آژیرهای خطر در اسرائیل همچنان روشن هستند/جبهه النصره گروگان آمریکایی را آزاد کرد/تایمز: ویدئوی سر بریدن خبرنگار صحنه‌سازی است/دو انفجار کربلا را لرزاند+تصاویربه گزارش مشرق، مهمترین عناوین بین الملل امروز دوشنبه 3 شهریور به شرح زیر است:


استرالیا برای مقابله با داعش وارد عمل می‌شود
یک روزنامه استرالیایی گزارش کرد که احتمالاً نیروی هوایی این کشور در مبارزه با گروه تکفیری «داعش» در عراق به آمریکا می پیوندد.


روز پرکار ظریف در بغداد
وزیر امور خارجه ایران در اولین روز از سفر خود به عراق، برنامه‌ای فشرده داشت و علاوه بر نخست‌وزیر و رئیس‌جمهور با چندین مقام کنونی و سابق دیگر از جمله «نوری المالکی» دیدار کرد.

دو انفجار کربلا را لرزاند+تصاویر
منابع امنیتی در عراق از وقوع دو انفجار در شهر کربلای معلا خبر دادند.


دو انفجار کربلا را لرزاند+تصاویر



آژیرهای خطر در اسرائیل روشن هستند
نیروهای مقاومت با شلیک ده‌ها موشک روز سختی را برای صهیونیست‌ها رقم زدند تا شهرک نشینان بفهمند که ادعاهای نخست وزیرشان درباره تضعیف مقاومت تلاشی برای رسیدن به «پیروزی خیالی» است.


ظریف امروز با آیت‌الله سیستانی دیدار می‌کند
وزیر امور خارجه ایران امروز و در دومین روز حضور خود در عراق، برای دیدار با آیت‌الله سیستانی به نجف اشرف خواهد رفت.


جبهه النصره گروگان آمریکایی را آزاد کرد
خبرنگار آمریکایی که دو سال قبل در سوریه توسط گروه تروریستی جبهه النصره ربوده شده بود به نیروهای حافظ صلح سازمان ملل در بلندی های جولان تحویل داده شد.



مالکی: در مبارزه با تروریست پیروز شدیم
نوری مالکی نخست‌وزیر عراق شب گذشته در دیدار از یک دانشکده نظامی در استان صلاح‌الدین، گفت: می‌توانیم بگوئیم در مبارزه با تروریست‌ها پیروز شده‌ایم و ابتکار عمل هم اکنون در دست ماست.



نامه جنبش الحوثی‌ به رئیس جمهور یمن
رئیس روابط سیاسی جنبش انصار الله یمن از ارسال نامه خود به رئیس جمهور و توضیح عملکرد کمیته مذاکراتی رئیس جمهور با عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصار الله خبر داد و گفت که این کمیته راهکارهای منطقی ارایه نداد.

 
فابیوس: داعش یک تهدید کشنده است
وزیر خارجه فرانسه اعلام کرده است که دولت اسلامی عراق و شام یک تهدید کشنده است.


عکس/رهبر بوکوحرام اعلام خلافت کرد
رهبر بوکوحرام در ویدئویی اعلام کرد که شهری در شمال شرقی نیجریه که اوایل ماه جاری میلادی به دست شبه نظامیان این گروه افتاده بود، هم اکنون تحت یک "خلافت اسلامی" قرار گرفته است. ابوبکر شیکو، رهبر گروه شبه نظامی بوکوحرام در ویدئویی 52 دقیقه‌ای گفت: به لطف الله که برادرانمان را در شهر گوزا پیروز کرد، این شهر تحت لوای خلافت اسلامی قرار گرفت.

عکس/رهبر بوکوحرام اعلام خلافت کرد!


تهدید دوباره رژیم‌صهیونیستی به ترور
به‌رغم حملات مکرر جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به نوار غزه که باعث شهادت صدها فلسطینی شده است، وزیر دارایی این رژیم مدعی شد، رهبران حماس هزینه پرتاب موشک و راکت به اراضی اشغالی را خواهند پرداخت و هیچ کدام در امان نخواهند بود.


افزایش آمار شهدای غزه به 2122
با شهادت 16 نفر دیگر در چهل و نهمین روز حمله به غزه آمار شهدا به 2122 نفر رسید و سخنگوی وزارت بهداشت از جنایت رژیم صهیونیستی در مورد نسل‌کشی جمعی 90 خانواده خبر داد.

دمپسی:داعش تهدید مستقیم برای آمریکاست
جزئیات دادگاه رهبر شیعیان عربستان
آیت الله "نمر باقر النمر" روحانی بارز شیعه عربستانی در جلسه دادگاه مسؤولیت همه مطالبی را که در سخنرانی‌هایش مطرح کرده است، برعهده گرفت و تأکید کرد که همچنان بر مواضع خود استوار است.


کابینه فرانسه استعفا کرد
کاخ ریاست جمهوری فرانسه با صدور بیانیه‌ای از استعفای کابینه فرانسه خبر داد و اعلام کرد که ترکیب جدید دولت فردا سه‌شنبه اعلام خواهد شد.


لیست مهمانان مراسم تحلیف اردوغان
یک روزنامه چاپ ترکیه با اشاره به در پیش بودن مراسم تحلیف ریاست جمهوری در این کشور و جابجایی هایی که در راس قدرت صورت خواهد گرفت به تشریح روند حکومت داری در آنکارا در چند روز آینده پرداخت.


نظر اشتون درباره دیدار پوتین و پروشنکو
«کاترین اشتون» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا معتقد است دیدار آتی رؤسای ‌جمهوری روسیه و اوکراین در پایتخت بلاروس، موقعیت بسیار خوبی برای حل و فصل اوضاع در اوکراین است که نباید آن را از دست داد.


تایمز: ویدئوی سر بریدن خبرنگار صحنه‌سازی است
نشریه تایمز روز دوشنبه به نقل از یک گروه کارشناسی گزارش داده است که مشاهده دقیق ویدئوی منتشر شده از قتل «جیمز فولی» سوالاتی را به وجود آورده و احتمالا وی بعد از ضبط ویدئو و در پشت صحنه کشته شده است.


استان رقه سوریه در دست داعش
پایگاه خبری ˈرأی الیومˈ نوشت: با سقوط فرودگاه نظامی ˈالطبقهˈ در استان ˈالرقهˈ، این استان به طور کامل به تصرف عناصر گروهک تروریستی داعش درآمد و اکنون نیروهای ارتش سوریه هیچ گونه حضوری در این استان ندارند.


بیانیه داعش پس از حمله به مسجد دیالی
گروه تروریستی داعش با انتشار بیانیه ای مسئولیت حمله به مسجد مصعب بن عمیر را در استان دیالی برعهده گرفت و دلیل این حمله تروریستی را خودداری ساکنان آن منطقه از بیعت با ابوبکر البغدادی اعلام کرد.


پیام مهم ایران به آژانس انرژی اتمی
معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی امروز در بازدید از نمایشگاه تخصصی مقابله با خرابکاری صنعتی، نسبت به آنچه «سلب اعتماد ایران» اطلاق کرد، هشدار داد.


ایزدی‌هایی که داعش مسلمان کرد+تصاویر
گروه تروریستی داعش با انتشار ویدیویی از مسلمان شدن ۵۰۰ نفر از اهالی ایزدی منطقه سنجار عراق خبر داد.

ایزدی‌هایی که داعش مسلمان کرد+تصاویر


افشاگری جدید مجتهد درباره یک توطئه
فعال عربستانی که به علت افشای مسائل پشت پرده خاندان حاکم در عربستان با نام مستعار «مجتهد» شهرت و هواداران بسیاری کسب کرده است، این بار از حمایت امارات، عربستان و مصر از خلیفه حفتر در لیبی پرده برداشت.


حمله هکرهای ناشناس به سایت‌های صهیونیستی
هکرهای گروه انانیموس به تلافی اقدامات نظامی رژیم صهیونیستی در نوار غزه تعدادی از وب‌سایت‌های کابینه این رژیم را هک کردند.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۹:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
    0 0
    خبرهای خوبی بود. افرین
  • سید ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
    0 0
    اسراییل در نفسهای آخر زندگی حیوانی است. به نقل از خودشان
  • ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۴
    0 0
    بايد بصورت دقيق وحساب شده سربازان اسرائيلي را كشت وبر سر شهرهاي اسرائيل موشك وبمب ريخت ونسلشان را برانداخت .
  • ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۴
    0 0
    كشتن اسرائيليها وريختن خون آنها مباح است ملت فلسطين وشاخه هاي مقاومت جهاد در راه خدا كنيد ونسل آنان را از ميان برداريد . دست خدا به همراهتان علي (ع) يارتان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس