به گزارش مشرق، پربازدیدترین عناوین سایت خبری تحلیلی مشرق به این شرح می باشد:





مجری آخرین عملیات استشهادی

یک نظامی اسرائیلی در پی حمله یک فلسطینی با چاقو در نزدیکی یکی از شهرک‌های یهودی نشین کشته شد و دو اسرائیلی دیگر نیز در این حمله زخمی شدند.

یک جوان فلسطنیی دیروز در عملیاتی در نزدیکی شهرک گوش عتصیون در نزدیکی الخلیل یک نظامی صهیونیستی را به هلاکت رساند و دو تن دیگر را نیز به شدت مجروح کرد.

این جوان فلسطینی که «ماهر الهشلمونی» نام دارد با چاقو به صهیونیست‌ها حمله کرده و ضمن به هلاکت رساندن یکی از آن‌ها دو نفر دیگر را هم به شدت مجروح کرده است.

اخبار پربازدید 12 ساعت اخیر مشرق؛

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


چرا جاسم از اینجا نمی‌رود؟
کرار، وصله ناجور فوتبال ایران

«آزموده شده را دوباره آزمودن خطاست». این جمله را خیلی راحت می‌توان درباره بازیکنی مثل جاسم کرار که همیشه در فوتبال ما حاشیه‌ساز بوده به کار برد. بازیکن عراقی که بیشتر از آنکه به فوتبال داخلی کمک کند به فکر درآمدزایی است. او یک مهاجر عراقی است که هیچ‌وقت نتوانسته خودش را با فرهنگ کشور ما وفق دهد و در هر برهه‌ای از زمان که در یک تیم لیگ برتری بازی کرده با حواشی زیادی روبه‌رو بوده. این بار نیز مشکل ممنوع‌الخروجی او بود و مشکلات شخصی او سبب شده گرفتاری جدیدی برای استقلال به وجود آید.

کرار، وصله ناجور فوتبال ایران

او خودش در این رابطه با رندی خاصی می‌گوید: قبلا مشکلات مالیاتی داشتم اما این مشکل بعد از مدتی حل شد. الان به تیم ملی عراق دعوت شده‌ام و می‌خواهم بروم اما به من می‌گویند نامه به دست ما نرسیده است.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


سردار شهید طهرانی مقدم به روایت همسر؛
وقتی همسر حضرت آقا مهمان خانه شهید طهرانی مقدم شد

الهام حیدری همسر شهید طهرانی مقدم روایت ماندگار حضور همسر امام خامنه‌ای در منزل شهید را تعریف می‌کند. او نقل زبان حال آقا در روز انفجار پادگان شهید مدرس را از زبان همسرشان روایت می کند.

وقتی همسر حضرت آقا مهمان خانه شهید طهرانی مقدم شد

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


زندگی در آسمان با جت لوکس

خانه پرنده، لقبی است که می‌توان به جت Lineage 1000 ساخت شرکت برزیلی Embraer داد. در حالی که جت‌های منطقه ای این خط هوایی مورد رضایت مسافران قرار ندارد و دشنام آن‌ها را بر سر خود می‌بیند، در مورد این هواپیمای جت خصوصی، قضیه فرق می‌کند و به گفته این شرکت مانند آن است که خانه ای در ارتفاع 41 هزار پایی پرواز می‌کند.

اخبار پربازدید 12 ساعت اخیر مشرق؛

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


آنچه در برنامه 90 گذشت؛
دایی از خجالت کریمی درآمد/ دادگاه وزیر و شهریار در برنامه زنده

برنامه نود پس از یک هفته تعطیلی روی آنتن رفت و صحبت‌های جنجالی علی کریمی درباره دایی بدون پاسخ نماند.

برنامه نود پس از یک هفته تعطیلی شب گذشته و بامداد امروز روی آنتن رفت و به بررسی مسائل روز فوتبال کشورمان پرداخت.

سوال نظرسنجی این برنامه به مهمترین عامل رواج بازیکن سالاری اختصاص داشت که مخاطبان برنامه 4 گزینه را پیش رو داشتند.

اخبار پربازدید 12 ساعت اخیر مشرق؛

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


ملاقات «سامانتا پاور» با فعال فتنه

سامانتا پاور، نماینده آمریکا در سازمان ملل دقایقی پیش در حساب کاربری رسمی خود در صفحه توئیتر اعلام کرد با «شیرین عبادی» از فعالان فتنه سال 88 دیدار کرده است. پاور در صفحه توئیتر خود با ابراز ادعاهای تکراری درباره ایران نوشت که در گفت‌وگو با عبادی تصریح کرده حقوق بشر در ایران رو به تنزل است.

اخبار پربازدید 12 ساعت اخیر مشرق؛

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


چراغ سبز 4 غول نفتی به زنگنه

در آستانه نشست عادی اوپک در وین، وزیر نفت ایران پس از مذاکره با کشورهایی همچون عراق، ونزوئلا و اکوادر، پیام رئیس جمهوری ایران را برای مدیریت قیمت نفت در بازار تقدیم امیر قطر کرد.

در آستانه برگزاری نشست عادی و سالانه اعضای اوپک (6 آذر ماه به میزبانی وین برگزار می شود)، ایران به عنوان یکی از کشورهای موسس این سازمان نفتی یارگیری نفتی خود را آغاز کرده است.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


نامه معرفی وزیر پیشنهادی علوم تقدیم مجلس شد

عضو هیأت رئیسه مجلس اعلام کرد فخرالدین احمدی‌دانش‌آشتیانی به عنوان وزیر پیشنهادی علوم به مجلس معرفی شد.

ضرغام صادقی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی اعلام کرد نامه معرفی وزیر پیشنهادی علوم دقایقی قبل تقدیم هیأت رئیسه مجلس شد.

وی افزود: در این نامه فخرالدین احمدی دانش آشتیانی (معاون مصطفی معین وزیر علوم دولت اصلاحات) به عنوان وزیر پیشنهادی علوم برای اخذ رای اعتماد به مجلس معرفی شده است.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


علت اصلی بیکاری جوانان چیست؟

علت اصلی بیکاری جوانان چیست؟ این پرسشی است که بیش از دو دهه است نظرات و دیدگاههای متفاوتی در خصوص آن ارائه می‌شود اما با گذشت سالها هنوز در رفع آن موفقیتی حاصل نشده و عوامل موثر بر کاهش آن نیز در مرحله اجرا با نواقص و ضعف‌های فراوان رو به رو شده است.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


سوسنگرد «سرتیپ قاسمی» را فراموش نمی‌کند

پس از آزاد سازی سوسنگرد اجباراً من را بازنشست کردند. همه‌اش به خاطر خیانت‌های بنی‌صدر بود. چون می‌خواست ارتش با نیرهای مردمی همکاری نکند. اما من این کار را کردم.

امیر سرتیپ دوم غلامرضا قاسمی فرمانده «لشکر92 اهواز» در دوران دفاع مقدس و یکی از فاتحان شهر سوسنگرد است که روز دوم اردیبهشت ماه سال 1391 به یاران شهیدش پیوست.

سوسنگرد «سرتیپ قاسمی» را فراموش نمی‌کند

زنده یاد امیر سرتیپ دوم غلامرضا قاسمی در دهم تیر ماه سال 1309 در محله «کوچه با»، شهر تبریز متولد شد. وی یک سال به مکتب رفت و تحصیلات شخصی را تا پنج علمی در تبریز ادامه داد و تحصیلات دیپلم علمی را در دبیرستان فردوسی شهر تبریز به پایان رساند.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


رئیس پیشین انجمن علوم سیاسی آمریکا:
اوباما خواهان توافق به هر قیمتی است

پروفسور "رابرت جرویس" رئیس پیشین انجمن علوم سیاسی آمریکا در مورد مذاکرات هسته ای عنوان داشت که باراک اوباما خواهان انجام توافق با ایران است حتی اگر این توافق هزینه های سیاسی برای کاخ سفید به دنبال داشته باشد.

با انجام مذاکرات سه جانبه ایران، آمریکا و اتحادیه اروپا در مورد توافق جامع هسته ای، روند آغاز شده در مورد پرونده هسته ای ایران وارد مرحله حساسی شده و قرار است از امروز سه شنبه دور جدید مذاکرات ایران و کشورهای 1+5 در مسقط آغاز شود. در همین رابطه در تماس با پروفسور رابرت جرویس تلاش کردیم تا از نگاه اندیشمندان آمریکایی به فرایند پرونده هسته ای بنگریم.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


واشنگتن: ایران تزریق گاز به IR-5 را متوقف می‌کند

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا روز دوشنبه مدعی شد ایران پذیرفت تزریق گاز به سانتریفیوژ‌های IR-5 را متوقف کند.

«جن ساکی» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا روز دوشنبه گفت این کشور مسئله تزریق گاز به سانتریفیوژ مدل IR-5 را با ایران در میان گذاشته و تهران پذیرفته است که این اقدام را متوقف کند.

«یوکیا آمانو» مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در تازه‌ترین گزارش فصلی خود در مورد برنامه هسته‌ای ایران که روز جمعه منتشر شد، نوشته است که ایران در سه ماهه اخیر در راستای فعالیت‌های تحقیقات و توسعه خود، سانتریفیوژ نوع IR-5 را با گاز اورانیوم تغذیه کرده است.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


درگیری خونین با القاعده در فرودگاه صنعا

منابع یمنی از درگیری میان حوثیها و القاعده در فرودگاه صنعا و استان البیضا خبر دادند.

منابع یمنی از وقوع درگیریهای خونین میان حوثیها و نیروهای امنیتی یمن در فرودگاه صنعا خبر دادند.

این در حالی است که شماری در این درگیریها کشته و زخمی شدند.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


عراقچی در مسقط:
احتمال دارد در کلان قضیه به توافق برسیم / نمی‌توان گفت پیشرفت یا پسرفتی در مذاکرات داشتیم

عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته‌ای گفت: از آنجا که همه موضوعات به نوعی به هم گره خورده این کار را سخت‌تر می‌کند و اینکه ما تا سوم آذر بتوانیم به نتیجه برسیم کار دشواری است، فرصت کم است، اما ناامید نیستیم.

سید عباس عراقچی معاون وزیر خارجه و عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته‌ای در پایان دو روز رایزنی‌های سه جانبه ظریف، کری و اشتون در مسقط در جمع خبرنگاران گفت: در موقعیتی نیستیم که بگوییم پیشرفتی در مذاکرات داشتیم و در موقعیتی هم نیستیم که بگوییم پسرفت داشتیم.

عراقچی اضافه کرد: دو روز گذشته بسیار پر کار و فشرده بود و چهار جلسه سه ساعته در بالاترین سطح ممکن و در کنار آن ساعت‌ها مباحث جانبی برگزار شد.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۱
    0 0
    عجب

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس