به گزارش مشرق، پربازدیدترین عناوین سایت خبری تحلیلی مشرق به این شرح می باشد:





برنامه کامل جام ملت‌های آسیا 2015 + ساعت بازی‌ها

بازی‌های جام ملت‌های آسیا با حضور 16 تیم در 4 گروه از 19 دی لغایت 11 بهمن 93 با میزبانی استرالیا در 5 شهر سیدنی، نیوکاسل، کانبرا، بریزبن و ملبورن برگزار خواهد شد.

گروه‌بندی این دوره از رقابت‌ها به شرح زیر است:

گروه A: استرالیا، کره جنوبی، عمان و کویت

گروه B: ازبکستان، عربستان، چین و کره شمالی

گروه C: ایران، امارات، قطر و بحرین

گروه D: ژاپن، اردن، عراق و فلسطین

ایران به عنوان تیم اول از گروه B در مرحله مقدماتی به این دوره از رقابت‌ها صعود کرده است. همچنین تیم‌های امارات و بحرین به عنوان تیم‌های اول از گروه های E و D و همچنین قطر به عنوان تیم دوم از گروه D مرحله مقدماتی هم‌گروهی‌های ایران در مرحله قهرمانی رقابت‌های جام ملت‌های 2015 استرالیا هستند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


جزئیات تخلفات پدیده شاندیز اعلام شد

قباد افشار در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: مجموعه پدیده شاندیز تغییر کاربری غیرمجاز اراضی خود را در حدود 50 هکتار انجام داده که در این میان تغییر کاربری در سطح 41/5 هکتار از این اراضی خارج از محدوده و در حریم شهر شاندیز قرار داشته و غیرقانونی است.

وی افزود: شهرداری شاندیز نیز در این پرونده دچار تخلف شده که تخلف آن نیز در حال پیگیری و اقدام است. چرا که از سویی در مصوبه شاندیز آمده است «تا پنج سال مجوز ساخت و ساز در این 50 هکتار به آنها داده نشود» که شهرداری شاندیز در همان سال اول این مجوز را به آنها داده است و تخلف دوم شهرداری شاندیز این بوده که در این اراضی به آنها پروانه ساخت داده است.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


گزارشی از" پدیده" این روزهای اقتصاد کشور
همه ناگفته های شرکت "پدیده" برای 110هزار سهامدار نگران/ از زندگینامه "پهلوان" تا صورتهای مالی کلان

همه‌ی ما وقتی نام پدیده را در حافظه خود جست‌وجو می‌کنیم به یاد اولین تبلیغات این شرکت در تاریخ 8. 8. 88 و همزمان با سالروز ولادت امام هشتم (ع) می‌افتیم، فرصتی که پدیده از آن به عنوان یک ترفند تبلیغاتی استفاده کرد.

اسامی محسن پهلوان مقدم، محمدرضا ریاحی، سعید ورودی طرقبه، علیرضا یزدانی لنگرودی و علی اکبر عبدی فریمانی به عنوان بزرگترین سهامداران این شرکت به ثبت رسیده است که پهلوان سمت ریاست هیات مدیره و سایرین، اعضای این هیات مدیره را تشکیل می‌دهند.

اخبار پربازدید 12 ساعت اخیر مشرق؛

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


بی‌رحم‌ترین مرد 2014

روزنامه آمریکایی "فارن پالیسی"، با انتشار فهرستی از بی رحم ترین شخصیت هایی که در وقایع سیاسی و تحولات جهان نقش داشتند، ابوبکر البغدادی را در صدر این فهرست جای داد.

سال 2014، بسیاری از کشورها به ویژه کشورهای خاورمیانه و آمریکا صحنه تحولات سیاسی و امنیتی بود و در آن ها، شخصیت هایی پدیدار شدند که بر تحولات اوضاع، تاثیری عملی داشتند و در نقشه آینده، دست بردند. نخستین فرد از این فهرست، ابوبکر بغدادی سرکرده گروه تروریستی داعش است.

اخبار پربازدید 12 ساعت اخیر مشرق؛

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


همه اقوام روحانی در دولت

حسن روحانی صبح امروز در همایش اقتصاد ایران با اشاره به این که همه دستگاه‌ها باید فعالیت اقتصادی‌شان را به صورت شفاف بیان کنند. گفت: «همه مردم باید از آمار، ارقام و طرح‌های اقتصادی در یک لحظه باخبر شوند؛ در اینجا پسرخاله و پسرعمه نداریم!» شاید همین جمله کافی باشد تا سری به «پسرعمه» ها و «پسرخاله» های رئیس جمهور در دولت بزنیم:

1- حسین فریدون

فریدون برادر حسن روحانی است که در دولت مسئولیت دستیار ارشد رئیس جمهور را بر عهده داشته و همیشه جز همراهان رئیس جمهور محسوب می شود. البته پیش از این نیز در دوران ریاست جمهوری هاشمی، خاتمی و احمدی نژاد، «برادر» ها یکی از افراد مورد اعتماد دولت ها بوده اند.

 

2- عبدالحسین فریدون

وی برادرزاده حسن روحانی است که مدیرکل وزرات علوم و آموزش عالی را برعهده داشته و همچنین سرپرست مرکز جذب اعضای هیئت علمی این وزارتخانه است. عبدالحسین فریدون در دولت سید محمد خاتمی، ریاست دانشگاه سمنان را عهده‌دار بوده است.

 

3- طاهره قیومی

قیومی مسئول روابط عمومی نهاد ریاست جمهوری است که حسن روحانی دایی مادرش می شود.

 

4- اسماعیل سماوی

سماوی خواهرزاده حسن روحانی سرپرست گروه مشاوران جوان، رئیس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری و مشاور رئیس دفتر رئیس جمهور است. انتصاب سماوی در بسیاری از رسانه های اصلاح طلب با انتقاد مواجه ش

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


سرمقاله کیهان درباره پدیده و علاالدین

روزنامه کیهان در سرمقاله امروز خود نوشت: عدالت اجتماعی و انتظار عمومی برای برخورد با «مفاسد اقتصادی» آرزوی بزرگی است که تحقق آن، برخلاف آنچه برخی وانمود می‌کنند دست‌نیافتنی نیست  و تنها نیازمند عزمی راسخ، دستی پاک و هوشمندی مومنانه است. مشکلات و گرفتاری‌های عمومی چیزی نیست که کسی از آن بی‌خبر باشد و برای اطلاع از آن، نیازمند تشکیل کمیته و کارگروه باشد! راه‌حل بسیاری از مشکلات نیز آشکار است و به نظر می‌رسد تشکیل مجامع و کارگروه‌های عریض و طویل و پرطمطراق،  غیر از اتلاف وقت و صرف ‌هزینه نتیجه درخور توجه دیگری نداشته باشد.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


«پیمان جبلی» معاون سیاسی صداوسیما شد

محمد سرافراز پس از تغییر معاون سیما، صدا و بخش های دیگر، یکی از مهم ترین معاونت های سازمان صداوسیما را تغییر داد.

بنا بر این گزارش، سرافراز در جابجایی اخیر خود، «پیمان جبلی» را به عنوان معاون سیاسی سازمان صداوسیما منصوب کرده است.

معاونت سیاسی از مهم ترین و دست نیافتنی ترین بخش های سازمان صداوسیماست که طی یک دهه اخیر مسئولیت آن با مجید آخوندی بوده است.

اخبار پربازدید 12 ساعت اخیر مشرق؛

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


ماجرای نشاندن اجباری هواپیمای ناتو و فرار F۱۵های آمریکایی

جدیدترین جزئیات از فرود اجباری یک فروند هواپیمای ایرباس A300 متعلق به هواپیمایی فلای دوبی که شهریورماه سال جاری با هشدار قرارگاه پدافند هوایی به علت ارائه اطلاعات غلط در فرودگاه بندر عباس به زمین نشانده شده بود، منتشر شد.

امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافندهوایی خاتم‌الانبیاء طی سخنانی در مستند «فرود اجباری»، با بیان اینکه از طریق سازمان بین المللی ایکائو مطرح کرده بودیم که بعضی از هواپیماهای کشورها از جمله هواپیماهای ناتو حق عبور از فضای جمهوری اسلامی ایران را ندارند، گفت: پرواز ایساف هم در روز جمعه ساعت 5 بعد از ظهر از نقطه ورودی بین ما و کشور افغانستان قصد ورود به کشورمان را داشت، غافل از اینکه سامانه‌های بومی شنود ما حدود 100 الی 150 کیلومتر از بیرون مرزها را نیز کنترل می‌کند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


بارسلونا هدیه رئال را پس فرستاد/ شکست آبی اناری‌ها با گل به خودی

تیم‌های فوتبال رئال سوسیه داد و بارسلونا از ساعت 23:30 یکشنبه شب در چارچوب هفته هفدهم رقابتهای لالیگای اسپانیا برابر هم به میدان رفتند که این بازی را تیم سوسیه داد با برتری یک بر صفر به سود خود خاتمه داد. تنها گل این مسابقه در دقیقه دوم روی گل به خودی جوردی آلبا به ثمر رسید.

جدول رده بندی لالیگا

ردیف تیم بازی
برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل گل امتیاز
1 رئال مادرید 16 13 0 3 56 15 41 39
2 بارسلونا 17 12 2 3 41 8 33 38
3 اتلتیکو مادرید 17 12 2 3 34 15 19 38
4 والنسیا 17 10 4 3 31 13 18 34
5 سویا 16 10 3 3 26 17 9 33
6 ویارئال 17 9 4 4 29 16 13 31
7 مالاگا 17 9 3 5 21 17 4 30
8 ایبار 17 6 5 6 21 23 -2 23
9 سلتاویگو 17 5 5 7 17 19 -2 20
10 اسپانیول 17 5 5 7 20 26 -6 20
11 رایووایکانو 17 6 2 9 19 32 -13 20
12 اتلتیک بیلبائو 17 5 4 8 13 20 -7 19
13 رئال سوسیداد 17 4 6 7 18 22 -4 18
14 ختافه 17 4 5 8 12 21 -9 17
15 آلمریا 17 4 4 9 15 25 -10 16
16 دیپورتیوو لاکرونیا 17 4 4 9 14 27 -13 16
17 لوانته 17 3 6 8 13 33 -20 15
18 گرانادا 16 2 7 7 10 26 -16 13
19 کوردوبا 16 1 8 7 11 27 -16 11
20 الچه 17 2 5 10 15 34 -19 11

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


نان قرض دادن لیندا چاوز به رجوی

"لیندا چاوز" دستیار پیشین رئیس‌جمهور آمریکا، که این روزها حقوق بگیر گروهگ تروریستی منافقین شده طی مقاله ای که بیشتر شبیه طنز می ماند "مریم رجوی" را بزرگترین چالش جمهوری اسلامی می داند. در حالی که مریم رجوی حتی عرضه ندارد گروهک خود را نگه دارد و هر روزه تعدادی از اسیرشدگان کمپ لیبرتی به هر قیمتی شده فرار می کنند.

دربخش هایی از این مقاله که وب سایت "سازمان مجاهدین خلق" آن را منتشر کرده آمده است:

«هر چند داعش تهدید بزرگی به‌شمار می‌رود، اما (رژیم) ایران تهدیدی بسا بزرگتر است؛ به‌خصوص اگر به سلاح اتمی دست یابد. درعین‌حال، دولت اوباما به میزان زیادی توجهی نمی‌کند و به‌جای آن، مذاکراتی را دنبال می‌کند که هیچ‌گاه رژیم ایران را متقاعد نخواهد کرد دستور کار تسلیحات اتمی خود را کنار بگذارد و تسلیم جامعه بین‌المللی کند.

اخبار پربازدید 12 ساعت اخیر مشرق؛

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


پرونده "پدیده" از زبان دادستان کشور

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی با اشاره به اقدام برخی شرکت ها به ویژه در شهر مشهد به عرضه گسترده سهام گفت: هیچ یک از شرکت های سهامی خاص حق ندارند همچون شرکت های سهامی عام اقدام به فروش سهام کنند و این سهام در بازار دلالی بدون پشتوانه افزایش قیمت پیدا کند.

وی گفت: اخیرا دادستانی مشهد دستور توقف تبلیغات این قبیل شرکت ها را در رسانه ملی، سطح فرودگاه ها و مبادی ورودی و خروجی شهرها صادر کرده و دادستانی مشغول رسیدگی به تخلفات آنها است.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


تخفیف 15 درصدی بیمه شخص ثالث

امراللهی، مدیرعامل بیمه ایران درباره دلایل ارائه تخفیف ثالث گفت: بیمه ایران حاضر نیست به هر قیمتی بیمه بفروشد.

او با اشاره به امضای تفاهم‌نامه در سندیکای بیمه‌گران در سال 1392 درباره قیمت بیمه ثالث گفت: با توجه به این تفاهم‌نامه و هر چند برخی شرکت‌ها تا 70 درصد تخفیف ارائه کردند که در حال حاضر وضعیت مالی آن‌ها مشخص است، اما بیمه ایران روی قیمت خود ماند. اوایل امسال به سندیکا نامه نوشتیم و اصرار کردیم که همه شرکت‌های بیمه در این زمینه وحدت رویه داشته باشند اما مورد قبول واقع نشد. به همین دلیل و با کار کارشناسی انجام شده بیمه ایران تصمیم گرفت در بعضی از گروه‌ها تخفیف قائل شود.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


حضور اسد در جشن میلاد پیامبر

بشار اسد شب گذشته در مراسم جشنی که از سوی وزارت اوقاف سوریه به مناسبت سالروز میلاد خجسته آخرین فرستاده بزرگ الهی حضرت محمد(ص) در مسجد الافرم دمشق برگزار شد، شرکت کرد.

در این مراسم، شیخ بدرالدین حسون مفتی سوریه، وائل الحلقی نخست وزیر و جمعی از مقامات و  علمای ارشد این کشور شرکت داشتند.

تصاویری از حضور اسد در سالروز میلاد پیامبر(ص)

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


هشدار درباره سونامی ۵ میلیونی بیکاران

مقامات وزارت کار اعلام کرده اند به زودی ۵ میلیون و ۳۰۰ هزار کارجوی فارغ التحصیل دانشگاهی راهی بازار کار خواهند شد و مسئولان باید در این باره برنامه ریزی های جدی ای را داشته باشند.

یکی از مسائلی که درباره باقی ماندن شرایط نامناسب بازار کار برای فارغ التحصیلان دانشگاهی مطرح می شود، اشباع برخی رشته ها و نبود تقاضا برای جذب آنها و همچنین مهارت نداشتن کارجویان تحصیل کرده دانشگاه ها است.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • سمیعی ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    0 0
    اصلا مهم نبود خبرهاتون
  • ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    0 0
    با رحم ترین مرد 2014 هم معرفی می کردید
  • ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    0 0
    لعنت بر بی رحم ترین مرد های 2014

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس