کد خبر 1554991
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۰
عرنوس: نقشه آمریکا و رژیم صهیونیستی نقش بر آب شد

نخست‌وزیر سوریه در دیدار امیرعبداللهیان گفت: انسجام و وحدت جبهه مقاومت سبب شد، نقشه آمریکا و رژیم صهیونیستی برای فروپاشی غزه، کوچاندن مردم و نابودی مقاومت نقش برآب شود.

به گزارش مشرق، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه امروز (دوشنبه) ۲۰ آذر با حسین عرنوس نخست وزیر سوریه که به تهران سفر کرده دیدار و گفت‌وگو کرد.

وزیر امور خارجه در این ملاقات ضمن عرض خیرمقدم به نخست وزیر سوریه و هیأت همراه در سفر به جمهوری اسلامی ایران گفت: معاون اول رئیس جمهور نیز سفر جنابعالی را مهم ارزیابی کرده و عنوان کرد که گفت‌وگوهای ثمربخشی بین طرفین صورت گرفته است.

وی افزود: بطور طبیعی این سفر بعد از دیدار روسای جمهور دو کشور در جهت پیگیری و اجرایی کردن توافقات بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری عربی سوریه یک تحول مهم در روابط است.

امیرعبداللهیان با اشاره به تحولات غزه و فلسطین، حمایت همه جانبه آمریکا از رژیم صهیونیستی را مهمترین عامل تداوم تجاوز این رژیم علیه مردم بی دفاع غزه خواند.

حسین عرنوس نخست‌وزیر سوریه نیز در این دیدار با ابراز خرسندی از سفر به جمهوری اسلامی ایران، مذاکرات خود با معاون اول رئیس جمهور و دیگر مقامات ایرانی را مفید و سازنده ارزیابی کرده و با اشاره به توافقات صورت گرفته بر توسعه بیش از پیش مناسبات دو کشور تأکید کرد.

نخست‌وزیر سوریه افزود: انسجام و وحدت جبهه مقاومت سبب شد، نقشه آمریکا و رژیم صهیونیستی برای فروپاشی غزه، کوچاندن مردم و نابودی مقاومت نقش برآب شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • ۰۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
    6 1
    خدا رحمت کند جناب حافظ اسد را در سالهای دفاع مقدس هوامونو داشت
  • مهران نشاط مبینی بن محمد از کرمان ۰۶:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
    0 0
    بزودی با این اوضاع اسراعیل بخشی از آمریکا میشه . عربهای منطقه به فکر باشید . اگر با آمریکا می‌جنگید برای بهشت .
    • مهران نشاط مبینی بن ۰۸:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
      8 0
      در واقع اسرائیلیها به آمریکا می روند و فلسطین از دست صهیونیستها خارج می شود . آمریکایی ها آماده پذیرایی و تحویل یک ایالت به صهیونیستها باشند . بالاخره رفقا یه جا باید به درد هم بخورند و چه کشوری بهتر از آمریکا .
    • ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
      1 0
      بازم بعیده که آمریکا، بدرد اسقاطیل بخوره، اینا، اسقاطیل رو فقط برای سپربلای خودشون ساختند. یهودیها و سگیونیستها، هنوز نمیفهمند...میرسه اون روز البته که نزدیکه.
    • ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
      0 0
      برا دفاع ار اسراییلی ستاد فرماندهی آمریکا یی ها به اسراییل منتقل شده با اسراییلی ها یکی شدند
  • ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
    1 0
    صلح جهانی و دموکراسی توسط دو دیکتاتوری آنگلوساکسون های وحشی انگلیس و آمریکا به خطر افتاده است. دولت یاغی آمریکا تابع هیچ قانونی جز دیکتاتوری نیست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس