فرمانده ناجا با بیان اینکه برخورد با افراد هنجارشکن در ماه مبارک رمضان‌ اولویت ناجاست، گفت: ‌نیروی انتظامی در این ماه پربرکت و خیر هیچ‌گونه حرمت‌شکنی و ناهنجاری ها را تحمل نخواهد کرد.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق٫ اسماعیل احمدی‌مقدم ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی اظهار کرد: مردم، سرداران و رزمندگان این استان قطعا در دوران دفاع مقدس خاطره آفرین بودند.

وی تاکید کرد: ناجا باید در حد وسع خود تلاش کند که آسایش، رفاه، و امنیت مردم را فراهم کند.

فرمانده ناجا با اشاره به حوادث تلخ سال 88 گفت: با روی دادن این حوادث و رویداد های دیگر ما قدر امنیت کشور را می دانیم البته باید بدانیم امنیت زیربنا و زیرساخت عدالت و توسعه و رفاه و آبادانی است.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه در کشور ما اقوام و مذاهب مختلفی وجود دارد ادامه داد: دشمن همواره سعی می کند با توجه به شرایط فعلی تحریم ها اوضاع کشور را نابسامان نشان دهد در اینجاست که امنیت اهمیت مضاعفی پیدا می کند.

اگر امنیت نباشد توسعه و رفاه نیست

سردار دکتر احمدی مقدم گفت: اگر امنیت نباشد توسعه و رفاه نیست، اگر امنیت نباشد برای افرادی که قصد چپاول دارند فضا خوب است.اینکه رفاه منجر به توسعه، عدالت و اقتصاد می شود شکی نیست و باید امنیت برپا و پایدار باشد.

وی گفت: ایران با همه فشارها، تحریم ها و حوادثی که در حال گذر است، با صلابت ایستاده و فشارها را تحمل می کند و تمام حاشیه هایی که ایجاد کرده اند این است که ما را از پای در بیاورند که تمام نقشه‌های شوم آنها خنثی و برملا شده است.

رییس پلیس کشور گفت: تلاش صهیونیست ها و استکبار را نباید نادیده بگیریم آنچه که امروز در خاورمیانه در حال گذر است بسیار تلخ است چرا که ما مسلمانان دستاویز توطئه بیگانگان نشویم.

احمدی مقدم ادامه داد: آنهایی که به دنبال فتنه انگیزی هستند، به دنبال اسلام نیستند بلکه مزدورانی هستند که به تخریب دین می پردازند.

وی تاکید کرد: بیان کردن جهاد نکاح توسط اسلام گرایان افراطی در اصل یک روسپیگری است و با اصل و معنای واقعی خود بسیار متفاوت است و بسیار شرم آور است و آنها سعی می‌کنند که خشن ترین چهره از اسلام را به دنیا معرفی شود که حاشیه امن برای صهیونیست‌ها ایجاد شود.

فرمانده ناجا گفت: جمهوری اسلامی ایران با وجود امنیتش تابع ولایت و امامت و امت است که بدون هم، شکل پیدا نمی کند و معنایی ندارد چرا که امت ما و امام این امت لازم و ملزوم هم هستند.

احمدی مقدم مردم سالاری دینی و اعتماد مردم به مسئولان را از دیگر ویژگیهای ثبات امنیت در کشور بر شمرد و گفت: همواره دشمن با عناوین مختلف نظیر ماهواره، اینترنت و تبلیغات مسموم سعی در تخریب افکار ملت و امنیت آنها دارد و انتظار بیشتری از دشمن نمی توان داشت.

این مقام انتظامی تاکید کرد: می بینیم که با همه این امواج و هجوم سهمگین و پرتلاطم دشمن، جمهوری اسلامی همچنان پابرجا ایستاده و روز به روز هم به اقتدار آن افزوده می شود این هم طبیعی است در جنگ هم اگر پیروز شویم قطعا تعدادی کشته و مجروح می شوند.

سردار احمدی مقدم اشاره ای به تلفات جنگ فرهنگی کرد و بیان داشت: این تلفات بصورت معتاد، مواد مخدر، مصرف کننده مشروبات، بی حجابی و روسپیگری نمود پیدا می کند و چهره جامعه را مخدوش می کند. در جنگ تن به تن تاسیسات و پالایشگاه ها و .. مورد هجوم قرار می گیرند اما خسارت جنگ فرهنگی به جامعه برمی گردد که با حوزه فکری، روحی و روانی اجتماع مرتبط است.

فرمانده نیروی انتظامی با تاکید بر اینکه در هر دو جبهه ما ایستادگی کرده‌ایم و مقاوم هستیم٫ تصریح کرد: تلفات جبهه فرهنگی و اجتماعی به مراتب بیشتر از جنگ سخت است. ایستادگی پویاو بالندگی جمهوری اسلامی ایران دشمن را در این حوزه مایوس کرده است.

سردار مقدم با اشاره به اینکه نظام ارزشی ما در همان روزهای اول انقلاب دگرگون شد، ادامه داد: نیروی انتظامی امروزه نیرویی نیست که صرفا برای برخورد با  دزدان و مزاحمان نوامیس  باشد بلکه در سطح ملی باید در بعد اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و نظامی به دولت کمک کند.

سردار احمدی مقدم تاکید کرد: امروزه در هر زمینه‌ای که شما فکر کنید، نیروی انتظامی صاحب نقش است. این به دلیل پیچیده شدن جرایم است و نگاه نیروی‌ انتظامی نگاهی قانونی، حرفه‌ای و مدافع حریم و حقوق مردم عزیز ایران است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر اینکه امامت و امت لازم و ملزوم همدیگرند و این دو از هم جدایی ناپذیرند، اظهار کرد: تلاش ما در ماه مبارک رمضان همچون سالهای گذشته دفاع از ارزشهای اسلامی و شعائر دینی است.

احمدی مقدم برخورد با افراد هنجارشکن در ماه مبارک رمضان را از دیگر اولویت های پلیس در این ماه عنوان کرد و بیان داشت: نیروی انتظامی در این ماه پربرکت و خیر هیچ‌گونه حرمت‌شکنی و ناهنجاری ها را تحمل نخواهد کرد.

مراسم از زحمات سردار مسعود خرم‌نیا در زمان تصدی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی تقدیر و سردار محسن حسن خانی‌ به عنوان فرمانده جدید استان معرفی شد.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس