کد خبر 610520
تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۵

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: درگیری بین بیمار و پزشک در شهر آستارا شخصی بوده و ربطی به موضوع پزشکی و مسائل درمانی بیمار ندارد.

 به گزارش مشرق، حسین اتحاد معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان در رابطه با اخبار منتشر شده درباره درگیری پزشک و بیمار گفت: ظاهرا درگیری بین یک بیمار 72 ساله و یک پزشک رخ داده که این خبر به سرعت در فضای مجازی منتشر و دست به دست شده است.

وی ادامه داد: بررسی‌های انجام شده تا این مرحله نشان می دهد که موضوع شخصی بوده و ربطی به مسائل درمانی و پزشکی ندارد. البته شنیده‌ها تنها از بیمار صورت گرفته و کاملا یک‌طرفه است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان ادامه داد: برای بررسی‌های بیشتر لازم است تا صحبت‌های پزشک نیز شنیده شود که وی در حال حاضر در استان حضور ندارد.

اتحاد افزود: جراحات وارد شده جدی نبود و  البته از بیمار خواسته‌ایم تا برای ادامه درمان به شهر رشت بیاید.

وی در پایان گفت: به این مسئله به طور جدی رسیدگی و با هرگونه بی قانونی در این زمینه برخورد خواهیم کرد. درخواستی که داریم این است که تا روشن شدن علت دقیق این حادثه از گمانه‌زنی خودداری شود. مسئله اعتماد بین پزشک و بیمار نباید با این اخبار نسنجیده آسیب ببیند و مردم باید اخبار را صرفا از مسئولان و به طور دقیق دریافت کنند و بازار داغ شایعات در فضای مجازی کانال مناسبی برای دریافت اینگونه اخبار نیست.

روز گذشته عکسی از چهره خون آلود یک پیرمرد بیمار با لباس بیمارستان در فضای مجازی دست به دست می‌شد که در توضیح آن ذکر شده بود پزشک در مراحل درمان با بیمار درگیر شده و به وی صدمه زده است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 19
  • ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
    0 0
    بيمار با دکتر مشکل شخصي داشته؟؟؟
  • ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
    0 0
    خخخخخ. بله یکطرفه نباید به قاضی رفت ولی پس چرا پزشک بقول خودتون در استان حضور ندارد؟؟!!! اگر تقصیر کار و مقصر نیست چه نیازی به خروج از استان و غیبت در مراحل تحقیق داره؟! این به ذهن متبادر میشه که گویی ایشون فرار کرده!!
  • ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
    0 0
    اگر جراحات سطحی بوده پس چرا باید برای ادامه مداوا به رشت منتقل شود ضمنا اقا دکتر چرا جیم شده و نیستش...
  • ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
    0 0
    ازىک پزشک بعىد است.
  • محسن ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
    0 0
    بچه ها و اشناهای این مرد مگه مرده بودن .برید دکتر تا حد مرگ بزنید
  • محمود ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
    0 0
    دیگه اعتمادی بین دکتر و بیمار نمونده که بخواد از بین بره. همه چی پول شده. اگه پول نداشته باشی بخیه ای که کردن هم باز میکنن
  • مرتضی ۲۱:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
    0 0
    سلام البته درگیری بین هرکسی که باشه کاری مذموم وناپسند است .و صد البته چنانچه طرفین درگیری هردو وبه حدود و وظائف خود اشنا باشند هیچ درگیری رخ نمیدهد اما گاها پزشک زحمتکشی که در اورزانس بیش از صد گاه دویست بیمار را در شیفت کاری ویزیت می نماید واقعا وقت کمی برای تفکر در بکار بردن تجربیات خویش دارد و چنانچه در این میان اطرافیان و یا خود بیمار بی دلیل پا پیچ پزشک شوند دیگر باید یا پزشک ترک کار نموده و یا اشتباهات فاحشی را مرتکب شود اما چون نمی تواند ترک پست و مسئو لیت نماید مجبور است بکار با اعصاب داغون ادامه دهد در اینجاست که هر گونه اشتباه کوچک پزشک با عکس العمل شدید بیمار و اطرافیانش مواجه میشود .ولی ایا خود شما در مقام یک پزشک در ان موقعیت قرار بگیرید و بدانید که تلف کردن وقت چه خطری برای بیمارتان خواهد داشت چکارمیکردید ؟ خدا وکیلی کلاهتان را قاضی کنید . و حالا بیاندیشید که چرا در گیری بیشتر در بیمارستانها صورت میگیرد نه در مطب های شخصی! وبیاندیشید که ایا در طول روز بر سر کارتان هیچوقت با ارباب رجوع در گیر نمیشوید؟ آیا اطرافیان بیمار تخصص کافی در مورد پزشکی دارند که در امو.ر درمان دخالت میکنند ؟بیائید کمی منصفانه تر اظهار نظر کنیم .خدا وکیلی من نه ان پزشک و نه ان بیمار را نمیشناسم اما خدا که ب رهمه اعمالمان اگاه است
  • ۲۲:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
    0 0
    دکترا همه کاسب و تاجر شدن شما همینجوری الکی بری بگی فلان جام درد میکنه سریع تشخیص میده میگه برو بخواب فردا 20 میلیونم واریز کن بیام عملت کنن
  • حسین ۲۲:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
    0 0
    بله اگه پزشک کسیرو لتو پار کنه قضیه شخصی میشه اما اگه به پزشکی بگن بالا چشت ابروس حتی تا خود وزیر هم داعیه دار حقوق پزشک میشن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس