به گزارش مشرق، پربازدیدترین عناوین سایت خبری تحلیلی مشرق به این شرح می باشد:





8 روش کلاهبرداری از کارت بانکی

پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا برخی از روش‌های کلاهبرداری که کمتر به آنها پرداخته شده را مورد اشاره قرار داده است.

1 . سوءاستفاده از شلوغی

در برخی از ایام ماه و سال مثل اول ماه، هنگام پرداخت یارانه ها و یا سال نو صف های طویلی در پشت خود پرداز ها شکل می گیرد که بهشت کلاهبرداران است. آنها از کلافگی و عجله افراد استفاده می‌کنند تا به بهانه کمک، سرعت بخشیدن به کار و ... شما بفریبند. پس هنگام شلوغی صبر خود را حفظ کنید و به غریبه‌ها اعتماد نکنید.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


شغل‌های پول‌ساز برای علاقه‌مندان به ریاضی

ریاضیات از جمله درس‌هایی است که در دوران مدرسه کمتر دانش‌آموزی پیش می‌آید که به آن علاقه داشته باشد و اکثراً تصور می‌کنند که آموزش‌های ریاضیات برای آن‌ها در آینده کاربردی ندارد.

بااین‌حال اگر شما از آن دسته افرادی هستید که به ریاضیات و مسائل مربوط به آن علاقه‌مند هستید باید بدانید که برخی از شغل‌ها در سرتاسر دنیا که با ریاضیات و مسائل مربوط به آن سروکار دارند درآمد چندان بدی ندارند.

طبق آخرین گزارشی که از در وب‌سایت Payscale منتشر شده است. متوسط حقوق برای مشاغلی که ریاضیات نقش اصلی را در آن‌ها بازی می‌کند به‌طور میانگین، سالانه 70 هزار دلار است.

شغل‌های پول‌ساز برای علاقه‌مندان ریاضی+جدول

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


مقصد هواپیمای روسی حامل سلاح در عراق کجا بود؟

محموله 40 تنی تسلیحات هواپیمای روسی در فرودگاه بغداد در حالی توقیف و بعد مصادره شد که هنوز سؤالات زیادی درباره مقصد و خریداران آن وجود دارد.

سه‌شنبه 14 آبان ماه بود که رسانه‌های عراقی خبر از فرود اضطراری یک هواپیمای روسی در فرودگاه بغداد به منظور سوختگیری دادند که در ابتدا با اسناد جعلی بار خود را سیگار اعلام کرده، اما با بازرسی‌های انجام گرفته مشخص شد که بار هواپیما 40 تن سلاح بود که مقصد و خریدار آن هنوز مشخص نشده است.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


آیا تضعیف ورزش اروپای شرقی عمدی است؟
پلاتینی، متهم ردیف اول یک خیانت تاریخی

پلاتینی در یکی از سخنرانی‌های جنجالی خود چند ماه پیش به صراحت در جمع اهالی فوتبال اروپا اعلام کرد که اروپای شرقی لیاقت رشد در این رشته را ندارد.

بسیاری از هواداران فوتبال در ایران به خاطر علاقه زیاد به فوتبال اروپا در جریان قدرت بالای یوفا هستند؛ سازمانی که اساساً مستقل و ظاهرا مردمی است و گاهی قدرتی به مراتب بیشتر از فیفا دارد!
رئیس دوره‌ای این سازمان میشل پلاتینی است و البته قرار نیست برای ابد رئیس این سازمان باقی بماند؛ اما در همین مدت ریاست خود حاشیه های زیادی داشته است.

پلاتینی، متهم ردیف اول یک خیانت تاریخی

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


سرانجام «رومینگیه» خطرناک ترین مزدور صهیونیست ها درلبنان

«امین عباس الحاج» اسمی که مردم لبنان از جمله ضاحیه جنوبی بیروت بسیار خوب می شناسند، او خطرناک ترین جاسوس و مزدور دشمن صهیونیستی در کشورشان است که با « کمیل شمعون» رییس جمهوری اسبق این کشور کار کرده و « بشیر الجمیل » را در« سفرهای دریایی» به سرزمین های اشغالی برای ملاقات با « مناخیم بیگین» همراهی کرده است.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


خبر خوش برای پرسپولیسی‌ها

پزشک تیم پرسپولیس خبر مصدومیت هادی نوروزی را رد کرد.

مهیار مرتضوی پزشک تیم پرسپولیس با رد خبر مصدومیت هادی نوروزی اظهار کرد: نمی‌دانم این خبر چگونه و از کجا منتشر شده اما هادی نوروزی مصدوم نشده است و مشکلی برای حضور در دربی ندارد.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


7 میلیون پوند برای خرید چک

توپچی‌های لندن برای به خدمت گرفتن دروازه‌بان ۳۲ ساله چلسی دست به کار می‌شوند.

پس از بازگشت تیبو کورتوا به تیم فوتبال چلسی این دروازه‌بان بلژیکی تبدیل به سنگربان اصلی آبی‌پوشان لندنی شده و ژوزه مورینیو ترجیح می‌دهد از دروازه‌بان جوان تر خود استفاده کند. کورتوا در ابتدای فصل جاری پس از 3 سال حضور قرضی در اتلتیکومادرید به استمفوردبریج بازگشته است و حتی با امضای قراردادی جدید تا سال 2019 به این تیم انگلیسی متعهد ماند.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


حجت‌الاسلام میرتاج‌الدینی تشریح کرد:
ماجرای دیدار احمدی‌نژاد با حسن خمینی/ آیا احمدی‌نژاد کاندیدای مجلس می‌شود؟

معاون پارلمانی سازمان صداوسیما می‌گوید: تقریبا ۵-۶ نفر از وزرا و چند نفر از معاونین رئیس جمهور در یک سال گذشته در جلسات شورای معاونین صداوسیما شرکت کردند و در جلسات شورای معاونین دیدگاه‌های وزارتخانه متبوع خود را توضیح داده‌اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی معاون پارلمانی سازمان صداوسیما که کسوت معاون پارلمانی رئیس جمهور در دولت دهم و همچنین معاون رئیس جمهور در اجرای قانون اساسی و مسئول امور روحانیت رئیس جمهور در دولت دهم را در کارنامه خود دارد. وی در دوره هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی نیز به عنوان نماینده مردم تبریز در نهاد قانون‌گذاری حضور داشت.

اخبار پربازدید 12 ساعت اخیر مشرق؛

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


کنترل ذهن برای بهره کشی‌جنسی؛
از ارتباط با هیلاری تا مصرف کوکائین با بیل کلینتون

از مهم‌ترین اقداماتی که در این اماکن صورت می‌گرفت جشن‌های تجاوز به عنف و شکنجه جمعی و نوع خاصی از عملیات تحت عنوان صید انسان بود. اوبراین همچنین توضیح می‌دهد که از وی به عنوان برده جنسی در جشن‌های شیطان پرستی و بوهیمی که سران ایالات متحده و برخی دیگر از کشورهای جهان در آن حضور داشتند، استفاده شده است.

رنامه "UK-ULTRA" یا مونارک برای کنترل ذهن و به بردگی کشاندن زنان و کودکان فعالیتی اساسی است که سازمان‌ جاسوسی مرکزی آمریکا (سی آی ای) در دهه‌های اخیر به صورت محرمانه آن‌ را دنبال می‌کند. برنامه یو کا اولترا طرحی برای از بین بردن شخصیت واقعی انسان است که با استفاده از شوک‌های الکتریکی و ایجاد برنامه‌های شخصیتی متنوع در ذهن فردی اجرا می شود که شخصیت واقعی وی به سرقت رفته است.

صید انسان؛ جشن تجاوز به عنف و شکنجه دسته‌جمعی/ از ارتباط جنسی با هیلاری تا مصرف کوکائین با بیل کلینتون/ در حال تکمیل شدن

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


فعالیت‌های یک خانواده سرمایه‌دار؛
حمایت مالی بزرگ‌ترین لابی نفتی کشور از برنامه "تحدید نسل" در ایران

بخش مهمی از وقایعی که در حوزه تحدید نسل ایرانیان صورت گرفته از مسیر غیردولتی مدیریت و اجرا شده است.

مهم ترین بخش دخیل در اجرای سیاست هایی که به تدریج و با سرعت قانون گذاری معمول و آهسته در ایران، به واسطه پشتیبانی مقامات دولتی تاثیر گذار در وزارت بهداشت کم کم به صورت قانونی تصویب و برای اجرا ابلاغ گردید، سازمان های مردم نهاد غیردولتی بوده اند که در ابتدای امر بسیار زیرکانه به نام تشکل های خودجوش مردمی و علاقمند به آموزش زنان روستایی و شهرستانی در قالب تیم هایی با برنامه، راه اندازی و با مدیریتی هدفمند طرح خانه به خانه «تحدید نسل ایرانیان» را بر عهده گرفتند. پس از همه گیری نسبی این طرح بود که سرانجام به منظور کاهش مخاطرات قانونی، دولت را به عنوان «راس» این کار معرفی نموده و به اقدامات قدیمی جنبه ملی بخشیدند.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


رسوا شدن تروریست‌ها در پی قهرمان سازی جعلی

اما پس از چند روز مشخص شد که این نوار ویدئویی گوشه ای از یک فیلم سینمایی است که در کشور مالت فیلم برداری شده است و گروههای تروریستی در سوریه این فیلم را بدست آورده و سپس صحنه ای از آن را صدا گذاری کرده اند!

گروههای تروریستی در سوریه اخیرا با انتشار یک قطعه فیلم در پایگاهها و شبکه‌های اجتماعی دراینترنت، مدعی شدند که این فیلم کودکی سوری را نشان می دهد که خواهر خودش را از آتش تک‌تیرانداز ارتش سوریه نجات می دهد.

اما پس از چند روز مشخص شد که این نوار ویدئویی گوشه ای از یک فیلم سینمایی است که در کشور مالت فیلم برداری شده است و گروههای تروریستی در سوریه این فیلم را بدست آورده و سپس صحنه ای از آن را صدا گذاری کرده اند.

لینک دانلود

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


نگاهی به 56 سال رقابت ایران و کره‌

تیم‌های ملی ایران و کره جنوبی تا کنون ۲۷ بار در چارچوب رقابتهای گوناگون به مصاف هم رفته‌اند که سهم ملی پوشان فوتبال ایران ۱۱ برد، 9 شکست و 7 تساوی بوده است.

تقابل تاریخی و دوباره دو قدرت فوتبال در شرق و غرب آسیا، مسابقه‌ای تدارکاتی است در مسیر آماده‌سازی برای حضور موفق در جام ملت‌های ۲۰۱۵ استرالیا که هر دو تیم با انگیزه‌های متفاوت در آن به میدان می‌آیند.

اخبار پربازدید 12 ساعت اخیر مشرق؛

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


هسته های خفته داعش در عربستان

داعش در میان "آل سلول" { آل سعود} حضور دارد و منتظر زمان مناسب برای آغاز گردن زنی هستند.

هواداران داعش از طریق شبکه های اجتماعی در اینترنت تصاویری را از هسته های خفته این گروه تروریستی در عربستان منتشر کردند.

در این تصاویر در کنار یونیفورم نیروی امنیت داخلی و نیروی زمینی پادشاهی عربستان روی یک برگ کاغذ نام گروه تروریستی داعش نوشته شده است.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


دیلی بیست:
یک زن آمریکایی گروگان بعدی داعش است

نشریه «دیلی بیست» پس از انتشار ویدئوی سر بریدن یک تبعه آمریکا توسط داعش، گزارش داده است که گروگان بعدی این گروه، یک زن آمریکایی است.

نشریه «دیلی‌بیست» روز دوشنبه با انتشار گزارشی، مدعی شده است که گروگان بعدی گروه تروریستی «داعش» که ممکن است سر بریده شود، یک زن آمریکایی 26 ساله است.

به ادعای این نشریه این زن که داعش هنوز نام وی را اعلام نکرده و خانواده‌اش هم قصد ندارند مشخصاتش را فعلا اعلام کنند، یک امدادگر است و در سال 2013 به همراه گروهی از امدادگران، ربوده شده است.

دیلی‌بیست همچنین گزارش کرده است که داعش برای آزاد کردن دیگر گروگان‌های آمریکایی که در اختیار دارد، مبلغ 6 میلیون دلار طلب کرده است. دولت آمریکا مدعی است که تاکنون به این گروه‌ها پول نداده است.

گروه تروریستی داعش روز یکشنبه با انتشار ویدئویی اعلام کرد که «پتر کسیگ» امدادگر آمریکایی را که چندی قبل در سوریه ناپدید شده بود، به همراه گروهی از سربازان ارتش سوریه که به اسارت تروریست‌ها درآمده بودند، سر بریده است.

اخبار پربازدید 12 ساعت اخیر مشرق؛

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
    0 0
    با شما گران حساب کردند مشرق جان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس