کودک دو ساله در قلعه‌گنج بلعیده شد، آتش‌سوزی در پاساژ قیصر بازار بزرگ، قتل به‌خاطر پلی‌استیشن، سرقت از رانندگان با موز مسموم و ... از مهمترین اخبار حوادث است.

   به گزارش گروه اجتماعی مشرق، مهمترین اخبار حوادث به شرح زیر است:



مهمترین‌ اخبار حوادث 22 دی

ریزش آوار جان کارگر جوان افغانی را گرفت

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی،‌ اظهار داشت: ساعت 10:14 آوار در یک محل گودبرداری شده واقع در دولت آباد، بین فلکه اول و دوم به سامانه 125 اعلام و 3 ایستگاه به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: در قطعه زمینی به وسعت 100 متر گودبرداری به عمق 4 متر صورت گرفته بود و کارگران در آن مشغول کار بودند که ناگهان ضلع غربی دیوار تخریب شد و دو کارگر زیر آوار گرفتار شدند. یکی از آنها تا قفسه‌ سینه و دیگری در محلی نامعلوم زیر خاک مدفون شده بود.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


کشف ۴کیلو مواد‌مخدر در مترو راه آهن

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنیدصبح امروز دو نفر با حمل کیف مشکوکی از گیت ایستگاه راه آهن مترو عبور کردند که عوامل حراست به آنها مشکوک شده و فرد حامل کیف را روی سکو دستگیر و با بازرسی از کیف وی چهار کیلو گرم مواد مخدر از نوع حشیش ثبت و ضبط کردند.

بنابراین گزارش، قاچاقچی دوم نیز به سمت خروجی ایستگاه متواری شد ولی با هوشیاری حراست مترو و پلیس، وی نیزدستگیر می شود.

گفتنی است هم اکنون افراد دستگیر شده برای تکمیل پرونده و مراحل قضایی تحویل پلیس انتظامی شده اند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


مرگ کارگر جوان میان شعله‌های آتش

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی،‌ اظهار داشت: ساعت 18:02 روز گذشته حادثه آتش‌سوزی در یک کارگاه رنگ‌کاری مبل واقع در بزرگراه آزادگان،‌ علی‌آباد قاجار به سامانه 125 اعلام و 3 ایستگاه به همراه گروه نجات و خودروی تنفسی برای کمک به آتش‌نشانی چهاردانگه اعزام شد.

وی با اشاره به اینکه محل وقوع این حادثه خارج از حوزه استحفاظی آتش‌نشانی تهران بود،‌ ادامه داد: زیر زمین یک کارگاه رنگ‌کاری مبل که 100 متر وسعت داشت دچار حریق شد و 2 کارگر میان شعله‌های آتش محبوس شدند.

آتش‌نشان‌ها در ادامه عملیات توانستند کارگر دیگر را که دچار سوختگی شدید شده بود از میان شعله‌های آتش خارج کرده و تحویل عوامل اورژانس دهند که در نهایت مشخص شد این کارگر ایرانی حدوداً 22 ساله جان خود را از دست داده است.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


قاچاق گازوییل در بطری دلستر

سرهنگ ابراهیم حسن‌آبادی فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر، گفت: مأموران انتظامی،حین گشت‌زنی در اسلامشهر به یک دستگاه کامیون مشکوک شده و با توقیف خودرو در بازرسی از کامیون یک محموله گازوئیل قاچاق به میزان 15هزار لیتر کشف شد.

وی افزود: ماموران انتظامی در بازرسی از بار کامیون موفق به کشف 10 هزار عدد بطری یک و نیم لیتری دلستر با درب های پلمپ شده شدند که در ادامه بررسی های دقیق مشخص شد 15هزار لیترگازوئیل به طرز ماهرانه ای در داخل بطری های دلستر " جاسازی و پلمپ شده است.

قاچاق گازوییل در بطری دلستر+عکس

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


سقوط آسانسور جان دو نفر را گرفت

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنیدمسعود حق​شناس مدير روابط عمومي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري اهواز، اظهاركرد: طي تماس تلفني با ستاد فرماندهي آتش‌نشاني در ساعت 11:31 امروز(دوشنبه) اطلاع داده شد يك آسانسور كه كارگران در حال نصب آن بودند، سقوط كرده و اين حادثه مصدوماني برجاي گذاشته است.

وي با بيان اينكه حادثه در ساختمان نيمه​كاره‌اي در خيابان سقراط واقع در منطقه امانيه رخ داد، افزود: تيم​هاي امداد و نجات سازمان آتش‌نشاني از نزديك‌ترین ايستگاه به محل اعزام شدند و ساعت 11:35 سه دستگاه خودروي امداد و نجات و اطفاي حريق در محل حاضر بودند. آتش‌نشانان پس از ورود به محل، متاسفانه مشاهده كردند به دليل عدم رعايت نكات ايمني در زمان نصب آسانسور، كابين به سمت پايين سقوط كرده و دو كارگري كه مشغول نصب آن بودند، در دم جان باخته​اند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


انتقامجویی‌مسلحانه کارمنداخراجی

ساعت 4 بامداد سوم دی ماه ماجرای سرقت مسلحانه‌ای از سوی یک آشنا به شرکتی در خیابان سرو غربی به پلیس مخابره شد.

تجسس‌های مأموران کلانتری 134 شهرک غرب نشان داد مردی 52 ساله به نام «بهنام» که قصد داشت با تهدید سلاح دو نگهبان ثبت شرکتی را گروگان گرفته و سرقت کند با تیزهوشی آنان دستگیر شد.

دو نگهبان که مرد مسلح را می‌شناختند نزد پلیس ادعا کردند که وی کارمند اخراجی شرکت بوده و شبانه وارد ساختمان شده است.

انتقامجویی مسلحانه کارمند اخراجی +عکس

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


مهمترین‌ اخبار حوادث 21 دی

بازار تهران باز هم آتش گرفت

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنیدجلال ملکی درباره حادثه آتش‌سوزی در بازار تهران اظهار داشت:‌ در ساعت 14:45 حادثه آتش‌سوزی در چهارراه مصطفی خمینی بازار سرپولک به سامانه آتش‌نشانی شهر تهران اعلام و ماموران 3 ایستگاه آتش‌نشانی به همراه یک گروه نجات و خودروی تنفسی به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد طبقه سوم یک پاساژ سه طبقه که محل نگهداری و تولید کیف و کفش بود دچار حریق شده و آتش در حال سرایت به سایر طبقات بود.

ملکی بیان داشت: آتش‌نشانان بلافاصله کارگران را از محل خارج کرده و پس از ایمن‌سازی لازم دود حاصل از آتش تخلیه شد و تا دقایقی دیگر عملیات این حادثه به اتمام می‌رسد.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


زلزله 4 ریشتری بوشهر را لرزاند

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنیدزمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۴.۲ درجه در مقیاس ریشتر ساعت ۱۲ و ۴۷ دقیقه ظهر یکشنبه بوشکان در شهرستان دشتستان استان بوشهر را لرزاند.

مرکز این زمین لرزه در موقعیت جغرافیایی ۲۸.۸۱ درجه عرض جغرافیایی و ۵۱.۷۵ درجه طول جغرافیایی در عمق ۱۲ کیلومتری زمین واقع است.

مرکز این زمین‌لرزه در فاصله شش کیلومتری شهر بوشکان، فاصله ۳۲ کیلومتری شهر کلمه شهرستان دشتستان و ۳۵ کیلومتری شهر فراشبند استان فارس قرار داشت.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


راز جسد‌ سوخته‌ با دندان‌های ترميمی

رئيس پليس آگاهي خراسان رضوي با تشريح جزئيات اين پرونده جنايي گفت: بيست و دوم شهريور امسال، مردي با مراجعه به پليس آگاهي گفت: سر کار بودم که همسرم در منزل را به روي پسر خردسالم قفل کرده و رفته و هنوز به خانه بازنگشته است.

سرهنگ کارآگاه حسين بيدمشکي افزود: در حالي که تحقيقات کارآگاهان دايره فقداني براي به دست آوردن سرنخي از زن گمشده ادامه داشت، بعدازظهر چهاردهم مهر، جسد سوخته اي که تنها يک جمجمه و چند دندان ترميم شده از وي باقي مانده بود، زير پلي در جاده گوارشک مشهد کشف شد و بدين ترتيب بررسي هاي پليسي با صدور دستورات ويژه اي از سوي قاضي «علي موحدي راد» (قاضي ويژه قتل عمد در زمان حادثه) براي شناسايي و دستگيري عامل يا عاملان اين جنايت هولناک ادامه يافت.

افشای راز جسد سوخته با دندان‌های ترميمی

وي تصريح کرد: کارآگاهان با انجام يکسري فعاليت هاي ميداني و بازجويي از نزديکان مقتول دريافتند که مدتي قبل از گم شدن زن ۳۵ ساله، وي چکي به مبلغ ۲۲۰ ميليون تومان به خاطر ارثيه همسرش دريافت کرده است؛ بنابراين تحقيقات با پي گيري اين سرنخ ادامه يافت تا اين که مشخص شد زن جوان در تاريخي که گم شده، با برادر همسرش قرار ملاقات داشته است و بدين ترتيب برادر همسر مقتول با صدور دستوري از سوي قاضي موحدي راد دستگير شد و مورد بازجويي قرار گرفت.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


سرقت از رانندگان با موز مسموم

ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه شانزدهم آذرماه عوامل گشت کلانتری ۲۰۹ ترمینال جنوب حین گشت زنی در پارکسوار آزادی بودند که فردی به هویت "کریم" ۴۵ ساله که راننده خط تهران-قزوین می‌باشد به مامورین مراجعه و اعلام شکایت کرد.

شاکی به ماموران گفت: حدود ۲۰ روز پیش فردی از میدان آزادی به مقصد قزوین سوار خودروی بنده شد که پس از طی مسافتی کوتاه وی یک عدد موز به بنده تعارف کرد که با خوردن آن حالم بد شد و سریعا فرد مسافر را پیاده کردم و خودم را به پارکسوار آزادی نزد همکارانم رساندم و به آنان گفتم که احتمالا مسموم شده‌ام و پس از چند دقیقه بیهوش شدم  که توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل و پس از یک روز بستری شدن به دلیل مسمومیت در‌‌ نهایت پس از بهبودی نسبی ترخیص شدم تا امشب زمانی که در حال سوار کردن مسافر بودم‌‌ همان فرد مسافر را در خط سواریهای شخصی تهران - قزوین دیدم و به کمک رانندگان او را دستگیر کردیم.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


قتل به‌خاطر پلی‌استیشن

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنیدمأموران پلیس تهران یک سال قبل در جریان قتل جوانی قرار گرفتند که به گفته پرستاران بیمارستان به‌دلیل سوختگی و شوک ناشی‌ از برق‌گرفتگی جانش را از دست داده ‌بود. پرستارانی که حمید را برای بستری تحویل گرفته ‌بودند مدعی ‌شدند سه جوان او را به بیمارستان رساندند و بعد هم آنجا را ترک کردند.

تحقیقات بعد از انتقال جسد این جوان به پزشکی قانونی آغاز شد و کارآگاهان متوجه شدند حمید روز حادثه با دوستانش به نام‌های کیان، مهرداد و امیرحسین بود و همین سه جوان او را به بیمارستان رساندند.

پس از بازداشت این سه جوان مشخص شد کیان و مهرداد دو عامل اصلی قتل هستند و با وصل‌کردن سیم برق به بدن حمید باعث مرگش شده‌اند همچنین امیرحسین نیز در ارتکاب قتل با آنها همدستی داشت. بنابراین کیفرخواست علیه متهمان صادر و پرونده برای رسیدگی به شعبه 113 دادگاه کیفری ‌استان تهران ارسال شد.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


آتش‌سوزی در پاساژ قیصر بازار بزرگ

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران، درباره حادثه آتش‌سوزی در بازار بزرگ، اظهار داشت: شب گذشته در ساعت 19:26 آتش‌سوزی در بازار بزرگ تهران، پاساژ قیصر به سامانه آتش‌‌نشانی تهران اعلام و ماموران 5 ایستگاه به همراه یک گروه نجات به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد:‌ با حضور آتش‌نشانان مشاهده شد، چند باب مغازه در طبقه دوم این پاساژ دچار آتش‌سوزی شده بود و آتش در حال سرایت به سایر مغازه‌ها بود.

http://www.mashreghnews.ir/files/fa/news/1393/10/21/857552_718.jpg

ملکی بیان داشت:‌ سقف 10 باب مغازه که محل نگهداری ساعت بوده دچار آتش‌سوزی شد و آتش‌نشانان بلافاصله نسبت به سرایت آتش به سایر مغازه‌ها اقدام کردند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


کودک دو ساله در قلعه‌گنج بلعیده شد

علی پرنگ فرمانده انتظامی قلعه‌گنج، در قلعه‌‌گنج اظهار کرد: عصر روز گذشته مبنی بر وقوع یک حادثه در کشتزار ذرت با پلیس شهرستان تماس گرفته می‌شود و بلافاصله یگان انتظامی سرخ‌قلعه به محل حادثه اعزام و از نزدیک این مسئله را بررسی می‌کنند.

فرمانده انتظامی قلعه‌گنج بیان کرد: دختر بچه دو ساله بعد از رها کردن دست مادر خود به سمت کمباین می‌رود و توسط دستگاه بلعیده شده و در دم جان می‌دهد.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    چقد حادثه؟؟!!!
  • ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    درود بر نیروی انتظامی
  • مرادی ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    اگه تو زندانامون یه کم کار فرهنگی و آموزشی انجام میشد انقد بزه زیاد نمیشد از سیستم آموزشی کشور هم که دیگه نا امید شدیم
  • سعید ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    ملت اعصاب ندارن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس