به گزارش مشرق، پربازدیدترین عناوین سایت خبری تحلیلی مشرق به این شرح می باشد:





10کلمه پرجستجوی گوگل در سال 2014

با توجه به آمار این غول جستجو می‌توان به این نتیجه رسید، مسائل ناراحت‌کننده بیشتر از موضوعات دیگر برای کاربران جذاب بوده و سهم بیشتری در جستجوی‌های گوگل را به‌خود اختصاص داده‌ است. رتبه نخست به رابین ویلیامز، کمدین و بازیگر فقید آمریکایی که امسال خبر مرگ او منتشر شد، تعلق دارد. جایگاه دوم به عبارت جام‌جهانی فوتبال در برزیل به عنوان بزرگ‌ترین واقعه ورزشی اختصاص یافته است.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


محافظ رییس جمهور در بهشت زهرا(س)

«سید عبدالله رضوی طاهر» از نیرهای کادرِ «گردان مقداد» (لشکر 27 محمد رسول الله(صلوات الله علیه و آله)) به سال 1341 شمسی متولد شد و بیست و یک سال بعد، در «عملیات خیبر» بال در بال ملائک گشود.

محافظ رییس جمهور در بهشت زهرا(س)+تصاویر
شهید «سید عبدالله رضوی طاهر» هنگام عضویت در تیم محافظان رییس جمهور وقت(با لباس ورزشی)

محافظ رییس جمهور در بهشت زهرا(س)+تصاویر

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


درگذشت رهبر صابئین جهان دراهواز

فرقه صابئین مندائی گنزبرا طرفدار حضرت یحیی پیامبر هستند و دارای آیینی خاص در بسیاری از موارد همچون ازدواج در زیر باران و اب سرد و دیگر رسوم می باشند.

مردان این فرقه دارای محاسنی بلند و لباس های ردا گونه و سفید هستند که در اهواز و بسیاری از مناطق جهان سکونت دارند اما امار واقعی آنان مشخص نیست ولی گفته می شود آمار آنها در استان خوزستان 10 تا 20 هزار نفر است.

اخبار پربازدید 12 ساعت اخیر مشرق؛

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


کی‌روش و تیم ملی در بهشت

 کارلوس کی‌روش امروز بعد از تمرین صبح به همراه کاپیتان جواد نکونام و رضا قوچان نژاد با حضور در مجتمع خیریه بهشت رضا (ع) به نمایندگی از کل تیم ایران از کودکان یتیم و معلول این مجتمع دیدار کرد.

این مجتمع خیریه همان مکانی است که بازیکنان تیم ملی پیش از سه بازی حیاتی ایران در رقابتهای انتخابی جام جهانی با حضور در آن با شرایط نگهداری این کودکان آشنا شده بودند.

http://www.mashreghnews.ir/files/fa/news/1393/10/7/840267_238.jpg

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


واکنش نوبخت به اعتراض‌های لاریجانی، توکلی و رسایی

محمد باقر نوبخت در حاشیه اولین همایش مجلس و دفاع مقدس در پاسخ به خبرنگاران که در مورد برداشت دولت از صندوق توسعه ملی پرسیدند، گفت: ان شالله چهارشنبه به عنوان سخنگوی دولت در این زمینه صحبت می‌کنم.  
 
معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور در پاسخ به پرسش خبرنگار باشگاه خبرنگاران درباره برنامه دولت برای تقویت بودجه دفاعی کشور تصریح کرد: در حد مقدور این ارقام در لایحه بودجه 94 پیش‌بینی شده و تقدیم مجلس شده است.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


هاشمی:فتنه کشور را زیر فشار تحریم برد

«روزهاى سال، به طور طبیعى و به خودى خود همه مثل هم‌اند؛ این انسان‌ها هستند، این اراده‌‌‌‌‌ها و مجاهدت‌هاست که یک روزى را از میان روزهاى دیگر برمی‌کشد و آن را مشخص می‌کند، متمایز می‌کند، یامتفاوت می‌کند و مثل یک پرچمى نگه می‌دارد تا راهنماى دیگران باشد.

روز نهم دى هم از همین قبیل است؛ یعنى برخاسته از بصیرت است، از دشمن‌‌‌‌‌شناسى است، از وقت‌‌‌‌‌شناسى است، از حضور در عرصه‌ مجاهدانه است.

نهم دی 88، حادثه کوچکی نیست بلکه آن حرکت عظیم و ماندگار مردمی، شبیه حرکت بزرگ ملت در روزهای اول انقلاب است و باید تلاش شود در «سالگرد این حماسه»، حرف اصلی ملت ایران، یعنی حرکت در سایه دین و تحقق وعده‌های الهی تبیین شود» امام خامنه‌ای


برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


معروف: بخاطر پول به روسیه نرفتم

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران درباره قطعی شدن پیوستنش به تیم زنیت کازان روسیه، اظهار کرد: رضایت نامه از سوی باشگاه شهرداری ارومیه صادر شده، اما با توجه به تعطیلی‌هایی که این روزها در کشورهای اروپایی و روسیه وجود دارد کارهای اداری صدور ویزا انجام نشده و باید منتظر بمانم تا این اتفاق بیفتد.

او ادامه داد: قرار بود که من اول ژانویه در آنجا باشم، اما هنوز ویزایم صادر نشده است و با توجه به حضور زنیت کازان در جام باشگاه‌های اروپا علاوه بر ویزای روسیه به ویزای یک ساله شینگن هم نیاز است که هنوز هیچ کدام صادر نشده است. به خاطر تعطیلی‌ها مسئولان باشگاه روسی دیگر کاری نمی‌توانند انجام دهند و احتمالا 12 روز را از دست می‌دهم.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


داعش فروشگاه پوشاک زد

در شرایطی که حامیان اصلی تکفیری‌ها با تشکیل ائتلاف به اصطلاح ضد داعش، وانمود می‌کنند که دیگر از تکفیری‌ها حمایت نمی‌کنند و روند ارسال مهمات و تجهیزات برای آن‌ها متوقف شده، اما تصاویر داعش نشانگر این واقعیت است که ارسال محموله‌های اهدایی برای داعش همچنان ادامه دارد.

یک هفته پس از فاش شدن رهاسازی محموله‌های امدادی با چتر در مناطق تحت سلطه تکفیری‌ها، تروریست‌های داعش روز گذشته نخستین فروشگاه پوشاک و ملزومات خود را افتتاح کردند.

داعش فروشگاه پوشاک زد+عکس

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


خروج میلگرد از سر کارگر

دکتر علیرضا طبیب خوئیی جراح مغز و اعصاب بیمارستان حضرت رسول (ص)، در تشریح جزئیات این عمل نادر گفت: بیمار توسط اورژانس تهران به بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) به همراه اسکورت گروه آتش نشانی آورده شد.

وی با بیان اینکه در بدو ورود بیمار، بی‌قرار بود و هوشیاری کامل نداشت گفت: اما از نظر پزشکی با توجه به اینکه هنوز با افت هوشیاری شدیدی مواجه نبودیم به این معنی بود که ما احتمالا زمان برای انجام روند تشخیصی و درمانی مناسب خواهیم داشت.

http://www.mashreghnews.ir/files/fa/news/1393/10/8/840571_813.jpg

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


شمخانی: کمک و همکاری ایران جلو سقوط بغداد را گرفت/ شاهد گسترش تروریسم هستیم/ داعش و النصرة با رژیم اسرائیل مرتبطند

دریابان علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی در گفتگو با پایگاه خبری العهد لبنان گفت:امروز کمک به کشورهایی که در خط مقدم جبهه مواجهه با تروریسم حضور دارند باید اولویت کشورهای منطقه باشد.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیتی ملی  گفت: جمهوری اسلامی ایران براساس مسئولیتی که در این زمینه احساس می کند تلاش دارد تا بار دیگر آرامش به منطقه باز گردد به همین دلیل از هیچ تلاشی در این راستا به خصوص کمک به کشورهایی که امروز از گسترش موج تروریسم در منطقه آسیب دیده اند فروگذار نخواهد کرد.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


واکنش جالب رسایی به بخشش سربازها

پس از اعلام مسئولان حوزه نظام وظیفه درباره اینکه 4 بازیکن مشمول خدمت سربازی می توانند فقط تا پایان دیماه این تیم را در رقابت های جام ملتهای آسیا همراهی کنند نایب رییس کمیسیون اصل نود مجلس در واکنش به این خبر گفت: چه جالب!

حجت الاسلام حمید رسایی درحالی که قصد اظهار نظر در این باره را نداشت پس از ابراز تعجب از صدور این حکم موقتی اعلام کرد: باید بررسی کرد که این مجوز به چه دلیل صادر شده است. با این همه من در این مقطع نمی توانم در این باره اظهار نظری بکنم و جا دارد تا در این ارتباط این مسایل را بررسی کنم.

اخبار پربازدید 12 ساعت اخیر مشرق؛

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


جزئیاتی از سقوط جنگنده ائتلاف در عراق

منابع محلی، نیمه شب گذشته اعلام کردند گروه تروریستی داعش یک هواپیمای جنگی ائتلاف جهانی را در ناحیه «الضلوعیه» در شمال عراق ساقط کرد؛ خبری که ارتش عراق و آمریکا هنوز واکنشی به آن نشان ندادند.

«اسکای نیوز» نوشت: تنها چند ساعت پس از آنکه نیروهای دولتی عراق از پاکسازی شماری از محله‌ها در الضلوعیه در استان صلاح‌الدین خبر دادند، منابع محلی نیمه های شب گذشته فاش کردند که گروه تروریستی داعش یک جنگنده متعلق به نیروهای ائتلاف نظامی را در این منطقه سرنگون کرده است.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


شعر جالب عمو پورنگ برای اکبر عبدی

داریوش فرضیایی (عمو پورنگ) با انتشار عکسی از خودش در کنار اکبر عبدی در صفحه اینستاگرامش، شعری را ضمیمه آن کرد که البته اشاره‌ای نکرده سروده خودش است یا دیگری.

داریوش فرضیایی (عمو پورنگ) با انتشار عکسی از خودش در کنار اکبر عبدی در صفحه اینستاگرامش، شعری را ضمیمه آن کرد که البته اشاره‌ای نکرده سروده خودش است یا دیگری.

اخبار پربازدید 12 ساعت اخیر مشرق؛

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


خطرناکترین تورهای گردشگری دنیا

روزنامه «دیلی میل» در گزارشی از خطرناک‌ترین و ترسناک‌ترین تورهای گردشگری در سراسر جهان نام برده که با وجود هیجان فراوان، گاهی به قیمت جان گردشگران و یا دستگیری توسط پلیس تمام می‌شود.

تور راکتور اتمی فوکوشیما - ژاپن

 راکتور اتمی فوکوشیما که پس از نیروگاه چرنوبیل محل رخ دادن خطرناک‌ترین فاجعه اتمی در تاریخ است، به یک جاذبه گردشگری تبدیل شده است. هم‌اکنون راهنمایان تورهای دولتی با اسکورت اتوبوس‌های گردشگران توضیحاتی را درباره بروز این فاجعه اتمی به بازدیدکنندگان ارائه می‌دهند. در سال 2011 شش راکتور نیروگاه اتمی فوکوشیمای ژاپن بر اثر بروز سونامی منفجر شد و منجر به انتشار گازهای رادیواکتیو و در نتیجه تخلیه کامل منطقه شد. با این وجود در حال حاضر به دلیل درصد پایین آلودگی، گردشگران می‌توانند از بقایای این نیروگاه اتمی دیدن کنند.

خطرناکترین تورهای گردشگری دنیا+عکس

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


بلاتکلیفی ثبت‌نام‌کنندگان دنا

ثبت‌نام‌کنندگان خودروی دنا در حالی روزهای انتظاری را برای تعیین قیمت این خودرو سپری می‌کنند که شورای رقابت قرار است چهارشنبه هفته جاری قیمت نهایی دنا را مشخص کند. جلسات شورای رقابت هر چهارشنبه برگزار می‌شود این در شرایطی است که چهارشنبه گذشته جلسه این شورا تشکیل نشد.

در حال حاضر حدود ده هزار ثبت‌نام‌کننده دنا چشم انتظار نتایج نهایی قیمت‌گذاری این خودرو هستند حال آنکه برخی شواهد از توافق ضمنی ایران خودرو و شورای رقابت در تعیین قیمت دنا خبر می‌دهند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس