کد خبر 246004
تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۲ - ۰۰:۳۰

به مناسبت دربی هفتاد و هفتم استقلال و پرسپولیس که جمعه 16شهریور برگزار می شود زیباترین گل‌های دربی‌ دو تیم را می توانید در زیر ببینید.

به گزارش خبرنگار ورزشی مشرق، دیدارهای دو تیم استقلال و پرسپولیس علی رغم زیبا نشدن همواره از حساسیت و جذابیت‌های فراوانی برخوردار بوده و دیدار پیش ‌رو هم که مصاف هفتاد و هفتم دو تیم به حساب می آید از این قاعده مستثنی نخواهد بود.
از نخستین دربی پایتخت که شانزدهم فروردین‌ سال 47 با تساوی بدون گل به پایان رسید تا به امروز در مجموع 76 نبرد تاریخی بین سرخابی‌های پایتخت برگزار شده که استقلالى‌ها 24 مرتبه و پرسپولیسی‌ها 18 مرتبه پیروز شده‌اند و در 34 بازى دیگر دو تیم به نتیجه تساوى رضایت داده‌اند. در این دیدارها هر دو تیم 70 مرتبه دروازه یکدیگر را هم باز کرده‌اند.

البته 4 گل پرسپولیس و 2 گل استقلال از روی ضربات پنالتی پایان مسابقه به ثمر رسیده است و 3 پیروزی 3 بر صفر(با رای فدراسیون فوتبال) برای استقلالی‌ها ثبت شده که این گل‌های زده و خورده در آمار نیامده است.

آخرین پیروزی پرسپولیس در دربی به 13 بهمن‌ماه سال 1390 برمی‌گردد که سرخپوشان شکست 2 بر صفر با با هت‌تریک ایمون زاید به برتری 3 بر 2 عوض کردند و آخرین برد استقلالی‌ها برابر پرسپولیسی‌ها مربوط به 18 آذرماه سال 1390 است، مسابقه‌ای که رقابتهای جام حذفی برگزار شد و طی آن استقلال با 3 گلی که در وقت اضافه به ثمر رساند، حریف سنتی‌اش را مغلوب کرد.

در دیدارهای رودرروی دو تیم گل‌های زیبایی به ثمر رسیده است که در زیر برخی از این گلها را که فیلم آن موجود بوده را می توانید ببینید.
**پیشاپیش از کیفیت پائین فیلم‌ها به علت قدیمی بودن آن ها عذرخواهی می شود.


دانلود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
    0 0
    چقد کیفیتش پایین بود.همه چی شطرنجی بود
  • ناشناس ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
    0 0
    بهترین گل ها گل های فکری وسامره بودند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس