به گزارش مشرق، پربازدیدترین عناوین سایت خبری تحلیلی مشرق به این شرح می باشد:





ناراحتی بازیکنان استقلال از رفتارهای قلعه‌نویی

بازیکنان دم نمی‌زنند تا ببینند در آینده چه اتفاقاتی رخ می‌دهد و آیا دادوفریاد‌های سرمربی‌شان و گاها جملات تحقیرآمیزی که در رختکن علیه برخی بازیکنان از زبانش بیرون می‌آید به پایان می‌رسد یا خیر؟

روزنامه ایران ورزشی نوشت: صحبت از داد و فریادهایی است که امیر قلعه‌نویی در رختکن سر بازیکنان می‌کشد. مصاحبه‌های برخی از مسوولان باشگاه استقلال حول این محور است و پاسخ‌هایی که در رد این اخبار شنیده می‌شود.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


جانشین موقت آیت الله مهدوی کنی کیست؟

مصباحی مقدم تأکید کرد: فعلا و پیش از تعیین جانشینی آیت الله مهدوی کنی جلسات جامعه روحانیت مبارز به ریاست آیت الله موحدی کرمانی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام غلام رضا مصباحی مقدم عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در حاشیه مراسم راهپیمایی 13 آبان در جمع خبرنگاران در مورد جلسات جامعه روحانیت مبارز گفت: جلسات جامعه روحانیت مبارز طبق روال هر هفته سه‌شنبه‌ها برگزار می‌شود که این جلسه سه شنبه هفته آینده نیز برگزار خواهد شد.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


اینجا آمریکاست:
هفت سال مجازات تعلیقی برای تجاوز به ده‌ها زن زندانی

جیمز جانسون 54 ساله اعتراف کرده که در دوران مسئولیت در زندان زنان کنتاکی، ضمن قاچاق مواد مخدر به داخل زندان، اقدام به ده‌ها مورد تجاوز جنسی به زنان زندانی نیز کرده است.

مجازات خفیف زندانبان آمریکایی به جرم ده‌ها تجاوز به زندانیان

یک زندانبان سابق در ایالت کنتاکی آمریکا با وجود اعتراف به ارتکاب ده‌ها مورد تجاوز جنسی، قاچاق مواد مخدر به داخل زندان و سوءاستفاده از موقعیت خود، فقط به 7 سال مجازات تعلیقی محکوم شد.

هفت سال مجازات تعلیقی برای تجاوز به ده‌ها زن زندانی + عکس // آماده

جیمز جانسون 54 ساله اعتراف کرده که در دوران مسئولیت در زندان زنان کنتاکی، ضمن قاچاق مواد مخدر به داخل زندان، اقدام به ده‌ها مورد تجاوز جنسی به زنان زندانی نیز کرده است.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


وقتی پرسپولیس بی هویت شده!

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: حاشیه‌ها باعث شده تا در این چند سال هویت پرسپولیس از بین برود.

 رضا شاهرودی در خصوص اینکه چرا در چند وقت  اخیر پرسپولیس دچار حاشیه‌های مختلفی شده، گفت: در باشگاه‌های ما فقط به بازیکنان پول می‌دهند و از نظر فرهنگی کاری روی بازیکنان صورت نمی‌گیرد و به همین دلیل است که در این چند سال می‌بینیم پرسپولیس دچار مشکل شده و البته دیسیپلین خوبی هم در تیم حاکم نیست و همه اینها دست به دست هم داده تا بی‌ انضباطی‌ها در تیم بیشتر شود البته مسائل پیام صادقیان فقط مربوط به چند وقت اخیر نیست و یادمان هست که سال گذشته و امسال چندین و چند مورد بی‌انضباطی داشته و سؤال من از حمید درخشان این است که تو که می‌خواهی این بازیکن را ببخشی پس چرا او را اخراج می‌کنی؟!

اخبار پربازدید 12 ساعت اخیر مشرق؛

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


پیام تهدیدآمیز سرکرده النصره به نصرالله

سرکرده جبهه تروریستی النصره طی پیامی، دبیرکل جنبش حزب‎الله لبنان را به آغاز نبردی تعیین کننده وعده داد.

به گزارش پایگاه لبنانی النشره، "ابو محمد الجولانی" سرکرده جبهه النصره با انتشار پیامی "سید حسن نصرالله" دبیرکل حزب الله لبنان را به آغاز نبردی تعیین کننده در منطقه القلمون (منطقه مرزی میان سوریه و لبنان) وعده داد.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا؛
صعود مقتدرانه رئال و دورتموند و توقف‌ عجیب آرسنال +جدول

در ادامه دیدارهای شب اول از دور چهارم مرحله گروهی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه‌های اروپا از ساعت 23:15 روز سه‌شنبه هفت بازی در چهار گروه اول این مسابقات برگزار شد و در 8 بازی برگزار شده 27 گل از خط دروازه ها گذشت.

در پایان این دیدارها تیم‌های رئال مادرید و اتلتیکومادرید اسپانیا، بازل سوئیس، یوونتوس ایتالیا، بایرلورکوزن و بورسیادورتموند آلمان و بنفیکای پرتغال مقابل حریفان خود به برتری رسیدند و جدال تیم‌های آرسنال انگلیس و اندرلخت بلژیک هم به نتیجه تساوی انجامید.

نتایج کامل هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا +جدول

جدول رده‌بندی گروه B

ردیف تیم بازی
برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل گل امتیاز
1 رئال مادرید 4 4 0 0 11 2 9 12
2 بازل 4 2 0 2 6 6 0 6
3 لیورپول 4 1 0 3 2 6 -4 3
4 لودوگورتس 4 1 0 3 3 8 -5 3

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


مشرق بررسی می‌کند
سود هنگفت غرب و اسرائیل از رقابت تسلیحاتی در شرق آسیا

سنگاپور، طی سال‌های اخیر با کمک‌های غرب در حال مدرن‌سازی نیروهای نظامی خود است و هواپیماهای اف15 و اف16، رادارهای پرنده هشدار زودهنگام اسرائیلی و بالگردهای آمریکایی آپاچی و کوگار فرانسوی از جمله تجهیزات اصلی ارتش این کشور در بخش هوایی هستند.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


بیعت کارشناس تلویزیون الجزیره با بغدادی

کارشناس شبکه تلویزیونی الجزیره در یکی از برنامه‌های زنده این شبکه اعلام کرد که با سرکرده گروه داعش بیعت کرده است.

«حسین محمد حسین» کارشناس مسائل مربوط به خلافت اسلامی در ابتدای برنامه زنده تلویزیونی «تجاه المعاکس» اعلام کرد که وی با ابوبکر بغدادی سرکرده گروه تروریستی داعش بیعت کرده است.

اخبار پربازدید 12 ساعت اخیر مشرق؛

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


زنجیرزنی هافبک خارجی پیکان

مراسم عزاداری و دسته های سینه زن و زنجیرزن برای بسیاری از افراد خارجی جذابیت های زیادی دارد.
 
ساموئل بازیکن خارجی سرشناس فوتبال ایران که فصل گذشته در استقلال توپ می زد نیز در این مراسم حضور یافت و به زنجیرزنی پرداخت.

زنجیرزنی هافبک خارجی پیکان+ عکس

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


سلاح لیزری چینی‌ها در برابر پهپادها

پهپادها، یکی از تکنولوژی‌های جدیدی هستند که امکان جاسوسی بی سر و صدای کشور مبدا از کشور مقصد را فراهم می‌کنند، اما با سلاح لیزری ساخت چینی‌ها از این پس هواپیماهای کوچک بدون سرنشین نابود خواهند شد.

هواپیماهای بدون سرنشین یا پهپادها دارای مصارف مختلف نظامی و غیر نظامی هستند. از میان کاربردهای نظامی آنها می توان به مواردی مانند: شناسایی مناطق نظامی، حفاظت از مرزها، پشتیبانی نیروی های زمینی در حملات، قابلیت بمباران، ارسال تصاویر و ... اشاره کرد.

پهپادها به دلیل اینکه در ابعاد کوچک ساخته می شوند و فاقد سر و صدا هستند، به خوبی می توانند در شناسایی مناطق و کشورهای مقصد به ایفای نقش بپردازند. اما اکنون چینی ها از ساخت ابزار جدیدی خبر داده اند که می تواند مانند سدی در برابر پهپادها عمل کند. این سلاح "نگهبان ارتفاع پایین" نام دارد.

سلاح لیزری چینی‌ها در برابر پهپادها+عکس

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


حقوق هنگفت داعش به کارمندان نفتی

تکفیری‌های داعش برای فعالسازی تاسیسات نفتی اشغال شده در عراق و سوریه حقوقهای هنگفتی را به منظور جذب نیروی متخصص برای قاچاق نفت وعده می‌دهند.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


اسامی محرومان هفته چهاردهم لیگ برتر

در هفته چهاردهم لیگ برتر 9 بازیکن از همراهی تیم‌شان محروم هستند.

هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته برگزار می‌شود که در این هفته از مسابقات 9 بازیکن به دلیل محرومیت از همراهی تیم‌شان محروم هستند.

اسامی محرومان هفته چهاردهم لیگ به شرح زیر است:

استقلال تهران: میلاد شیخ‌فخرالدینی

تراکتورسازی تبریز: مهدی کیانی

استقلال خوزستان: مجید حیدری و روح‌الله سیف‌اللهی

سایپای البرز: ابراهیم صادقی

پیکان: امیرحسین فشنگچی

گسترش‌فولاد تبریز: علیرضا نقی‌زاده

ذوب‌آهن اصفهان: قاسم حدادی‌فر

ملوان بندرانزلی: مهیار زحمتکش

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


این نوشیدنی استخوا‌ن‌هایتان را خرد می‌کند

پیام فرح بخش متخصص تغذیه، در خصوص پیشگیری از پوکی استخوان تا 30 سالگی اذعان داشت: پوکی استخوان بیماری است که در سنین بالا شیوع بسیار زیادی دارد و در خانم‌ها دو برابر بیشتر از آقایان است و گاهی اوقات فرد با شکستگی خود به خودی استخوان‌های خود مواجه می‌شود که باید در دوران نوجوانی و جوانی با مصرف غذاهای مؤثر ابتلا به این بیماری را کاهش دهد.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


اخبار ویژه روزنامه‌ها؛
تقاضای مشاور ظریف برای دلجویی از آمریکا/ عاشورای خونبار عربستان/ سرنخ خارجی جنایت اسیدپاشی به روایت اصلاح‌طلبان

روزنامه‌ها در لابه‌لای گزارش‌ها و سرمقاله‌ها، قسمتی از صفحات خود را به اخبار روزهای گذشته یا اخبار ویژه اختصاص می دهند که مشرق در ادامه به آنها اشاره می‌کند.

****

*کیهان

نامعادله مذاکره با کدخدا در مسقط!

محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه برای چندمین بار با جان کری وزیر خارجه آمریکا مذاکره می‌کند.این مذاکره 2 روزه که کری آن را مستقیم و رو در رو می‌خواند، این بار در مسقط و در تاریخ 18 و 19 آبان انجام می‌شود و به سیاق چند دور قبل، کاترین اشتون (مسئول بازنشسته سیاست خارجی اتحادیه اروپا) نیز حضور خواهد داشت.به نوشته خبرگزاری فرانسه، برگزاری این نشست سه جانبه در عمان در نوع خود جالب است چون روندی که منجر به آغاز دور جدید مذاکرات میان ایران و کشورهای 5+1 شد و در پی آن توافق موقت هسته‌ای (برنامه اقدام مشترک) در نوامبر گذشته در ژنو حاصل گردید از عمان آغاز شده بود.تبدیل مذاکرات 7 جانبه به مذاکرات دوجانبه با آمریکا - با حضور تشریفاتی و پوششی اشتون- خطای استراتژیکی بود که موجب طلبکارتر شدن آمریکا به عنوان «کدخدای» به رسمیت شناخته! گردید. با وجود برخی اقدامات نا به جا در این زمینه که در جریان سفر سال گذشته روحانی به نیویورک (مکالمه تلفنی با اوباما) آغاز شد و برخلاف ادعای طرف ایرانی مبنی بر «مذاکرات سازنده» و «تعامل دوجانبه در راستای اعتمادسازی»، طرف آمریکایی حتی نیم نگاهی هم به اعتمادسازی و تعامل دوجانبه ندارد و بارها در ادبیات اوباما، کری و دیگر مقامات آمریکایی از ایران به عنوان متهم که باید در طول چند سال و به صورت یکجانبه اعتمادسازی (از خود رفع اتهام کند) یاد می‌شود!

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


دلیل ادامه تولید خودروهای قدیمی در کشور

درصد قابل توجهی از خودروهای وارداتی بی‌کیفیت هستند تا جایی که حتی مردم کشور سازننده هم از آن استفاده نمی‌کنند.

مدتی است واردات خودروهای رنگارنگ به کشور آنقدر افزایش یافته که خیابان‌های برخی شهرهای ایران را به نمایشگاه خودرو تبدیل کرده است. حضور خودروهای وارداتی از برندهای معروف گرفته تا برندهای ناشناخته چینی در کشور این پرسش را ایجاد می‌کند که آیا با وجود انحصاری بودن صنعت خودرو در کشور نمی‌توان بازار خودروهای وارداتی را کنترل کرد و با استفاده از تجارب متخصصان ایرانی صنعت خودرو را توسعه داد؟ جالب است بدانید که درصد قابل توجهی از خودروهای وارداتی بی‌کیفیت هستند تا جایی که حتی مردم کشور سازننده هم از آن استفاده نمی‌کنند.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


آیا اطلاعیه های بانک مرکزی این بار اجرایی میشود؟
انفعال بانک مرکزی در برابر موسسات اعتباری غیرمجاز

بانک مرکزی در اطلاعیه‌ گسترده‌ای که به صورت پیامک برای عموم مردم منتشر شد، بر غیرمجاز بودن نهادهای پولی که در فهرست این بانک نیستند تاکید کرد.

بانک مرکزی در اطلاعیه‌ گسترده‌ای که به صورت پیامک برای عموم مردم منتشر شد، بر غیرمجاز بودن نهادهای پولی که در فهرست این بانک نیستند تاکید کرد.در این پیامک آمده است: "برای اطلاع از اسامی بانک‌ها و موسسات اعتباری دارای مجوز فعالیت به وب سایت این بانک به نشانی www.cbi.ir مراجعه فرمایید."

بر این اساس، هم اکنون در بخش "بانک‌ها و مؤسسات اعتباری مجاز" سایت بانک مرکزی، به جز بانک "آینده" نام بقیه بانک‌ها به چشم می‌خورد. در بخش موسسات اعتباری نیز فقط نام سه موسسه توسعه، کوثر و عسکریه وجود دارد.

انفعال بانک مرکزی در برابر موسسات اعتباری غیرمجاز

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۴
    0 0
    خبری نیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس