کد خبر 375182
تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۳ - ۰۲:۱۶

سعید معروف می گوید هنوز ویزایش برای حضور در روسیه صادر نشده و ممکن است با 12 روز تاخیر به تیم جدیدش در لیگ این کشور بپیوندد.

به گزارش مشرق، کاپیتان تیم ملی والیبال ایران درباره قطعی شدن پیوستنش به تیم زنیت کازان روسیه، اظهار کرد: رضایت نامه از سوی باشگاه شهرداری ارومیه صادر شده، اما با توجه به تعطیلی‌هایی که این روزها در کشورهای اروپایی و روسیه وجود دارد کارهای اداری صدور ویزا انجام نشده و باید منتظر بمانم تا این اتفاق بیفتد.

او ادامه داد: قرار بود که من اول ژانویه در آنجا باشم، اما هنوز ویزایم صادر نشده است و با توجه به حضور زنیت کازان در جام باشگاه‌های اروپا علاوه بر ویزای روسیه به ویزای یک ساله شینگن هم نیاز است که هنوز هیچ کدام صادر نشده است. به خاطر تعطیلی‌ها مسئولان باشگاه روسی دیگر کاری نمی‌توانند انجام دهند و احتمالا 12 روز را از دست می‌دهم.

معروف درباره این که چگونه راضی شد در میانه فصل از شهرداری ارومیه جدا شود، گفت: خیلی با خودم فکر کردم و باید یکی از سخت‌ترین تصمیمات زندگی‌ام را می‌گرفتم. بین والیبال و مردم ارومیه وابستگی خاصی وجود دارد. شاید برای مردم این شهر خیلی سخت باشد که بعد از سه سال من را نبینند.

کاپیتان تیم ملی والیبال گفت: از نظر حرفه‌ای این انتقال طبیعی است، اما از نظر عاطفی هم برای من و هم برای مردم ارومیه سخت است. من از آنها عذرخواهی کردم و همچنین از مسئولان باشگاه شهرداری بسیار تشکر می‌کنم که رضایت نامه ام را صادر کردند و کارهای مورد نیاز برای انتقالم را انجام دادند. شاید آنها بعدا از طرف مردم ارومیه مورد مواخذه قرار بگیرند که چرا رضایت نامه ام را دادند.

بازیکن جدید تیم زنیت کازان روسیه در ادامه گفت: امیدوارم شهرداری ارومیه بدون سعید معروف هم روند رو به رشد خود را ادامه دهد. به احتمال زیاد از بین پاسور تیم ملی فرانسه و ایتالیا یک نفر به جای من به تیم خواهد آمد. با توجه به فاصله امتیازی که در دور رفت لیگ به وجود آمده شهرداری شانس خوبی برای قهرمانی دارد. بازی‌های پلی‌آف خیلی مهم است که یک پاسور با تجربه می‌تواند به لحاظ فنی در این بازی‌ها به تیم کمک کند.

معروف در پایان گفت: امیدوارم جای خالی من در تیم حفظ نشود. به غیر از من پیشنهادهای خارجی زیادی بعد از لیگ جهانی به بازیکنان تیم ملی شد، اما این پیشنهادها آنقدر چشمگیر و وسوسه انگیز نبود. یکی از دلایلی که باعث شد من به این پیشنهاد پاسخ مثبت دهم، حضور زنیت در لیگ خوبی مثل روسیه و همچنین جام باشگاه‌های اروپا بود. واقعا بحث مالی کوچک‌ترین نقش را در این انتخاب من داشت و مردم ارومیه هم می دانند که من هیچ وقت پول را با آنها مقایسه نمی‌کنم.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۲:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
    0 0
    بخاطر پول به روسیه نرفتم ! لابد فی سبیل الله رفتی! . شاید برای مردم این شهر خیلی سخت باشد که بعد از سه سال من را نبینند!! انصافا توضیحی لازم نیست.
  • مهدی مرادیفر ۰۳:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
    0 0
    اقای معروف حقته .مگر از فوتبالیست های بی عرضه چی کم داری تا جوانی بفکر پیریت باش والا راننده تاکسی در انتظارته حالا خود دانی
  • ۰۵:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
    0 0
    به هر دلیلی که رفتی دمت گرم
  • مجید ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
    0 0
    باسلام این حق اقای معروف است که با شایستگی به سوی ورزش حرفه ای برود. نباید با تعصبات غلط مانع پیشرفت دیگران شد.به امید موفقیت برای ایشان وکلیه بچه های تیم ملی والیبال .
  • ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
    0 0
    به خاطر پول و معیشت هم رفته باشی اشکالی ندارد -
  • مهدی ص ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
    0 0
    حقشه بهترین پاسور لیگ جهانی مثل بعضیا نرفته از ویتنام ببازه وپول مفت بگیره
  • مهسام ۰۰:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۹
    0 0
    دیگه باید فاتحه والیبال رو خوند امروز سعید معروف فردا نوبت بقیه بازیکناس.دلمون واسه اون تکنیک های ناب ا(اون جاخالیاو...) تنگ میشه،
  • ساناز ۰۰:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۹
    0 0
    وقتی ارزش شو ندونن همین میشه .بالایییا لیاقتشون اینه ک همون ب فوتبال.... برسن.
  • سجاد ۰۵:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۳
    0 0
    عزیز من انصافاً تو بودی چی کار میکردی؟ نگاه کن انصافاً بگو فقط!! معروف با رفتنش و لژیونر شدنش راهو را واسه بقیه هم مثل عادل غلامی و موسوی و خیلی بازیکن های خوب دیگه تیم بازکرد. پیشرفت تیم ملی خیلی مهتر از پیشرفت تیم باشگاهی ارومیه است با تمام علاقه که به تیم ارومیه دارم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس