به گزارش مشرق، مهمترین عناوین خبرهای بین الملل امروز شنبه 29 شهریور به شرح زیر است:

هیاهو برای داعش سکوت در قبال النصره
هیاهوی تبلیغاتی غرب برای مقابله با خطر داعش درحالی است که هیچ واکنشی در قبال تعرضات دیگر گروههای وابسته به القاعده شامل جبهه النصره درمنطقه جولان سوریه نه تنها صورت نگرفته که منفعلانه برخورد شده است.


جلسه شورای امنیت سازمان ملل درباره داعش
جلسه این هفته شورای امنیت که با دستور کار بررسی تهدید داعش برگزار می شود، به ریاست وزیر خارجه آمریکا شروع بکار کرد.


پیام داعش به"اوباما و چهل دوست بغداد"+تصاویر
گروه تروریستی داعش که به نظر می رسد از جدی نبودن حامیان سابقش برای مقابله با خود اطمینان دارد، دومین پیام ویدئویی اش را با عنوان "شراره های جنگ" خطاب به امریکا، عربستان و سایر اعضای ائتلاف ضد داعش صادر و اعلام کرد: ما منتظریم، چرا جرات جنگ ندارید؟
پیام داعش به



عراقچی:فضای مذاکرات نیویورک سازنده است
معاون حقوقی و امور بین المللی وزارت امور خارجه کشورمان فضای حاکم بر مذاکرات جاری در نیویورک را بسیار خوبی ارزیابی کرد و گفت: اختلافات ما در موضوعات وجود دارد ولی هم فضا خوب و سازنده است و هم اراده و جدیت لازم در همه طرف ها وجود دارد.


اذعان رئیساذعان رئیس"MI6"بر ضرورت همکاری با ایران
رئیس سازمان اطلاعات خارجی انگلیس موسوم به "ام آی ۶" بر لزوم همکاری با ایران برای حل و فصل بحران در عراق و سوریه تاکید کرد.


«داعش» یک شهروند لبنانی دیگر را نیز ربود
افراد مسلح وابسته به گروهک تروریستی «داعش» شب گذشته یک شهروند دیگر لبنانی را در شهرک مرزی «عرسال» ربودند.


داعش گروگان های ترک خود را آزاد کرد
رسانه های کشور ترکیه از آزادی آن دسته از شهرندان این کشور که توسط گروه تروریستی داعش به اسارت گرفته شده بودند خبر می دهند.


عکس/شکست خوردگان استقلال
ناراحتی طرفداران استقلال اسکاتلند از بریتانیا بعد از اعلام نتایج رفراندوم

عکس/شکست خوردگان استقلال


پیام جدید بحرینیها به آل خلیفه
مسوول بخش آزادی های دینی جمعیت وفاق گفت: پیام تظاهرات روز جمعه مردم بحرین این است که مردم با وجود سرکوب ها و خشونت ها به راهی که برای برآورده کردن مطالبات قانونی شان برگزیده اند، ادامه می دهند.

سرنگونی هواپیمایی جاسوسی اسرائیل در خاک لبنان+عکس

یک فروند هواپیمای جاسوسی رژیم صهیونیستی امروز (شنبه) در منطقه مرجعیون جنوب لبنان و نزدیک مرزهای فلسطین اشغالی سرنگون شد.

سرنگونی هواپیمایی جاسوسی  اسرائیل در خاک لبنان

چرا داعشی‌ها در رقه ناپدید شده‌اند؟
همزمان با موافقت رئیس جمهوی آمریکا با آغاز حملات هوایی به مواضع داعش در سوریه، عوامل گروه تروریستی و تکفیری این گروهک در استان شمالی رقه در اماکن عمومی ظاهر نمی‌شوند.

ظریف: قول اوباما را می پذیریم
ظریف: قول اوباما را می پذیریم
وزیر امور خارجه کشورمان گفت اگر رئیس جمهوری آمریکا به ما قول انجام کاری را دهد، آن را محترم شمرده و می پذیریم.


کاخ سفید به مدت یک ساعت تخلیه شد
کارکنان و خبرنگاران حاضر در کاخ سفید جمعه شب به دلیل یک هشدار امنیتی محل را ترک کردند.


۴۷ میلیون آمریکایی به کوپن غذا نیازمندند
اداره آمار آمریکا در تازه‌‌ترین گزارش خود از ادامه فقر در این کشور خبر داد و اعلام کرد که در این کشور ۴۷ میلیون نفر به کوپن غذا نیاز دارند.


عکس/گاف بزرگ سی ان ان!؟
شبکه خبری سی ان ان در اعلام نتایج رفراندوم استقلال اسکاتلند اشتباه عجیبی را مرتکب شد.

عکس/اشتباه عجیب سی ان ان!؟


ورود 45 هزار آواره کرد سوریه به ترکیه
معاون نخست وزیر ترکیه امروز (شنبه) از ورود 45 هزار کرد سوری به ترکیه یک روز پس از گشایش مرزهای ترکیه به روی آوارگان سوری خبر داد.


پس لرزه‌های شکست اسرائیل در جنگ غزه‌
شکست اسرائیل در جنگ اخیر غزه محاسبات این رژیم را در سطوح اقتصادی و نظامی برهم زده است برخی از وزرا خواستار کاهش بودجه امنیتی و برخی دیگر خواستار افزایش بودجه‌های رفاهی هستند اما نخست‌وزیر مخالفت می‌کند.


رونمایی از پیراهن دوم داعش+عکس
تروریست های بعثی - تکفیری داعش از امروز با پیراهن دوم خود به میدان می روند. آنها که بر اساس یک ادعای عوامفریبانه و برای اینکه وانمود کنند جانشینان پیامبر (ع) هستند، از پرچم و پوشش سیاه استفاده می کردند، دیروز از پرچم و پوشش دوم خود رونمایی کردند.

رونمایی از پیراهن دوم داعش+عکس


۴۰ تروریست داعش به آمریکا بازگشته اند
یک نماینده کنگره آمریکا هشدار داد که حدود ۴۰ نفر از تروریست هایی که در کنار داعش در خاور میانه می جنگیده اند اکنون به خاک آمریکا بازگشته اند.


شرمن:دیدارها با ایران شرمن:دیدارها با ایران "سازنده و بسیار تکنیکی" بود
معاون وزیر امور خارجه آمریکا دیدارهای دوجانبه هیئت آمریکائی با هیئت ایرانی در نیویورک را سازنده و بسیار فنی خواند و گفت: آمریکا و ایران در دو روز گذشته مشاوره های دو جانبه ای در نیویورک داشتند، این دیدارها سازنده بود که باید به عنوان بخشی از توافقات جامع گنجانیده شوند.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
    0 0
    سلام. مرحله تجهیز سلاح نیروهای تکفیری و داعشی به پایان و شکست رسیده است که مانور بانیان و حامیان عربی و غربی ان نشان می دهد باید برای نابودی دیگر تهدیدات نیروهای تکفیری و داعش اقدام کامل انجام دهیم تا شر تروریست ها به بانیان و حامیان غربی و عربی ان برگردد. حسبناالله و نعم الوکیل؛ نعم المولی و نعم النصیر. التماس دعا یاعلی(ع)

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس