به گزارش مشرق، پربازدیدترین عناوین سایت خبری تحلیلی مشرق به این شرح می باشد:





لباسی‌که با زره‌پوش جابجا می‌شود

الکساندر آموسو کارآفرین کالاهای لوکس است، البته لباس‌های مردانه تنها تخصص او نیست. با این حال او این کت و شلوار نفیس یکصد هزار دلاری را تولید کرده است.

او ثروت خود را از راه تولید آهنگ‌های سبک هیپ هاپ برای گوشی‌های تلفن همراه و ساخت گوشی‌هایی از جنس طلا و تزئینات الماس به دست آورده است.

آموسو در سال 2009 شرکت تولید لباس خود را راه‌اندازی کرده است. در این کت و شلوار دو نوع از گرانقمت‌ترین پشم‌های دنیا یعنی وایکونا اعلا (vicuna) و کیویوک (qiviuk) به کار رفته است.

لباسی که با زره‌پوش جابجا می‌شود +عکس

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


گزارشی از مشکلات مدیریتی پرسپولیس/
معضلی به نام سیاسی/ در انتظار تغییرات گسترده در سرخ ها؟

از روزی که حلقه نزدیکان به امیر خادم وارد هیات‌مدیره پرسپولیس شدند تا همین امروز که چیزی به بازی سرنوشت‌ساز پایتخت،‌ دربی سرخابی‌ها نمانده این تیم به هیچ‌وجه روی آرامش را به خود ندیده است.

درست از روزی که حلقه نزدیکان به امیر خادم وارد هیات‌مدیره پرسپولیس شدند تا همین امروز که چیزی به بازی سرنوشت‌ساز پایتخت،‌ داربی سرخابی‌ها نمانده این تیم به هیچ‌وجه روی آرامش را به خود ندیده و در تمام این مدت کوتاه ولی پرتشنج همیشه با حواشی فراوانی دست و پنجه نرم کرده است.

هیات‌مدیره پرسپولیس برخلاف رقیب سنتی خود بیش از آنکه فکر مسائل مدیریتی باشد بیشتر به حواشی باشگاه دامن زده و شاید گزاف نباشد اگر بگوییم حواشی درون اردویی و سر ناسازگار داشتن بازیکنان چیزی نیست جز همین مشکلات مدیریتی و دعواهایی که در رده‌های بالای این باشگاه پایانی ندارد. به تازگی نیز حسین کاظم‌پور یکی از اعضای هیات‌مدیره در گفت‌وگویی جنجالی بیان می‌کند حمیدرضا سیاسی اصلی‌ترین عامل حاشیه‌های امروز پرسپولیس است و جوی علیه او حاکم شده که می‌خواهد تغییر و تحولاتی در راس کار به وجود آورد.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


تبارشناسی خاندان «نمر» در عربستان

آيت ا... شيخ نِمِر باقر امين آل نِمِر، روحاني شيعه و مدير حوزه علميه «امام القائم(عج)»، توسط يکي از دادگاه هاي عربستان به اعدام محکوم شده است. مقامات قضايي عربستان اين حکم اعدام را تعزيري و ناشي از فعاليت هاي ضدحکومتي آيت ا... نِمِر اعلام کرده اند. اين در حالي است که، طي هفته هاي گذشته، اعتراضات فراواني در اقصي نقاط جهان اسلام، نسبت به اين حکم، صورت گرفته است.

ریشه های اجدادی خاندان «نِمِر»

شیخ فرج العمران، از دانشمندان و نسب شناسان منطقه قطیف عربستان، درباره خاندان «آل نِمِر» گفته است:«نسب این خاندان به سه برادر به نام های «نِمِر»، «فرج» و «زاهر» می رسد. این سه برادر، پسران عائد بن عصیفان هستند. جد بزرگ آن ها، عائد، اصالتاً از اهالی روستای «اسلیمه» در منطقه نجد عربستان و از شیعیانی بود که به ناچار، مذهب خود را مخفی می کردند.

ی به کار تجارت اشتغال داشت و میان نجد، احساء، قطیف و عوامیه در رفت و آمد بود. وی پس از مدتی با شیخ محمد العرجان، عالم معروف منطقه قطیف آشنا شد و این آشنایی به ازدواج عائد با دختر شیخ محمد العرجان انجامید. نخستین فرزندی که خداوند به آن ها عنایت کرد، « نِمِر» بود که آل نِمِر امروزی به او منسوب هستند.» خاندان نِمِر به تدریج در منطقه قطیف و به ویژه در عوامیه(روستایی واقع در ۴ کیلومتری شمال غرب قطیف در قسمت شرقی عربستان) صاحب موقعیت اجتماعیِ ممتازی شد و از میان اعضای آن علمای بنامی برخاستند که بر شهرت و خوش نامی این خاندان افزودند. در حال حاضر، خاندان نِمِر در زمره شش خاندان بزرگ منطقه عوامیه است.

تبارشناسی خاندان «نمر» در عربستان
علامه، آیت ا… شیخ محمدبن ناصر آل نِمِر


برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


عکس دیده نشده از علمداران شهید حزب الله

مردانِ مردی که سالیان سال،تا آخرین لحظات عمرشان، کابوس هولناک مستکبران و طاغوت های صهیونیست بودند و امروز بر بساطِ «عند ربهم یرزقون» عیشی جاودان دارند.

شهید «عماد فایز مغنیه» فرمانده «مقاومت اسلامی لبنان»(شاخه نظامی «حزب الله لبنان») به تاریخ 5 بهمن 1340 شمسی، در روستای «طیر دیبا» واقع در جنوب لبنان متولد شد. او بخش اعظم عمر خود را (قریب به ربع قرن) به جهاد علیه اشغتاگران سرزمینش و متحدان آن ها گذراند و سرانجام به تاریخ 23 بهمن 1386 شمسی، در «دمشق»، طی عملیات مشترک تروریست های صهیونیست و متحدان منطقه ای آن، به شهادت رسید.

روحمان با یادشان شاد
نثار ارواح بلند پروازشان، صلوات

تصویر دیده نشده از علمداران شهید حزب الله

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


سر بریده‌مار آشپز چینی را کشت

ریپلی نوشت: «پنگ فن»، آشپز 44 ساله چینی، یک مار «کبرای هندوچینی» را برای پختن سوپ مار که یک غذای بسیار پرطرفدار در استان گوانگ‌دونگ در جنوب این کشور است قطعه قطعه کرده بود. با وجود اینکه 20 دقیقه از جدا شدن سر مار از بدنش می‌گذشت، این کبری، بالاخره زهر خود را ریخت و پنگ فن را نیش زد و از پای در آورد. آشپز بینوا قبل از رسیدن کمک پزشکان و پادزهر با اثر کردن زهر کبری جان خود را از دست می‌دهد.

سر بریده‌مار آشپز چینی را کشت+عکس

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


مدل ایرانی آرکیو 170 به پرواز درآمد

سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه در حاشیه یادواره شهدای موشکی سپاه که صبح امروز برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اگر زحمات شهید طهرانی‌مقدم نبود و او به تکالیف خود عمل نمی‌کرد شاهد اقتدار و امنیت نظام نبودیم و این اقتدار و امنیت مدیون شهداست.

وی افزود: طهرانی‌مقدم به تکالیف خود از سوی ولایت فقیه عمل می‌کرد و به دنبال اقتدار کشور بود و آتش پشتیبانی توپخانه تا برد 2 هزار کیلومتر را عملی و بومی کرد و اگر طهرانی‌مقدم درست عمل نمی‌کرد شاهد ذلت و ترکمانچای دیگری بودیم.

اخبار پربازدید 12 ساعت اخیر مشرق؛

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


ترکان: قدرت رقابت در هیچ صنعتی جز قرمه‌سبزی و آبگوشت بزباش را نداریم

مشاور رئیس‌جمهور گفت: اگر تعرفه واردات برداشته شود، قابلیت رقابت در هیچ تکنولوژی و هیچ صنعتی به جز آبگوشت بزباش و قرمه‌سبزی را نخواهیم داشت.

اکبر ترکان مشاور رئیس‌جمهور، در جمع مدیران خودروساز و قطعه‌ساز اظهار داشت: اگر قرار باشد تعرفه واردات برداشته شود، در هیچ صنعتی به جز آبگوشت بزباش و قرمه‌سبزی، در هیچ تکنولوژی تولید رقابتی و برتری نخواهیم داشت.

وی ادامه داد: در سالهای قبل عده‌ای متفکر سرمایه‌گذاری در صنایع های‌تک در مناطق محروم را مطرح کردند در حالی که در شرایط فعلی قابلیت رقابت در هیچ صنعتی را نداریم.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


اعراب عامل گرانی تخمه ژاپنی

رییس اتحادیه خشکبار و آجیل فروشان، تجار عرب را عامل گرانی تخمه ژاپنی و مخالفت وزارت جهاد کشاورزی برای کاهش تعرفه واردات بادام هندی را عامل گرانی این محصول عنوان کرد.

مصطفی احمدی  رییس اتحادیه خشکبار و آجیل فروشان، اظهار کرد: وزارت صنعت، معدن و تجارت با دادن مجوز ورود قانونی بادام هندی موافقت کرده اما وزارت جهاد کشاورزی همچنان با این موضوع مخالف است.

وی افزود: وزات جهاد کشاورزی معتقد است بر اساس قوانین موجود، محصولات کشاورزی نباید وارد شود و بادام هندی نیز جزو محصولات کشاورزی است؛ بنابراین ورود آن ممنوع است که چندین بار درخواست‌هایی مبنی بر واردات قانونی بادام هندی داده ایم و هنوز با آن موافقت نشده است.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


مجروح شدن البغدادی تایید شد

سخنگوی گروه تروریستی داعش زخمی شدن ابوبکر البغدادی خلیفه خودخوانده داعش را در حمله هوایی تایید کرد.

پایگاه السومریه نیوز عراق نوشت: طه صبحی ملقب به ابومحمد العدنانی الشامی، سخنگوی گروه تروریستی داعش در صفحه توییتر خود ضمن تایید زخمی شدن ابوبکر البغدادی از طرفداران این گروه خواست تا «برای شفای عاجل او» دعا کنند.

در توییت العدنانی آمده است: «آیا گمان می کنید که خلافت با شهادت خلیفه پایان می یابد؟! به امت اطمینان می دهیم که ابوبکر البغدادی خوب است الحمدلله. می خواهم برای شفای عاجل او دعا کنید.»

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


جنایت جدید داعش در رقه؛
لگد کوب کردن افسران سوریه

۳ نفر از افسران ارتش سوریه که به اسارت تکفیری های داعش درآمده بودند پس از لگدکوب شدن در خیابان‌های شهر رقه روی آسفالت کشیده شدند.

تروریست‌های تکفیری داعش ۳ افسر ارتش سوریه را که در پی یک درگیری به اسارت درآمده بودند، با لگد کوب کردن آنان تا حد مرگ، اعدام کردند.

یکی از اعضای داعش پیش از اعدام این سه افسر سوری، از طریق بلندگو از اهالی الرقه خواست تا به منظور انتقام این سه افسر را تا حد مرگ لگد کوب کنند.

http://www.mashreghnews.ir/files/fa/news/1393/8/19/786610_183.jpg

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


دیدار مخفيانه‌ پپ با ستاره بارسلونا

جرارد پيکه اين روزها وضعيت مناسبي با لوئيس انريکه سرمربي بارسا ندارد و به يک نيمکت نشين مغضوب در تيم کاتالاني تبديل شده است.

یک شهروند بارسلونی امروز بصورت اتفاقی جرارد پیکه و پپ گواردیولا را در حالی که در یکی از خیابان های معمولا خلوت شهر بارسلون در حال صحبت بودند می بیند و کمی بعد با گذاشتن دو تصویر از این ملاقات مخفیانه در توئیتر، سوژه خبری داغی را به رسانه های اسپانیایی می دهد.

دیدار مخفيانه گواردیولا با ستاره بارسلونا+عکس

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


خبر آزادی تاج‌زاده تکذیب شد

ادعاي فخرالسادات محتشمي پور درباره آزادي سيد مصطفي تاج زاده، از محکومان امنيتي سال 1388، تکذيب شد.

يک منبع آگاه درگفتگو با مشرق، با بيان اينکه طرح اين ادعا، دروغ پردازي و شايعه پراکني است، گفت: محکوميت وي حداقل تا ارديبهشت 1395 ادامه خواهد داشت.

این در حالی است که همسر تاج زاده، ديروز در گفتگو با يکي از خبرگزاري هاي اصلاح طلبان، مدعي شده بود که وي، روز 20 آبان ماه جاري، آزاد خواهد شد.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


چهار ویژگی سرافراز از دید روحانی

رییس جمهوری اسلامی ایران با تبریک انتصاب دکتر محمد سرافراز به عنوان رییس رسانه ملی گفت: صدا و سیما باید آزادی بیان و افکار را تضمین کند زیرا یک رسانه فراجناحی و فراقومی و در یک کلمه رسانه ملی و متعلق به عموم ملت ایران است که باید از منافع و عزت همه ملت دفاع کند.

پایگاه اطلاع رسانی نهاد ریاست جمهوری نوشت: دکتر حسن روحانی عصر یکشنبه در نشست هیات دولت تصریح کرد: رسالت صدا و سیما تبلیغ و تبیین فرهنگ اسلام و انقلاب، ایجاد ارتباط نزدیک بین بخش های مردم و اقوام، رابطه نزدیک تر مردم با دولت و ارتقای سرمایه اجتماعی است که در انتخابات 24 خرداد با حضور و مشارکت موثر مردم ایجاد شد.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


عمان: مذاکرات پیشرفت خاصی داشته است

وزیر خارجه عمان با اعلام اینکه مذاکرات دیروز هسته‌ای به غنی‌سازی اورانیوم و تحریم‌های ایران اختصاص یافته است، افزود: مذاکرات به مسیری از پیشرفت رسیده است که بازگشت از آن سخت است.

«یوسف بن علوی» وزیر خارجه عمان اعلام کرد که مذاکرات هسته‌ای بین ایران و غرب به نقاط حساسی رسیده است و در این مذاکرات پیشرفت حاصل شده است.

بنا به گزارش «عمان دیلی»، در جلسه اول مذاکرات میان «محمد جواد ظریف» وزیر خارجه ایران، «جان کری» وزیر خارجه آمریکا و با حضور «کاترین اشتون» هماهنگ‌کننده سابق اتحادیه اروپا در مورد غنی‌سازی اروانیوم و برداشتن تحریم‌های ایران صحبت شده و تمام وقت جلسات به همین دو موضوع اختصاص داده شده است.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۹
    0 0
    خوشمان آمدی ممنون

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس