کد خبر 230479
تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۲ - ۰۰:۲۰

یکی از شادی های معروفی که در فوتبال جهان از روی آن زیاد تقلید شد شادی معروف به گهواره "به‌به‌تو" ستاره تیم ملی برزیل در جام جهانی 1994 است.

به گزارش خبرنگار ورزشی مشرق، گل، شادی فوتبال است، عشق ورزشی است که در آن زیباترین صحنه ها شکل می گیرد، حساس ترین لحظات و عجیب ترین و بدیع ترین دقایق اتفاق می افتد.
در تاریخ ورزش شادی های خاصی داشته ایم که البته بهترین نوع آن در فوتبال شکل گرفته است؛ یکی از این شادی‌ها شادی معروف به گهواره "به به تو" ستاره تیم ملی برزیل در جام جهانی 1994 است.

برزیلی ها در مسابقات جام جهانی 1994 آمریکا و در جریان پیروزی 3 -2 برزیل برابر تیم ملی هلند در مرحله یک چهارم نهایی بعد از آن که گل سوم خود را به ثمر رساندند مقابل جایگاه ویژه تماشاگران رفتند و دست های خود را به علامت گهواره از آرنج به چپ و راست حرکت دادند. روماریو، به به تو و مازینهو، به خاطر تولد فرزند به به تو در ایام برگزاری مسابقات جام جهانی آمریکا چنین عمل کردند. این حرکت مدنی در فوتبال ایران به خصوص توسط یاران تیم بهمن کرج تقلید شد.



گل‌های برزیل را در این بازی روماریو، به‌به‌تو و برانکو به ثمر رساندند و دنیس برگ‌کمپ و آرون وینتر برای هلند گلزنی کردند. برزیل در جام جهانی 1994 به مقام قهرمانی دست یافت.

گلهای زیبای این دیدار جذاب را در زیر ببینید:


دانلود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس