کد خبر 293258
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۰

یک کارگر افغانی که به عمق 20 متری کانال در حال احداث فاضلاب شهری سقوط کرده بود با کمک نجاتگران آتش نشانی تهران نجات پیدا کرد.

به گزارش مشرق، در پی وقوع یک حادثه، شاهدان با سامانه 125 آتش نشانی تماس گرفته و درخواست کمک فوری کردند که ستاد فرماندهی آتش نشانی، بیدرنگ آتش نشانان ایستگاه31 و گروه امداد و نجات 11 را ساعت 9:05 دقیقه صبح امروز به محل حادثه واقع در سی متری نیروی هوائی، ابتدای خیابان آقاجانی اعزام شدند.

حمیدرضا فرهاد توسکی رئیس ایستگاه 31 آتش نشانی تهران درباره چگونگی وقوع این حادثه گفت: در محل حادثه تعدادی از کارگران آب و فاضلاب شهری در حال حفر کانالو احداث خطوط ویژه انتقال فاضلاب بودند که یکی از کارگران افغانی بنام جمال-ق 38 ساله با استفاده از طناب غیر ایمن در حال ورود به کانال 20 متری بود که ناگهان بر اثر پاره شدن این طناب، به داخل کانال سقوط کرد.

وی افزود: آتش نشانان به محض رسیدن ضمن ایمن سازی محل حادثه یک کارگاه نجات بر روی این کانال برپا کردند و سپس یکی از آتش نشانان به داخل کانال رفته و کارگر مصدوم که از ناحیه سر، کمر و کتف دچار مصدومیت شده بود را بر روی برانکارد ثابت کرده و با کمک سایر آتش نشانان وی را از داخل کانال خارج کرد.

فرهاد توسکی تصریح کرد: امدادگران اورژانس بلافاصله پس از انجام کمک های اولیه، فرد مصدوم را به آمبولانس منتقل کرده و او را برای انجام درمان های تکمیلی به بیمارستان انتقال دادند.

لازم به ذکر است مدیر و افسر آماده منطقه 6 عملیات آتش نشانی تهران در همان لحظات نخستین در محل حادثه حاضر شده و بر فعالیت امدادی نیروهای آتش نشانی نظارت مستقیم داشتند.
{$sepehr_album_10583}


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.irارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

منبع: پایگاه 125

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • برادر ایرانی ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۱
    0 0
    شکر خدا که نجات پیدا کرد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس