کد خبر 286938
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۰

تخریب غیر اصولی ساختمان در خیابان تهرانپارس، مرگ کارگر ساختمانی را در پی داشت.

به گزارش مشرق، به دنبال تماس شهروندان با سامانه 125 آتش نشانی مبنی بر ریزش آوار در خیابان تهرانپارس، خیابان 206 شرقی ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بی درنگ زنگ ایستگاه 57 را ساعت 10:20 دقیقه صبح امروز به صدا درآورد و آتش نشانان به سرعت به سوی محل حادثه اعزام شدند.

فرشاد نعیمی نیا رئیس ایستگاه 57 در این باره اظهار داشت: با رسیدن آتش نشانان به محل حادثه مشاهده شد قسمتی از یک ساختمان در حال تخریب به علت عدم رعایت اصول ایمنی بر روی کارگری 40 ساله به نام سیف الدین –ع(تبعه افغانستان) فرو ریخته و وی را گرفتار کرده بود.
وی افزود: آتش نشانان بلافاصله با رعایت کامل اصول ایمنی و یافتن محل دقیق محبوس شدن کارگر ساختمانی مشغول به آوار برداری شدند و توانستند در کمترین زمان ممکن وی را از زیر سنگ و خاک به بیرون منتقل کنند.

رئیس ایستگاه 57 خاطرنشان کرد: آتش نشانان پس از خارج کردن فرد مصدوم، وی را به محل ایمن انتقال دادند که متاسفانه مرگ وی به علت شدت جراحات توسط عوامل اورژانس تایید شد.
گفتنی است: آتش نشانان پس از ایمن سازی کامل محل حادثه و اطمینان از عدم وجود خطر و همچنین دادن تذکرات ایمنی به کارگران و مسئولین ساختمان در حال تخریب به عملیات خود پایان دادند.
{$sepehr_album_9799}

منبع: پاپگاه خبری 125

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس