کد خبر 388062
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۵

لاهوتی گفت: سهل انگاری و عدم توجه مدیر و رئیس سازمان هواپیمایی به نظرات کارشناسان سازمان هواپیمایی دلیل اصلی سانحه هواپیمای آنتونوف و مرگ دلخراش عده ای از هموطنان بوده و این موضوعی نیست که به دست فراموشی سپرده شود.

به گزارش مشرق، عضو هیئت رئیسه کمیته حمل و نقل مجلس با تاکید بر اینکه سهل انگاری رئیس سازمان هواپیمایی دلیل اصلی سقوط هواپیمای آنتونوف 140 بوده است،گفت: با گذشت مدت زمان طولانی تا کنون گزارش شفاف و روشنی در مورد سقوط آنتونوف دریافت نکرده ایم و مجلس همچنان این موضوع را پیگیری می کند.

مهرداد لاهوتی با انتقاد ازاینکه علی رغم گذشت مدت زمان طولانی از سانحه سقوط هواپیمای آنتونوف 140،گفت: تا کنون هیچ گزارش شفاف و روشنی در مورد دلایل سقوط آنتونوف 140 دریافت نکرده ایم و سازمان هواپیمایی در این رابطه قصورداشته است.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی افزود: گزارش مربوط به سقوط آنتونوف با سایر موارد مشابه آن متفاوت است،چرا که  هر هواپیمایی که سقوط می کند یا نقص فنی داشته و یا اینکه به علت خطای انسانی بوده ، اما در مورد حادثه آنتونوف موضوع خارج از این دو بحث است.

عضو کمیسیون عمران مجلس تصریح کرد: در مورد سقوط آنتونوف 140 سحله انگاری رئیس سازمان هواپیمایی دلیل اصلی وقوع این حادثه بوده است اما تا کنون در این مورد هیچ گزارش شفاف و روشنی هنوز دریافت نکرده ایم.

وی ادامه داد: با وجود اینکه کارشناسان بارها اعلام کرده بودند احتمال سقوط آنتونوف ها وجود دارد، سهل انگاری رئیس سازمان هواپیمایی و صدور مجوز پرواز این نوع هواپیما باعث بروز این حادثه شد.

لاهوتی گفت: سهل انگاری و عدم توجه مدیر و رئیس سازمان هواپیمایی به نظرات کارشناسان سازمان هواپیمایی دلیل اصلی سانحه هواپیمای آنتونوف و مرگ دلخراش عده ای از هموطنان بوده و این موضوعی نیست که به دست فراموشی سپرده شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس تاکید کرد: مجلس تا روشن شدن دلایل اصلی حادثه آنتونوف 140 همچنان پیگیر خواهد بود و منتظر دریافت گزارش از سوی مسئولان مربوطه است.

منبع:‌خانه ملت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۰
    0 0
    هواپیمای اخبر تایوانی نیز توربو پراپ بود و عینا مانند ایران 140 سقوط کرد
  • ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۰
    0 0
    1000 تا دانشگاه و موسسه تحقیقاتی داریم آن وقت به خاطر وجود مدیریت نابالغ و در موارد زیادی مشکل دار و سیاسی هنوز تو تولید موتورهایی مشابه موتور ایران 140 موندن.
  • ali ۲۱:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۰
    0 0
    دلیل اصلی سقوط=بی مسئولیتی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس