حملات توپخانه رژیم صهیونیستی به روستایی در جنوب لبنان

در ادامه حملات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به غزه، تعداد شهدای غزه به بیش از دو هزار نفر رسید. نیروهای حماس در واکنش به بمباران جنایتکارانه رژیم صهیونیستی، حملات موشکی خود مناطق اشغالی را ادامه دادند.

سرویس جهان مشرق - هشتمین روز از نبرد طوفان الاقصی با بمباران مناطق اشغالی از سوی قسام و همچنین حملات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه ادامه دارد. استیون وان بارلی نماینده هلند در رابطه با جنایات رژیم صهیونیستی در غزه گفت: «اسرائیل در غزه دست به جنایت جنگی زده و کشورهای غربی در این زمینه سکوت کردند، اما وقتی بحث اوکراین مطرح باشد می‌بینیم همین کشورها اظهارات بسیار تندی را بیان می‌کنند و از جنایات جنگی سخن می‌گویند، غرب سیاست‌های دوگانه‌ای را در پیش گرفته است».

بر اساس گزارش منتشر شده از سوی منابع فلسطینی، آمار شهدای حمله رژیم صهیونیستی از مرز دو هزار نفر عبور کرد. فدراسیون بین‌المللی حقوق بشر در واکنش به قتل عام و جنایات رژیم صهیونیستی اعلام کرد که از قتل و کشتار غیرنظامیان در غزه به دست "اسرائیل" و تخریب کامل برخی محله‌های مسکونی شوکه شدیم.

حملات مقاومت به سرزمین های اشغالی نیز با هدف قرار دادن شهرک‌های صهیونیستی و همچنین تل آویو ادامه پیدا کرد. روزنامه آمریکایی "نیویورک تایمز" در شماره امروز خود نوشت که گردان‌های قسام شاخه نظامی حماس نقشه تفصیلی دقیقی طراحی کرده و با نقاط ضعف ارتش "اسرائیل" به خوبی آشنا بودند و اطلاعات محرمانه نظامی در اختیار داشتند به گونه‌ای که به یک پایگاه امنیتی سری دسترسی پیدا کردند که هیچ کسی غیر از نیروهای موجود در آن از وجودش باخبر نبودند. تحلیلگر نظامی روزنامه عبری زبان یدیعوت احرونوت نوشت: حماس همه را فریب داد و به گونه‌ای رفتار ‌کرد که انگار به دنبال آرام‌سازی اوضاع در مقابل منافع اقتصادی در غزه است اما تمام این مدت در حال آماده‌سازی و آموزش نیروهایش بود.

می توانید پوشش لحظه به لحظه مشرق از عملیات طوفان الاقصی در روزهای گذشته را اینجا مرور کنید:

روز اول: شکست تاریخی رژیم صهیونیستی/ اسارت تعدادی بالایی از نظامیان به دست رزمندگان مقاومت/ نتانیاهو: روزهای سختی در پیش داریم

روز دوم: رژیم صهیونیستی زیر آتش خشم فلسطینیان می‌سوزد

روز سوم: تلفات صهیونیست‌ها در اثر حملات موشکی حزب الله / سخنگوی القسام: نبردهای ما در بسیاری از نقاط ادامه دارد

روز چهارم: فرمان تخلیه صهیونیست‌ها از شهرک هم مرز با لبنان/ شلیک خمپاره از خاک سوریه به سرزمین های اشغالی/ هشدار رهبر انصارالله یمن در رابطه با هرگونه دخالت آمریکا به سود رژیم صهیونیستی

روز پنجم: شروع درگیری در کرانه باختری/ کشته های رژیم صهیونیستی به ۱۳۰۰ نفر رسید/ تلفات ارتش رژیم صهیونیستی به ۱۸۹ نفر افزایش یافت/ورود نیروهای تازه نفس قسام به خط مقدم جنگ

روز ششم و هفتم: انتشار خبر سرنگونی یک بالگرد ارتش رژیم صهیونیستی/اختلاف میان نتانیاهو و وزیرجنگ رژیم صهیونیستی/حزب الله چندین هدف در سرزمین های اشغالی را مورد حمله قرار داد


تحولات روز هشتم عملیات طوفان الاقصی

۲۲:۵۳ - توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی مناطقی را در خاک سوریه هدف حمله قرار داد.

۲۲:۳۹ - شلیک موشک از سوریه به سمت جولان اشغالی.

شبکه ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که یک موشک از خاک سوریه به سمت بلندی‌های اشغالی جولان شلیک شده است.

توقف فعالیت فرودگاه بن گورین

۲۲:۰۹ - شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی از اختلاف اعضای کابینه امنیتی در مورد حمله زمینی به غزه خبر داد.

۲۱:۵۳ - در پی حمله موشکی قسام به تل آویو فعالیت فرودگاه بین‌المللی بن‌گوریون متوقف شد.

۲۱:۴۸ - هلاکت ۳ نیروی پلیس اسرائیلی دیگر در درگیری‌ها با مقاومت

۲۱:۳۹ - حزب الله از شهادت یکی دیگر از مبارزان خود در درگیری‌های مسلحانه عصر امروز با اشغالگران اسرائیلی در مرز بین لبنان و فلسطین اشغالی خبر داد.

مراسم دفن صهیونیست‌های به هلاکت رسیده

حمله موشکی گردان های قسام به تل آویو

۲۱:۳۸ - گردان‌های قسام لحظاتی قبل مجددا در پاسخ به بمباران مناطق مسکونی و کشتار غیرنظامیان در غزه شهر اشغالی تل آویو را هدف حمله موشکی قرار داد.

۲۰:۵۸ - شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ارتش تدابیر لازم برای آغاز حمله زمینی به غزه را انجام داده و منتظر چراغ سبز مقامات سیاسی است.

۲۰:۵۶ - ارتش رژیم صهیونیستی از کشته شدن ۹ نفر از نیروهای ویژه "یمام" و زخمی شدن ۳۵ نیروی دیگر در درگیری با مبارزان قسام در نوار مرزی باریکه غزه خبر داد.

۲۰:۲۶ - شمار کشته‌های ارتش رژیم صهیونیستی به ۲۶۵ نفر رسید. ارتش رژیم صهیونیستی اسامی ۱۴ نفر دیگر از نظامیان کشته شده خود در درگیری با مبارزان قسام را اعلام کرد و بدین گونه شمار نظامیان کشته شده ارتش در نبرد طوفان الاقصی به ۲۶۵ نفر افزایش یافت.

تبادل آتش میان حزب‌الله و اشغالگران صهیونیست/ موشک باران تل‌آویو،‌عسقلان و اشدود/ شمار کشته‌های ارتش اسرائیل به ۲۶۵ نفر رسید/ حمله موشکی به اراضی اشغالی از خاک سوریه + عکس و فیلم
بمباران غزه

حماس ما را فریب داد. در ماموریت خود شکست خوردیم

۱۹:۳۴ - رئیس شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی: حماس ما را فریب داد و اکنون در جبهه شمالی نیز شاهد همین سناریو هستیم. در ماموریت خود شکست خوردیم و جای هیچ حرفی نیست.

۱۸:۵۳ - گردان‌های قسام پایگاه نظامی اسرائیلی "اسناد صوفا" در اطراف غزه را هدف حمله راکتی قرار داد.

۱۸:۱۱ - شلیک ۳۰ راکت از لبنان به سمت اراضی اشغالی. سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که عصر امروز حدود ۳۰ راکت از جنوب لبنان به سمت اراضی اشغالی شلیک شده است.

۱۸:۰۵ - خانواده‌های اسرای اسرائیلی در غزه امروز در تظاهرات اعتراض آمیز خود در تل آویو از دولت نتانیاهو خواستند که هر چه سریع‌تر قرارداد مبادله اسرا با حماس را امضا کند.

۱۶:۰۴ - ارتش رژیم صهیونیستی مناطقی را در نواحی مرزی لبنان هدف حمله توپخانه‌ای قرار داد.

تبادل آتش میان حزب‌الله و اشغالگران صهیونیست/ موشک باران تل‌آویو،‌عسقلان و اشدود/ شمار کشته‌های ارتش اسرائیل به ۲۶۵ نفر رسید/ حمله موشکی به اراضی اشغالی از خاک سوریه + عکس و فیلم
غزه

حمله راکتی به سرزمین های اشغالی از مرز لبنان

۱۶:۰۲ - حمله راکتی به پایگاه‌های اسرائیلی در مرز لبنان. منابع عبری زبان اعلام کردند که پایگاه‌های ارتش رژیم صهیونیستی در بلندی‌های کفر شوبا و مزارع شبعا در جنوب لبنان هدف حمله راکتی قرار گرفته است.

۱۵:۵۲ - گردان‌های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی حماس اعلام کرد که در جریان بمباران گسترده ۲۴ ساعت گذشته رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه ۹ اسیر اسرائیلی دیگر از جمله چهار تبعه خارجی کشته شدند.

۱۵:۳۳ - تظاهرات کنندگان اسرائیلی خیابان کابلان را مسدود کردند. رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که صدها اسرائیلی مقابل مقر وزارت جنگ این رژیم در تل آویو دست به تظاهرات زده و خواستار آزادی اسرائیلی‌های اسیر در غزه هستند.

۱۵:۲۰ - ۵۰ نفر از نمایندگان آمریکایی از جو بایدن رئیس جمهور این کشور خواستند از غیرنظامیان در غزه حمایت کند.

حملات موشکی به مناطق اشغالی

حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان

۱۴:۳۱ - جنگنده‌های اسرائیلی محوطه‌های اطراف بیمارستان اردنی در غزه را بمباران کردند که در پی آن خساراتی به این بیمارستان وارد و به طول کامل از خدمت خارج شده است.

۱۴:۲۱ - سخنگوی ارتش صهیونیستی از اصابت موشک پدافند هوایی حماس به یک جنگنده صهیونیستی در اثنای بمباران نوار غزه خبر داد.

۱۳:۳۵ - رادیو ارتش رژیم صهیونیستی از احتمال نفوذ چند پهباد از جنوب لبنان به شهر الجلیل در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

۱۳:۲۹ - بیانیه نظامی گردان‌های قسام: در راستای ادامه نبرد طوفان الاقصی و نفوذ به پایگاه‌های دشمن، گروهی از مجاهدان قسام از موانع مرزی در شرق خان یونس عبور کرده و نیروهای دشمن را مورد حمله قرار دادند که طی آن ۳ دستگاه جنگ‌افزار اسرائیلی نابود شد و درگیری‌ها در این منطقه همچنان در جریان است.

غزه زیر بمباران و حملات جنایتکاران رژیم صهیونیستی/ ۹ اسیر دیگر رژیم صهیونیستی در غزه کشته شدند/ حمله‌ موشکی مجدد نیروهای قسام به تل آویو + عکس و فیلم
مراسم دفن کشته شدگان صهیونیست در عملیات طوفان الاقصی

۱۳:۲۱ - ارتش صهیونیستی از مدیریت بیمارستان کمال عدوان یکی از بزرگ‌ترین بیمارستان‌های نوار غزه خواست که آن را تخلیه کنند. مدیر این بیمارستان به الجزیره گفت که این درخواست ارتش صهیونیستی کاملا با قوانین انسانی منافات دارد.

۱۲:۰۹ - قسام به تلافی کشتار غیرنظامیان در غزه شهرک صهیونیستی نیریم در اراضی اشغالی را هدف حمله خمپاره‌ای قرار داد.

حمله مجدد مقاومت به تل آویو

۱۲:۰۲ - گردان‌های قسام اعلام کرد که در پاسخ به بمباران مناطق مسکونی در غزه و قتل عام فلسطینیان، شهر اشغالی تل آویو را مجددا هدف حمله موشکی قرار داده است.

۱۱:۴۴ - ۵۳ شهید در کرانه باختری از آغاز نبرد طوفان الاقصی

۱۱:۰۲ - سازمان ملل اعلام کرد که در حملات جنگنده‌های اسرائیلی به غزه از آغاز نبرد طوفان الاقصی، بیش از ۱۳۰۰ ساختمان در این باریکه تخریب شده است.

حملات موشکی مقاومت

فشار کاخ سفید بر رژیم صهیونیستی

۱۰:۰۶ - خبرگزاری بلومبرگ به نقل از منابع آگاه اعلام کرد که کاخ سفید رژیم صهیونیستی را تحت فشار قرار داده تا هدف "نابودی حماس" را از سر خارج کند.

۹:۵۴ - مدیر بیمارستان العوده در غزه: به درخواست رژیم صهیونیستی برای تخلیه بیمارستان تن نخواهیم داد. در وضعیت فاجعه‌باری قرار داریم.

۹:۵۱ - ارتش رژیم صهیونیستی تا ساعت ۱۰ صبح (به وقت فلسطین) به مسئولان بیمارستان العوده در شمال غزه مهلت داده تا این بیمارستان را به طور کامل تخلیه کنند.

۸:۳۵ - سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که آمریکا از این رژیم خواسته حمله زمینی به غزه را به بعد از ایجاد گذرگاه انسانی در غزه موکول کند.

۸:۰۶ - جنگنده‌ای اسرائیلی مجددا آمبولانس‌های فلسطینی را در بمباران‌های غزه مورد حمله قرار دادند.

غزه زیر بمباران و حملات جنایتکاران رژیم صهیونیستی/ ۹ اسیر دیگر رژیم صهیونیستی در غزه کشته شدند/ حمله‌ موشکی مجدد نیروهای قسام به تل آویو + عکس و فیلم
حملات موشکی به سرزمین های اشغالی

افزایش آمار شهدای حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه

۷:۴۸ - گردان‌های قسام در بیانیه‌ای اعلام کرد که مبارزان این گردان‌ها با نیروهای اشغالگر اسرائیلی در شهر جنین و اردوگاه عین السلطان و عقبه جبر در شهر اریحا مقابله کردند.

۷:۰۰ - وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه از افزایش شمار شهدای غزه در نبرد طوفان الاقصی به ۱۹۴۹ نفر خبر داد.

۶:۰۷ - یک منبع دیپلماتیک در شورای امنیت در گفتگو با الجزیره اعلام کرد که برزیل قطعنامه‌ای را برای توقف فوری جنگ در غزه ارائه داده است. قطعنامه برزیل بر ارسال فوری کمک‌های بشردوستانه برای مردم غزه متمرکز است.

۶:۰۴ - تیراندازی مبارزان فلسطینی به سمت اشغالگران صهیونیست پس از یورش به محله الهدف در شهر جنین

۲:۰۱ - دشمن صهیونیستی در حال بمباران شدید شهر غزه، محله الکرامه، بئر النعجه و غرب خان‌یونس است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 93
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 9
  • IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    11 94
    مصر و ترکیه باید دست بکار بشوند جهت آتش بس
    • IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
      20 15
      از این خبرا نیست 1200 اسرائیلی را سقط کرده حماس
    • محمد IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
      39 7
      مصر و ترکیه برده ی اسرائیلن
    • امید IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
      34 7
      مصر و ترکیه دست بوس اسرائیل جعلی و خائنین به مسلمین هستند.
    • IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
      23 8
      فقط بمباران تلاویو ، حیفا ، مقر نخست وزیری و وزارت جنگ صهیون .مرحله بعد بمباران پایگاههای آمریکا در کشورهای عربی .
    • IR ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
      23 6
      حمایت کامل اینستاگرام از اسراییل ، عبرت انگیزه
    • IR ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
      14 5
      طوفان ویرانگر االاقصی با صهیونیست‌ها چکار کرده که تمام اصول اخلاقی و قواعد جنگی را زیر پا گذاشته و با خشونت کور علیه غیرنظامیان و قتل عامشان باز هم آرام نمی شن. تا فیها خالدونشان آتیش گرفته
    • IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
      24 8
      مصر و ترکیه دوست اسراییلن. کجای کاری
    • IR ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
      19 8
      بعضی سران اعراب و ترکیه خیانت نکنند کمک کردن پیشکششون .کشورهایی که در اونها سفارت اسراییل وجود داره اونها به نفع اسرائیل عمل خواهند کرد مثل امارات و ترکیه و مصر و بحرین و آذربایجان
    • IR ۰۵:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
      3 1
      ۱۸:۴۸ مشرق نادون من کی از واژه سقط استفاده کردم؟!!! معلومه که اسراعیل تورا هم مثل نوچه هات بدجوری سوزونده....
    • IR ۰۷:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
      0 0
      عربستان و قطر باید بیان وسط سریع اگه اینارو دوست ندارید میریم سراغ مسقطی عمان میتواند راه حل مساله باشد چند بار بین ایران و امریکا وساطت کرده بلده
    • IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
      0 1
      آره باید ترکیه و مصر که دستمال کثیف محور غربی_عبری هستند بیایند وسط تا تکه استخوانی به دست آورند و....
    • ایمان IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
      0 1
      اینایی که در دفاع از اسراییل منفی میزنن دارم اعلام میکنن که شرف ندارن چون کسی که دین نداشته باشه ولی کمی شرف و انسانیت داشته باشه بین غزه و اسراییل پشت اسراییل در نمیاد
  • IR ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    23 13
    برای نابودی هر چه زودتر این سگ های هار وحشی رژیم صهیونیستی صلواتی هدیه کنید
    • IR ۰۸:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
      8 7
      مرگ بر اسرائیل کودک کش
    • IR ۰۸:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
      6 4
      نماد و سبل کودکشی در جهان رژیم آپارتاید کودکش اسرائیل است
    • IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
      2 0
      خب برو نابودش کن.معطل چی هستی
    • فرزاد US ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
      3 5
      همون بشینی خونت صلوات هدیه بدی
  • IR ۱۸:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    65 63
    خدایا ریشه این انسان های بیشرف صهیونیستی را بخشکان که کلی پیامبر را همین نسل کثیفشان کشتند
    • IR ۰۸:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
      4 6
      نماد و سبل کودکشی در جهان رژیم آپارتاید کودکش اسرائیل است
  • IR ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    13 5
    دوستان تا میتوانید به توصیه آیت الله جاودان عمل کنید و ختم ""امن یجیب المضطر اذا دعاه ویکشف السوء "" را،برای رفع بلا از مردم غزه، انجام دهید.
    • IR ۰۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
      1 0
      مرد گنده خجالت بکش -بجای خزیدن به زیر لحاف و امن یجیب تلاوت کردن پاشو برو لاقل جنوب لبنان حداقل کمک مردم بی دفاع اگه نمی تونی افاضه نکن
  • IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    22 58
    حسم میگه دیگه کارشون تمومه
    • IR ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
      7 9
      حست اشتباهه عزیزم
  • IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    22 49
    حسم میگه دیگه کارشون تمومه
    • IR ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
      9 4
      حست اشتباهه عزیزم
  • IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    80 42
    انشاا... به دعای امام زمان و‌همت مجاهدین ریشه ظلم و جنایات وحوش صهیون و انگلیس خبیث و آمریکای جنایتکار جمع می شود
    • IR ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
      23 3
      ان شاءالله درست هست
  • IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    88 60
    طوفان الاقصی غده سرطانی صهیونیست‌ها را ریشه کن می‌کند
  • DE ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    42 2
    ظاهرا یکی از اهداف بمبارانها کشته شدن تمام اسرا هست تا از این طریق نه تنها امتیاز ندهند، بلکه اینکار را به گردن فلسطینی ها بیندازند.
  • امید IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    12 4
    اسرائیل ، انگلیس و آمریکا مثلث شیطان و فساد روی زمین هستند .هیچ انسانی به جز خودشان و سرمایه داران برایشان اهمیت ندارد حتی به ملت خوشان هم رحم نمی کنند. برخی ساده لوحان داخلی و خارجی باید این را بفهمند که دشمن فقط می خواهد بچاپد و چپاول کند ولا غیر.
  • IR ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    15 5
    خاک بر سر سران برخی کشورهای مسلمان از صدر تا ذیلشان اینا مسلمان نیستتد
  • دطمر IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    7 4
    وقتی که مقاومت نتونه جنگنده های حداقل اف۱۶ اسراییل رو بزنه نباید وارد جنگ بشه..حالا اف۳۵ نمیشه زد اون هیچ..باید فکر بمباران هوایی رو قبل از عملیات میکردن
    • IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
      0 0
      درسته اما خوشبختانه یک هلی کوپتر حامل 50نظامی و دو جنگنده هم سرنگون کرده اند
    • IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
      0 1
      فعلا که مردم لحظه شماری می کنند که ایران وارد جنگ مستقیم با اسرائیل شود. نتیجه این جنگ هم مشخص است.
    • IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
      0 1
      زر الکی نزن
  • حامد IR ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    16 7
    اگر روسیه حمایت خودش رو با قاطعیت اعلام میکرد وضع بهتر بود.
  • مسعود دیپلمات IR ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    48 7
    فساد و خباثت در ذات و ساختار ژنتیک کفار قوم یهود نهادینه شده است و قابل ترمیم نیست، بطوریکه خداوند سه هزار سال پیش ازین در تورات هشدار داده است: وَقَضَيْنَا إِلَى بَنِي إِسْرَائِيلَ فِي الْكِتَابِ لَتُفْسِدُنَّ فِي الْأَرْضِ مَرَّتَيْنِ وَلَتَعْلُنَّ عُلُوًّا كَبِيرًا و درآن كتاب مقرر کردیم که کافران قوم بنی اسرائيل، درسرزمين(بیت المقدس) دو بار مفسده خواهند کرد. (دفعه اول در ظهور حضرت عیسی مسیح و بار دیگر در بعثت نبی اکرم). اگر بعد از آن آدم شدید که هیچ: عَسَى رَبُّكُمْ أَنْ يَرْحَمَكُم، درغیر اینصورت ما هم از شما روی میگردانیم: (وَإِنْ عُدْتُمْ عُدْنَا) و شما را در جهنم محصور میکنیم: (وَجَعَلْنَا جَهَنَّمَ لِلْكَافِرِينَ حَصِيرًا)
  • IR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    7 5
    اگردول اسلامی لبنان,سوریه،عراق،ایران،افغانستان (مثل اسراییل که یک جنگ واقعی راشروع کرده)اقدام به جنگ بااسرائیل نکنند-اسراییل تمام یکی یکی مسلمانان را جدا جدا نایود میکند(برای همین غربیها مرتب به ایران وکشورهای اسلامی میگویند وارد جنگ با اسرائیل نشوید!؟)
  • CA ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    7 13
    برين به داد مردم مسلمان افغانستان برسين که زير آوار زلزله هستند
    • IR ۰۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
      0 0
      سپاه و دولت مشغول کمک رسانی هستن
    • IR ۰۴:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
      0 1
      فاتحان اصفهان فعلا قبل فتح کمک‌کنید به زلزله زدگان بعد ادعای کشور داری بکنن .ما هر چی کمک داریم باید به سمت فلسطین ببریم
    • US ۰۶:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
      0 0
      چشم جناب
  • مهدی IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    24 11
    اسرائیل نابود شدنی است
  • نیک IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    30 8
    مرگ بر سگیونیسم جهانی خدالعنت کند انها یی که حمایتشان میکنند
  • IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    6 16
    این جنگ کار ایران و روسیه و آمریکاست. آمریکا و روسیه به ایران پول دادن که به حماس بگه برید بجنگید اونا هم رفتن بیت المقدس و لبنان و سوریه رو گرفتن. تا آمریکا و روسیه اسلحه به اسراییل و لبنان و سوریه و حماس بفروشن و به ایران گفتن ۵۰ درصد سود فروش اسلحه مال ایران است.
    • IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
      18 3
      صنعتی و سنتی را با هم مصرف نکن
    • IR ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
      10 2
      خدایی آخر چرند هستی کاملا معلومه فارسی رو هم خوب بلد نیستی
    • IR ۰۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
      0 0
      دایی قیمه هارو همه رو ریختی نو قرمه ۱۴ ها…..،
  • IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    8 4
    "طوفان الاقصی" شمشیری بود که با تشدید جنایات اسرائیل از غلاف در آمد
  • IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    9 6
    عملیات طوفان الاقصی تجلی بغض ۷۰ ساله ملت فلسطین است
  • IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    7 5
    مقاومت با نبرد «طوفان الاقصی» تاریخ را از نو می‌نویسد
  • IR ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    3 3
    عملیات طوفان الاقصی هیمنه پوشالی رژیم غاصب صهیونیستی را شکست
  • IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    10 2
    علیف کورد کرمانج است
    • IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
      0 0
      کرمانجی ها همان علوی های ترک هستن که کرد زبان شدن
  • IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    18 1
    عملیات طوفان الاقصی بزرگترین شکست در تاریخ موجودیت رژیم صهیونیستی بود
  • IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    21 6
    غافلگیری رژیم صهیونیستی کار خدا بود پس معلومه که ایندفعه اسرائیل نابود و محو خواهد شد
  • IR ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    10 0
    مطمئن باشید اگر جبهه مقاومت در سوریه و لبنان طی ۷۲ ساعت آینده وارد نبرد غزه نشود ،فردای آتش بس ،محبوبیت مردمی خود را از دست داده و به شدت تضعیف خواهد شد. چندین سال است در شعارها می گویید نحن قادمون یا قدس ،پس کجایید ؟؟ به خداوندی خدا قسم در تاریخ ثبت خواهد شد که جبهه مقاومت وارد میدان نشد و مجاهدین فلسطینی را تنها گذاشت. قلمت بشکند تاریخ اگر ننویسی.
    • IR ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
      0 0
      چه خوابی با شبه نظامیان ججع دیدید که می خواهید حزب الله لبنان را ترک کند نه لبنان بدون حزب الله طعمه ججع میشه ولی حزب الله هست وبدان که حزب الله هم الغالبون
  • US ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    8 0
    تبادل اسرا انجام شود طرف با خیال راحت حمله خواهد کرد
  • US ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    4 3
    تبادل اسرا انجام شود طرف با خیال راحت حمله خواهد کرد
  • IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    7 11
    احسنت به اقای امیر عبد الهیان وزیر با غیرت ایران قوی وایت ا. رئیسی.
  • IR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
    0 0
    کدام حمایت کدام تاثیر؟ مردم غزه دارن به طرز فجیعی نسل کشی میشن، کشورهای حامی کجا هستند؟ کیه که واقعا جرات حمایت داشته باشه؟
  • FI ۰۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
    2 1
    چرا برخوردی با ستون پنجم اسرائیل در ایران ( اصلاح طلبان ) صورت نمی‌گیرد ، تا به کی مماشات و مصلحت و منفعت
  • سید فروزان CH ۰۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
    0 0
    لبنان باید با حمله به مناطق اشغال شده اش ،انحا را پس بکیرد ،بهترین زمان است سوریه هم بلندی‌های جولان را ، هر دو کار قانونی انحام میدهند و در صورت واکنش سازمان ملل امریکایی و اتحادیه صهیونیستی اروپا ، شوروی و چین حمایت خود را اعلام خواهند کرد از باز پس کیری مناطق اشغالی هر دو کشور لبنان و سوریه .
  • IR ۰۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
    0 0
    حزب الله در حال کور کردن چشمان اسرائیل در مرزهای شمالی برای ورود رزمندگان فلسطینیه دقیقا دارن سامانه های شنود , الکترونیک , اپتیک , جنگال و ... مرزی اسرائیل را می زنن این می تونه خیلی برای طرف مقابل ترسناک باشه چون بعدش مجبور می شن روی ماهواره ها و پهبادها و رصد دیده بان هاشون حساب باز کنند و اینجا یک خلا بزرگ مرزی برای اسرائیلی ها ایجاد خواهد شد بنظرم اگر اسرائیلی ها کماکان به ریختن هزاران تنی بمب روی غزه ادامه بدن این بار , ضربه بسیار بزرگ بعدی را از شمال می خورند خصوصا اینکه الان توجه هاشون هم به سمت غزس بخش زیادی از توان رصدی ماهواره ها و پهبادهاشون هم سمت جنوب اسرائیله . تو سوریه و جنوبی ترین نقطه این کشور در تل حاره , سوری ها یک پایگاه فرماندهی شنود , جنگال , رصد و ... داشتند که نقش مهمی در پازل نظامی سوری ها بازی می کرد از وقتی این پایگاه سقوط کرد دیگر جنوب سوریه شد اتوبان ! الان دست سوری هاست با وضعیت نامشخص فقط می خواستم بگم این پایگاه ها و تجهیزات مرزی خیلی می تونه اثرگذار عمل کنه , حسم می گه اسرائیلی ها نقطه ترسشون باید شمال باشد نه جنوب ! حرکات محور مقاومت سازمان یافتس و فعلا وقت ورود جدی خود حزب الله لبنان نشده .
  • FR ۰۴:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
    1 0
    جنهوری اسلامی هر چه زودتر باید مستقیما وارد جنگ با اسراییل بشه چون مشتاقان شربت شهادت کم نیستند
  • IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
    1 0
    انشالله جنگ به ایران کشیده شود و همه کشور های اروپایی به ایران حمله کنند
  • IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
    3 2
    وظیفه تک تک شما حماس گرایان، جانفشانی در راه فلسطین و غزه است به جبهه های جنگ نوار غزه بشتابید و شربت شهادت را نوش جان کنید
    • IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
      0 1
      بشین پای منقلت و شربت نجاست سربکش مفنگی!
    • IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
      0 4
      سگیونیسم مجازی .وظیفه توهم دم تکاندن برای شیطان است بعد از سقط شدن در قعر جهنمی پست فطرت
    • IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
      0 0
      اگر کاری هم نمیکنی، حداقل ته دلت طرف حق بایست. نه ان کس که از حماس دفاع میکند، نه انکس که از آن دفاع نمیکند، قرار نیست برود و بجنگد. ولی اینکه کدام طرف داستان بایستی، با همان طرف هم داستان و هم سرنوشت خواهی شد. اسراییل چه شرفی دارد که برای آن انرژی میگذاری؟
  • جوان IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
    1 0
    فعلا که اسراییل داره شخم میزنه
  • IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
    0 0
    ساکتین این روزهای وقایع فلسطین و لبنان: احمدی نژاد و خاتمی و روحانی و سعد جلیلی و...
  • GB ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
    1 0
    برای ظهور سرورمان و مولایمان و مالک جانهایمان، فرمانروای عالم، پسر محمد رسول الله، شاه جهان مهدی فاطمه س دعا کنید صدقه بدهید و کار نیک انجام بدهید. در اینترنت فعالیت کنید.
  • IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
    1 0
    بشینید تا اسراییل ازبین برود
  • IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
    0 0
    اونایی که خیلی موتورشون داغ بفرمایید غزه مگه نمیخواستید شهید راه مقاومت بشید بفرمایید سریعتا چایی و نون سوخاری شما یک چیز دیگست.
  • IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
    1 0
    دیگه جشن و بوق زدن شما رو نمیبینیم وسط خیابون دیگه وقت خرما پخش کردن.
  • Ali US ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
    0 0
    به سایت های گاز در اسرائیل ضربه بزنید. پایان دادن به موجودیت اسرائیل
  • IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
    0 0
    در برجام بدون دلیل روی موشک علیه اسراییل شعار می نوشتید الان که داره غزه رو می کوبه چرا هیچ کاری نمی کنید مگر دنبال این فرصت نبودید کار رو یکسره کنید
  • IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
    1 0
    عمر رژیم آپارتاید-صهیونیستی در اسراییل به ادامه نقش دلار آمریکا به عنوان ارز اصلی در تجارت بین المللی وابستگی مستقیم دارد. در صورت ادامه روند دلار زدایی توسط کشورهای مستقل بویژه در بریکس - شانگهای و جدی تر شدن موضوع دیگر وجود رژیم صهیونیستی در منطقه برای غرب بی معنی خواهد بود و آنها مجبور به کنار کشیدن از پشتیبانی از این رژیم خونخوار خواهند شد تا بلکه بتوانند با دیگر مناطق جهان ارتباط برقرار کنند.
  • IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
    0 0
    اسراییل فقط مسئله جهان اسلام نیست مسئله همه جهان این فتنه گران اسراییلی به تعبیران قران در همه جای جهان فتنه میکنند پس همه شهروندان و مردم جهان حتی اگر دولت ها مخالف باشند یکبار برای همیشه باید متحد بشوند و این غده سرطانی را محو کنند اما از ایران انتظار میرود سپاه وارد کارزار بوشد انشاالله
  • IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
    1 0
    تمام شواهد میگه حماس یا با خود اسراعیل هست یا اسراعیل در ان نفوذ شدیدی دارد حواستان را جمع کنید شما را بازی ندهند
  • IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
    1 1
    طوفان الاقصی نتیجه سال‌ها جنایت رژیم صهیونیستی است
  • کارشناس IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
    0 0
    به جای غزه باید مجلس ایران را بمباران میکردند
  • FI ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
    1 1
    زمانی که توان برخورد با ستون پنجم دشمن در داخل کشور را نداریم، صحبت از اقتدار و عزت در خارج از کشور رنگ می‌بازد
  • IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
    0 0
    این نقشه طراحی شده تا ایران را وارد جنگ کند عاقل باشید احساسی برخورد نکنید هر دو طرف دشمن ایران هستند بگزارید همدیگر را پاره کنند
  • DE ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
    0 0
    این قوم خبیث صهیونیست رو باید از این منطقه فراری داد . خودشون هم فهمیدن و پولدارشون دارن به امریکای جنوبی مثل آرژانتین و شیلی مهاجرت میکنند .
  • IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
    0 0
    تمام اسناد و مدارک بانکی شرکت های خوزستانی که در آتش سوزی شعبه مرکزی بانک ملی اهواز از بین رفت پیش خدا محفوظ است با آتش جهنم چه خواهید کرد ، تمام شرکت های دولتی نفتی و بانکی را شفاف کنید ، به چه دینی زندگی می کنید، دین صهیونیست. اجازه تفرقه بین ایران با کشور های همسایه به خاطر اتباع خارجی را ندهید . تیم های ترور صهیونیستی را دستگیر کنید . ترور از طریق فضای مجازی هم ترور است
  • IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
    0 0
    انشاالله به حق شهدای مظلوم این روزهای فلسطینی خصوصا اطفال و کودکان بیگناه و به حق خون رزمندگان شجاع و خستگی ناپذیر و به حق خون شهید سردارسلیمانی و یارانش این نبرد آخر فلسطینیان و جبهه مقاومت با نتیجه نابودیه کامل رژیم صهیونیستی و جمع شدن بساط نجسشان از منطقه ما تمام شده و جشن پیروزی در سراسر جهان اسلام و خصوصا مسجد الاقصی برگذار شود.
  • IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
    0 0
    با کمال میل حاضریم درکنار حماس بجنگیم و شربت شهادت را سر بکشیم. شما هم آب جوشان و چرکین را با رفقای صهیون در جهنم مزه کن
  • IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
    0 0
    ایهود اولمرت» نخست‌وزیر پیشین رژیم صهیونیستی نیز هشدار داد: «آنچه در انتظار سربازان اسرائیلی است، هر چیزی است که می توانید تصور کنید و بدتر از آن است. حمله زمینی به غزه ساده نخواهد بود و نه برای ما و نه برای آنها جالب نخواهد بود».
  • سروش IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
    1 1
    واقعا طنز تاریخ که اردوغان، طالبان و ایران همه سینه چاک می‌کند برای فلسطین و در عین حال دشمن خونی هستند. به یاد داریم که عراق دشمن شماره یک اسرائیل بود و درجنگ ایران و عراق حتی به ایران هم یک بار کمک کرد. همه دنبال نفوذ هستند به هر قیمت. واقعا خصومت با اسرائیل تا این حد چه لزومی داشت این همه سرمایه گذاری روی حماس برای چیست. یا جنون است و یا فریب.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس