدایت و شریک در جنایات کنار دولت خونریز و سفاک جانی حضور دارند و غرب با حضورشان و کلام و آراء خود و مسامحه حکام و دولتمردان بیشتر کشورهای عربی هست ، شرم بر همه شما باد ، بزودی جواب پس میدهید
  • IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    0 0
    خدا دیگه نمی دونم چیکارم کنم دیگه تحملش برام سخته خدایا خودت بفریاد برس بحق پنج تن ال عبا که دنیا به خاطرشون خلق کردین به داد مردم فلسطین برس خدایا عذابت رو بر این قوم کافربرسون نیست ونابودشون امین ،امین ،امین
  • وحید IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    0 0
    مردم ایران حمله اسراییل به بیمارستان را محکوم می کند اما جنگ را ایران شروع کرد که مردم ایران تظاهرات نکنند.
  • IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    0 0
    الله و اکبر و لا اله الا الله از این همه وحشی گری خدایا حاکمان ممالک نفهم و زور گو را نابود گردان خدایا مردم چه گناهی مرتکب شدند که گیر حاکمان متکبر افتاده تند هر کس حاکم کشوری میشود همانند قرون وسطی زور گو میشود روی یزید و شمر و طاغوت را سفید کردند حاکمان کنونی
  • IR ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    9 7
    خدایا خودت شاهدی ، راضی هستیم به رضای تو . جبران کن . دل این مردم غم دیده و درد و رنج کشیده به بهترین وجه را آرام کن و آلام ببخش . بس است ظلم . این جنایتکاران عربده کش شیطانی را هر چه زودتر جزای سخت بده . چنان بر دلشان تلاطم بیانداز که هنگام جان دادن است
    • GB ۰۷:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
      0 0
      خدا خودش شاهده که کی اول حمله کرد
  • مسعود IR ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    6 5
    العجل العجل العجل یا مولای یا صاحب الزمان
  • IR ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    0 0
    خداوند معایب قوم بنی اسراییل را اینگونه بیان میدارد برتری خود به دیگران درخواست تکلم با خدا پیامبر کشی خونریزی و کشتار بهانه گیری ووو گرچه محاسن آنها را هم بیان نموده اگر چه اسراییل نام به معنی نام حضرت یعقوب است و بنی اسراییل به معنی بنده خدا ولی بحث این نکته است که این قوم خاصیتش کشتار است البته این قوم سختیهایی هم کشیده که باید تاریخ را خواند در کل این قوم سه خصلت مهم دارد از بدیها کشتار دو بهانه جو سه خساست و یک خاصیت ی که میگویند ما قوم برترین اگر چه در عالم علم و پزشکی و دانش واقعا برترند و حواسمان باشد از خونریزی ابایی ندارند و راهش نشاندن آنها سر جایشان است
  • IR ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    1 1
    وقتی می‌بینیم که هیچ قدرت اتمی از فلسطین دفاع نمیکند بیش از پیش نیاز به احیای امپراطوری ایران احساس می شود. زنده باد بمب اتم ایرانی
  • IR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    1 0
    مشرق نیوز اگر پیامک رو سانسور کنی دیگه هیچ وقت نظر نمینویسم. فوتبالیستها سال گذشته و در بحبوحه اغتشاشات با بهانه عزاداری به خاطر اغتشاشات، نه موقع کل زدن و نه حتی جام گرفتن شادی نمیکردند، اما امشب در حالیکه همه مسلمین داغدار شدند، اینها بعد کل زدن چنان شادی میکردند که انگار تو فینال جام جهانی گل قهرمانی زدند، من به عنوان یک ایرانی از رفتار ناشایست ملی پوشان تیم فوتبالمون شرمسارم و از همه مسلمین داغدار عذر خواهی میکنم
  • IR ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    1 0
    سران یهود صهیون احمق، گینس احمقی رو گرفتند و جلوی دوربین و مردم مردم‌کشی و صاحبخانه کشی کردند. ظاهرا احمق‌ها، آمریکای احمق و اسرائیل احمق‌تر، اومدن از مدل اشغال و تصاحب آمریکا و کانادا و استرالیا و ... کمک گرفتن تا ببینند چه کار کنند می‌تونند در فلسطین هم مثل اونا موفق باشند. احمق و احمق‌تر به این نتیجه رسیدند که روش آن زمان این بود که تا وقتی بومی باشه نمیشه زندگی کرد و اونا انقدر بومی و سرخ پوست کشتند تا کسی نمونه برای انتقام و پس گرفتن زمین، و نیاد مزاحمشون بشه. اگه کسی هم موند، هرچقدر هم از این کشته هاشون ناراحت شدند دور آتیش بچرخند و زیر درخت گریه کنند و زغال به صورت بزنند. سلاحی ندارند که. کاری از دستشون برنمیاد و انتقام نمی‌تونند بگیرند. اما احمق‌ها یادشون رفته که مهمترین رمز پیروزی‌شون بر بومی‌ها رو بهش دقت نکردند: بومی‌ها سلاح نداشتند برای همین هم راحت کشته می‌شدند و هم بابت کشته هاشون هرچقدر هم عصبانی می‌شدند سلاحی نداشتند و نمی‌تونستند انتقام بگیرند. فلسطینی‌ها اسلحه دارند خوبش هم دارند. وقتی عصبانی بشن هم انتقام می‌گیرند و دودمان اسرائیل رو به باد میدن. احمق و احمق تر باز گند زدند و بد تحلیل کردند و با دست خودشون به اسرائیل پایان دادند. صاحبان زمینی رو با هزاران کشته عصبانی کردند که مسلحند و دیگه کسی نمی‌تونه جلوی انتقامشون رو بگیره. اگر در زمان اشغال آمریکا و ... بومی‌ها اسلحه داشتند چه می‌شد؟ انتقام‌هاشون، باعث میشد آمریکایی اصلا به وجود نیاد. حالا اینم اضافه کن که جلوی دوربین، بومی‌کشی می‌کردند!!! سلاح بومی‌ها و دوربین نشان‌دهنده قتل بومی‌ها رو اینبار ندیدند!!!! و شکست سختی خواهند خورد.
  • IR ۰۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    1 1
    جسارت اسرائیل نتیجه منفعل بودن محور مقاونته
  • IR ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    0 0
    جنایت های اسرائیل به کنار، حساب کن خدا داره با کیا در بینمون و یا حتی در سرتاسر عالم اتمام حجت میکنه و براشون این جنایت‌ها را روی تکرار هزار باره گذاشته اما باز معتقدند جمهوری اسلامی همون داعشه
  • IR ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    0 0
    ذره‌ای عقل داشتند باید صاحبانِ مسلحِ زمین رو عصبانی نمی‌کردند که کردند... آن هم جلوی دوربین و همدردی مردم با صاحبان زمین، فلسطین. نتیجه: اسرائیل نابود می‌شود و مردم جهان از این نابودی، خوشحال می‌شوند. بزودی نوبت آمریکا می‌رسد... با سفرهایش به بدنام جهان...
  • IR ۰۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    0 0
    ذره‌ای عقل داشتند باید صاحبانِ مسلحِ زمین رو عصبانی نمی‌کردند که کردند... آن هم جلوی دوربین و همدردی مردم با صاحبان زمین، فلسطین. نتیجه: اسرائیل نابود می‌شود و مردم جهان از این نابودی، خوشحال می‌شوند. بزودی نوبت آمریکا می‌رسد... با سفرهایش به بدنام جهان و حمایت‌هایش از این منفور...
  • IR ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    2 0
    بمب اتم ایرانی را بسازید
    • IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
      0 1
      بمب‌اتمت‌میخوای‌چه‌رنگی‌باشه 😂😂😂
  • فاطمه FR ۰۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    1 0
    یک قتل‌عام وحشتناک و نسل‌کشی غیرقابل توصیف اتفاق افتاده است! مسلمانان کجا هستند؟ خداوند همه شما را لعنت کند!  چرا کاری نمی‌کنید؟ عزیزان عاشق مبارزه با صهیونیسم! بسم‌الله! یکی از خونین‌ترین جنایات جنگی تاریخ معاصر رقم خورده بفرمایید سمت میدان! می‌دانم که لات کوچه خلوت بیش نیستید، به‌زودی هشتگ جدید را ترند می‌کنید و فاکتور می‌زنید!
  • IR ۰۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    2 0
    پس این همه موشک انبار کردیم برای چی؟مگه نمیبینید که حماس موشک نداره که از خودش دفاع کنه
  • IR ۰۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    0 0
    لعنت بر سران مزدور حکومتهای عرب لعنت بر اردوغان منافق اسراییل اطمنان داره که سران کشورهای عربی و ترکیه در خاورمیانه جز یه مشت مزدور نیستن دستش در جنایت بازه جز ایران چ کسی از فلسطین دفاع کرده در مقابل سگیونیست
  • IR ۰۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    0 0
    جشن گرفتنتون تموم شد؟
  • خودم IR ۰۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    0 1
    اگه مهمات تو بیمارستان قایم کردن و اسرائیل زده ک حقشونه
  • IR ۰۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    0 0
    یاد اون مطلب از امیرالمؤمنین افتادم که رو به امت خودش کرد و فرمود شما در دفاع از حق پراکنده و متفرق هستید در حالی که دشمنان شما در حمایت از باطل خود متحد و یکپارچه. اگر نبود حمایت غرب از اسرائیل و سستی و نخوت مسلمین در دفاع از فلسطین، اندک جماعت صهیون جرات فکر کردن به چنین جنایت هایی را هم نمی‌کرد. شرم باد بر هر دو قوم:قومی که از مظلوم دفاع نکرد و قومی که از ظالم حمایت کرد. درود بر جبهه مقاومت حق تکلیف به دفاع کرده. به حق ایمان داشته باشید و ادای تکلیف کنید. حق با حق است، دیگر چه باک. ید الله فوق ایدیهم. مصلحت و مصلحت اندیشی تان چه نتیجه و حاصلی داشته جز ویرانی و فلاکت و بدبختی و تباهی و فساد و دین ستیزی و دین گریزی. کور هستید که واقعیت و حقیقت را نمی بینید. حب دنیا و جاه و مقام کورتان کرده. لعنت خدا و اولیا الله بر شما باد الی قیام یوم الدین.
  • IR ۰۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    0 0
    الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ وَعَجِّلْ فَرَجَهُمْ وَالْعَنْ أعْداءَهُم أجْمَعِینَ أَمَّنْ یُجیبُ الْمُضْطَرَّ إِذا دَعاهُ وَ یَکْشِفُ السُّوء الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ وَعَجِّلْ فَرَجَهُمْ وَالْعَنْ أعْداءَهُم أجْمَعِینَ
  • IR ۰۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    0 0
    أَلَا لَعْنَةُ اللَّهِ عَلَى الظَّالِمِينَ
  • DE ۰۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    1 0
    ایران حزب الله یمن اگر وارد جنگ نشوند دیگه به درد نمی خورند همه چیز به اوج رسیده تا کی ب نامه ریزی و صبر استراتژیک؟ ملت ها بیدار شده اند همه چیز مهیای نابودی اسراییل است نکنه می ترسند یا ضعف دارند؟؟؟؟
  • Puyamotlaq IR ۰۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    0 0
    سلام بر شهدای بیگناه بیمارستان معمدانی بدون شک آن خلبان بمب افکن که اقدام به این حمله کرده است و این بمب را بر سر زنان و کودکان بیمارستان ریخت . شقی ترین فرد عالم بشریت است و باید همراه رژیم صهیونیستی در دادگاه محکوم و مجازات شود بشریت و آزادگان جهان تا احقاق این حق که محاکمات و اجرای عدالت است نباید از پای بنشینند
  • O-O IR ۰۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    1 1
    تقصیر هیتلر صاحب مرده شد که نکرد نسلشونو براندازه و تمومشون کنه حیف 😔 وگرنه الان این همه مشکلات نداشتیم
    • IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
      0 0
      مگه هیتلرنوکر باباته ؟!
  • هه IR ۰۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    0 1
    تا دیر نشده سلاح هسته ای باید ساخت دنیای کثیف توسط شیطان اداره میشود
  • سید فروزان CH ۰۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    1 1
    حتی هیتلر به بیمارستان‌ها حمله نمیکرد ، هیتلر آسوده بخواب ،نینتایابو بیدار است ، المان نازی ،رژیم اشغالکر رویتان را سفید کرد .
  • سیدمحمدمهدی IR ۰۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    0 0
    سلام بر شهدای بی پناه بیمارستان غزه. غزه روزی محل زیارت مسلمان به منظور اعلام پاسداشت بهترین انسان ها خواهد شد و روح القدس بدرقه کننده شهدای غزه در پرکشیدن به نزد پروردگار است. مردم غزه به جای پناه گرفتن در پناهگاه های زیرزمینی دست ساز خودشان با پای خود چرا به قتلگاه های فراخوانده شده توسط رژیم اشغالگر قدس می روند ، درست است که بار روانی حملات هوایی بالا است ولی من تجربه شخصی از حملات هوایی در زمان جنگ تحمیلی دارم که تمام ساکنین شهر ها برای خانه‌هایشان اقدام به حفر پناهگاه زیرزمینی قابل سکونت در ایام حملات هوایی می کردند. غزه و فلسطینیان ریشه در سرزمین فلسطین دارند که با هیچ چیز از آن جدا نمی شوند .
  • Puyamotlaq IR ۰۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    0 0
    سلام بر شهدای بی پناه بیمارستان غزه. غزه روزی محل زیارت مسلمان به منظور اعلام پاسداشت بهترین انسان ها خواهد شد و روح القدس بدرقه کننده شهدای غزه در پرکشیدن به نزد پروردگار است. مردم غزه به جای پناه گرفتن در پناهگاه های زیرزمینی دست ساز خودشان با پای خود چرا به قتلگاه های فراخوانده شده توسط رژیم اشغالگر قدس می روند ، درست است که بار روانی حملات هوایی بالا است ولی من تجربه شخصی از حملات هوایی در زمان جنگ تحمیلی دارم که تمام ساکنین شهر ها برای خانه‌هایشان اقدام به حفر پناهگاه زیرزمینی قابل سکونت در ایام حملات هوایی می کردند. غزه و فلسطینیان ریشه در سرزمین فلسطین دارند که با هیچ چیز از آن جدا نمی شوند .
  • دهقان IR ۰۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    0 0
    جناب محترم آقای امیر عبداللهیان با این حجم از جنایت و قساوت بی رحمی رژیم صهیونیسم زمان بیانیه و دیپلماسی نیست ایران هم که بخاطر مسائل بین المللی و ندادن بهانه دست دشمنان و شروع جنگ گسترده دخالت مستقیم میسر نیست چرا امکاناتی فراهم نمی‌شود که بازنشستگان و بسیجیان آموزش دیده به سمت لبنان و فلسطین که آرزوی دیرینه مبارزه رودرو با صهیونیسم دارند مهیا نمیشود چه جوری آمریکا انگلیس و دول غربی علنی تسلیحات و ناو جنگی نیرو اعزام میکنند برای رژیم جنایت کار صهیونیسم ولی دول اسلامی فقط طفره رفته و بیانیه صادر میکنند موقعیتی مهیا شده تا شر صهیونیسم و رژیم جعلی اسراییل برای همیشه کنده ومحو ونابود و مهاجرین یهودی غاصب به کشورهای مبدا مهاجرت برگردند و دنیا نفس راحتی از جبهه استکبار و ژاندارم خاور میانه آنها رژیم صهیونیسم شیطان صفت مطرود درگاه خداوند این ام شر ۷۵ساله بکشند تعلل یعنی محو جبهه مقاومت و نابودی باریکه غزه و نسل کشی فلسطینیان مظلوم بی پناه سر نوشت هر امتی دست خودش هست پذیرای ذلت و اسارت باشه در دست دشمن یا اقتدار و آزادی و گرفتن حق از دشمن جانی و رذل وگرنه خداوند تا حرکت نکنی حمایت و یاری نخواهد کرد مگر خود هر ملتی خواهان دفع شر ظالم باشد نصرمن‌الله والفتحا الغریب ما را آرزو به دل در مبارزه با رژیم جعلی اسراییل مگذارید کافی هست فرمان صادر تا لشکریان حزب خداوند از اقسی النقاط ایران اسلامی به حرکت درآید و پوزه صهیونیسم برای همیشه به خاک مالیده شود و تقاص خون‌های ملت مظلوم و بی پناه و محصور غزه توسط لشکریان منتظر خداوند که آرزویشان مبارزه با الحاد و جانیان نسل کشی صهیونیسم هست برآورده گردد
  • FR ۰۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    0 0
    روشهایشان را باید ثبت کرد عیناً بر علیه خودشان بکار برد زدن یک نقطه در فاصله زمانی مختلف برای تخریب امدادگران، گفتن که بیمارستانها غزه را نمی زنیم تا مردم پناه ببرند بعد افزایش جمیتشان زدن بیمارستان حرمتها قصاص دارد. همچنین خبرها در شبکه های اجتماعی در مورد اینکه اسرائیلی ها به دنبال تخریب تونلهای مخفی حماس هستند بیشتر شده است. برای بازدارندگی باید برخی از این گروگانهادر جایگاه های مختلف این تونل ها جای داده شود.
  • IR ۰۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    0 0
    لعنت خدا بر هر چه متکبر نفهم خونریز وحشی حیوان صفت
  • Zarif65 DE ۰۴:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    0 0
    نسل کشی اسرائيل ها
  • IR ۰۴:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    0 0
    انداختن تقصیر گردن اسرائیل
  • IR ۰۵:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    1 1
    مرگ مرگ مرگ بر اسرائیل
  • IR ۰۶:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    0 0
    حالا کادر پزشکی و بیماران و همراهانشان یک طرف آخه چرا بعضی ها به امان نامه عوام فریبانه رژیم تروریست صهیونیستی که دشمن درجه یک فلسطینی هاست اعتماد کردند و برخی ها رفتند در این بیمارستان پناه گرفتند !؟ واقعا غم بزرگی است / پاسخی کمر شکن باید به این رژیم داد حتی اگر از ترس حاضر بشود که جنگ را پایان دهد و آتش بس کند / رژیم صهیونیستی یا با هدف ایجاد رعب و وحشت در دل فلسطینی ها قبل از حمله احتمالی زمینی این جنایت را مرتکب شده است / یا اینکه قرار است بایدن رییس جمهور آمریکای جنایتکار در سفر به سرزمین های اشغالی پایان جنگ را خواستار بشود و خودش را در جهان صلح طلب نشان دهد و از این نمایش برای انتخابات ریاست جمهوری آتی آمریکا استفاده کند / رژیم صهیونیستی هم قبل از این نقشه بایدن ، قصد داشته تا تلفات سنگینی را به فلسطینی ها تحمیل کند تا فلسطینی ها بعد از پایان احتمالی جنگ به خوشحالی و شادمانی نپردازند / محور مقاومت و کشورهای اسلامی و ازادیخواه جهان باید نقشه آمریکا و رژیم کودک کش و سفاک صهیونیستی را نقشه بر آب کرده و با وارد کردن تلفات سنگین و واقعی به این رژیم او را از سگ پشیمان تر کنند.
  • IR ۰۶:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    0 0
    رژیم صهیونیستی با این حماقت و جنایت غیرقانونی خودش ، هر گونه پاسخ و دفاع و کمک کشورهای محور مقاومت به مقاومت فلسطین را موجه و حتمی کرد / احتمالا همه صهیونیست ها از ترس پاسخ محور مقاومت چپیدن تو پناهگاهها
  • علی IR ۰۶:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    0 0
    عاقلان بگیرن چی میگم
  • طاها IR ۰۶:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    0 0
    مرگ بر اسرائیل! امیدوارم رهبری فرمان جنگ رو صادر کنن
  • Albert Wesker IR ۰۷:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    0 0
    شماها که جشن طوفان می‌گرفتید
  • IR ۰۷:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    2 6
    میگن کار حماس بوده ظاهرا خودزنی کرده
    • ناشناس IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
      1 0
      کسی که خودشو زده به خواب نمیشه بیدارش کرد یکی از اونا تو هستی..چرا تو تود زنی نمیکنی تا حداقل یکی از حامیان رژیم حیوانی اسراییل نابود شه
  • IR ۰۷:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    0 0
    قابل توجه
  • IR ۰۷:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    0 0
    باعث و بانی این کشتار
  • IR ۰۷:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    0 0
    فقط با نام تو ای علی مرتضی، درب خیبر صهیونیسم کنده خواهد شد .
  • یزدان IR ۰۷:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    0 1
    سندی هم دارید که اسراییل زده باشه بزودی ماجرا روشن میشه و روسیاهیش میمونه
  • IR ۰۸:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    0 0
    مسئولیت تمام خونهای ریخته شده
  • IR ۰۸:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    0 0
    کو ایران پر مدعا و ابرقدرت؟
  • IR ۰۸:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    1 0
    به جای وراجی بروید از هموطنانتون در غزه دفاع کنید وقت ما را هم نگیرید
  • میثم IR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    2 0
    کسانی که این جنایت رو دیدن و سکوت کردن چه در داخل و چه در خارج از کشور بویی از انسانیت نبردن ....
  • IR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    2 2
    این اتفاق بسیار مشکوکه
  • IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    0 0
    ما نباید به هیچ وجه دخالت کنیم،
  • کهنه رفیق IR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    0 0
    پس این موشکهای خرمشهر و سجیل و عماد و ذوالفقار و .... کجایند؟
  • کهنه رفیق IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    0 0
    چرا الان کسی نمیره با این مردک خود فروخته نوکر انگلیس زیباکلام مصاحبه کنه و ازش بپرس نظرت در مورد بمباران بیمارستان و زنان و کودکان فلسطینی چیه؟
  • IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    2 2
    حماس و حامیان آن باید فکر این روزها را میکردن
  • IR ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    2 3
    در جنگ حلوا بخش نمیکنند
    • IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
      3 0
      حلو پخش نمیشه ولی تا دلت بخواد آدم بی شرف مث تو پیدا میشه
    • IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
      2 0
      بمیر صهیونیست
    • DE ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
      3 0
      بی غیرتهای زن زندگی آزادی همین هستند . عمله اسرائیل .
  • مهدی IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    2 1
    قسم‌میخوریم اسرائیل را نابود خواهیم‌کرد
    • IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
      0 0
      انشاالله
  • IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    1 0
    لعنت خداوند بر صهیونیستهای وحشی مرگ بر صهیونیستهای وحشی مرگ بر صهیونیستهای بی شرف
  • IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    0 0
    چقدر قشنگ از بیمارستان فیلم گرفتید
  • IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    2 0
    بعد از جنایات اینچنینی در جنگ های گذشته و مثل حمله به بیمارستان مگر میشود با اسراییل کنار آمد این رژیم حتما باید نابود شود اما چرا سپاه و ارتش سکوت کرده اند؟ در جنگ بین یک قلدر و ضعیف سکوت یعنی طرفداری از قلدر
  • حسين DE ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    1 0
    در آلمان نمايندگان مجلس فدرال آلمان به خاطر كشته شدگان رژيم صهيونيستى يك دقيقه سكوت برگذار ميكنند اما در برابر جنايتهاى فاشيستى صهيونيستها بر عليه ملت مظلوم فلسطين سكوت مطلق بر قرار است همه اخبار و گزارشهاى خبرى در ارتباط با جنايتهاى رژيم فاشيستى صهيونيستها بر عليه فلسطينيان بطرز بيرحمانه ائى بطور يك جانبه از جنايتهاى رژيم صهيونيستى حمايت ميكنند و همزمان مبارزان آزادى بخش ملت فلسطين را در بوق و كرناى تبليغاتى خود تروريست جلوه ميدهند،به راستى حقوق بشرى ها كجا هستند؟تمامى جهان غرب بويژه دولتمردان آنها در برابر اين جنايت وحشتناك فاشيستى خفه خون گرفتند،همان كسانيكه مرتب دم از "حقوق بشر" ميزنند،و اين از چهره پليد و شيطانى و خبيث غرب،جنگ اخير صهيونيستها بر عليه ملت فلسطين ثابت كرد كه تنها راه رهائى فقط از راه مقاومت ميگذرد،ملت فلسطين پيروز اين جنگ خواهد بود اين يك شعار و توهم نيست اين يك امر تاريخى است .
  • IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    2 0
    سرمایه های اسراییل در ایران و منافع دولت های حامی رژیم کوکی صهیونیستی در جهان بالاخص شیطان بزرگ آمریکا باید توسط مجاهدان امت اسلام و انسان های آزاده سرتاسر جهان مورد هدف قرار بگیرد هزینه سازی در برابر ظلم و جنایت بازدارنده است
  • IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    2 1
    جماعتی که ۱۰ روز پیش اومده بود شیرینی و شربت پخش و جشن بگیرد الان عزا گرفتن. لات کوچه محل که میگن همین جماعت هست. از بس سیرک هم راه انداختن و رفتن فرودگاه مهرآباد جهت اعزام نمادین به محل پخش شربت شهادت.
  • IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    0 0
    اینهمه ماشالله نیروی رزمنده و موشک و پهپاد داریم ولی همش برای دفاع از خودمونه؟برای مظلومان فلسطین هیچی نداریم؟
  • IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    0 0
    کشته‌سازی‌کردن. اسرائیل‌کسی‌رو‌نکشته
  • IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    0 0
    کشته‌سازی‌کردن. اسرائیل‌کسی‌رو‌نکشته
  • DE ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    0 0
    بی غیرتهای زن زندگی آزادی همشون طرفدار اسرائیل هستند . اینهم یک دلیل دیگر برای بیشرف بودن این جماعت .
  • IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    0 0
    ضد حمله
  • IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    0 1
    ما‌سه‌سوته‌اسرائیل‌رو‌نابود‌میکنیم‌.
  • BR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    1 0
    ایران و حزب الله کی وارد میشه ما بلدیم خوب شعار دهیم اگه واقعا همانگونه که فرماندهان سپاه می‌گویند توان نابودی اسرائيل و آمریکا را دارند چرا اقدام نمیکنند و اگه توان نداریم و فقط شعار خالی میدهند این هم خوب نیست حماس و جهاد اسلامی حمله میکنه وسط راه ما هیچ کاری نمکنیم باز یه عده ای شهید و مجروح و قتل عام میشه بعد آتش بست موقت و چندسال آرامش و سکوت باز چند سال دیگه دوباره شروع جنگ و کشتار و دوباره آتش بس
  • IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    1 0
    نقطه قوت این رژیم کودکش کش فقط و فقط هواپیماهای جنگی است آیا سپاه و ارتش عرضه نابودی پایگاه های هوایی و هواپیماهای جنگی این رژیم کودکش را ندارند؟
  • HK ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    0 0
    حذف قبول شدگان آزمون استخدامی دولتی با مدارک بالاتر غیرقانونی و بی عقلی است ، هرکسی بتواند ملاک شایستگی آزمون ها را بدست آورد باید بتواند استخدام شود گناه نکرده درس خونده و علمش بیشتر است
  • IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    0 0
    بخاطر یه بیمارستان چرا اینقد شلوغش میکنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس