رئیسی: از ظرفیت‌های مردمی برای توسعه سیستان و بلوچستان بیش از پیش استفاده شود

رئیس‌جمهور با اشاره به خدمات برجسته‌ای که در طول دوران انقلاب اسلامی برای توسعه و آبادانی این استان صورت گرفته است، گفت: استفاده از ظرفیت‌ها و استعدادهای مردمی برای سرعت بخشیدن به روند توسعه استان بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش مشرق، نشست ویژه اعضای شورای راهبردی توسعه استان سیستان و بلوچستان در حضور رئیس‌جمهور برگزار شد.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در این نشست که عصر پنجشنبه برگزار شد، با اشاره به خدمات برجسته‌ای که در طول دوران انقلاب اسلامی برای توسعه و آبادانی این استان صورت گرفته است، بر ضرورت استمرار این خدمات تأکید کرد و گفت: استفاده از ظرفیت‌ها و استعدادهای برجسته مردمی برای سرعت بخشیدن به روند توسعه استان باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

رئیس‌جمهور، تفویض اختیارات ویژه به استاندار سیستان و بلوچستان برای حل مشکلات و پیشبرد امور استان را ضروری دانست و بر تداوم هماهنگی همه مدیران استان برای رفع مشکلات تأکید کرد.

در این جلسه تأمین اعتبار برای طرح‌های آبرسانی استان، پیگیری اعتبارات مربوط به خط ریلی زاهدان-چابهار، سرعت بخشیدن به طرح‌های اشتغالزایی از جمله فعال کردن معادن استان، تخصیص بودجه برای توسعه فعالیت‌های فرهنگی و همچنین برگزاری جلسات هماهنگی برای هم‌افزایی بین مناطق آزاد، استانداری و ستاد توسعه سواحل مکران طرح و مورد بررسی قرار گرفت.

تسریع در رسیدگی به مسائل ناشی از حوادث سال گذشته زاهدان و پرداخت خسارت آسیب‌دیدگان نیز از جمله موارد مورد تأکید بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 12
  • غیر قابل انتشار: 4
  • محمدبهرامی بلوچ US ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۰
    2 6
    درود بر شما اولاد پیامبراستان سیستان وبلوچستان با کمک دولت وسرمایه گزاران تحولی عظیم وبه سود کل کشور است وصل شدن هند به روسیه افغانستان چین به اروپا بهترین گزینه خط ریلی چابهار است معادن و سدسازی وکشاورزی مکران را اقتصادی ترین استان کشورخواهد کرد
  • IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۰
    2 4
    وای چه خبر خوبی خدا خیرتون بده نمیدونم با چه زبونی ازتون تشکر کنم
  • IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۰
    4 5
    بله باید توسعه یابد لیکن با احتیاط کامل. یادمان باشد الان تکفیری های آدم کش در این استان نفوذ زیادی دارند. نباید توسعه سبب رشد جمعیت تکفیری ها شود البته اکثر مردم آنجا با تکفیری ها مخالفند ولی در چند سال اخیر رشد زیادی داشتند تکفیری ها.
  • DE ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۰
    2 4
    برای مردم کار ایجاد کنی و بهترین مدرسه و دانشگاه مجانی در اختیارشون بگذاری بازهم بعضی ها میرن دنبال قاچاق فروشی و خلافکاری .
  • IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۰
    8 1
    سید جان قرار بود حق آبه شونو از طالبان بگیری . پس کی دیگه برادر من ؟
  • kj IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۰
    3 0
    حقابه هامون و خشکسالی سیستان هم که کشک
  • IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۰
    3 3
    بابا همینجورشم دارن زیاد بچه میارن تو میخای امکانات بدی بهشون
  • IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۰
    1 0
    برای بیابان زدایی در صحراهای ایران باید از الگوی " گلوله بذر" که در کشور کنیا استفاده می شود؛ استفاده کنیم/ البته استفاده از نهال ها و بذر درختانی که قابلیت رشد در کویر را داشته باشند
  • IR ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
    1 0
    دوازده میلیون افغانی در ایران هستند/ حداقل شش میلیون مرد دربین انهاست/ این شش میلیون نمی توانند حتی برای یک ماه به کشورشان بازگردند تا امیدی برای مردم کشورشان باشند و فقط با حضورشان باعث تغییرات بسیار مثبتی در افغانستان بشوند؛ مگر می شود نسبت به احوال کشورتان این گونه خنثی و بی تفاوت باشید / کسی نمی گوید بیایید تفنگ بدست بگیرید. اصلا این را نمی گویم/ فقط بیایید و ببینید این افغانستان هم قابل ترقی و رشد و امنیت است فقط یک ماه
    • IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
      0 0
      فقط یک هفته بیایید برادران برای دیدار قوم خویش های تان فقط مردها بیایند
    • IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
      0 0
      این شش میلیون نفر در زمانی نه چندان دور علیه ایران با قلبی راسخ و قربت الی الله در داخل ایران تفنگ بدست خواهند گرفت و در روز اول چند استان را به تصرف خود در خواهند اورد/ حتی افغانهایی که مادر ایرانی دارند باید اخراج شوند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس