پرونده «حرف قطعی»؛ موضع ایران درباره تحریم و برجام منتشر می شود

هفت گفتگوی ویژه سایت رهبر انقلاب از دکتر ظریف تا سعید جلیلی و قالیباف پس از دیدار اخیر رهبر انقلاب؛ درباره تحریم و برجام از امشب تا چهارشنبه منتشر می شود.

به گزارش مشرق، رهبر انقلاب در سخنرانی تلویزیونی ۱۹ دی درباره‌ی گمانه‌زنی‌ها و مباحث جاری در فضای سیاسی کشور پیرامون رفتار جمهوری اسلامی در قبال برجام و وظایف آمریکا در این خصوص، گفتند: «ما هیچ اصراری نداریم، هیچ عجله‌ای نداریم که آمریکا به برجام برگردد؛ اصلاً مسئله‌ی ما این نیست که آمریکا به برجام برگردد یا بر نگردد. آنچه مطالبه‌ی منطقی ما و مطالبه‌ی عقلانی ما است، رفع تحریم ها است؛ این حقّ غصب‌ شده‌ی ملّت ایران است.» این جملات، مواضعی بود که رهبر انقلاب آن را به عنوان «سخن پایانی و قطعی» جمهوری اسلامی اعلام کردند.

به همین مناسبت پایگاه اطلاع‌ رسانی KHAMENEI.IR پرونده‌ی «حرف قطعی» را درباره‌ی موضع جمهوری اسلامی در زمینه‌ی تحریم‌ها و برجام منتشر می‌کند.

در این پرونده با اعضای هیئت نظارت بر اجرای برجام، مسئولان ارشد کشور، منصوبان و مشاوران رهبر معظم انقلاب گفت‌ وگو شده است. دکتر محمدباقر قالیباف، دکتر محمدجواد ظریف، دکتر علی‌اکبر ولایتی، دکتر علی لاریجانی، دکتر سعید جلیلی، دکتر علی‌اکبر صالحی و دکتر کمال خرازی، مواضع جمهوری اسلامی را در این زمینه تبیین کرده‌اند.

این هفت گفت‌وگو از ۲۲ تا ۲۶ دی در KHAMENEI.IR منتشر می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۷:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
    0 0
    دیگه ظریف اوردن داره؟ تهش میخواد بگه امضای بایدن تضمینه! :/
  • محمدرضا حسنلو IR ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
    0 0
    جانم فدای رهبر عزیزم حرف اول رو در دنیای اسلام فقط آقا میزنه تمام هر چی بگه باید مو به مو اجرا بشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس