کد خبر 379484
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۷

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی گفت: ریزش آوار در محل گودبرداری یک ساختمان جان کارگر جوان افغانی را گرفت.

 به گزارش گروه اجتماعی مشرق، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی،‌ اظهار داشت: ساعت 10:14 آوار در یک محل گودبرداری شده واقع در دولت آباد، بین فلکه اول و دوم به سامانه 125 اعلام و 3 ایستگاه به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: در قطعه زمینی به وسعت 100 متر گودبرداری به عمق 4 متر صورت گرفته بود و کارگران در آن مشغول کار بودند که ناگهان ضلع غربی دیوار تخریب شد و دو کارگر زیر آوار گرفتار شدند. یکی از آنها تا قفسه‌ سینه و دیگری در محلی نامعلوم زیر خاک مدفون شده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: آتش‌نشان‌ها عملیات خود را آغاز کردند و توانستند نفر اول را که زنده بود اما دچار آسیب شده بود از زیر آوار خارج کرده و تحویل عوامل اورژانس دهند. دقایقی بعد نفر دوم نیز توسط آتش‌نشان‌ها پیدا شد که با تأیید عوامل اورژانس مشخص شد وی  که افغانی و حدوداً 22 ساله بود جان خود را از دست داده است. این عملیات در ساعت 11:10 به پایان رسید.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس