کد خبر 414807
تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۹

قائم‌مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت: اصول‌گرایان در حال رسیدن به ادبیات مشترک در حوزه وحدت، ائتلاف و انسجام هستند.

به گزارش مشرق، پرویز سروری قائم‌مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با اشاره به برگزاری جلسات وحدت میان حزب مؤتلفه، ایثارگران و جبهه پایداری انقلاب اسلامی، گفت: جمعیت رهپویان همراهی و همکاری با جمعیت ایثارگران و همه طیف‌های اصول‌گرا را در دستور کار دارد.

وی ادامه داد: بیشتر از همه زمان‌ها همدلی، همکاری، هم‌پوشانی و هم‌افزایی میان طیف‌های مختلف اصولگرایی فراهم شده و اصول‌گرایان در حال رسیدن به ادبیات مشترک در حوزه وحدت، ائتلاف و انسجام هستند و این موضوع صرفاً به ایثارگران محدود نمی‌شود.

قائم‌مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی افزود: احساس همدلی، همفکری، انسجام و وحدت در جمعیت رهپویان به شدت افزایش یافته است.

سروری در پاسخ به این پرسش که آیا قرار است جمعیت رهپویان در جلسات سه‌جانبه پایداری، ایثارگران و مؤتلفه شرکت کند، گفت: نشست‌های خوبی با دوستانمان در پایداری و جبهه پیروان برگزار شده است.

وی ادامه داد: نشست‌ها با طیف‌های دیگر اصول‌گرا در حال توسعه پیدا کردن است و ما در این حوزه فعال هستیم.

قائم‌مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی یادآور شد: به هر حال نشست‌های دوجانبه به تدریج در حال تبدیل شدن به نشست‌های سه جانبه و چهارجانبه است و این موضوعات امیدواری‌های بیشتری را برای رسیدن به وحدت، انسجام و ائتلاف در میان اصول‌گرایان فراهم می‌کند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس