کد خبر 419073
تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۳

کارشناس مسائل سیاسی گفت: تغییر در وزارت کشور ضربه جدی به برگزاری انتخابات وارد می‌کند.

به گزارش مشرق، پرویز سروری قائم‌مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با اشاره به پشت صحنه هجمه و فشار اصلاح‌طلبان بر دولت نسبت به تغییر وزیر کشور گفت: با توجه به سابقه‌ای که در گذشته از اصلاح‌طلبان داریم، همیشه در سال‌های انتخابات شاهد تنش‌ها و اقدامات انتخابات‌محور بوده‌ایم.

وی افزود: وقتی به سابقه تاریخی نگاهی می‌اندازیم مشاهده می‌کنیم سال انتخابات سال پرتنش، پرتغییر بوده و تصمیمات انتخابات‌محور انجام می‌گرفته که این موضوع نیز دغدغه‌آفرین بوده است.

قائم‌مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با طرح این سوال که چرا در سال انتخابات این فشارها به وزارت کشور می‌شود اظهار داشت: این فشارها براساس یک نگاه سیاسی است و می‌تواند آفاتی را در بر داشته باشد.

سروری افزود: در حالی که وزارت کشور هم‌اکنون برنامه‌ریزی و سازماندهی‌های خود را به منظور برگزاری انتخابات انجام داده اگر بخواهد تغییری در این وزارتخانه اعمال شود مطمئنا زمان محدودی در اختیار تیم جدید قرار خواهد گرفت تا بتواند برنامه‌ریزی‌های جدیدی انجام دهد که طبیعتا این موضوع ضربه جدی برای برگزاری انتخابات وارد می‌کند.

وی تاکید کرد: تغییر در وزارت کشور می‌تواند پرهزینه و پرتنش باشد البته ما امیدواریم رئیس‌جمهور تسلیم این فشارها نشود و فرآیند انتخابات بدون دغدغه ادامه پیدا کرده و به سرانجام برسد.

قائم‌مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: ما همچنین امیدواریم نیروهای افراطی اصلاح‌طلب که به دنبال حاشیه‌سازی برای دولت هستند نتوانند دولت را به حاشیه برده و رابطه دولت و مجلس و همچنین رابطه قوه مجریه با جریان‌های سیاسی و احزاب را تحت تاثیر این فشارها قرار دهند و عملا دولت وارد یک حاشیه بی‌دلیل شود.

سروری گفت: این نگرانی همواره وجود دارد که امروز از سوی برخی افراطیون این فشارها مشاهده می‌شود که در راستای آن به دنبال تنش و فشار بر دولت هستند تا تغییراتی ایجاد کنند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس