کد خبر 1555977
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۳
.

سخنگوی گردانهای القسام با اشاره به انهدام ۷۲ خودروی نظامی متعلق به رژیم صهیونیستی، گفت که ۳۶ نفر از نظامیان این رژیم هم در غزه کشته شده‌اند.

به گزارش مشرق، ابوعبیده سخنگوی گردانهای القسام –شاخه نظامی حماس- خبر داد که طی سه روز گذشته، موفق شده‌اند ۷۲ خودروی نظامی متعلق به رژیم صهیونیستی را منهدم کنند.

وی با اشاره به کشته شدن ۳۶ نظامی صهیونیست و زخمی شدن دهها نفر دیگر، گفت: نیروهای القسام، مقرهای و اتاقهای فرماندهی میدانی [صهیونیستها] را هدف قرار دادند و با موشکهای با بُرد کوتاه و خمپاره، تجمعهای نظامی انان را نابود کردند.

نیروهای القسام همچنین ساعتی پیش خبر دادند که امروز یک گروه از نظامیان صهیونیست را در محله الشجاعیه شهر غزه، با بسته انفجاری هدف قرار داده‌اند.

نیروهای القسام می‌گویند که در جریان این عملیات، دستکم ۱۰ نفر از افسران و سربازان دشمن کشته شده‌اند.ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که از زمان آغاز تجاوز زمینی به نوار غزه، ۶۴۸ نظامی صهیونیست زخمی شده‌اند که حال ۱۴۶ نفر از آنان نیز وخیم است.

کتائب القسام امروز همچنین از هدف قرار دادن یک تانک مرکاوای اسرائیلی در محله الزیتون در شرق غزه با راکت یاسین ۱۰۵ و انهدام آن خبر داد.

شاخه نظامی حماس در بیانیه‌ای دیگر اعلام کرد که در غرب شهر غزه نیز، ۴ تانک مرکاوا و ۴ نفربر اسرائیلی را در منطقه الشیخ رضوان به‌وسیله راکت ضدزره یاسین ۱۰۵ منهدم کرده است.

این در حالی است که ارتش رژیم صهیونیستی روز گذشته ادعا کرد: تیپ گولانی از چند روز قبل، در حال نبرد سنگین در شجاعیه در شرق شهر غزه است. نبرد در شجاعیه بسیار پیچیده است. علت آن هم زیرساختهای شهری و شبکه گسترده‌ای از تونلهاست.

ارتش رژیم صهیونیستی که روز گذشته کشته شدن ۱۰ نظامی خود از جمله چند افسر اسرائیلی را با وجود اتخاذ سیاست اعلام قطره‌چکانی شمار تلفات، اعتراف کرده بود، امروز نیز کشته شدن سرگرد ذخیره «الیشا لونسترن» (۳۸ ساله) در جنوب نوار غزه را تایید و اعلام کرد که وی در تیپ زرهی گردان ۸۱۰۴ خدمت می‌کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    0 0
    سلیمانی های دیگر متولد می شوند و اون ابوعبیده و یارانش هستن
  • ۰۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    0 0
    به خدا قسم اگه حماس تعداد کمی از تجهیزات زمینی و هوایی صهیونیستهای ترسو را داشت در عرض چند روز نسخه اشغالگرها را می پیچید
  • ۰۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    0 0
    ای کاش ایران بهشون پدافند ضد هوایی میداد که لااقل هواپیماها رو بزنند...
    • ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
      0 0
      چی چی رو بده
  • ۰۷:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    0 0
    اسرائیل که خود را قدرت نظامی جهاتی می‌دانست، الان در حال مرگ است!، اگر حمایت آمریکا قطع شود، یکساعته شکست می‌خورد. از طرفی، کل دنیا از وحشی‌گری‌های اینها متنفر هستند و حتی رسانه‌ها هم از آنها دفاع نمی‌کنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس