اسرائیل

ساعاتی قبل از شروع آتش بس، حملات و درگیری های شدید میان نیروهای مقاومت و ارتش رژیم صهیونیستی در مناطق مختلف کماکان ادامه دارد.

سرویس جهان مشرق - منابع عالی رتبه رژیم صهیونیستی به کانال ۱۲ این رژیم اعلام کردند که نشست مهمی میان مسئولان برجسته وزارت دارایی با کابینه جنگ این رژیم برگزار شده و سه ساعت به طول انجامیده و طی آن هزینه جنگ علیه غزه مورد بررسی قرار گرفته است. این منابع افزودند که بر اساس گزارش های ارائه شده در این نشست، جنگ غزه روزانه بالغ بر یک میلیارد شِکل هزینه روی دست این رژیم می‌گذارد. این هزینه حقوق نظامیان ارتش اشغالگر را هم شامل می‌شود به طوری که هر نظامی نیروهای احتیاط هزار شِکل در روز دریافت می‌کند. هزینه ساعات پروازی، سوخت، خوراک و مهمات نظامی هم به آن اضافه می‌شود.

منابع مذکور تاکید کردند که کمک های آمریکا به اشغالگران به ۹ میلیارد دلار می‌رسد که به خرید مهمات و سلاح اختصاص یافته است. از سوی دیگر «دانیال هاگاری» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی از مرخص کردن نیروهای احتیاط با وجود اینکه هنوز جنگ غزه تمام نشده است، خبرداد و درباره علت آن هم گفت: عوامل متعددی در این باره دخیل است از جمله اوضاع اقتصادی. وضعیت اقتصادی باید با ثبات باشد که بتوان جنگ را ادامه داد.

دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در غزه در بیانیه‌ای اعلام کرد از هفتم اکتبر تا این لحظه ۱۴ هزار و ۸۵۴ نفر از جمله ۶ هزار و ۱۵۰ کودک و ۴ هزار زن شهید شدند. بر اساس این گزارش، شمار زخمی‌ها نیز به بیش از ۳۶ هزار نفر رسیده است و ۷ هزار نفر نیز مفقود و زیر آوار هستند.

دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در غزه اضافه کرد که از آغاز تجاوز رژیم صهیونیستی به این باریکه، تاکنون ۱.۵ میلیون نفر آواره و بی‌سرپناه شده‌اند. این گزارش می‌افزاید، همچنین ۲۳۴ هزار واحد مسکونی خسارت جزئی دیده و ۴۶ هزار واحد به طور کامل تخریب شده است.

دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در ادامه اعلام کرد از هفتم اکتبر تا این لحظه ۲۶۶ مدرسه هدف قرار گرفته که ۶۷ مدرسه به طور کامل تخریب شده و ۱۰۳ مرکز و ساختمان دولتی نیز هدف قرار گرفته و آسیب دیده و ۸۸ مسجد به طور کامل تخریب و ۳ کلیسا هم تاکنون بمباران شده است.


تحولات روز چهل و هشتم عملیات طوفان الاقصی

درگیری‌های شدیدی بین مبارزان مقاومت و نظامیان اسرائیلی در شمال غرب غزه

۲۳:۰۶ - حزب الله مجددا از جنوب لبنان شمال فلسطین اشغالی را هدف حمله موشکی قرار داد.

۲۲:۲۰ - الجزیره به نقل از برخی منابع اعلام کرد که درگیری‌های شدیدی بین مبارزان مقاومت و نظامیان اسرائیلی در منطقه صفطاوی در شمال غرب غزه در جریان است.

۲۲:۱۵ - هم اکنون درگیری‌های بسیار شدیدی بین مبارزان مقاومت و اشغالگران اسرائیلی در محله‌های تل الهوا، الصبره، الزیتون، جحر الدیک و اطراف اردوگاه الشاطئ و شمال غزه در جریان است.

۲۰:۵۷ - شهدای غزه به ۱۴۸۵۴ نفر رسید.دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در نوار غزه طی بیانیه‌ای از افزایش شمار شهدای غزه از هفتم اکتبر تا این لحظه به ۱۴۸۵۴ نفر خبر داد. ۶۱۵۰ نفر از شهدا کودک و ۴۰۰۰ نفر هم زن هستند.

بزرگترین حمله به مناطق شمالی فلسطین اشغالی از ابتدای جنگ/ درگیری های شدید میان نیروهای مقاومت و نظامیان رژیم صهیونیستی ساعاتی قبل از شروع آتش بس/ آتش‌بس موقت در غزه از ساعت ۷ فردا اجرایی خواهد شد/ شهدای غزه به مرز ۱۵ هزار نفر نزدیک شد + عکس و فیلم
غزه

۲۰:۳۱ - گردان‌های شهید ابو علی مصطفی نیروها و ادوات جنگی دشمن صهیونیستی و شهرک‌های صهیونیست‌نشین را در پاسخ به کشتار غیرنظامیان در غزه با گلوله‌های خمپاره کالیبر سنگین و موشک هدف قرار داد.

۲۰:۰۲ - ابوعبیده سخنگوی گردانن‌های قسام: در ۴۷امین روز نبرد طوفان الاقصی مجاهدان ما در تمامی محورهای نبرد به رویارویی با اشغالگران اسرائیلی ادامه می‌دهند. به یاری خداوند از آغاز حمله زمینی به غزه ۳۳۵ خودروی زرهی دشمن (تانک، نفربر، بولدوزر و بیل مکانیکی) را به طور کلی یا جزئی منهدم کردیم که ۳۳ خودروی زرهی در ۷۲ ساعت اخیر منهدم شده است.

۱۹:۵۵ - پهپادهای اسرائیلی اطراف بیمارستان شهید کمال عدوان در شمال نوار غزه را بمباران کردند.

۱۸:۱۰ - گروهان‌های قدس اعلام کرد که خودروهای نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را در جنوب شرق شهر غزه با گلوله‌های آر پی جی هدف قرار داده است.

۱۸:۰۹ - حزب الله لبنان اعلام کرد که پس از رصد دقیق شهرک المناره در شمال فلسطین اشغالی و ورود ۴ نظامی اسرائیلی به خانه‌ای در این شهرک، مجاهدان مقاومت اسلامی این خانه را با موشک‌های هدایت شونده هدف قرار داده و تخریب کردند و هر ۴ نظامی اسرائیلی کشته شدند.

آتش‌بس موقت در غزه از ساعت ۷ فردا اجرایی خواهد شد

۱۸:۰۷ - حزب الله لبنان اعلام کرد که پایگاه اسرائیلی جل العلام و پایگاه برهک ریشا در شمال فلسطین اشغالی را هدف حمله موشکی قرار داده است.

۱۷:۴۶ - آتش‌بس موقت در غزه از ساعت ۷ فردا اجرایی خواهد شد. سخنگوی وزارت امور خارجه قطر اعلام کرد: آتش‌بس موقت در غزه از صبح فردا جمعه ساعت ۷ به وقت محلی اجرا خواهد شد. تماس‌ها با تمامی طرف‌ها و واسطه‌ها به پایان رسید و لیست اسامی افرادی که قرار است آزاد شوند، دریافت شد.

۱۷:۳۶ - گردان‌های قسام اعلام کرد که نیروها و خودروهای زرهی دشمن صهیونیستی را در پایگاه اسرائیلی صوفا در مجاورت نوار غزه با گلوله‌های خمپاره کالیبر سنگین هدف قرار داده است.

۱۷:۰۹ - حزب الله لبنان پایگاه اسرائیلی المطله در شمال فلسطین اشغالی را هدف قرار داد.

۰۰: ۱۷ - "دورون کادوش" روزنامه‌نگار اسرائیلی در رابطه با پدیده فرار نظامیان اسرائیلی از خدمت گفت که دادستانی نظامی رژیم صهیونیستی به دنبال تشدید سیاست تعقیب و پیگرد نظامیانی است که از خدمت نظامی و خدمت در نیروهای ذخیره فرار می‌کنند. وی گفت که دادستانی نظامی رژیم صهیونیستی خواستار ماه‌ها زندان برای نظامیانی شده که در هنگام جنگ از خدمت نظامی فرار می‌کنند. دادستانی نظامی رژیم صهیونیستی همچنین خواستار کاهش درجه این دسته از نظامیان شده است.

حمله حزب الله به نظامیان رژیم صهیونیستی

۱۶:۵۶ - گردان‌های قسام اعلام کرد که مبارزان این گردان‌ها وارد درگیری‌های شدیدی با نیروهای اشغالگر اسرائیلی در منطقه جحر الدیک در شرق استان مرکزی غزه شده و با سلاح‌های مناسب و خمپاره آن‌ها را هدف قرار دادند.

۱۶:۴۹ - گردان‌های قسام اعلام کرد که شهرک مفتاحیم در مجاورت نوار غزه را هدف حمله موشکی قرار داده است.

۱۶:۲۴ - گردان‌های قسام اعلام کرد که نیروهای اشغالگر اسرائیلی را در کیبوتص "حولیت" با موشک‌های کم برد ۱۱۴ میلی متری "رجوم" هدف قرار داده است.

۱۴:۲۰ - مارتین گریفیتس، معاون دبیر کل سازمان ملل در امور بشردوستانه: ۶۸ درصد از کشته‌ها در نوار غزه زن و کودک هستند و پس از شمارش کشته شدن ۴۵۰۰ کودک، دیگر آمارگیری کشته شدگان متوقف شده است و بیمارستان‌های غزه به میدان جنگ تبدیل شدند و جایی برای درمان نیست.

۱۴:۰۴ - ادامه درگیری مبارزان مقاومت با نظامیان اشغالگر اسرائیلی در اردوگاه بلاطه در شرق نابلس

۱۲:۳۰ - حزب الله لبنان اعلام کرد که یک تانک اسرائیلی را در پایگاه الراهب در شمال فلسطین اشغالی با موشک ضدزره هدف قرار داده و این موشک مستقیما به هدف اصابت کرده است. حزب الله همچنین بیان کرد که نظامیان اسرائیلی را هم در این پایگاه هدف قرار داده که طی آن شماری از صهیونیست‌ها کشته یا زخمی شدند.

بزرگترین حمله به مناطق شمالی فلسطین اشغالی از ابتدای جنگ

۱۲:۰۸ - خبرنگار رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در حمله اخیر از جنوب لبنان، بیش از ۵۰ موشک به سمت پایگاه‌های ارتش در شمال فلسطین اشغالی شلیک شده که این بزرگترین حمله موشکی به مرزهای شمالی از آغاز نبرد طوفان الاقصی است.

۱۱:۵۶ - بزرگترین حمله موشکی به شمال فلسطین اشغالی از آغاز جنگ. منابع عبری زبان اعلام کردند که آژیر خطر در ده‌ها شهرک صهیونیستی در منطقه الجلیل علیا در شمال فلسطین اشغالی به صدا درآمده است.به گفته این منابع دقایقی پیش بزرگترین حمله موشکی از آغاز نبرد طوفان الاقصی از جنوب لبنان به شمال فلسطین اشغالی انجام شده است. گفته می‌شود که بیش از ۲۰ موشک به سمت پایگاه‌های ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه الجلیل علیا شلیک شده است.

۱۱:۴۸ - حزب‌ الله لبنان اعلام کرد که گروهی از نظامیان اشغالگر اسرائیلی را در پایگاه جل العلام در شمال فلسطین اشغالی هدف قرار داده و تلفاتی قطعی به آن‌ها وارد کرده است.

۱۰:۲۵ - توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی اطراف شهرک طیر حرفا در جنوب لبنان را هدف قرار داد.

۱۰:۲۴ - نظامیان اشغالگر اسرائیلی دکتر محمد ابو سلمیه مدیر بیمارستان شفا در غزه و تعدادی پزشک دیگر را بازداشت کردند. سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ارتش این رژیم دکتر محمد ابو سلمیه مدیر بیمارستان شفا را برای بازجویی به شعبه اطلاعات نظامی و شاباک تحویل داده است.

۱۰:۲۲ - منابع عبری زبان اعلام کردند که آژیر خطر در منطقه "عرب العرامشه" در الجلیل غربی در شمال فلسطین اشغالی به صدا درآمده است.

۰۹:۲۹ - رئیس شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی اعلام کرد که امروز خبری از آتش‌بس موقت در غزه نخواهد بود و این توافق از فردا جمعه اجرا خواهد شد.

نبردی های شدید میان نیروهای مقاومت و رژیم صهیونیستی

۰۹:۲۸ - گروه هکری "سایبر طوفان الاقصی" از حمله سایبری به تعدادی از سایت‌های اسرائیلی از جمله سایت وزارت جنگ رژیم صهیونیستی خبر داد.

۰۹:۲۰ - برخی منابع عبری زبان به نقل از یک منبع سیاسی اسرائیلی آورده‌اند جنگ در غزه همانند قبل ادامه دارد و خبری از آتش‌بس موقت نخواهد بود! یک منبع سیاسی اسرائیلی دیگر بیان کرده که قطری‌ها ساعت ۲۳ شب گذشته به آن‌ها ابلاغ کردند که حماس به دلیل مخالفت رژیم صهیونیستی با بعضی بندهای توافق حاصل شده، هنوز آن را به امضا نرسانده است. در همین حال، سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا تاکید کرد که طرف‌های ذی‌ربط در حال کار بر روی جزئیات لجستیک نهایی توافق آتش‌بس موقت در غزه هستند. وی گفت که امیدواریم این توافق صبح فردا جمعه به مرحله اجرا گذاشته شود.

۰۷:۵۶ - نظامیان اشغالگر اسرائیلی بامداد امروز پنجشبه حمله گسترده‌ای را به شهرک عزون در شرق قلقیلیه انجام دادند. منابع محلی اعلام کردند که صهیونیست‌ها در حمله به این منطقه ۳۰ فلسطینی را بازداشت و ۱۵ خودرو را هم مصادره کردند.

۰۷:۴۳ - درگیری مسلحانه شدید مبارزان مقاومت فلسطین با اشغالگران اسرائیلی در طوباس

۰۷:۴۱ - در حمله بامداد امروز ارتش رژیم صهیونیستی به منطقه بیت یاحون در جنوب لبنان، ۵ لبنانی از جمله فرزند یکی از نمایندگان پارلمان این کشور به شهادت رسیدند.

۰۷:۳۳ - مقاومت فلسطین تعدادی خودروی زرهی دشمن را در منطقه الفراحین در شرق خان یونس با خمپاره هدف قرار داد.

۰۷:۲۰ - رژیم اشغالگر صهیونیستی بامداد امروز پنجشنبه خبرنگاری دیگر را در نوار غزه به شهادت رساند. محمد معین عیاش عکاس و خبرنگار فلسطینی در بمباران منزلش در اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه به شهادت رسید.

۰۰:۴۰ - نتانیاهو: به موساد دستور دادم علیه رهبران حماس در هر نقطه از جهان که باشند، وارد عمل شوند.

می توانید پوشش لحظه به لحظه مشرق از عملیات طوفان الاقصی در روزهای گذشته را اینجا مرور کنید:

روز اول: شکست تاریخی رژیم صهیونیستی/ اسارت تعدادی بالایی از نظامیان به دست رزمندگان مقاومت/ نتانیاهو: روزهای سختی در پیش داریم

روز دوم: رژیم صهیونیستی زیر آتش خشم فلسطینیان می‌سوزد

روز سوم: تلفات صهیونیست‌ها در اثر حملات موشکی حزب الله / سخنگوی القسام: نبردهای ما در بسیاری از نقاط ادامه دارد

روز چهارم: فرمان تخلیه صهیونیست‌ها از شهرک هم مرز با لبنان/ شلیک خمپاره از خاک سوریه به سرزمین های اشغالی/ هشدار رهبر انصارالله یمن در رابطه با هرگونه دخالت آمریکا به سود رژیم صهیونیستی

روز پنجم: شروع درگیری در کرانه باختری/ کشته های رژیم صهیونیستی به ۱۳۰۰ نفر رسید/ تلفات ارتش رژیم صهیونیستی به ۱۸۹ نفر افزایش یافت/ورود نیروهای تازه نفس قسام به خط مقدم جنگ

روز ششم و هفتم: انتشار خبر سرنگونی یک بالگرد ارتش رژیم صهیونیستی/اختلاف میان نتانیاهو و وزیرجنگ رژیم صهیونیستی/حزب الله چندین هدف در سرزمین های اشغالی را مورد حمله قرار داد

روز هشتم: تبادل آتش میان حزب‌الله و اشغالگران صهیونیست/ موشک باران تل‌آویو، ‌عسقلان و اشدود/ شمار کشته‌های ارتش اسرائیل به ۲۶۵ نفر رسید

روز نهم: تعدادی شهدای حملات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به ۲۷۵۰ نفر رسید/ نتانیاهو: هیچ آتش بس بشر دوستانه ای وجود ندارد/ خبرنگار صهیونیست: حزب الله عملا تبدیل به یک طرف جنگ شده است

روز دهم: تل‌آویو آماج حملات موشکی مقاومت غزه/ وزیر امورخارجه ایران: اگر فوری جنایات صهیونیست‌ها متوقف نشود، جبهه‌های جدید به رویشان گشوده خواهد شد

روز یازدهم: جنایت هولناک رژیم صهیونیستی در غزه/ چند صد فلسطینی در حمله صهیونیست‌ها به یک بیمارستان به شهادت رسیدند/ حمله به مراکز رژیم صهیونیستی در چندین کشور پس از جنایت بیمارستان معمدانی

روز دوازدهم: شبکه عبری کان: امروز شدیدترین روز جنگ در مرز شمالی فلسطین اشغالی و لبنان بود / تل‌آویو امروز بیش از چند مرتبه مورد حملات راکتی مقاومت قرار گرفت

روز سیزدهم: حمله به مواضع آمریکا در عراق و سوریه/ تبادل آتش میان رژیم صهیونیستی و حزب الله لبنان/ حمله به پایگاه آمریکایی عین الاسد/ شلیک موشک از یمن به سمت سرزمین های اشغالی

روز چهاردهم: حمله به نیروهای آمریکایی در کردستان عراق/هلاکت چند نظامی صهیونیست در حمله حزب الله لبنان/ اسرائیل تخلیه شهرک کریات شمونا در شمال فلسطین اشغالی را آغاز کرد

روز پانزدهم: حملات حزب الله به مواضع رژیم صهیونیستی ادامه دارد/ تظاهرات صهیونیست‌ها علیه بنیامین نتانیاهو/ حمله مجدد به پایگاه عین الاسد

روز شانزدهم: نتانیاهو حمله زمینی را به تعویق انداخت/ شلیک کورنت از سوی نیروهای حزب الله ادامه دارد/ اولین تلاش صهیونیست‌ها برای ورود به غزه ناکام ماند/ تلفات نظامیان رژیم صهیونیستی به ۳۰۷ نفر رسید

روز هفدهم: حمله به ۳ پایگاه‌ آمریکا در عراق/ آمریکایی‌ها ترجیح میدهند که حمله زمینی به غزه انجام نگیرد/ وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: مرحله بعدی عملیات علیه غزه، جنگ ترکیبی دریایی، هوایی و خاکی خواهد بود

روز هجدهم: حمله تند رئیس سازمان ملل به اقدامات رژیم صهیونیستی/حمله سنگین موشکی مقاومت فلسطین به تل‌آویو/ سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی: سوخت تحت هیچ شرایطی وارد غزه نخواهد شد

روز نوزدهم: نایب رئیس دفتر سیاسی حماس خطاب به صهیونیست‌ها: منتظر باشید، جنگ هنوز شروع نشده است/هلاکت نیروهای ویژه آمریکا در درگیری با نیروهای مقاومت

روز بیستم: شهدای حملات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی از ۷۰۰۰ نفر گذشت/ تعطیلی فرودگاه بن گورین/حمله مجدد نیروهای مقاومت به پایگاه آمریکا/ انهدام بالگرد ارتش رژیم صهیونیستی توسط نیروهای قسام

روز بیست‌ ویکم: غزه از زمین، هوا و دریا زیر حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی قرار دارد/ حملات موشکی سنگین نیروهای مقاومت به مناطق اشغالی/ اخبار غیررسمی حاکی از درگیری در مرز غزه است

روز بیست‌ و دوم: فشار داخلی صهیونیست‌ها بر نتانیاهو ادامه دارد/ حمله راکتی نیروهای مقاومت به دیمونا/ شکست مجدد صهیونیست‌ها در ورود زمینی به غزه

روز بیست‌ وسوم:حملات و ضربات پی در پی نیروهای مقاومت به رژیم صهیونیستی/ زمین‌گیر شدن ارتش صهیونیستی در ورودی‌های نوار غزه/ احتمال ریزش بیمارستان‌های اصلی غزه

روز بیست و چهارم: افزایش آمار تلفات رژیم صهیونیستی به بالای ۱۵۰۰ نفر/ تعداد تلفات نیروهای نظامی رژیم صهیونیستی به ۳۱۵ نفر رسید/ مناطق اشغالی زیر آتش نیروهای مقاومت/ چند حمله زمینی صهیونیست‌ها دفع شد

روز بیست و پنجم: هلاکت و زخمی شدن ۱۲۰ نظامی صهیونیستی در درگیری با حزب الله/ جنایتی دیگر از صهیونیست‌ها، این بار در اردوگاه جبالیا/ درگیری شدید مقاومت و اشغالگران در شمال غرب غزه

روز بیست‌ و ششم: ضربات پی در پی مقاومت به ارتش رژیم صهیونیستی در غزه/ حمله مجدد یمن به رژیم صهیونیستی/درگیری شدید نظامیان با نیروهای مقاومت/ اذعان گالانت به تلفات سنگین رژیم در مرز غزه

روز بیست و هفتم: درگیری‌های نفس‌گیر میان ارتش رژیم صهیونیستی و نیروهای مقاومت/ حملات پی در پی مقاومت به شمال سرزمین های اشغالی/ نتانیاهو: متأسفانه در میان نیروهایمان تلفات داریم

روز بیست و هشتم: افزایش تلفات صهیونیست‌ها در درگیری با رزمندگان مقاومت/ ناتوانی صهیونیست‌ها از پیشروی زمینی در غزه/ حملات وحشیانه به غیرنظامیان غزه ادامه دارد

روز بیست و نهم: حمله شدید هوایی جنگنده‌های اسرائیلی به مناطقی در جنوب لبنان/ مقاومت فلسطین اشدود و عسقلان را مورد حملات راکتی قرار داد/ حمله صهیونیست‌ها به خانه اسماعیل هنیه

روز سی ام: شکار نظامیان و ادوات ارتش رژیم صهیونیستی در غزه/ حملات مستمر به مناطق اشغالی از سوی مقاومت فلسطین/ حمله موشکی حزب الله به داخل مرزهای رژیم صهیونیستی

روز سی و یکم: ارتش‌صهیونیست‌ها کماکان بدون دستاورد/ لیبرمن: منتظر استعفای نتانیاهو از نخست وزیری هستیم/ رئیس سابق شعبه عملیات و برنامه‌ریزی ارتش رژیم صهیونیستی: هیچ نشانه‌ای دال بر شکست حماس وجود ندارد

روز سی و دوم: حملات مستمر مقاومت به تل آویو/ انهدام تانک‌های رژیم صهیونیستی، یکی پس از دیگری/ صهیونیست‌ها کماکان نگران افزایش تلفات و خسارات در نبرد غزه/ حملات به پایگاه‌های آمریکایی ادامه دارد

روز سی و سوم: ضربات پی در پی به ارتش رژیم صهیونیستی توسط رزمندگان مقاومت فلسطین/ انهدام بیش از ۱۰ تانک و خودروی زرهی توسط نیروهای مقاومت در یک روز/ صهیونیست‌ها مجبور به استفاده از تانک‌های قدیمی شدند

روز سی و چهارم: ایهود باراک: بنیامین نتانیاهو از لحاظ روحی کاملا درهم شکسته است/ حمله موفق نیروهای یمن به سرزمین های اشغالی/نیروهای مسلح یمن: اهداف حساس و مختلف دشمن صهیونیستی را با موشک‌های بالستیک مورد حمله قرار دادیم/ انهدام دو تانک رژیم صهیونیستی توسط حزب الله

روز سی و پنجم: نبرد شدید میان نیروهای مقاومت و نظامیان رژیم صهیونیستی/ حملات راکتی نیروهای مقاومت به سرزمین‌های اشغالی ادامه دارد/ حمله رژیم صهیونیستی به یک مرکز درمانی در جنوب لبنان/ فرمانده یگان زرهی ارتش رژیم صهیونیستی به هلاکت رسید

روز سی و ششم: حمله حزب الله به دو پایگاه ارتش رژیم صهیونیستی/ وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: حزب الله در حال ارتکاب اشتباهی بزرگ است/ شمار شهدای غزه تا این لحظه از ۱۱۱۰۰ نفر فراتر رفته است

روز سی و هفتم: بورس تل‌آویو پس از پرتاب موشک از لبنان سقوط کرد/ حزب الله لبنان: نظامیان لجستیک ارتش اشغالگر را هدف قرار دادیم/ ارتش رژیم صهیونیستی: هیچ استثنایی برای بمباران ‌غزه قائل نیستیم

روز سی و هشتم: ابوعبیده: مجاهدان ما مخفیگاه‌های دشمن را با راکت‌های ضدنفر مورد حمله قرار دادند/ حملات راکتی مقاومت به تل آویو و دیگر مناطق اشغالی

روز سی و نهم: افزایش تلفات نظامیان رژیم صهیونیستی/ حمله موشکی از یمن و سوریه به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی/ انهدام ده‌ها دستگاه ادوات نظامی و زرهی ارتش اشغالگر در غزه/ افزایش شهدا به ۱۱۳۲۰ نفر

روز چهلم: حمله حزب الله لبنان و تلفات قطعی صهیونیست‌ها/ نتانیاهو باید برکنار شود/ پیشرفت مذاکرات برای مبادله اسرا و آتش بس موقت

روز چهل و یکم: تلفات رژیم صهیونیستی در نبرد طوفان الاقصی به ۳۷۰ نفر افزایش یافت/ نتانیاهو در امضای قراداد مبادله اسرا تعلل می‌کند/ ادامه حملات مقاومت لبنان به سرزمین‌های اشغالی

روز چهل و دوم: سخنگوی قسام: تلفات اسرائیل بسیار بیشتر از آن چیزی است که تصور می‌کنید/ حمله حزب الله به ۱۳ پایگاه رژیم صهیونیستی طی یک روز/ رئیس سنتکام وارد فلسطین اشغالی شد

روز چهل و سوم: ادامه جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه کودکان و زنان/ نزدیک به ۴۰۰ نظامی صهیونیست از ابتدای جنگ به هلاکت رسیده‌اند/ شهدای غزه از ۱۲ هزار نفر گذشت

روز چهل و چهارم: کشتی تاجر صهیونیست در دست نیروهای یمن/ عقب راندن تانک‌های ارتش رژیم صهیونیستی توسط رزمندگان قسام/ شلیک بیش از ۱۰۰۰ موشک توسط حزب الله از آغاز عملیات طوفان الاقصی

روز چهل و پنجم: گسترده‌ترین حمله راکتی به تل آویو از آغاز عملیات طوفان الاقصی/ هک پایگاه اینترنتی سرویس‌های امنیت داخلی رژیم صهیونیستی/ شبکه کان: اسرائیل به انعقاد قرارداد مبادله اسرا چراغ سبز نشان داد

روز چهل و ششم: انهدام ۹ تانک، ۳ نفربر و یک خودروی نظامی دیگر اشغالگران توسط نیروهای مقاومت/ درگیری مسلحانه شدید مبارزان مقاومت با اشغالگران اسرائیلی در شهرک قباطیه در جنوب جنین

روز چهل و هفتم: کابینه دولت رژیم صهیونیستی توافق مبادله اسرا را تصویب کرد/ قطر: توافق مبادله اسرا طی ۲۴ ساعت دیگر اجرا خواهد شد/ مشاور نتانیاهو: اسرائیل آماده تمدید مدت آتش بس است

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس