به گزارش مشرق، پربازدیدترین عناوین سایت خبری تحلیلی مشرق به این شرح می باشد:





شرایط تازه برای ثبت نام در انتخابات شوراها

عضو کمیسیون شوراهای مجلس از ایجاد محدودیت برای ثبت‌نام‌کنندگان در انتخابات شوراها خبر داد و گفت: پنج سال تجربه کار در دستگاههای اجرایی با کسر بیمه و شرط مدرک تحصیلی از شرایط تازه قانون انتخابات شوراهاست.

محمد کولیوند عضو کمیسیون شوراهای مجلس، گفت: امروز با حضور شهردار تهران و رئیس شورای شهر طرح بازنگری در قانون انتخابات شوراها اصلاح می‌شود. یکی از مواردی که در این طرح پیش‌بینی شده، داشتن تجربه کاندیداهاست که در برخی از شوراهای کشور این موضوع نادیده گرفته شده و برخی از پشت میز دانشگاه به شوراها آمده‌اند. بنابراین داشتن پنج سال تجربه در دستگاه‌های دولتی و خصوصی به صورتی که بیمه از شخص کسر شود، جزو شرایط کاندیداها خواهد بود.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


شائبه‌های کارت زرد مشکوک؛
کرار جاسم عمداً محروم شد؟

بازیکن عراقی استقلال در شرایطی برابر تراکتورسازی کارت زرد گرفت که می‌دانست تیمش باید در بازی بعد به مصاف پرسپولیس برود. این کارت شائبه‌هایی را مبنی بر عمدی بودن این محرومیت ایجاد کرده است.

آخرین دیدار هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال روز جمعه بین دو تیم استقلال تهران و تراکتورسازی تبریز برگزار شد که این بازی در نهایت با نتیجه تساوی 2 بر 2 به اتمام رسید. صرفنظر از تمام اتفاقات و حواشی این مسابقه، یک مسئله برای آبی پوشان استقلال ابهامات زیادی را ایجاد کرد و آن هم دریافت کارت زرد کرار جاسم در این مسابقه بود.

اخبار پربازدید 12 ساعت اخیر مشرق؛

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


حراج آپارتمان در شرق تهران

پاییز فصل خوبی برای بازار مسکن در شرق تهران نبوده است. اگر برای برخی از نقاط تهران ماه‌های ابتدایی تابستان روزهای رکود بازارمسکن بوده در شرق تهران این اتفاق در ماه‌های ابتدایی پاییز این اتفاق افتاده است.

منصور خازنی، یکی از مشاوران املاک منطقه نارمک گفت: پاییز و محرم دست به دست هم داده‌اند تا رکودی در بازار را تجربه کنیم که در 20 سال گذشته تجربه نشده است.

او ادامه داد: همیشه بازار دارای نوسان بوده است. روزهای پر رونق و کسادی اما ما در این دو ماه یک قرارداد نیز تنظیم نکرده‌ایم و اوضاع بازار در شرق حتی نسبت به سال گذشته هم بدتراست.

حراج آپارتمان در شرق تهران +جدول

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


شکایت دیوان محاسبات از ریاست جمهوری رد شد

هیات تخصصی پژوهشی و فرهنگی دیوان عدالت اداری شکایت دیوان محاسبات کشور از مصوبه معاونت توسعه و مدیریت و سرمایه انسانی رئیس‌جمهور با موضوع پرداخت فوق العاده موضوع ماده 69 قانون مدیریت خدمات کشوری را رد کرد.

طبق گردش کار این پرونده خلاصه دادخواست شاکی با ذکر دلیل مغایرت مصوبه با قانون یا شرع به شرح زیر است:

بند 1 دستورالعمل مورد شکایت که پرداخت فوق العاده موضوع ماده 69 قانون مدیریت خدمات کشوری را منوط به کسب مجوز کمیته مقرر در بند مذکور نموده است، از جهت افزودن قیدی به حکم مقرر در ماده 69 مغایر قانون است.

اخبار پربازدید 12 ساعت اخیر مشرق؛

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


اخبار ضد و نقیض از سرنوشت البغدادی

ارتش آمریکا هیچ کدام از اخبار موجود در زمینه هلاکت و یا زخمی شدن سرکرده داعش در جریان حمله اخیر به تجمع سرکرده های داعش در الانبار را تایید نکرد.

ارتش آمریکا شب گذشته از هدف قرار دادن مرکز تجمع سرکرده های داعش در نزدیکی موصل خبر داد.

این در حالی است که بلافاصله پس از انتشار این خبر منابع عراقی اعلام کردند که در حمله هوایی به منطقه القائم در الانبار که در آن سرکرده های داعش در حال برگزاری جلسه بودند، ابوبکر البغدادی زخمی شده است.

اخبار پربازدید 12 ساعت اخیر مشرق؛

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


مقام سابق کاخ سفید: آمریکا باید تجزیه شود

نویسنده کتاب «ایالات جدایی‌طلب آمریکا» که از مقامات سابق پنتاگون و کاخ سفید است، در یادداشتی به دلایل چاپ این کتاب پرداخت و تجزیه آمریکا را تنها راه‌حل ممکن برای رفع مشکلات بیشماری خواند که این کشور با آن درگیر است.

«داگلاس مک‌کنان» (Douglas MacKinnon) از مقامات سابق کاخ سفید و پنتاگون است که دست کم سه سال را در فرماندهی نیروهای مشترک آمریکا فعالیت کرده است. وی در حال حاضر به عنوان یکی از مفسران برجسته مسائل سیاسی در روزنامه ها و نشریات مهم آمریکا و همچنین برنامه های تلویزیونی و رادیویی به تحلیل مسائل روز دنیا می پردازد. مک‌کنان اخیرا کتابی را با عنوان «ایالات جدایی طلب آمریکا» به تألیف رسانده که حدود یک ماه پیش به بازار عرضه شده است. نام این کتاب از نام «ایالات متحد آمریکا» گرفته شده است.

اخبار پربازدید 12 ساعت اخیر مشرق؛

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


هفته یازدهم لالیگا؛
جشنواره گل رئال مادرید برابر رایو وایکانو

یازدهمین هفته از لیگ دسته اول فوتبال اسپانبا با پیروزی قاطع کهکشانی‌ها برابر میهمان خود همراه بود.

هفته یازدهم لالیگای اسپانیا با برگزاری یک دیدار دنبال شد که در آن تیم فوتبال رئال مادرید با نتیجه 5 بر یک از سد میهمان خود رایو وایکانو گذشت.

گرث بیل(9)، سرخیو راموس(40)، تونی کروس(55)، کریم بنزما(59) و رونالدو(84) برای رئال گلزنی کردند و تنها گل حریف را هم آلبرتو بوئنو(44) به ثم رساند. رئال با این برد 27 امتیازی شد و با دو امتیاز بیشتر نسبت به بارسلونا در صدر جدول رده‌بندی قرار گرفت.

اخبار پربازدید 12 ساعت اخیر مشرق؛

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


عملیات انتحاری در عین‌العرب

دو عضو انتحاری داعش با کامیون‌های بمب‌گذاری شده مکان‌هایی را در کوبانی هدف قرار دادند.

درگیری‌های شدید بین نیروهای کُرد و تروریست‌های تکفیری داعش در شهر کوبانی (عین العرب) واقع در شمال سوریه که حدود دو ماه است در محاصره داعش قرار دارد، بی‌وقفه ادامه دارند.

مدافعان کوبانی روز گذشته در برخی از نواحی کوبانی به پیشرفت‌هایی در برابر تروریست‌های داعش دست یافتند و بعد از جنگ با این افراطی‌ها کنترل مناطق بیشتری را در اختیار گرفتند.

http://www.mashreghnews.ir/files/fa/news/1393/8/18/785669_101.jpg

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


هشدار به افرادی که قصد ویلا سازی دارند

هر گونه تخلف از طرح هادی در روستاها، منجر به شکایت و پیگرد قانونی خواهد بود و اگر در زمین‌هایی که شالی‌کاری در آن ها صورت می‌گیرد مجوز مسکونی صادر شود، آن مجوز باطل است.

مهدی تحصیلدار، مدیرکل دفتر فنی و تهیه طرح هادی بنیاد مسکن، درباره تخلفات صورت گرفته از طرح هادی روستایی اظهار کرد: طرح هادی برنامه 10 ساله ای است که در صورت صدور مجوز ساخت و سازها باید از بنیاد مسکن استعلام صورت گیرد.

وی تاکید کرد: پروانه‌های ساختمانی توسط فرمانداری و بخشداری‌ها صادر می‌شود اما باید از بنیاد مسکن نیز مجوز گرفته شود و مجوزها باید براساس طرح هادی صادر شوند.

اخبار پربازدید 12 ساعت اخیر مشرق؛

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


گزارشی از کج‌خلقی‌های جاسم کرار؛
هافبک استقلال وصله ناجور فوتبال ایران

سیاهه بدرفتاری‌های بازیکن عراقی فقط مربوط به امروز و دیروز نیست و اگر مدیران ورزشی کمی هوشیارتر عمل کنند، متوجه می‌شوند که بازیکنی مثل جاسم کرار چه عقبه‌ای داشته است.

حضور دوباره جاسم کرار در استقلال برای فصل جاری که در پیش است- فصلی که استقلال در آن قرار بود مثل استقلال سال 83 باشد اما فعلا که یک بازی تا پایان نیم فصل مانده خبری از آن استقلال نیست. شاید پیوستن کرار به استقلال برای برخی از هواداران تیم آبی پایتخت خوشایند بود و از آن مهمتر کادرفنی استقلال را خوشحال کرد اما خیلی‌ها که فوتبال را فراتر از نتیجه و نتیجه گرایی می دانند بازگشت دوباره مرد عراقی همیشه عصبانی و همیشه بهانه جو چندان خوشایند نیامد و امروز ثابت شده که این ناخوشایندی بابت غرض ورزی و تنگ نظری نسبت به نظر فنی مردان اهل فن استقلال نبوده است.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


با رای موافق ۱۶۴ نماینده مجلس تصویب شد؛
نحوه‌ پرداخت حقوق‌ بازنشستگی پیش‌ از موعد کارکنان دولت

نمایندگان مجلس، سازمان تأمین اجتماعی را موظف کردند که نسبت به نحوه پرداخت حقوق بازنشستگی پیش از موعد کارکنان دولت نسبت به دو سال آخر بیمه پردازی آنها اقدام کند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز، کلیات و جزئیات طرح یک فوریتی الزام سازمان تأمین اجتماعی به برقراری مستمری بازنشستگان مشمول قانون بازنشستگی پیش از موعد کارکنان دولت مصوب 1386 براساس دو سال آخر بیمه پردازی سنوات ارفاقی آنان را مورد بررسی قرار دادند.

بهارستان نشینان کلیات طرح مذکور را با 158 رأی موافق، 36 رأی مخالف و 25 رأی ممتنع از مجموع 237 نماینده حاضر در صحن علنی مجلس به تصویب رساندند.

اخبار پربازدید 12 ساعت اخیر مشرق؛

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


یک اقدام زیبا برای به دست آوردن دل دختر 5 ساله

در یکی از مسابقات لیگ برتر انگلیس ضربه محکم یکی از بازیکنان منچسترسیتی به صورت یک دختر خردسال برخورد کرد.

در یکی از بازی‌های هفته یازدهم لیگ برتر انگلیس میان کویینز پارک رنجرز و منچسترسیتی که با نتیجه 2-2 خاتمه یافت، اتفاق ناخوشایندی افتاد.
در یکی از صحنه ها شوت محکم یحیی توره ستاره ساحل عاجی منچسترسیتی به صورت دختربچه 5 ساله اصابت کرد و مجبور شدند او را به خارج از ورزشگاه ببرند.

عذرخواهی توره از دختر 5 ساله +فیلم و تصاویر

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


پشت‌پرده پس‌گرفتن میزبانی از والیبال ایران

رئیس فدراسیون جهانی والیبال با ارسال نامه‌ای به رئیس فدراسیون والیبال ایران، آرژانتین را به عنوان میزبان جدید رقابت‌های قهرمانی نوجوانان جهان معرفی کرد.

محمدرضا داورزنی در جریان مراسم رونمایی از پیراهن تیم ارتعاشات صنعتی ایران که روز گذشته در هتل المپیک برگزار شد، اشاره مختصری به تلاش‌ کشورهای مختلف برای ضربه زدن به والیبال ایران داشت. داورزنی گفت که در اجلاس فدراسین جهانی والیبال، عده‌ای با تأکید روی جریانی خاص قصد داشتند تا والیبال ایران را محروم یا تعلیق کنند.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


با تجلیل از 3 اسطوره صبر؛
فرش قرمز «شیار 143» زیر پای مادران شهید

افتتاحیه اکران فیلم سینمایی «شیار 143» طی مراسم ویژه با حضور مادران شهید در برج میلاد برگزار شد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، فیلم سینمایی «شیار 143» به کارگردانی نرگس آبیار و تهیه کنندگی محمد حسین قاسمی و ابوذر پورمحمدی شامگاه 17 آبان ماه با حضور مادران 143 شهید و برخی مقام های لشکری و کشوری و چهره های فرهنگی و ورزشی در برج میلاد افتتاح شد.

فرش قرمز «شیار 143» زیر پای مادران شهید پهن شد

در ابتدای این مراسم که اجرای آن را سیدعلی ضیاء به عهده داشت به مادران شهید و حاضران در جمع خوش آمد گفته شد و پس از آن نرگس آبیار نویسنده و کارگردان روی صحنه آمد و گفت: انتظار با قدم های آهسته به پایان رسید و تنها چند روز دیگر به آغازی دوباره باقی مانده است و امشب به بهانه فیلم «شیار 143» دور هم جمع شده ایم تا فرش قرمز را زیر پای مادران فداکار و البته چشم به راه سرزمین مان پهن کنیم و به گرمی دستانشان را بفشاریم و بگوییم خوش آمدید به محفل خودتان؛ محفلی که به نام مادر شهید زینت داده شده و از آنها بخواهیم با نفس حق خود برای ادامه راه «شیار 143» دعا کنند.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۸
    0 0
    آفرین بر مشرق ضد و نقیض

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس