ادعای آمریکا: نگران استفاده از فسفر سفید در بمباران غزه هستیم

آمریکا مدعی شد که نگران گزارش‌ها درباره استفاده این رژیم از فسفر سفید در بمباران غزه است.

به گزارش مشرق، سازمان‌های عفو بین الملل و دیده بان حقوق بشر می‌گویند اسرائیل از گلوله‌های توپخانه فسفر سفید بر فراز نواز غزه و مرز اسرائیل و لبنان استفاده کرده است. به گفته سازمان جهانی بهداشت، فسفر سفید می‌تواند باعث سوختگی شدید شده و تا عمق استخوان نفوذ کند و حتی پس از درمان دوباره شعله‌ور شود.

یک سخنگوی کاخ سفید مدعی شد: آمریکا درباره گزارش‌هایی مبنی بر استفاده اسرائیل از فسفر سفید در بمباران نوار غزه نگران است.

یک سخنگوی وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) نیز گفت: گزارش‌های مربوط به استفاده (رژیم) اسرائیل از فسفر سفید در جنوب لبنان را بررسی کردیم.

پنتاگون مدعی شد: ما نمی‌توانیم تائید کنیم که بمب‌های حاوی فسفر سفید آمریکایی هستند یا نه و از ۷ اکتبر آنها را به اسرائیل تحویل نداده‌ایم.

وزارت بهداشت غزه اعلام کرده است که آمار شهدای غزه طی ۶۶ روز تجاوز نظامیان رژیم صهیونیستی به ۱۸ هزار و ۲۰۵ نفر رسیده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ج ح ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    2 1
    همه دنیا دیدند که اسراییل از این بمبهای آمریکایی استفاده کرد،حالا آمریکاخودشو به بی خبری زده !
  • نیما کیا ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    3 1
    ته دروغ و فریب. از مدعیه نگران غزه هست اما در عمل سلاح میده به دولت آپارتاید و صلح را تو میکنه
  • نیما کیا ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    2 1
    شما غلط کردید به دولت آپارتاید بمب فسفر و اتمی دادید. ریاکار های دروغگو
  • ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    2 1
    این مارمولک بازی ها چیه؟ ۱۸۰۰۰ انسان بی دفاع را در عرض دو ماه قتل عام کردید حالا نگرانید که با چه سلاحی کشته شده اند؟ یعنی با کشتن مشکل ندارید اینکه با چی کشته بشن مشکلتونه؟
  • ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    2 1
    اسرائیل غده چرکین سرطانی است که عود کرده و باید این غده کنده شود وگرنه این سرطان همه کشورهای اسلامی را راهی سینه قبرستان می کند، کشورهای اسلامی به این سرطان حمله کنند. از اسرائیل فرار نکنند که بیچاره خواهند شد ، پشت به دشمن کردن جزایش مرگ وتیرباران است. اسرائیل دشمن همه دول اسلامی ست‌

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس